Pienet tissit, iso ympärysmitta

Tissitön Tiina

Mistähän saisi riittävällä ympärysmitalla tehtyjä rintaliivejä, kun ei ole mitään, mitä sinne pistäisi sisään?

Olen käyttänyt esim. Maidenformin liivejä, mutta niissä joko loppuu ympärysmitta kesken tai sitten kuppikoko aklaa B-kupissa. Minä olen jotain AA-kokoa, A-kuppi monissa malleissa jää puolityhjäksi. Eli topattuja liivejä jotka on ympärysmitaltaan jotain 85 ja korkeintaan A-kuppi.

Ei postimyyntiä, pitäisi päästä kokeilemaan. Asioin mm. pääkaupunkiseudulla.

7

3252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatko käyttöön

      85A on vielä jotenkin normaalituotantoa ja joillakin valmistajilla sitä on olemassa. Voi olla aikamoista etsimistä että sellaiset löytää. Ennen silkkareiden laittoa minulla oli todella vaikeuksia löytää rintiskoita kun kokoni oli 90AA. AA kupilla oli vain pieniä ympärysmittoja, joskus vahingossa löytyi 85AA joka juuri ja juuri venyi ympärilleni. Nyt kokoni on 90C ja rintaliivejä löytyy vähän helpommin.

      Eräs vaihtoehto on käyttää jatkokappaletta jolla ympärysmittaa voi lisätä. Siitä on kylläkin se haitta että olkaimet jäävät takana ehkä liian sivuun ja kupit voivat olla liian lähekkäin. Kokeile miten tuo jatkokappale toimisi, niitä löytää aika monesta paikasta.

    • Tissitön Tiina

      Kiitos vastauksestasi - hullua että olen elänyt tähän päivään enkä ole tiennyt, että tuommoisia jatkokappaleita on olemassakaan, mutta jos niitä on ihan tavallisissa rintaliivejä myyvissä liikkeissä tai hyvinvarustettujen tavaratalojen alusvaateosastoilla, niin kumma kun kukaan myyjä ei ole semmoisia tarjonnut, kun on nähnyt tilanteeni.

      85A on kuitenkin usein käytännössä iso, ei minulla ole mitään sinne sisään :)

      Silikonit olisi tietysti hyvä juttu, vaan ei ole semmoiseen varaa ja kun olen päässyt tämänikäiseksi tisseittä, ehkä selviydyn loppuiänkin.

      On muuten hullua, että vaikka lihoo, niin rinnat eivät kasva vastaavassa suhteessa. Olen ollut tätä isompikin, mutta vain ympärysmitta kasvoi, ei tissit.

    • mun ystävättärellä on sama ongelma ja hän tilaa rintsikat elloksesta.

      mutta "pienet rinnat, iso ympärysmitta" on hankala asia. kuvitellaan vissiin, että kaikilla isokokoisilla on myös isot rinnat. pienirintaisten isojen naisten pitää pitää meteliä liiviongelmastaan! ääntä kuuluville ;D

    • entinen_aa

      Mulla on kanssa sama ongelma. Ettei mistään saa kiristämättömiä rintsikoita.

      Kun olin laiha, ratkasin ongelman luopumalla rintsikoiden käytöstä suunnilleen kokonaan. Eihän niitä laiha ja pienirintainen (70-80AA) välttämättä tarvitsekaan.

      Nyt mulla on rintsikat kokoa muistaakseni 95B ja ne puristavat koko ajan ja kaivautuvat läskiini. Joka toinen päivä olen edelleen rintsikaton. Mutta parempiakanan ei löytynyt.

      Huvittavinta on, kun aamulla pukee ne tiukat rintsikat ylleen, niin ne eivät tunnu paljon miltään, mutta saattavat ruveta yht'äkkiä puristamaan päivällä niin, että tekisi mieli kirkua. Joskus oli pakko (opettajana) keskeyttää oppitunti ja mennä poistamaan rintsikat.

      Kyll ois kiva, kun niitä oikean kokoisia saisi kaupasta.

    • katso ja etsi

      Tuolta voit katsoa mistä mallistoista niitä Triumphilta löytyy ja sitten kauppoja kiertämään, parhaat valikoimat lienee stadissa sokoksessa ja stockmannilla, mutta niin on hinnatkin.
      http://triumphfi.timarco.fi/

      • Tissitön Tiina

        Juuri kyseisistä liikkeistä olen yllä mainitut Maidenformit ostanut. Annoin Stockalla palautetta olemattomasta kokovalikoimasta, vastaus oli, että "niitä kysytään niin harvoin". Triumphilla on yksi malli, jossa kokoa 85A olen käyttänyt, vaikka kupit ovat hieman isot, ei ole oikein muutakaan. Maidenform on sikäli parempi, että kupit eivät löpsähdä, vaikka niiden sisällä ei mitään olisikaan, Triumph löpsähtää.

        Ilman rintaliivejä vaatteet eivät istu päällä, no eivät ne välttämättä istu muutenkaan.


    • Olisko jossain?

      Koko 85 90.kuppi A AA topatun haluaisin ja palleatuellisen. Tku Hki Tre linjalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe