Lihavalla napakoru

...

Mitäs mieltä olette, jos näette lihavalla tai vähän ylipainoisella ihmisella napakorun, onko kauheeta?=)

20

7256

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mei Mei

      ..se ei oo mikään karmiva näky mutta se sopii paremmin laihoille...

    • ella

      no ei se mielestäni mitenkään hirveän nätin näköistä ole..mutta jos siitä itse pitää niin mikäs siinä!! :)

    • suvi

      mäki haluaisin napakorun, mut oon ylipainoinen, nii taitaa jäähä vaa haaveeks.. ku ei ne varmaa kovin nätin näkösiä oo lihavalla... :(

      • tiina

        no jos itse pidät siitä suvi? ota! on mullaki. en oo ylipainoinen mutta minulla suuri pömppömaha..=) turhaan mietitte toisten mielipiteitä..ko tärkeintä on se mitä mieltä sinä olet!!


      • suvi
        tiina kirjoitti:

        no jos itse pidät siitä suvi? ota! on mullaki. en oo ylipainoinen mutta minulla suuri pömppömaha..=) turhaan mietitte toisten mielipiteitä..ko tärkeintä on se mitä mieltä sinä olet!!

        ..oisha se semmone hieno!
        se on kyllä ihan tosi, että ei kannata murehtia siitä, mitä mieltä muut on susta... eheei! mulle on sanottu kaikkee tästä mun huulikorusta, on ollu huonompaa ja parempaa kommenttia, mut ite tykkään, joten siinä se pysyy.. :D
        mut mää en oikee tosta napakorusta tiijä.. mä kyllä ite tykkään napakorusta mut jotenki "pelottaa" et se ei sovi mulle ja sitte se pittää ottaa pois, ku se on ruman näköne jne. :S


      • *Charmed*

        no mie kävin just ottamassa napakorun enkä ole mikään langanlaiha....!!! otin sen omaksi ilokseni eikä siitä ole vielä kukaan tullut sanomaan mitään negatiivista.... :) ne jotka ottavat napakorun niin ottakaa se omaksi iloksenne eikä miellyttämään muita!!! :D


      • hoikka kimma
        *Charmed* kirjoitti:

        no mie kävin just ottamassa napakorun enkä ole mikään langanlaiha....!!! otin sen omaksi ilokseni eikä siitä ole vielä kukaan tullut sanomaan mitään negatiivista.... :) ne jotka ottavat napakorun niin ottakaa se omaksi iloksenne eikä miellyttämään muita!!! :D

        Ei ei missään tapauksessa..... ehän se nyt oo nättii et on lihava ja on kamala maha... ni oisko sitä nyt kiva näytellä? mullaki oli vähä pomppis mut sit korjasin asian urheilemalla, ni nyt alkaa näyttää jo vähä paremmalta... otan napakorun tiisttaina... oon 13v. ja vielä *charmedille*: jos ottaa napakorun ni eiks tarkotus oo et sitä katotaan ja ihaillaan... voitko muka myöntää et otat napakorun vaa mielyttämää ittees... (tosi mielyttäävää hoitaa aina sitä ja kärsiä tulehduksista ja varoa sitä...) mä otan napakorun siks et se on hieno mun mielest ja sitä on kiva esitellä ja pitää paljastavia paitoja... jos on lihava ja haluu napakorun, ja tuskailee et "mä oon lihava miten kehtaan ottaa sen" tehkää asialle jotain...


      • Tiina
        hoikka kimma kirjoitti:

        Ei ei missään tapauksessa..... ehän se nyt oo nättii et on lihava ja on kamala maha... ni oisko sitä nyt kiva näytellä? mullaki oli vähä pomppis mut sit korjasin asian urheilemalla, ni nyt alkaa näyttää jo vähä paremmalta... otan napakorun tiisttaina... oon 13v. ja vielä *charmedille*: jos ottaa napakorun ni eiks tarkotus oo et sitä katotaan ja ihaillaan... voitko muka myöntää et otat napakorun vaa mielyttämää ittees... (tosi mielyttäävää hoitaa aina sitä ja kärsiä tulehduksista ja varoa sitä...) mä otan napakorun siks et se on hieno mun mielest ja sitä on kiva esitellä ja pitää paljastavia paitoja... jos on lihava ja haluu napakorun, ja tuskailee et "mä oon lihava miten kehtaan ottaa sen" tehkää asialle jotain...

        nii sä ootki sellanen teinipissis joka ottaa korun siks ku kaverillakin on.kato me vähä "aikuismaiset"ihmiset ei kävellä napapaita päällä tuol kadulla vaan siks et joku näkis mun napakorun!ja jokut todella ottaa itselle sen korun omaksi iloksi!!


      • hei, mäki oon ehkä vähä ylipainoinen ja sielti mulla on napakoru! ei pidä tosiaankaa välittää, mitä toiset sanoo, nätti se on kellä vaan :)


      • pää kii
        hoikka kimma kirjoitti:

        Ei ei missään tapauksessa..... ehän se nyt oo nättii et on lihava ja on kamala maha... ni oisko sitä nyt kiva näytellä? mullaki oli vähä pomppis mut sit korjasin asian urheilemalla, ni nyt alkaa näyttää jo vähä paremmalta... otan napakorun tiisttaina... oon 13v. ja vielä *charmedille*: jos ottaa napakorun ni eiks tarkotus oo et sitä katotaan ja ihaillaan... voitko muka myöntää et otat napakorun vaa mielyttämää ittees... (tosi mielyttäävää hoitaa aina sitä ja kärsiä tulehduksista ja varoa sitä...) mä otan napakorun siks et se on hieno mun mielest ja sitä on kiva esitellä ja pitää paljastavia paitoja... jos on lihava ja haluu napakorun, ja tuskailee et "mä oon lihava miten kehtaan ottaa sen" tehkää asialle jotain...

        huora mikä huora...


    • Tyttönen

      Käyhän lihavalle napakoru siinä missä laihallekkin. Mutta jos sinulla on tarkoitus kulkea kesäisin bikineis et napakoru näkyy, niin unohda koko juttu. Itseään varten sen toki voit ottaa, itsellänikin on muutamalävistys nänni/napakotu jotka olen ottanut vain itsenitakia. Olen hieman ylipainoinen, mutta kuljen sopivat vaatteet päällä, enkä pidä paljastavia vaatteita.

    • pötsi

      En kommentoi tuota kauneuspuolta tässä asiassa. Mutta eikö siihen liity suurempi tulehdusriski, jos maha on varsin röllykkä eikä lävistys saa ilmaa? Siis jos napa jää makkaroiden alle piiloon.

    • pömmmmppö

      IHMISET! : D Entä sitten oletko ylipainoinen vai et ja haluat napakorun ? Silloinhan sinä otat napakorun ! (: Itse otin napakorun ihan vain itseni takia. Se on todella kaunis kun se välähtelee auringossa (; Mutta... jos on REILUSTI ylipainoinen, niin että napa jää "piiloon" makkaroiden väliin, niin en tiedä onko napakorussa sillon järkeä, ja tulehdusriskikin on suuri ! Itse en ole ylipainoinen, mutta minulla on pömppö :/ laskimaha, mutta napakoru sopii siihen kuitenkin ;)

    • haikala

      Ne jotka on sitä mieltä et napakoru ei sovi lihaville, niin eikö se oo siellä rannalla bikineissä kulkiessa aivan sama onko navassa koru vai ei, kun ei se lihava masu kuitenkaan näytä niin 'nätiltä kuin laiha.. Pointti on se, että ne täällä kenen mielestä lihavalle ei sovi napakoru, ovat luultavastikkin enemmän sitä mieltä, että iso maha on ruma ja sitä ei saa esitellä oli siinä koru tai ei.. oon huono selittää, mut toivottavasti joku edes tajus. :D

    • 16+17

      Kyllä pyöreämmillekin ihmisille napakoru sopii :) Itselläni oli useamman vuoden ennenkuin kasvoi ulos ja ylipainoa löytyy :)

    • dgdgsszgs

      jokainen joka haluaa niin voi ottaa! älkää välittäkö näistä anorektikoiden kommenteista " no ei oikeen voi ku ei oo nätin näköstä, sopii paremmin laihoille "

    • jenniollikainen

      Se on rohkee muija. Recpektii niille !

    • not_skinny

      En ole laiha, mutta minulla on napakoru. Tarkotus olisikin pudottaa 5 kiloa ja alkaa treenata vatsaa kunhan lävistys on ensin parantunut. Ja MINUN mielestäni napakoru näyttää paremmalta laihalla ihmisellä. Mutta, olet sitten lihava tai laiha, jos haluat napakorun niin mene ottamaan. Älä välitä muiden mielipiteestä.

    • Papaijapuu

      No veikkaan, että ensinnäkään aloittaja ei oikeasti ole kovinkaan ylipainoinen. Kyllä sopi niillekin jotka eivät ole ihan tikkuja, mutta se on eri asia jos painoindeksi on esim. 32.

    • Anonyymi

      Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä oletko lihava vai laiha. Jos itse haluat, ota! Itse olen hieman ylipainoinen ja haluaisin napakorun. Vähän mietityttää muiden mielipiteet, mutta aivan sama. Kauhistuttaa nämä kommentit täällä kun sanotaan että; "Kauhealta näyttää lihavalla" yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe