Nutrilett Quick Start kokeilu

Jaqeline

Toinen kokeilupäivä menossa. Eilinen meni yllättävän hyvin, pientä nälän tunnetta muttei mitään järisyttävää. Vessassa saa juosta vähän väliä, ei muita "sivuhaittoja".
Tähän asti testatuista syömisistä mansikkapirtelö oli kaamein kokemus. Järkyttävän makuista jauhomössöä. Tämän aamuinen suklaapirtelö huomattavasti nautittavampaa. Eilen söin lisäksi tomaattilientä, joka oli todella suolaista. Saihan tuon kuitenkin kurkkustaan alas, kun isoilla hörppäyksillä joi. Toinen välipalaksi tarkoitettu liemi jäi epähuomiossa juomatta. Toffeepatukan syöminen ei tuottanut ongelmia. Juustopasta upposi hyvin ja illan päätin suklaavanukkaaseen, joka sekin oli ihan syötävää hienoisesta jauhoisuudestaan huolimatta. Ainoan ylimääräinen syömiseni oli pätkä tuorekurkkua.
Kävin puntarilla eilen aamuna heti herättyäni ja samoin tänä aamuna. Pudotus huimat 1,3 kg. Mietin liekkö edes mahdollista. Vessassa tullut juostua sen verta tiheään, että kaipa nesteitä sen verran hävinnyt. Alotuspainoakin on kyllä reilusti toista sataa, että onhan tuossa mistä lähteä.
Katsotaan nyt miten nämä viisi ensimmäistä päivää menee ja jatketaan kenties toinen ja kolmaskin paketillinen yhteen putkeen. Jospa sitä sitten olisi tottunut pieniin annoksiin. Oman ongelmani olen täysin tiedostanut. Syön aivan liian suuria annoksia. Syömäni ruoka on suht terveellistä, mutta sitäkin liikaa puputtamalla painoa kertyy.
Toivon, että tämä nutraus antaa uutta pontta elämäntapa remonttiin.

10

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihan se olla hyväkin aloittaa noin kuin sinä, pitemmän päälle se ei kuitenkaan tehoa kerta ett voi ikuisesti elää nutriletilla. miksi ett vain syö puolet vähemmän ? kuullostaa helpolta vai mitä ? itse olen perheellinen ja siksi ruuanlaitto tuottaa vaikeuksia kun itse haluaa tiputtaa painoa ja muut ei. toisaalta helppoa teen itselleni vain yhden annoksen ruokaa ja on pakko tyytyä siihen. nyt on viikko mennyt ihan kivasti ja on kevyempi olo näin lomien jälkeen...
      vältän hiilihydraatteja ja syön vähemmän enkä ole nälissäni. ei tarvi muuta kuin kärsivällisyyttä että on kilot pois.

      vatsalaukku kutistuu parissa viikossa mutta ei se silti ole helppoa muuttaa syömistapoja varsinkin jos tykkää ruuasta niinkuin minä.

      • Jaqeline

        Tiedän, etten elä ikuisesti Nutriletilla, eikä ole tarkoituskaan ollut elää. Se miksi lähdin tähän Nutrilett kokeiluun johtuu siitä, että haluan rivakan alun painonpudotukselle ja opettelen syömään usein pieniä annoksia. Iskoisin, että kolmen paketillisen eli 15 päivän jälkeen painoa on tippunut kivasti, mikä motivoisi jatkamaan kevyempää elämää "tavallisen" ruoan merkeissä.

        Ai, että miksi en vain syö vähemmän. Niin se kuulostaa aivan helpolta hommalta. Minä teen kerralla isomman satsin ruokaa, jota sitten syön yleensä 2-3 päivää. Kun sitä ruokaa on tarjolla iso määrä, siitä helposti mättää lautasen kukkuroilleen. En viitsi rueta tekemään yhtä annosta kerrallaan, koska määrät olisi aivan naurettavia, eikä tuollainen ruoanlaitto ole edes taloudellista. Minulla on lisäksi parempaakin tekemistä, kuin olla vähän väliä keittiössä hääräämässä. Töissäkin pitäisi keretä käymään viitenä päivänä viikossa.

        Nyt, kun tarjolla ei oli muuta kuin Nutriletteja, ei tule kiusausta santsata ja syödä mielin määrin. Eivät ne sentään niin hyviä eväitä ole. Äsken hörppäämäni kasvisliemi oli yllättävät hyvä verrattuna tomaattiliemeen. Tänään testaukseen menee pähkinäpatukka, nuudelikeitto ja vaniljavanukas.

        Jos, ja kun saan vatsalaukkua pienennettyä nutrauksen avulla, tulen kylläiseksi pienemmästä ruokamäärästä. Nykyisinkin tajuan lopettaa ruokailun ennen kuin olen ähkyssä, mutta tähän pisteeseen ennen ähkyä napa vetää aikamoisia määriä nykyisellä vatsalaukun koolla. Tiedän, että on suuri todennäköisyys lipsahtaa takaisin vanhoihin tottumuksiin, mutta toivon kohdallani, että olisin vihdoin tajunnut näiden läskien käyvän terveyden päälle.

        Kuurin jälkeen aion rajoittaa hiilareita ja korvata joitakin aterioita viikossa ateriankorvikkeilla.


      • ex-modaaja

        Suosittelen täysnutrausta alkustartiksi, itse nutrasin 4 kk ja painoa tipahti liki 40 kg, poissa ovat pysyneet jo vuosia.

        Olen perheellinen, en ymmärrä mitä vaikeutta on siinä että tekee muulle perheelle ruoan ja itse nutraa?! Tosin perheessä muutkin voivat valmistaa sen ruoan, ei se ole mikään vaimon/äidin erityistehtävä, ei ainakaan meillä...

        No, kukin tavallansa


    • liiselotte

      Ystäväni on pudottanut 8viikossa 25 kiloa ja toinen 25 on tavoite. Tsemppiä sulle ja peukut pystyyn :)

    • Jaqeline

      Kolmas päivä nutrausta, - 2,6 kg aamun saldo

    • katri-8181
      • Jaqeline

        Juuri tuo pakkaus on testissä. Tänään viimeinen päivä tuon pakkauksen antimia. Huomenna aloitan uuden. Tänä aamuna vaaka näyttä neljää kiloa vähemmän, kuin aloitusaamuna.

        Pakkauksen syömingit on pääosin ihan syötäviä. Pastoista ja nuudelikeitosta suorastaan nautin. Pirtelöt kannattaa oman kokemukseni mukaan hörpätä kahdella kulauksella, koska nielaisun jälkeen niistä tulee kaamea jälkimaku suuhun, joka saa minut ainakin yökkimään. Patukat menee helposti alas, samoin kasvisliemi. Tomaattiliemi hieman tökkii.

        Yllättävän helposti on mennyt. Eilen meinasi nälkä olla illalla. Söin hieman kurkkua pahimpaan nälkään ja join vettä. Olen noudattanut paketissa esiteltyä syömisjärjestystä, siis pirtelö aamiaiseksi, välipaloiksi liemiä jne. Ainoan poikkeuksen olen tehnyt päivällisellä, jonka jälkiruoan olen säästänyt illemmaksi, eikä ole tarvinnut nälissään mennä nukkumaan.


    • 3.persoona

      Itsekkin lopettelin juuri tuon paketin: mulla mulla lähti vain 2 kiloa pois. Pitää kokeilla pelkillä keitoilla ja pirtelöillä maanantaista alkaen. jatkatteko kanssani tätä kurnivaa taivalta?

    • 3.persoona

      Täh, paino "nousi" 400g, täytyy olla lihaksiin kertynyttä nestettä, liikuntaakin kun on tullut hurahdettua. Nälkä on, mutta ainakin tämä viikko keitolla. Pakko tosin laittaa chilirouhetta ettei maistuisi jauholle tuo keitto. Lopettivatko muut jo vai kupsahtivat nälkäänsä pois.

    • Jaqeline

      Täällä ainakin yksi jatkaja. Nälkä on tupannut nyt olemaan parina päivänä. Johtunee siitä, ettei ateriarytmi ole ollut säännöllinen. Herkkujakin on alkanut tehdä mieli, mutta periksi ei anneta. Paino tippuu tasaiseen tahtiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe