Osaisko joku vinkata, mistä löytäisin pinkin hupparin kokoa 52/54/56 (vähän mallista riippuen)? Mieluiten collegehupparin, mutta muutkin huomioidaan. :) Muutamasta paikasta olen jo katsellut (Shopninka, Misura, Halens, Ellos, Anttila, Lindex), mutta en ole löytänyt, tai sitten ei ole ollut tarpeeksi kokoja.
Vastaukset 7
http://www.yoursclothing.co.uk/C/Sweaters_Hoodies_Joggers-(77).aspx#!/filter=true&categoryid=77&colour=Pink
tuota linkkiä sun kantsii seurailla. nyt siellä ei näyttänyt aivan pinkkiä olevan (koralli oli), mutta noi yours'n vaatteet on edullisia ja tilaaminen on helppoa.hei Sariseela
Kiitos vinkistä. Vaikka olenkin paljon nettiä selannut en ole törmännyt ko firmaan. Täytyypä tilata - hinnatkin kohdallaan :)
- Lumikki-75
Kiitos vinkistä, noi on ihania! Ei ole kotimaisissa nettikaupoissa tollasia, tai mä en ainakaan ole huomannut. Vähän jännittää toi ulkomaisesta nettikaupasta tilaaminen kun en ole aiemmin kokeillut, mutta kai mä kun kerran muutkin. :)
hei, huomioitavaa on, että jos sit sattuu väärä koko, niin palautuskulut menevät omasta pussista :/
tästä johtuen (luultavasti) noita yours'n vaatteita on nettikirppareilla useesti myynnissä :)
ja laatu on "vähän niin ja näin", mutta eihän nykyään laatua saa mistään...
rohkea rokan syö!- ompelijatarr
Huppareitakin on mahdollista tilata myös ompelijalta :) Olen vaatetusalan viimeisen vuoden opiskelija ja veloittaisin kyseisestä hupparista noin 50e (hinta sisältää kankaat).
Ota yhteyttä mikäli kiinnostuit
[email protected]- Lumikki-75
Kiitos tarjouksesta! Ehdin jo harkita teettämisvaihtoehtoakin, mutta päädyin kuitenkin tilaamaan pari hupparia tuolta Yoursilta. Nyt odotan malttamattomana että saisin ne. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459