Olen 19v nainen ja mulla on todella keltaiset hampaat! Teininä tuli poltettua tupakka (sen olen onneksi jo lopettanut) Kahvia ja teetä juon silloin tällöin.Hampaita pesen 2-3 kertaa päivässä ja käytän hammaslankaa ja suuvettä.Eli pidän todella hyvää huolta hampaistani.En ymmärrä miten nämä voivat ollakkin näin keltaiset!
En kehtaa hymyillä niin että hampaat näkyy kun hävettää niin paljon.Kaverikin usein huomauttelee että ompas sulla keltaset hampaat...
Olen siis ajatellut mennä hampaiden laser valkaisuun.Te joilla on kyseisestä operaatiosta kokemuksia,voisitte ehkä vastata minulle erääseen kysymykseen.Olen nimittäin lukenut,että se valkoinen lopputulos pysyy korkeintaan vuoden tai kaksi,riippuen elintavoistaan.Tuleeko ne hampaat sitten ihan yhtä keltaiseski kun olikin ennen niiden valkaisua?Luulis että jos on tosi tosi keltaset niin ei ne tuon valkaisun jälkeen yhtä keltaisiksi tulis.Vai onko se sama kun piirtäsi ensin kuulakärkkikynällä ja siihen päälle lyijykynällä,jonka jälkeen alkaa pikkuhiljaa pyyhekumilla kumittamaan ne lyijykynä jäljet pois ja loppujen lopuksi jäljelle jää se kuulakärkikynän jälki.
Hampaiden laser valkaisu hammaslääkärissä!
2
296
Vastaukset
- torahampi12
Se riippuu siitä mitä teet hampaidesi kanssa sen seuraavan parin vuoden aikana. Jos hoidat niitä hyvin, niin varmasti pysyvät kauniin valkoisina, mutta jos taas teet kaikkea mahdollista hampaita kellastavaa, etkä hoida niitä kunnolla, niin kyllähän ne sitten siitä taas tummuvat.
Luulisi, että sinulla valkoinen hymy kestää pitkään, kun kerran hoidat hampaitasi hyvin. Hammastahna ja hammaslanka eivät vaan tahdo saada noita syvempiä tummentumia pois, siinä auttaa se laservalkaisu, ja ylläpidoksi varmaa tuo mitä juurikin teet.
http://bit.ly/Kotikaupungin-tarjoukset tuolla on joskus tarjolla hampaiden valkaisua hyvään hintaan, varmaan hyötyä sinullekin, jos päätät hampaasi valkaista. - shirin t
Mulla oli sama ongelma,siis TODELLA karseet kellastuneet hampaat,kävin hollywood smilessä valkaisussa kesto noin tunnin ajan piti käkkiä sellaset tötsät suussa (vähänkö rupes ahistaan) mut kun nousin penkistä ja sain peilin käteen näin ihmeekseni ihan vaaleat hampaat,jejsjeejes.Kannattaa todellakin valkaista vaik kuka sanois mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883