Pinkki huppari?

Lumikki-75

Osaisko joku vinkata, mistä löytäisin pinkin hupparin kokoa 52/54/56 (vähän mallista riippuen)? Mieluiten collegehupparin, mutta muutkin huomioidaan. :) Muutamasta paikasta olen jo katsellut (Shopninka, Misura, Halens, Ellos, Anttila, Lindex), mutta en ole löytänyt, tai sitten ei ole ollut tarpeeksi kokoja.

7

320

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • hei Sariseela

Kiitos vinkistä. Vaikka olenkin paljon nettiä selannut en ole törmännyt ko firmaan. Täytyypä tilata - hinnatkin kohdallaan :)

• Lumikki-75

Kiitos vinkistä, noi on ihania! Ei ole kotimaisissa nettikaupoissa tollasia, tai mä en ainakaan ole huomannut. Vähän jännittää toi ulkomaisesta nettikaupasta tilaaminen kun en ole aiemmin kokeillut, mutta kai mä kun kerran muutkin. :)

• hei, huomioitavaa on, että jos sit sattuu väärä koko, niin palautuskulut menevät omasta pussista :/
      tästä johtuen (luultavasti) noita yours'n vaatteita on nettikirppareilla useesti myynnissä :)
      ja laatu on "vähän niin ja näin", mutta eihän nykyään laatua saa mistään...

rohkea rokan syö!

• kiitti taas Sariseela :)

• ompelijatarr

Huppareitakin on mahdollista tilata myös ompelijalta :) Olen vaatetusalan viimeisen vuoden opiskelija ja veloittaisin kyseisestä hupparista noin 50e (hinta sisältää kankaat).

Ota yhteyttä mikäli kiinnostuit
      [email protected]

• Lumikki-75

Kiitos tarjouksesta! Ehdin jo harkita teettämisvaihtoehtoakin, mutta päädyin kuitenkin tilaamaan pari hupparia tuolta Yoursilta. Nyt odotan malttamattomana että saisin ne. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      93
      1490
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      95
      1144
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      864
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      303
      790
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      86
      706
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      52
      696
    7. 45
      671
    8. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      651
    9. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      637
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      604
    Aihe