Parisuhde ilman seksiä?

Aseksuaalimies

Pystyisikö kukaan nainen olemaan suhteessa miehen kanssa, jota ei ollenkaan kiinnosta seksi? Onko mielestänne kysymyksessä lainkaan parisuhde, jos siihen ei kuulu seksi? Unelmoin tällaisesta suhteesta mutta taitaa olla liian vaikea tavoite...

53

3029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sexkanten

Ehkä semmoinen nainen tulee kyseeseen, joka ei myöskään välitä seksistä. Onhan monella pariskunnalla ns. lumeliitto kaveripohjalta esimerkiksi. Lisäksi on pariskuntia, joilla ei ole mitään yhteistä, vaan kulisseja pidetään pystyssä muiden takia. Tuttavapiiriin kuuluu aviopari, jossa mies on homo ja nainen lesbo, mutta ovat iäkkäämpiä eivätkä uskalla enää elää omana itsenään tuomitsemisen pelossa, avioliitto on hyvä huijauskeino. Hoitavat seksin muualla. Mutta ei sekstitön suhde tietenkään ole mahdollista sellaiselle, jolle seksi on tärkeää. Jos et sitten hyväksyisi että hänellä on seksisuhde samaan aikaan kuin seurustelee sinun kanssasi.

Ihan sama asiahan se on muissakin yhteensopivuusasioissa.

• onlyfist

oo

• onlyfist

ehkä sun pitäis tulla asumaan mun " vaimon " kanssa 16 vuotta ilman mitään liikuntaa.

• Miksei?

• suhteellinen nainen

Pystyisin, jos suhteeseen kuuluu muuten ns. hellittely, kainalossa pitäminen, silittely, huumori jne.
      Kämppiksinä eläminen ilman mitään hellyydenosoituksia sen sijaan ei kiinnosta. Vähän vaikeaa rajata seksi, mitä ilman voisit olla?

• Jeps..

No tuo mitä sanoit on kyllä sitä mikä kelpais minullekin :) Mutta mikään pidemmälle menevä ei onnistu jo siitä syystä että kammoan ja inhoan koko aktia enkä pysty katsomaan sitä edes elokuvissa... Kyllähän sitä romantiikkaa pitää olla :)

• Ehkei parisuhdetta

No eihän se ole parisuhde, vaan kumppanuus. Toiselle aseksuaalille suhde varmasti sopii, tai sitten jos olisi nainen joka jostain muusta syystä ei enää välittäisi ollenkaan seksiä. Mutta ns. tavallinen seksuaalinen ihminen ei halua olla parisuhteessa, missä ei ole seksiä. Parisuhde on itseasiassa lupaus seksistä, siis tapailuvaiheessa ei ole luvattu mitään, heti ei tarvitse sänkyyn hypätä, mutta kun kaksi ihmistä solmii ja sopii parisuhteen, vakituisen suhteen, siihen kuuluu myös seksi.

Kumppanuus on eri asia, kyllähän sinä elämän kumppanin voit ehkä saada, ja hellyyttä voi silloin olla. Se olisi silloin yhdessä elämistä ja ystävyyttä, voisi ehkä sanoa "elämän ystävyydeksi" mutta ei kyllä parisuhde.
      Kukaan nainen varmasti pystyy, mutta suurin osa ihmisitä on syntymästä kuolemaansa saakka seksuaalisia ja kun murrosikä ohittuu, seksuaalisia myös niin että haluavat seksiä. Viimeistään 20-22-vuotiaina ihmiset tavallisesti alkavat seksiä harrastaa, toisenkin kanssa ja tottakai, parisuhteessa siintää tulevaisuus perheenä, lasten kanssa ja niin edelleen, mutta. Parisuhde on myös seksisuhde ja avioliitto on myös parisuhde.

Se että seksi ei kiinnosta ollenkaan on aseksuaalien mielestä seksuaalisuutta, mutta ei se kyllä oikeastaan ole, ainakaan sillä tavalla parisuhdemielessö. Siinä ei siis ole mitään pahaa, jokaisella on ihmisenä oikeus olla arvokas ja juuri sellainen kun on! Jokaisella on toki sukupuoli silti. Mutta jos siis vaikka haluaisit olla parisuhteessa normaalin heteronaisen kanssa, niin suhde ei tulisi luulutavimmin onnistumaan. Hän tuntisi lopultakin pahaa mieltä siitä, ettei sinua kiinnosta seksi ja jos hän saisikin pitää vaikka kumppanuuden ulkopuolisia suhteita, lopulta ulkopuolinen seksi johtaisi todennäköisesti rakkauteen ja teidän suhteenne loppuisi siihen. Seksuaalisuus ja seksi on iso voima elämässämme, sitä ei pidä väheksyä. Se on meille parisuhteessa myös tyydytyksen ja ilon lähde, mutta myös läheisyyttä, yhteenkuuluvuutta ja intiimiyttä luova ihan eri tavalla kuin mikään muu. Se on rakkauden osoitusta siinä missä himoakin ja se on etenkin naisilla monitahoista, -tasoista ja väristä. Harvalle miehellekään suoremmasta seksuaalisuudesta huolimatta riittäisi vaan se että "saa panna", kyllä hekin toivoisivat sen toisen haluavan (juuri heitä) ja nauttivan.

Se on ikävää teidän aseksuaalien kannalta että olette vähemmistössä ja sen vuoksi rehellinen kumppanin etsintä tai pysyvän suhteen löytäminen voi olla aika haastavaa, mutta ei kai mahdotonta? Ainakin jotkut väittävät löytäneensä etsimänsä. Etsi siis ennemmin asuin kumppania, perhettä, ystävyyttä. Rakkautta. Sekin on. Eikä yhtään huonompaa.

• Kokemuksen sydänvere

SUhteen ulkopuolinen seksi ei johda rakkauteen. Paljon kokenut ja aina pettynyt.
        Parempi hyvä uskollinen ystävä kuin ohimenevät sydäntä särkevät pettymykset.

• Anonyymi

Luulisi että sillekin osapuolelle, joka haluaa seksiä, olisi seksitön suhde pienempi paha kuin yksin oleminen. Ellei seksi sitten ole ainoa asia mitä parisuhteesta hakee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi että sillekin osapuolelle, joka haluaa seksiä, olisi seksitön suhde pienempi paha kuin yksin oleminen. Ellei seksi sitten ole ainoa asia mitä parisuhteesta hakee.

En kyllä voisi olla enää koskaan suhteessa, jossa nukun naisen vieressä, suukottelen ja halaan ja sitten saan painua aamulla töihin kyrpä pystyssä, koska naista ei seksi kertakaikkiaan kiinnosta.

Ei edes armo- tai sääliseksi (tosin en noista kumpaakaan kyllä ottaisikaan).

Rakkaus ilman seksiä on liian tuskallista.

• kuudesti vuodessa

En voisi elää kokonaan ilman seksiä, mutta jos hellyyttä olisi päivittäin ja seksiä esim. kerran kahdessa kuukaudessa, niin sellainen kävisi kyllä hyvin.

• Sitä kutsutaan ystävyyssuhteeksi. Niitähän löytyy.

• Totuudenlaukoja 3

Näitä palstoja lukiessa vaikuttaa siltä, että kuulut enemmistöön-melkonen osa marisee seksinpuutetta/haluttomuudesta...heh.

• nainen..............

En tiedä pystyisikö kukaan, mutta itse en ainakaan pystyisi. Seksi on parisuhteen suola ja sokeri ja liimaa pariskunnan yhteen. Mun mielestä kyseessä ei olisi ilman seksiä parisuhde vaan kämppäkaveruus.

Toivottavasti löydät etsimäsi.

• Mailas

En pystyisi olemaan ilman. Tosin,en saa muuta hellyyttä mieheltä kuin seksiä,joten ei kiinnosta seksi tällä hetkellä yhtään.

• sexual.

Jos mies ei haluaisi seksiä kanssani, miettisin onko minussa jotakin vikaa. Itse olen seksuaalinen ja voisin harrastaa seksiä useammin kuin mieheni. En voisi seurustella suhteessa, jossa toinen ei halua seksiä. Ystävä toki voisin olla.

• lnfdgknbd

on oltava samanlainen nainen...mutta ihminen on seksuaalinen olento, jos nainen haluaa seksiä ja sinä et miten se hoidetaan? seksi erottaa parisuhteen muista suhteista.

• Mutta...

Onko se jopa laissa määrätty, että parisuhteessa pitäisi olla seksiä? Entä jos jotkut haluavat erilaisen suhteen? Mitä mieltä muuten olette ihmisistä jotka eivät ole seksuaalisia? Pidättekö heitä outoina? Itse pidän seksiä harrastavia ihmisiä erikoisina... En voi käsittää miten jotkut pystyvät harrastamaan sitä varsinkaan toistensa kanssa...

• Kokemus-K

"Mitä mieltä muuten olette ihmisistä jotka eivät ole seksuaalisia? Pidättekö heitä outoina? "

No jokainenhan meistä on aina jollain tapaa outo. Yksi ei välitä ollenkaan urheilusta, joku ei lue kirjoja, toinen ei pidä koirista. Tietysti seksuaalisuutta voi pitää yhtenä perustarpeesta mutta ei epäseksuaalisuus silti minusta niin kauhean outoa ole, aika harvinaista vain. Itse asisassa minusta on paljon oudompaa jos seksuaalinen ihminen ei siltikään harrasta ollenkaa seksiä. Esim. katolisten pappien pakollinen selibaatti on minusta suoraa kidutusta...

• kalu kalle

Olen erittäin seksuaalinen 40-vuotias mies. Viime vuosine 35-vuoden jälkeen olen tullut entistä vaativammaksi. Fysiologinen tarpeeni on 2-3 kertaa päivässä. Vaimolleni riittäisi kerran pari viikossa. On ikävää ettei kysyntä ja tarjonta kohtaa. Muistelen haikeudella entistä naisystävääni kun vietimme viikonloppuja sängyssä, hän torjui minut 5 vuoden aikana ehkä kerran kuukaudessa.

seksiä

ä

• aseksuaali itsekin

Aseksuaalinen nainen pystyisi kuvailemaasi suhteeseen. Itse en kuitenkaan pystyisi aromanttiseen suhteeseen miehen kanssa eli suhteeseen jossa ei olisi lainkaan romantiikkaa, kuten hellimistä, halailua jne. Varmasti aseksuaalisia naisia on enemmän kuin miehiä. Vaikeampaa on löytää aseksuaali mies...

• pihtarin tuleva ex

Mä olen onnistunut löytämään aseksuaalin miehen, että voin laittaa omani kiertoon. Ei siis tule yhtään mitään jos toinen haluaa seksiä ja toinen ei. Se tekee toisen osapuolen hulluksi! Turha väittää ettei seksi ole tärkeää siitä pitävälle ihmiselle. Onneksi maailma on täynnä miehiä jotka vielä haluaa!

• V....ttaa valhe

Varmasti löytyy sopiva kumppani myös akseksuaaleille, on sitten mies tai nainen. Se vain on ikävä petos jos "suorittaa seksiä" suhteen alussa kertomatta toiselle ettei se oikeastaan ole se juttu.

Eli, mielestäni jokaiselle on se vastinpari, mutta vedättää ei saa. Seksuaalinen ei saa vaatia toiselta enempää kuin toiselle on luonnollista eikä vähemmän seksuaalinen saa antaa enempää/leikkiä enempää seksiä kuin se arjessa tulee olemaan.

• Romanttiikkaa

Kyllä sitä pitääkin olla, myös aseksuaalin mielestä! Sitä pystyy harjoittamaan monilla tavoin.

• Minä ja vaimo

Sehän on vähän kuin meidän ''avioliitto'', jossa on tavallaan vähemmän seksiä kun vertaa keskimääräiseen. 9 vuoden liittomme aikana ehkä sen kerran vuodessa...

• yksin kotona

Multa sais seksiä mut en kelpaa kenellekkään naiselle

• seksuaallinen nainen

En todellakaan haluaisi olla suhteessa Aseksuaalimieheen.

• muija50

Meillä ei ole kanssa ollut seksiä vuoteen.Ihme mies..on vaan!
      Ei tämä ihan normaalia mielestäni ole.Ei edes puhu asiasta mitään! ...ja mun mitta on täys,lähteäkö vai ei?

• aseksuaali itsekin

Miksi aloittaja tällaisia asioita pohtii? Huonot kokemuksetko mietityttää?!

• muu??

Vaikeaa sanoa, riippuu tapauksesta ja ihmisestä, ja kuinka emotionaalisesti kiintynyt on kumppaniin. Minä en kuitenkaan koe, että parisuhde on oikea ja aito, jos siinä ei ole seksiä. Seksiä ei tarvitse olla kovin usein, mutta kuitenkin jonkun verran, jotta voitasiin puhua intiimistä kumppanuusuhteesta. Seksi erottaa nimenomaan parisuhteen ns kaverisuhteesta, jälkimmäisessä kun ei yleensä sekstailla.

• naurismaan nauris

Sun tarvitsee ensiksi itse miettiä, että pitääkö naisen olla myös aseksuaali? Voisitko hyväksyä elämänkumppanikseksi esim. yksinäisen lesbonaisen, joka katsoo kanssasi tv:tä kainalossasi? Entä hyväksytkö puolisoksi naisen, jolla on normaalit seksihalut ja hän haluaa tapailla esim. vakipanosuhdettaan varattuun mieheen? Tarkoittaako aseksuaalisuus kaikkea seksuaalisen asian kieltämistä (suutelu, penikseen koskeminen, halaaminen, hyväily) vai ainoastaan sitä, että et halua/pysty yhdyntään? Hyväksytkö esim. naisen, jolla on hyvin heikko libido, mutta niin, että hän kuitenkin joskus haluaisi seksiä tai hän haluaisi joskus sinulta tyydytystä kielellä/sormella?

Minusta paras tapa sinulle olisi hakea seuraa netin kautta. Älä laita kuvaasi, mutta laita ilmoitukseen heti ekalle riville, että etsit naista seksittömään parisuhteeseen tosimielellä. Kun olet vastannut noihin ekassa kappaleessani mainitsemiini seikkoihin, niin asia on sinulle selkeä ja pystyt tekemään treffi-ilmoituksen sen perusteella.

• Hmm mielenkiintoista

Minulle kyllä kelpaisi nainen kuin nainen, riippumatta hänen suuntautumisestaan. Mikäli hän haluaisi niin, saisi hänellä olla vaikka kuinka monta seksisuhdetta, mutta haluaisin hänen silti rakastavan vain minua. Minulle kaikenlainen intiimi koskettelu on vastenmielistä, joten siihen en varmaankaan alkaisi. Mutta kaikki mikä ei mene intiimiin, olisi ok. Kyllä minä suudella voisin.

• Kumianne

No, jos mies ei halua seksiä, niin minkäs sille voi. Pitäisikö jättää rakastamansa mies ja ruveta seurustelemaan jonkun sellaisen kanssa, jota ei rakasta, mutta joka suostuu seksiin? Onko nainen sitten muka onnellinen?

• hauhauhau

Kaikki on mahdollista. Itse yli 50, hiukan, mies 60 v. Meillä vaan surkuhuppaisana juttuna, että miehellä ei luultavasti "keuli", yhdessä tässä oltu reilu kuukausi. Sen sijaan hänen 2 koiraansa saavat jakamattoman huomionsa, nukkuvat aina miehen kanssa ja nyt kun minä "kuvioissa", niin kaikki 4 samassa sängyssä. Omalla tahollani mulla myös lemmikki joka ei nuku kanssani sängyssä. Seksittömyys ei mua haittaa, tyydytän itse itseni omissa oloissa, mutta joskus kun mies puhuu vain ja ainoastaan koirien kanssa /koiristaan, tulee aika hölmö olo!! Olen päättänyt kestää, koska miehessä paljon hyviä ja mukavia puolia, mutta joskus tosissaan nyppäisee....

• pari ilman seksiä OK

Me rakastame toisiamme jo 20 vuotta, seksiä oli alussa, mutta se oli vaikeata miehelle, kyvyt olleet aina vähissä. Sitten minulle tuli leikkaus, jonka mukana menivät halut. Nyt on siis kaikki hyvin, ja olemme tiiviisti yhdessä, toivottavasti elän loppuun asti.

• ni-sa-si

Itse olen ollut suhteessa vasta noin. 1v (eli aika vähän :D ), mutta meidän suhteessamme seksiä ei ole kuin n. 2-3 kertaa kuussa jos sitäkään. Mutta olemme keskustelleet asiasta, ja miehelleni seksi ei ole tärkeintä ja olemme sopineet että jos minulle tekee mieli niin voin keksiä muita "keinoja" ihan vapaasti eli olemme sopineet että minun ei tarttee jäädä saamatta vaikka isännällä ei tee mieli.

• jouni1980

Noin vuosi yhdessä oloa, alussakaan ei muutakuin ehkä 2 kertaa kuussa ja nyt n. Kerran kuussa. Enkä jaksa enää edes yrittää, rakastajan taitoni onnettomat, vaikka haluaisin tyydyttää häntä, mut toinen ei halua. Vaikkakin aikaisemmussa suhteissa ollut päivittäin ja useamman kerran päivässä. Eli siis kuten sanoin vika on minussa, vaikka mukamas ei ole

• nainen23v.

ei välttämättä sinussa, vaan teidän kemioissa. exäni oli ihan taitava sängyssä, hän oli urheilullinen ja "osasi hommansa". silti en koskaan tuntenut kauheasti vetoa häntä kohtaan. olin aina niin kuiva, ettei seksi onnistunut ilman liukasteita. luulin vian johtuvan hormooniehkäisystäni. nykyisen kanssa en tarvitse lainkaan liukasteita ja seksi on paljon parempaa.

• nainen vaan

Mulle sopisi hyvin sekitön parisuhde. Olen ollut kerran rakastunut ja seksi oli ookoo niin kauan kun oli fiilikset korkealla. Sitten laantui. En pysty ilman että kiihottuu, ja olen ehkä siksi epäkelpo normaaliin suhteeseen. olen kovasti ihmetellyt että monet naiset pystyvät vain miestä palvellakseen ns. antamaan ilman että tuntee kuumenevansa mitenkään.

En pysty siihen vaan parhaiten hoidan itseni yksin omissa oloissani jos satun kiihottumaan. se on harvoin, ehkä kerran kuussa. Olisi kiinnostavaa seurustella miehen kanssa joka ei halua seksiä, voisi aivan vapaasti helliä ja nauttia yhdessäolosta ilman että mitään paineita tulisi kummallekaan! Siis minulle olisi varmaan ihannetilanne.

• Aloittaja.

En kysy sinulta näitä tietoja mutta itse olen kohta 20-vuotias ja asun Pohjois-Savossa. Eli olisiko mahdollista? :)

• toinen nainen vaan

sama tilanne. yritin parisen vuotta antaa palvellakseni.. jossain vaihees ei sit enää vaa pystyny siihen. halit ja hellyys riittää, haluja saattaa tulla mut sillon mielummi omissa oloissa ite

• puutteheessa

eukko antaa 1 - 2 krt /kk. ehkä 1 kerran vuodessa oma-alotteisesti. itellä tekisi mieli kuitenkin 2 krt/vk. puutteessa elämistä. onko tällä palstalla naispuolista kohtalontoveria - voisimme auttaa toisia salaa...

• Täällähän toisella palstalla valitetaan, kun vaimo tai mies pihtaa vuositolkulla ja sitten mietitään, että josko hankkisi rakastajan tai rakastajattaren.

Ongelmahan voisi ratketa myös niin päin, että nämä seksiä kaipaamattomat hankkisivat aseksuaalisia salasuhteita itselleen, jolloin he voisivat aina säännöllisesti tavata tätä non-fuck buddyaan ja olla yhdessä harrastamatta seksiä.

;)

• Nobel palkinto

Vau. Tämä on tuore ja raikas ehdotus. Noin sen pitää mennäkin. Eli parisuhteessa on seksiä ja sitten aseksuaali voi pitää salarakasta, jonka kanssa vain ollaan harrastanmatta seksiä. Tuo olisi jo sukupuolitautien leviämisenkin kannalta parempi juttu kuin se, että salasuhde perustuu seksin saamiseen.

• RedHotPepper

En kyllä voisi seurustella miehen kanssa jota ei seksi kiinnosta. En tosin myöskään yliseksuaalisen kanssa.

Itse olin entisessä parisuhteessani viimeisen vuoden kuollut kala, en voinut koskea mieheen hänen henkisen väkivaltansa vuoksi lainkaan, ja miestä, jolla oli siis pakkomielle minusta, se ei tuntunut haittaavan. Päästyäni hänestä, elin selibaatissa 1,5 vuotta, eikä tuntunut edes pahalta.

Nyt, kun olen tavannut uuden miehen ja ihastunut, niin vetovoima on mahtava. Vaikka henkinen puoli on parasta, en tiedä juurikaan mitään niin ihanaa kuin saada hänet sisääni ja muutenkin harrastaa seksiä. Se jollain tasolla liittää meidät vielä lujemmin toisiimme.

• kyllä vain......

pystyisin siihen helposti...

• cLeo

Mieheni on aseksuaali. Suhteen alussa sitä oli edes vähän mutta nyt kun asumme saman katon alla, ei ole enää mitään merkkejä mistään seksuaalisuudesta. En ole törmännyt koko kämpässä mihinkään eroottiseen, ei lehtiä, videoita, ei siis mitään. Ehkä se on väärin ettei hän kertonut suhteen alussa asiasta mutta itse olen mieheni valinnut, jos ei toinen halua niin ei sille vaan voi mitään, asian kanssa vaan pitää elää. Mutta jos joku tilanne joskus sattuu että olis tarjolla seksiä jonkun muun kanssa, varmasti ottaisin. Ja ulkonäöstä tämä ei johdu, ennen sinkkuna oli seksiseuraa tarjolla hyvinkin paljon.

• 2sadcdscc

Hyvää keskustelua varatun naisen rakastelusta!

http://www.muskleforum.com/showthread.php?6821-Varatun-naisen-paneminen

• IkiValittaja

Itse olen parisuhteessa, meidän parisuhde on kovin tuore olemme olleet yhdessä 1kk.
      Seksiä emme ole harrastaneet kertaakaan, mutta halimme ja "kiusaamme" toisiamme kaiken aikaa joka on ihan mukavaa, mutta seksi mielestäni kuuluu asiaan. Olen 24v enkä ole koskaan saanut joten onhan se vähän jo arvattavissa että puutetta on.

Tosin en osaa miellyttää naistani tarpeeksi, olen kuitenkin koittanut tehdä alotteita mutta nainen äksyilee mutta sanoo "ei vaan" ja kääntää kylkeä, tämän jälkeen en ole enään pahemmin uusia alotteita uskoltanut tehdä kun pelkään että hän kyllästyy "vonkaamiseen"

Suhteissa minua häiritsee kaikista eniten se että nainen tulee paremmin juttuun muiden (poikakaverien) kanssa kuin minun ja välillä vähän tuntuukin että joku voisi pettää minua selän takana. (käsitykseni ihmisistä) jos on rahaa, he teeskentelevät olevansa hyviä ystäviä kanssasi, kulkevat ilmaisella kyydillä kanssasi, käyttävät sinua hyväksi kotiaskareissa, teeskentelevät olevansa kiinnostuneita sinusta, pettävät selän takana ja elää niinkuin mitään kummaa sinä aikana kun sinä olit poissa ei olisi tapahtunut.

• vanham

Kyllä varmaan sellasia naisia löytyy, joita seksi ei huvita yhtään, paljon enemmän kuin kaltaisiasi miehiä. Ainakin se tulee näillä palstoilla selvästi esille jatkuvasti. Valitettavasti nämäkin naiset kiusaavat mielummin normaaliheteromiehiä, joten parisuhteeseen sinulla voi olla vaikeuksia löytää kumppania. Tietysti voisit aluksi teeskennellä olevasi normaali hetero, mutta miehillä taitaa teeskentely seksin pitämisestä olla naisia paljon hankalampaa. Naisethan tekevät sitä jatkuvasti ns normaaliparisuhteessa.

Onnea kuitenkin yrityksllesi.

• Hui!

Sinänsä ois ihan unelma, ainakin tietäis että oot uskollinen :) Miehet on kamalia...

• KA<-

Nostetaas vanhaa ketjua. Olen siis asunut tyttöystäväni kanssa yhdessä n. 3 vuotta ja seksi, rakkaudenosoittaminen, halailu, pussailu yms romantiikka loppui n. 2v sitten.

Mikä vitun järki on jatkaa ?

-KA

• Anonyymi

Tosiaan vanha aloitus. Riippuu mitä pitää seksinä. Itse en voisi olla suhteessa jossa ei osoiteta hellyyttä koskettamalla. Tykkään antaa halauksia,silittelyä päivittäin etenkin iltaisin kun mennään nukkumaan on ihana halata . Pusu kesken päivän vaikka ohimennen kertoo minulle välittämisestä tai halaus. Tarvitsen fyysistä läheisyyttä.
      Voin olla kuitenkin ilman yhdyntää se ei ole pakollista vaikkei vastenmielistäkään mutta ilman halauksia koskettelua yms en voisi olla suhteessa.
      Mutta jos pitäisi valita henkinen yhteys vs seksisuhde niin heittämällä henkinenyhteys menee edelle. En halua ainoastaan seksisuhdetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      293
      2519
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      47
      2481
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      122
      1686
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1360
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1350
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1215
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      142
      1183
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1059
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1027
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      1000
    Aihe