Suomen kuumimmat naistatuoijat

Tmi.Nam

..etelä-pohjanmaalla ainakin kovasti kuumotti istua tatuointipenkissä.. Iloa miesten silmille löytyy täältä suomestakin!

10

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dxasöhcsiodsd

Eiköhän niitä nättejä pimuja oo maailma täynnä, tietyn tatuoijan penkissä istumiselle toivottavasti löytyy muu motiivi kun tissit-perse-akseli.

• ghjgdhh

Onhan se aina pieni lisä jos silmä lepää niin tehdyssä työssä kun itse tekijässäkin! Maailma voi toki olla kauniita pimuja täynä mutta kyllä Suomi hiihtää yleensä perässä tällasissa asioissa..

• Fuckyouallidiots

No kiitoksia taas paljon. On se ihanaa että te suomalaismiehet (,joilla anteeksi nyt vain ei nähdäkseni ole yhtään sen enempää varaa puhua ulkonäöstä kuin meillä naisillakaan,) jaksatte aina kohottaa itsetuntoa. Turha siis varmaan panostaa ulkonäköönsä muutenkaan enää, kun tuskin kuitenkaan mitä upeimmalle persjalkasuomimiehelle ei kuitenkaan kelpaa. How fuckin sad.

• kssskssss

Ehkä suomessa ei naiset ei uskalla olla "haluamansa näköisiä" sillä pelätään aina että olet ylipuunattu tai ylipukeutunut! Ainakin itse pienen paikkakunnan naistatuoijana näkee sitä silmien pyörittelyä ja tuhahtelua ym jos edes tissivako näkyy. Onneksi piut paut siitä välitän ja pukeudun tasan niin seksikkäästi tai korrektisti kuin haluan..olenhan siinä onnellisessa asemassa että olen itseni pomo :)

• vai itsesi pomo

L u t k a sä tunnut olevan.

• yllättävänkin hetero

Aivan... Siis suomalaisen junttimiehen mielestä.
        Eli jos on hyvän näköinen ja vieläpä vähän paljastavammin pukeutunut (siis ei sen kumempaa tarvita kuin vähän vartalonmyötäisempi asu), niin on huora ja itsensä tyrkyttäjä.
        Joidenkin tuollaisten miesten mielestä ei meikkiäkään tarvitsisi laittaa muulloin kuin juhliin.
        No tietysihän jos nainen on pukeutunut vähänkin paljastavasti ja vieläpä on meikannut on ihan selvää että silloin vain yrittää kiihottaa juuri kyseisenkaltaisia miehiä ja oikein toivoo heiltä kommentteja ulkonäöstään ja parastahan olisi jos nämä "huippu-urokset" vielä vähän koskettelisivat ja esittäisivät ehdotuksia sexistä kanssaan...

No onneksi me kaikki (hetero)miehet emme noin ajattele, vaan olemme kiitollisia siitä että edes jotkut Naiset uskaltavat/ haluavat niinkin pukeutua että näkee muutakin kauneutta naisessa kuin kasvoissa ja hiuksissa.

• mikä juntti!

sinä se vasta juntti olet, perinteinen suomalainen ulkonäkökeskeinen tissien tuijottelija, joita kaupoissa vaimot ja tyttöystävät häpeävät, kun pää kääntyy toljottamaan kun vähänkään ihoa jossain vilahtaa. : D

• Yllättävänkin hetero

Nimenomaan VAIMOT ja TYTTÖYSTÄVÄT ;)

• oooootissitooooooo

niin, vaimot ja tyttöystävät häpeävät, kun junttimiehet heidän seurassaan kulkiessaan toljottavat muita naisia: "oooooo, tissit, ooooooo!"

• Nätti TavisN

No jotkut osaavat katsoa tuijottamattakin...
        Varsinkin ne joilla on useampi vaimo ja tyttöystävä... ;)
        Tuijottajat löytyvät useinmiten noista miehistä jotka kulkevat sellaisen naisen kanssa joka on pukeutunut asiallisen tyylikkäästi siihen löysään verkkari-asuun koska on jo vakiintunut parisuhteeseensa. Eihän silloin enää tarvitse olla kenenkään mielestä kaunis tai seksikäs.
        Yleensä sama pätee myös näihin "tuijottaja-miehiin", eli kun on turvallisesti vakiintuneessa suhteessa niin voi alkaa taas uneksimaan tissien näkemisestä kuin silloin teini-ikäisenä. (tosin tässä vaiheessa tämä mieskin on jo kaksinkertaistanut painonsa ja vyötärönympäryksen).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe