Oletteko onnistuneet tilaamaan kenkiä office.uk.com nettikaupasta? Jätin 2 pv sitten tilauksen ja maksoin visalla, nyt sain ilmoituksen että tilaukseni on peruutettu?! Sivuillaan on joku maininta että jos tuote loppuu niin tulee peruutusilmoitus tms. Äsken kävin ko. kaupan sivuilla ja siellä on saatavilla just tilaamaani kenkää ja kokoa! Onko tuo ihan huijaus-sivusto, onko kellään kokemuksia/tietoa tästä kaupasta?
office.uk.com kenkäkauppa
11
1551
Vastaukset
- Office
Itse ostin Lontoosta Officen kaupasta kengät. Valikoima oli hyvä, ja ketju näyttää asialliselta. Kotisivu heillä oli office.co.uk.
- ...
Se on joku aasialainen kusetussaitti. Brittisaittien osoitteet ovat aina muotoa .co.uk joita aasialaiset kusettajat eivät pysty rekisteröimään.
- tahtoo-edelleen-ne!
Oops, nyt olin laittanut tuohon väärän osoitteen; sivujen osoite on siis www.office.co.uk Olen laittanut sinne parikin meiliä mutta ei ole vielä tullut mitään vastausta. Ja edelleen sivuilla näkyy olevan juuri nuo mun haluamani kengät tilattavissa!
- 14+20
Ei ne taida lähettää tarjouksessa olevia kenkiä Suomeen. Itsekin olen pystynyt tilaamaan sieltä vain normaalihintaisia kenkiä.
- hhjjLL
Eli ei kannata tilata alennuksessa olevia kenkiä täältä?
- KenkiäTilaamassa
Onko vieläkin pelkkkää negatiivista palautetta kyseisestä sivusta?
- Epäselvää
Tilasin Officen kengät Amazon.uk:n kautta. Aikani odoteltua sain sähköpostiini tylyn viestin: jos en vastaisi kyseiseen viestiin viiden päivän aikana, menettäisin koko sen summan, joka oli jo Visa-kortillani maksettu. Osoitetiedoissani oli kuulemma vikaa. Vastasin vikkelästi ja kerroin, että osoitteeni on prikulleen se, jonka olin ilmoittanut. Sain vastauksena vain, että "kenkäraha" palautettiin, postimaksuja ym. ei. Jäin odottamaan rahoja, ei kuulunut. Silloin lähetin uuden kiukkuisen viestin, jossa taas vakuutin, ettei osoitteessani ole mitään vikaa ja kysyin, missä ne rahat viipyvät. Siinä vaiheessa Amazon.uk (joka välittää nämä keskustelut osapuolten välillä) vastasi Officen puolesta, että rahat ovat tililläni parin päivän kuluttua ja niin ne olivat.
En taatusti osta heiltä enää postitse mitään. - Tyytyväinen
Vähäm uudempaa kommentti tänne (itse ostaessani olisin kaivannut enemmän suomenkielisiä arvosteluja kyseisestä kaupasta). Vaikka vaikutelma oli tosi negatiivinen kaikkien nettiarvostelujen mukaan, omat kengät tuli vain päivän ennustetun jälkeen ja kengät oli ihan uudenveroiset ja oikeaa kokoa. Paketti oli vain vähän rutussa kulmista (ymmärrettävästi) Lontoosta tulleena. Ei moitittavaa kengistä. (Vans old skool platform, black) Ei siis oikeestaan moitittavaa, homma toimi.
- Jumittaa
Paketit ei ruttaannu Lontoossa tai uk puolella vaan suomessa ja täällä ne myös jumittaa.
- kumt
Pitää ostaa Kuomat, kestäävät vuosia
- kumt
väärä ketju...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185