parisuhteessa oltu mieheni kaa yli 9-vuotta.mies mielellään töiltään päästessään juo vaan olutta naamaansa.makaa seuraavan päivän.välillä vetää vielä seuraavanakin iltana olutta.onko mielestänne väärin kun haluaisin niitä hommia pari kertaa viikossa,se oisi mulle riittävä.miestä innostaa vaan 8-päivän välein.minä kun otan puheeksi että kaljaa kittaat enemmän kuin olet minun kanssa.sanoin että lempisit mua useemmin.ni se tuumas vaan että mitä se lempiminen on.ajatelkaa.eli ei välitä mitään.rupesin nukkuun eri huoneessa niin mua on alkanut ottaan päähän tollanen äijä.aina vaan työ työ.kalja kalja.mitä teen?
"sen väheneminen"
6
142
Vastaukset
- Mene kouluun
ja varsinkin äidinkielen tunnille.
- D.S.
Jos kaveri on alle 60-vuotias, niin ei voi kuin sääliä. Elämänjano näyttää loppuneen. Himo ja naisen tarve kertoo miehen elämänvoiman, viriilisyyden ja kilpailukyvyn. Liekö miehesi luotu muonaksi muille...
Tee asia selväksi hänelle. Jos ei usko, hanki väliaikainen rakastaja. jos ei usko sittenkään, pistä vaikka vaihtoon. Mitäs tuollaisella tahdottomalla nesteimurillakaan tekee?- J-P.Ä
En mää ole tollainen vaikka olen pitkälle ylikin 60 vuotta.
- No jätät sen sian
Miksi sinä olet suhteessa juopon kanssa?
- mies 36 vuotta
Sano vaan suoraan et haluut nus..sia parikin kertaa viikossa. Ei juopon kanssa voi seurustella ja silta ei saa seksiä. mulla olis panohaluja . missäs asustelet?
- Daddy Cool
Erohan tuosta näyttäs olevan tulossa jollakin aikajänteellä. Läheisyyden ja seksin puute parisuhteessa on aika turhauttavaa.
Menkää pariterapiaan tai parisuhdeleirille ennen kuin on liian myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574