Läheisyyden kaipuu

bea23

Kuinka löytäisi miehen joka voisi olla ystävä kuuntelija ja jonkaa kainaloon voisi mennä ja tuntea toisen läheisyys ilman että heti ajatellaan seksiä. Mieheni on kuollut vuosi sitten ja kaipaisin toisen läheisyyttä ja keskustelu kumppania

16

2686

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <3

      Voi :( Älä murehdi, kyllä sinä vielä löydät sellaisen miehen. Itse olen löytänyt kaksi vuotta sitten miehen, joka kuuntelee ja jonka kainaloon voi mennä aina. Malttia, kyllä se oikee mies vielä kohalle sattuu :)

    • neuvoja.

      Saattaa niitä sellaisiakin miehiä olla, joiden kainaloon voi mennä ilman, että mies ajattelee seksiä. Mutta ne ovat harvassa. Ainakaan niitä ei löydy baareista. Kirjastoista ja kirkoista saattaisi löytyä.

    • eyerty

      Hyvin vaikeaa, mies haluu aina seksiä! Jos tulee kainaloon, toivoo seksiä pian!

    • Daddy Cool

      Mitäs sitten, jos sinua siinä miehen kainalossa alkaisi haluttamaan, mutta miestä ei seksi kiinnosta tai ei siihen kykene? Tuollaisia miehiä on, mutta he eivät ole kovin aktiivisia hakemaan naisseuraa. Netissähän tuollainen toive on helpinta ilmaista.

    • Hellyden käsivarret

      Oletko käynyt tansseissa? Se on hyvä tapa saada läheisyyttä hetkellisesti. Moneen törkyiseen mieheen törmäät, mutta kyllä sieltä löytyy mies, joka kietoo kätensä ympärillesi sinua kunnioittaen. Itse jaksoin pohjattomassa hellyyden tarpeessa, kun sain edes muutaman hyvän kappaleen tanssia joskus.

    • gjdlgfldfgdl

      Kyllähän tuohon tarkoitukseen käy varmaan naispuolinen ystäväkin paremmin kuin mies.

    • taidan kuolla yksin

      Mun kainaloon voi aina tulla eikä mulla ole paneminen heti mielessä. Mä tykkään halia ja vaan olla. Vaan eipä sellasta naista mistään löydy.

    • Niinpäniinpä

      Tässäkin olisi yksi mies, joka tahtoisi halia ja olla vaan lähekkäin. Niin, mistähän sitä löytäisi sellaisen naisen, joka tahtoisi joskus samaa?

    • Täälläkin yksi.

      Niin, täältähän niitä miehiä löytyy. Valitse vain mieleisesi. Itse olen 27-vuotias mies Helsingistä. Tosi hyvä ystävä ja kuuntelija. Exäni soittelee vieläkin, kun hänellä on murheita. Kai siksi, koska osaan kuunnella.
      Mutta tosiaan, minäkin kaipaan nimenomaan läheisyyttä.
      Jos yhtään kiinnostaa, pistä vaikka joku pikku viesti tähän osoitteeseen: [email protected]

    • Aina väärässä

      Kuuntelijoita löytyy ja kainaloita, läheisyys löytyy vasta jos seksi sujuu. Ei vartalon tuntu löydy puhumalla.

    • Läheisyttä

      Tämä nyt menee ehkä ketjun aloittajan aiheen vierestä, hiukan.... mutta miten ihmeessä tähänkin lyhyeen ketjuun on eksynyt noinkin monta miestä jotka pitävät halailusta ja läheisyydestä? Kohta kolmenkymmeneen ikävuoteen mennessä en ole vielä onnistunut seurustelemaan yhdenkään miehen kanssa joka juurikaan pitää läheisyydestä... En tiedä onko vika minussa, mutta nykyinenkin mieheni väittää ettei ole koskaan erityisemmin pitänyt "hempeilystä". Minulle riittäisi halaus aamuin illoin, ilman että sitä tarvitsee erikseen pyytää ja joskus olisi kiva kainaloon nukahtaa. Hassua kyllä, asiaa mietittyäni tajusin että ainoa mies joka minut tässä asiassa on tyytyväiseksi on saanut, oli nuoruusvuosieni rakkaus joka oli bi-seksuaali ja vieläpä enemmän miehiin kallellaan. Onko se sitten miesten mielestä liian naisellista "hempeillä" vai olenko todellakin vain eksynyt täysin väärien miesten seuraan?

      • Saman olen huomannut minäkin. Miehessä pitää olla ilmeisesti tietty määrä feminiinisiä piirteitä, ennekuin mies kykenee hellyyteen ilman seksiä. Nykyisessä miehessäni on feminiinisyyttä sekä sisäisesti, että ulkoisesti, ja hän kykenee hellyyteen aivan toisessa mittakaavassa, kuin kukaan aikaisemmista miehistäni. No joo, onhan meillä seksiäkin tosi paljon, mutta se ei ole itseisasia. Enemmän meillä on hellyyttä kuin seksiä. Tämä on mielestäni aika poikkeuksellista tuollaisessa vähän yli nelikymppisessä miehessä.


    • hyvä kuuntelija

      Annanko heti osoitteen, meinaan et täältä löytyy lämmin kainalo? Olen myös kiltti ja hyvä kuuntelija enkä puhu päälle.

    • mies1283531

      Minkä sille mies mahtaa, että kun nainen vääntäytyy syliin, luonto tekee tehtävänsä ja paikat alkaa jäykistyä?

    • iuoou

      Ittehän olen mies ja haluaisin näin jussina naisen kainalooni. ja en edes haluaisi seksiä. kunhan olisi vain nainen lähellä

    • Wife and me

      Oi voi, sitä tunnetta, kun vaimo käpertyy kainaloon!! Avioliittoni parhaimpia hetkiä! En missään tapauksessa halua pilata noita läheisyyden hetkiä seksillä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2166
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1719
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      146
      1642
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe