Minkälainen tyyli minulle sopisi?

Hamehelma

Olen 26 vuotias nainen. Olen pikkuisen pyöreä blondi, rakastan maalaisromanttisuutta, mutta olen myös modernin kannattaja. Minun ongelma on ehkä rajaus, tykkään melkein kaikesta! :( Siis sehän on hyvä ja näin, mutta miusta tuntuu, että vaatekaapistani löytyy ihan kaikkea.. Minun väreistä on sanottu, että olen kevät. Olen luonteeltani iloinen ja avoin, tosin joskus ujostelen. Esiinnyn myös jonkun verran, siksi oikeastaan pitäisi terävöittää omaa tyyliä.

Ehdottomat nou nout:
-gootti
-liian teinityyli, mutta saa olla väriä
-liian mummotyyli
-ei korkokenkiä päivittäiseen, ehkä kiilat tai paksupohjaiset menis hyvinkin toisaalta
-kirppistyyli

Oon nyt kuin avoin kirja. Ihailen ihmisiä, ketkä ovat löytäneet tyylinsä. Haluaisin, että minusta välittyisi ehkä hiukan hyvällä tavalla "särmämpi" tai "kovempi" tyyli. Olen nyt ehkä hitusen liian kiltin oloinen ja koen, että se ei vakuuta työelämässä. Pukutyyppistä tulee olemaan työelämän vaatetus. Tarvitsen nyt viisaita neuvoja ja ehkä myös kuvia/blogiosoitteita..

Olisin niin kiitollinen!

5

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muotitietoinen
    • Muotiassari

      Sulle sopis ehkäpä romanttinen,naisellinen ja klassinen tyyli.Väreistä esim. persikka,aprikoosi,lohenpun.,korallinpun.,tomaatinpun.,turkoosi,omenanvihreä,keväänvihreä,koboltinsin.,taivaansin.,tumma ja vaalea liila,sekä muut kevään värit.Kirjastosta löytyy värianalyysi kirjoja,ainakin sen niminen kun Christel Buscher omat värisi,siinä on mitkä värit sopii keväälle.On niitä muitakin kirjoja värialalyysistä,joissa on värien lisäksi eri pukeutumistyyleistä,mutta en nyt muista kaikkien nimiä.Toivottavasti vastauksestani oli jotain apua :)

    • kauneusblogi
    • tuosta ehdottomuudesta kirppistyyliä kohtaan mää olisin hieman eri mieltä.
      kun jos haluaa olla edes hiukan persoonallisempi pukeutumiseltaan, kannattaisin kyllä niiden kirpputorienkin penkomista.
      enkä tarkoita tuolla sitä että kasaa päällensä (ja kaappeihinsa) vinon pinon kuoseiltaan ja väreiltään toistensa kanssa sotivia kirppislöytöjä, vaan löytää sieltä ne itselleen sopivimmat ja käyttää niitä yhdessä uutena ostettujen vaatteiden kanssa.
      ja kirppiksiltä voi löytää myös lähes uusia, nykymuotia vastaavia vaatteita, aika harvassa ovat ne kirpparit jotka myy vain jotain 70- ja 80-luvun vaatteita.

      tuosta työpukeutumisesta mulla tuli mieleen, jos se nyt on aika virallista housu- tai jakkupukulinjaa, et mitä jos vaik nyt siihen housupukuun yhdistäis sellaisen maalaisromanttis/etnohenkisen paidan
      siis sellaisen mis on kirjailuja ym. esim.

      http://3.bp.blogspot.com/-MbPxXik2hKM/Te3Ymci6SRI/AAAAAAAAEoU/VsqQ2IisSxo/s1600/IMG_8214.jpg

      http://kuvat2.huuto.net/8/63/f5f30c1e1a2940fa2296488d3462a-orig.jpg

      empä ny tiiä oliko tästä mitään apua, ku yks syvässä tyylitajuttomuuden tilassa oleva vaan koittaa neuvoa, ja yks jolle jakkupuku on kirosana,

      murri

    • puddi

      ainakin suosittelen niitä värejä jotka kuvastaa persoonaas ja tuntuu omilta. x) sinne kauppaan vaa rohkeesti sovittelemaan. ;) kannattaa myös miettii miten hiuksii pitää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe