office.uk.com kenkäkauppa

tahtoo-ne-kengät

Oletteko onnistuneet tilaamaan kenkiä office.uk.com nettikaupasta? Jätin 2 pv sitten tilauksen ja maksoin visalla, nyt sain ilmoituksen että tilaukseni on peruutettu?! Sivuillaan on joku maininta että jos tuote loppuu niin tulee peruutusilmoitus tms. Äsken kävin ko. kaupan sivuilla ja siellä on saatavilla just tilaamaani kenkää ja kokoa! Onko tuo ihan huijaus-sivusto, onko kellään kokemuksia/tietoa tästä kaupasta?

11

1718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Office

      Itse ostin Lontoosta Officen kaupasta kengät. Valikoima oli hyvä, ja ketju näyttää asialliselta. Kotisivu heillä oli office.co.uk.

    • ...

      Se on joku aasialainen kusetussaitti. Brittisaittien osoitteet ovat aina muotoa .co.uk joita aasialaiset kusettajat eivät pysty rekisteröimään.

    • tahtoo-edelleen-ne!

      Oops, nyt olin laittanut tuohon väärän osoitteen; sivujen osoite on siis www.office.co.uk Olen laittanut sinne parikin meiliä mutta ei ole vielä tullut mitään vastausta. Ja edelleen sivuilla näkyy olevan juuri nuo mun haluamani kengät tilattavissa!

    • 14+20

      Ei ne taida lähettää tarjouksessa olevia kenkiä Suomeen. Itsekin olen pystynyt tilaamaan sieltä vain normaalihintaisia kenkiä.

    • hhjjLL

      Eli ei kannata tilata alennuksessa olevia kenkiä täältä?

    • KenkiäTilaamassa

      Onko vieläkin pelkkkää negatiivista palautetta kyseisestä sivusta?

    • Epäselvää

      Tilasin Officen kengät Amazon.uk:n kautta. Aikani odoteltua sain sähköpostiini tylyn viestin: jos en vastaisi kyseiseen viestiin viiden päivän aikana, menettäisin koko sen summan, joka oli jo Visa-kortillani maksettu. Osoitetiedoissani oli kuulemma vikaa. Vastasin vikkelästi ja kerroin, että osoitteeni on prikulleen se, jonka olin ilmoittanut. Sain vastauksena vain, että "kenkäraha" palautettiin, postimaksuja ym. ei. Jäin odottamaan rahoja, ei kuulunut. Silloin lähetin uuden kiukkuisen viestin, jossa taas vakuutin, ettei osoitteessani ole mitään vikaa ja kysyin, missä ne rahat viipyvät. Siinä vaiheessa Amazon.uk (joka välittää nämä keskustelut osapuolten välillä) vastasi Officen puolesta, että rahat ovat tililläni parin päivän kuluttua ja niin ne olivat.

      En taatusti osta heiltä enää postitse mitään.

    • Tyytyväinen

      Vähäm uudempaa kommentti tänne (itse ostaessani olisin kaivannut enemmän suomenkielisiä arvosteluja kyseisestä kaupasta). Vaikka vaikutelma oli tosi negatiivinen kaikkien nettiarvostelujen mukaan, omat kengät tuli vain päivän ennustetun jälkeen ja kengät oli ihan uudenveroiset ja oikeaa kokoa. Paketti oli vain vähän rutussa kulmista (ymmärrettävästi) Lontoosta tulleena. Ei moitittavaa kengistä. (Vans old skool platform, black) Ei siis oikeestaan moitittavaa, homma toimi.

      • Jumittaa

        Paketit ei ruttaannu Lontoossa tai uk puolella vaan suomessa ja täällä ne myös jumittaa.


    • kumt

      Pitää ostaa Kuomat, kestäävät vuosia

      • kumt

        väärä ketju...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe