Miten sinkku vietti lomansa?

Ihanasti..

Itse nautin täysin rinnoin viiden viikon lomasta. Ensin pistin kotona puutarhan loistokuntoon, sitten sisustin talon jokaista huonetta enemmän tai vähemmän, Halusin hyvin valkoista tällä kertaa. Ompelin uudet verhot. Kiertelin eri kaupungeissa sisustus- ja huonekaluliikkeissä. Kävin mökillä useita kertoja, ostin sinne uudet puutarhakalusteet, ja innostuin sisustamaan sielläkin, valkoiseksi tietysti sielläkin, ja ompein koko mökkiin uudet verhot, hoidin puutarhaa sielläkin. Siivosin varastot kotona.
Nautin auringontosta, luin kirjoja, herkuttelin valkoviinillä ja mansikoilla, nautin siitä, että sain tehdä juuri mitä itse halusin, ei aikatauluja, ei vaatimuksia, Ihanaa..
En ollut kovin sosiaalinen, mutta nautin siitäkin, nyt työt on alkanut ja taas saa olla sosiaalinen, no pidän kyllä siitäkin, mutta kaipaan välillä, että saan olla ihan omissa oloissa.

7

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45-34

      Ei kukaan äijä olis kestänytkään tuollaista sisustusmaniaa, eikä kiertelyä lukuisissa sisustus- ja huonekaluliikkeissä.

    • realismus

      Makasin sohvalla katsellen telkkaria ja kiroten hellettä

      • vcxcvxcv

        Eikö olisi ollut mukavampi nauttia helteistä? Minua kyllä ihmetyttää miten ihminen ei kestä helteitä lomallaan. Toki helle voi olla ärsyttävää jos pitää olla töissä puku päällä tms, jolloin ei saisi hikoilla. Lomalla en näe mitään syytä kirota hellettä.


      • trtrrrrtrrttr
        vcxcvxcv kirjoitti:

        Eikö olisi ollut mukavampi nauttia helteistä? Minua kyllä ihmetyttää miten ihminen ei kestä helteitä lomallaan. Toki helle voi olla ärsyttävää jos pitää olla töissä puku päällä tms, jolloin ei saisi hikoilla. Lomalla en näe mitään syytä kirota hellettä.

        Jos helle on epämukavaa niin se on. Ei se ole valintakysymys. Miettisit ennen kuin möliset.


    • Mikä loma?

      Tässähän on oltu pakollisella lomalla 24/7/365 jo aika kauan, mulle on työpaikan saanti tällä hetkellä verrattavissa lottovoittoon se on niin utopistista ja kaukaista. Itseasiassa lotossa voittaminenkin on helpompaa, toissa viikolla tuli sieltäkin jotain.

    • olettaisin näin

      YTM pani, nainen lutkaili ja ATM tuskaili yksinäisyyttään.

    • YTM-EVP

      Pari viikkoa meni lapsen kanssa sukulaisten luona mökkeillessä ja kalastellessa. Yksi viikko ihanan naisen kanssa lemmenlomalla ja viimeinen viikko prätkän ja maastopyörän selässä. Kotona kävin lähinnä pesemässä pyykkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2513
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      184
      1609
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      77
      1529
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1323
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      75
      935
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      771
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      709
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      653
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      28
      630
    Aihe