ATM, kumman valitsisit?

näistä naisista.

Jos sinulla olisi mahdollisuus ainoastaan jompaankumpaan seuraavista naisista, kumman näistä vaihtoehdoista mielummin valitsisit.

A) Nainen joka on niin ruma ettet kehtaisi esitellä häntä yhdellekään kaverillesi tai sukulaisellesi tyttöystävänäsi. Hänen hyvät puolensa olisivat ettei hän petä (pääosin johtuu siitä että hän on niin ruma ettei avustajia pettämiseen juurikaan tahdo löytyä) eikä loisisi rahoillasi. Vaihtoehto A ei myöskään muuttuisi kauniimmaksi vaikka kuinka "tuunattaisiin".

B) Nainen, joka vastaisi ulkonäöltään ihannekuvaasi naisesta ja saisi kaverisi/muut miehet kateudesta vihreiksi, mutta olisi 100% gold-digger eli jolla olisi 5 lasta joilla kaikilla eri isät, 7 hajonnutta avioliittoa eikä tekisi töitä vaan eläisi tuilla ja miesten rahoilla jne.

23

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjghjghj

      Vaikken olekaan ATM, niin en ottaisi kumpaakaan.

      • näistä naisista.

        Kysyinkin että kumman MIELUMMIN ottaisit. Siihen voi vastata vaikka ei kumpaakaan haluaisi.


      • ghjghjghj
        näistä naisista. kirjoitti:

        Kysyinkin että kumman MIELUMMIN ottaisit. Siihen voi vastata vaikka ei kumpaakaan haluaisi.

        Jokainen saa päättä itse kenen kanssa seurustelee? Vai pitäisikö ottaa sellainen nainen jota ei halua?


      • näistä naisista.
        ghjghjghj kirjoitti:

        Jokainen saa päättä itse kenen kanssa seurustelee? Vai pitäisikö ottaa sellainen nainen jota ei halua?

        Niin saakin, mutta kysyin KUMMAN MIELUMMIN(!!!!!!!!) OTTAISIT JOS NÄMÄ KAKSI OLISIVAT AINOAT VAIHTOEHDOT!


      • ............
        näistä naisista. kirjoitti:

        Niin saakin, mutta kysyin KUMMAN MIELUMMIN(!!!!!!!!) OTTAISIT JOS NÄMÄ KAKSI OLISIVAT AINOAT VAIHTOEHDOT!

        Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.


      • näistä naisista.
        ............ kirjoitti:

        Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

        En antanut sellaista vaihtoehtoa.

        Kun esitän joko - tai -kysymyksen, odotan vastaajan vastaavan jommallakummalla annetuista vaihtoehdoista.

        Uudestaan.


      • KTM-massa
        näistä naisista. kirjoitti:

        En antanut sellaista vaihtoehtoa.

        Kun esitän joko - tai -kysymyksen, odotan vastaajan vastaavan jommallakummalla annetuista vaihtoehdoista.

        Uudestaan.

        Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.


    • näistä naisista.

      TARKENNUS B) KOHTAAN*

      Eli jos valitsisit naisen B, joutuisit myös elättämään hänen kaikki 5 lasta; harrastukset, ruuat, vaatteet ym. koska yksikään naisen eksistä ei maksaisi elareita.

      • Mulla maksaa

        Kela maksaa, ja ex laitetaan perintään, jos ei maksa.


    • dhfffh ddkdk

      Sarjassa kysymyksiä jtoka kertovat eniten kysyjästä! :D

    • .........

      En kumpaakaan, koska rumalla naisella A ei tee mitään, eikä käytetyllä naisella B tee mitään.

      • näistä naisista.

        En antanu vaihtoehdoksi "Ei kumpikaan".

        Vastaa uudestaan.


      • ............
        näistä naisista. kirjoitti:

        En antanu vaihtoehdoksi "Ei kumpikaan".

        Vastaa uudestaan.

        Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.


    • anonyymi_atm

      Saanko jonkin palkinnon, jos vastaan vänkäämättä? A:n kanssa olisi ainakin jotakin yhteistä, eikä esittelyn osaltakaan ongelmia tulisi, jos ei ole ketään, jolle esitellä. B:n kohdalla tyssäisi jo siihen, ettei yhteen huoneeseen saa oikein mahdutettua seitsemää ihmistä, ja B olisi luultavasti sisäisestikin aivan eri maailmasta.

    • dsfsdffd

      Valitsisin naisen B, mutta siinä on ristiriitaisuus. 5 lasta synnyttänyt nainen ei voi olla ulkonäöllisesti minun ihanteeni.

      Rumaa naista en ottaisi koskaan.

      • teoreettinen kysymys

        No jos siinä sanottiin, että vastaa ihannettasi niin silloin se vastaa. Ei pitäisi olla vaikea ymmärtää.


    • kysymysanalogia

      Ottaisitko autoista:

      a. Sellaisen jolla voi ajaa vain kun tiellä ei ole muita tienkäyttäjiä koska meno on niin hidasta. Bensa ja öljyt toki ovat ilmaisia.

      b. Sellaisen joka maksaa niin paljon että joudut ottamaan autolainaa ja jolla tykkää usein päästellä niin voimakkaasti että ylinopeussakot ovat tavallisia. Autoa toki kehtaa viedä näytille jokapaikkaan.

      Sanon B.

      • itse olen ATM

        Myös tässä kysymyksessä ATM valitsee A:n ja YTM B:n. ATM:n valinta on luonnollisesti se parempi.


    • itse olen ATM

      ATM valitsee A:n ja YTM B:n. Näin kaikki neljä ovat tyytyväisiä.

    • Ensin täytyy sanoa, että en ATM -osastolle kuulu.

      Oletan nyt sitten että ensimmäinen vaihtoehto todella on niin epämiellyttävän näköinen, että häneen ei voisi mitään tunteita syntyä... niin jos noista kahdesta jompi kumpi olisi pakko valita niin jälkimmäisen sitten. Perusteena että sen kanssa voisi kuitenkin jonkinlaista kulissiavioliittoa ylläpitää, pitäkööt sitten itse penskoistaan huolta tai hakekoon avioeroa, jos ei järjestely miellytä.

      Eli rivien välistä voi lukea, että en pahemmin arvoa anna parisuhteelle, jossa ei oo tunteita mukana :)

    • Vaikken tunnustaudukaan tuollaiseksi niin valitsen A:n.

    • paska galluppi, mutta vastataan kuitenkin. Enkä ole ATM. Tungen vain huvikseni itseäni näihin galluppeihin.

      Lähtökohtaisesti en valitsisi kumpaakaan, mutta jos jompikumpi pitää valita, eikä valitsematta jättäminen ole vaihtoehto, niin ehdottomasti B.

      Tuskin tuollaisessa tilanteessa ihastuisin kumpaankaan, mutta se A vaikuttaa luonteeltaan ihan kivalta ja kunnolliselta tapaukselta, joten hänen kanssaan en haluaisi leikkiä ollenkaan. B:n kaltaisen gold-diggerin kanssa taasen kusetuksen tietää heti olevan pelin henki, joten häntä voisi hyvällä mielellä käydä painamassa pari kertaa ja jättää sitten etsimään jotakuta muuta uhrikseen. "Kuseta ennen kuin sinua kusetetaan" -tyyliin siis.

    • Hieman haastetta

      Tämä kysely olisi ollut mielenkiintoisempi, jos vaihtoehto A olisi ollut korkeastikoulutettu ja arvostettussa virassa. Lämminsydämminen ja miellyttävä henkilö sen lisäksi, että olisi ollut ruma. B erittäin pinnallinen, kärsimätön, varma petturi (ehkä joku sukupuolitauti), lapset erittäin ärsyttäviä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2513
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      184
      1609
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      77
      1529
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1323
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      75
      935
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      771
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      709
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      653
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      28
      630
    Aihe