Otin Skypen tänään käyttöön ja olen testasin sitä tuttun kanssa. Skype jäi auki. Joku Carli laittoi viesti että näytän tosi coolilta, mikä imarteli kyllä, mut mistä tässä on nyt oikein kyse?
Sain myös linkin, josta voisin katsoa miltä hän näyttää. En ole tietenkään avannut.. Utelias kun olen, niin kiitostaii kyllä! :) Oman kameran päälle olen laittanut teippiä, ettei se ainakaan vahingossa sohlaa sitä auki..
Skypen vaarat
18
308
Vastaukset
- henggailija
Skpe on jo vanha juttu. Jos haluat laadukkaita videokeskusteluja helposti niin suosittelen tutustumaan Google hangoutsiin.
http://www.youtube.com/watch?v=QN38vHZjWXw
Voit ottaa vaikka kaverit mukaan keskusteluun tueksi jos carli rupeaa liikaa pervoilemaan ;D Ai jaaha.Ajatteltiin lähinnä puhelinlaskujen säätämistä ja et voisin tukea siskoa sen pc-ongelmien kanssa :) ..ja heti olin ongelmissa.
Jää nyt pervoilun aste arvailujen varaan carlista, mut kiitti linkistä. Skypeenkin olis pitänyt tutustua jo ajat sitten.Mulla on ollut skype käytössä jo vuosia ja laitan ne asetukset niin ettei kamera avaudu automaattisesti kun puhelu alkaa.
Ja kukaan muu kuin kontaktilistalla oleva ei voi ottaa edes yhteyttä, ellen tiedä kuka se on-Niin, Mun pitäis käydä kaikki asetukset läpi, mutten nyt jaksa. Tais se onneksi kysyä, et luonko kuvayhteyden, mut en tiedä voiko noita asetuksia jotenkin muutella toisilta.
Sxthsense kirjoitti:
Niin, Mun pitäis käydä kaikki asetukset läpi, mutten nyt jaksa. Tais se onneksi kysyä, et luonko kuvayhteyden, mut en tiedä voiko noita asetuksia jotenkin muutella toisilta.
Ei voi muut muuttaa ja sulla on siinä se salasana kun menet sisäänkin.
Mikä on skype? Mulle tästä skypestä ei ole jäänyt mitään mieleen. Joskus joku on kysellyt jotain skypeosoitetta, mutta mä en edes tiedä mikä on skype ja mitä helvettiä sillä käytännössä tekee? :-) Kun kännykkä ja sähköpostikin pelaa.
Niin ja mikä on mese messenger? Ja mitä sillä tehdään? Fb:n nyt just ja just jotenkin hallitsen, joskaan en erityisemmin kyseisestä sivustosta tykkää viestimenä tai muutenkaan.
- sixth.
Huomenta. Tästä: http://www.skype.com/intl/fi/get-skype/on-your-computer/windows/ josta voit ladata ohjelmiston.
Asennus on helppo, mutta ensimmäinen kirjautuminen vaatii tarkkuutta. Sen jälkeen ohjelma ehdottaa testaamaan laitteet: kuulokkeet, mikrofoni ja kamera.
Kun valmista, soita jollekin skypen asentaneelle kaverille ohjelman avulla ilmaiseksi. - jaa.
sixth. kirjoitti:
Huomenta. Tästä: http://www.skype.com/intl/fi/get-skype/on-your-computer/windows/ josta voit ladata ohjelmiston.
Asennus on helppo, mutta ensimmäinen kirjautuminen vaatii tarkkuutta. Sen jälkeen ohjelma ehdottaa testaamaan laitteet: kuulokkeet, mikrofoni ja kamera.
Kun valmista, soita jollekin skypen asentaneelle kaverille ohjelman avulla ilmaiseksi.Mut kamera ei ole mitenkään välttämätön.
sixth. kirjoitti:
Kun valmista, soita jollekin skypen asentaneelle kaverille ohjelman avulla ilmaiseksi.Huomenta. Siis tuo on joku nettipuhelin? Een mä semmosta lataa, kiitos vaan. Ei oo tarvetta semmosiin. Mul piisaa sähköposti ja tosiaan kännykkä face to facen lisäksi viestimiksi. Tuo on semmosen tuntusta nykyaikaa jota en oikeen ole sisäistänyt. :-) Pikkasen lueskelin mitä tuo kuitenkin on. Kun en ole aikasemmin ees miettinyt noita tarkkaan. Et mitä ne ees oikeastaan on.
- tinka_tiger ´
tinka_tiger kirjoitti:
Niin ja mikä on mese messenger? Ja mitä sillä tehdään? Fb:n nyt just ja just jotenkin hallitsen, joskaan en erityisemmin kyseisestä sivustosta tykkää viestimenä tai muutenkaan.
Niin mie kirjotan kaikki juttuni ensin matkakirjoituskoneella ja sitte pete siirtää ne tänne intternettii
*spottista* jaa. kirjoitti:
Mut kamera ei ole mitenkään välttämätön.
Mää en ainaka ees omista webbikameraa. Ei ole kiinteänä eikä ole ostettuna irtomalliakaan. Irto mikki löytyy, sellanen aito mikrofooni. Kuulokkeet musan kuunteluun. Mut ei niiskään mitään mikrofoni osaa ole. :-) Mä en joteki tunne tarttevani. Onko toi jotenkin edullisempi tapa sitten, kun sähköposti tai kännykkä?
tinka_tiger ´ kirjoitti:
Niin mie kirjotan kaikki juttuni ensin matkakirjoituskoneella ja sitte pete siirtää ne tänne intternettii
*spottista*Mä kirjotan kirjotukseni mun läppärillä ja ihan ite. Pete on sitä paitsi mun alias, usko jo. :-) Johan se on täällä miljoonaan kertaan kerrottu.
tinka_tiger kirjoitti:
Huomenta. Siis tuo on joku nettipuhelin? Een mä semmosta lataa, kiitos vaan. Ei oo tarvetta semmosiin. Mul piisaa sähköposti ja tosiaan kännykkä face to facen lisäksi viestimiksi. Tuo on semmosen tuntusta nykyaikaa jota en oikeen ole sisäistänyt. :-) Pikkasen lueskelin mitä tuo kuitenkin on. Kun en ole aikasemmin ees miettinyt noita tarkkaan. Et mitä ne ees oikeastaan on.
Tinkalle skypestä sen verran että se on maailmalla käytetty ja eräät firmat käyttävät sitä vallan työpuheluissa.
Suomalaiset eivät toisaan hyödyntää vielä kaikkea nettiin liittyvää, mutta ulkomailla osataan ja muut eurooppalaiset taas eivät uhraa aikaa tälläiseen lainkaan niinkuin tämä palsta.
Skypellä mä lähetän alle minuutissa tiedostoja valokuvia toiselle puolelle maailmaa, mulla asuu amerikassa sukulaisia ja muuallakin päin maailmaa tuo skype on oivallinen keino saada yhteys sukulaisiin, kun ei ole varaa matkustella.
Ja tosiaan ne puhelut ovat ilmaisia, ja voi näyttää asioita kameran kauttakin jos haluaa.weawery kirjoitti:
Tinkalle skypestä sen verran että se on maailmalla käytetty ja eräät firmat käyttävät sitä vallan työpuheluissa.
Suomalaiset eivät toisaan hyödyntää vielä kaikkea nettiin liittyvää, mutta ulkomailla osataan ja muut eurooppalaiset taas eivät uhraa aikaa tälläiseen lainkaan niinkuin tämä palsta.
Skypellä mä lähetän alle minuutissa tiedostoja valokuvia toiselle puolelle maailmaa, mulla asuu amerikassa sukulaisia ja muuallakin päin maailmaa tuo skype on oivallinen keino saada yhteys sukulaisiin, kun ei ole varaa matkustella.
Ja tosiaan ne puhelut ovat ilmaisia, ja voi näyttää asioita kameran kauttakin jos haluaa.Ok. Mä en ainakaan osaa käyttää nettiä kovin tehokkaasti vietimenä. :-) Paitsi just palsta, fb ja sähköpostin kautta. Eli tuon etuja on ilmaisuus ja nopeus?
tinka_tiger kirjoitti:
Ok. Mä en ainakaan osaa käyttää nettiä kovin tehokkaasti vietimenä. :-) Paitsi just palsta, fb ja sähköpostin kautta. Eli tuon etuja on ilmaisuus ja nopeus?
Joo ja se turvallisempi kuin joku mese, jota nuoret käyttää ja mihin tulee aina viruksia.
Eikä siinä tarvitse käyttää mitään kameroita, mä joskus pirautan toiselle puolelle maapalloa ja lähetän jonkun valokuvan tai toistepäin.
Mutta joku sopii toiselle ja toinen toiselle.
Edut ovat joo ilmaisuus ja sitten voi ostaa puhelinnumeron että voi soittaa kuukaudessa lankapuhelimiin, tietyllä sumalla. Kun mun kännyllä mä soitan 1€ päivämaksun kun on se euronpäivä juttu, mutta se ei koske lankaliittymiä ja virastoihin joutuu joskus todella paljon jonottaa, niin olen väliin ostanut kk/pakettimaksun. Siinä on myös se vastaajapalvelu ja toimii myös kännykässä se skype. Jos on vaan sellainen puhelin.
- Joku huijaus
Mullakin toi skype ollu joskus aikoinaan käytössä. Mutta jos sä oot vielä teippiä laittanu kameran eteen, nin ei sua ole kukaan nähnyt :)
Hah! Otan sen pois jos soitan ystäville. Mut ei olis ensimmäinen kerta, jos jotain sählään vahingossa. Tuo on vaan simppeliä naisten logiikkaa kaikenmaailman asetuksia vastaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676