Miehet miehet, mitä mieltä olette ns. pinnallisesta naisesta? Eli naisesta, joka ei siis käytä itseensä aikaa ihan vähän vaan käy manikyyrissä, ripsihoidoissa, kampaajalla ja solariumissa lähes viikoittain. Lisäksi jumppaan paljon ja käyn pumpissa. Pidän itseni laittamisesta, meikkailen yleensä aamulla vähintään tunnin ja korjailen ulkonäköä päivän mittaan. Haluan näyttää hyvältä. Minulla on hiusten- ja ripsenpidennykset. Lisäksi suoravärjään hiuksiani joka ilta, joten suikukaapin seinät ovat tummaksi pinttyneet. Levitän myös itseruskettavaa joka toinen ilta, joten suihkunraikkaana minua ei juurikaan sängyssä näe. En koe myöskään oloani mukavaksi meikittä, joten meikkaan jopa lenkille. Menen myös meikit päällä nukkumaan, koska haluan näyttää kauniilta heti aamulla. Haluan erottua joukosta ja olla joka päivä tiptop ja kauniisti puettu. Tästä kaikesta huolimatta en vaadi mieheltäni erityistä. Haluan miehen, joka ei vietä aikaa peilin edessä vaan on luonnostaan hyvännäköinen ja mukava. Kuulostaako, että tällainen olisi totaalinen turn-off vai saako nainen pitää itsestään huolta?
Pinnallinen nainen, miehet mitä mieltä?
38
567
Vastaukset
- t: mies
Hankkiudu terapiaan.
- Ripsihoidoissa????
Mitä v---tua?
Kiva provo ahaaaa ha haaaa!
Muoviripset on naurettavat ja SÄÄLIttävät!!!!
- mies6969
Miten sulla riittää aika tohon kaikkeen? Käytkö kokopäivätöissä? Mun mielestä aika nurinkurista, että sun miehen pitäis olla hyvännäköinen ihan luonnostaan, mutta sulla tuo ulkonäön vaaliminen lähentelee lähes sairautta.
- .......
Älä hölmöjä kysele. Näethän nimimerkistäkin, että kyseessä on isukin varoilla elelevästä pikkutytöstä.
- ...........
....... kirjoitti:
Älä hölmöjä kysele. Näethän nimimerkistäkin, että kyseessä on isukin varoilla elelevästä pikkutytöstä.
Ja jos fiksu olet näet myös että koko juttu ei ole totta, vaan täysin tekaistu tarina.
- jospa...
Mitä jos keskittyisit olemaan vain oma itsesi? Miehiä varten tuskin kannattaa tuota kaikkea ainakaan tehdä. Olen kiinnostunut naisista enkä tekokarvoista tai kemian tuotteista :D.
- tmään88
Ei fyysisessä liikunnassa mielestäni mitään vikaa ole, mutta jos käyt viikottain
kaiken tuon rumban läpi, itselleni ainakin herää pieni ajatus, itsekeskeisestä/-rakkaasta henkilöstä.
Niinkuin joku sanoi, ei tuollaista kannata miehen takia tehdä, ei ainakaan kesk verto. Joku mies saattaa innostua jostain tollasesta, mutta kuuluu vähemmistöön.
En kuitenkaan sanoisi totaalinen turn-off :)
Paljonko rahaa palaa? - oohälfweitheer
Kuulostaa siltä, että elämässäsi ei ole mitään muuta kuin ulkönäkö. Kuulostaa harvinaisen tylsältä. Ei meikäläisen mielenkiinto kyllä herännyt.
- ap...
Arvasinkin, että tällaisia kommentteja tulee. No, koskaan ei ole kuitenkaan miehistä pulaa ollut. Ulkonäköön menee vaihtelevasti rahaa, yleensä n. 250-400 euroa kuukaudessa. Tiedän olevani pinnallinen ihminen, ja ulkonäkö on minulle tärkeää. En tunne oloani mukavaksi meikittömänä. Varmasti osa miehistä ja 99% naisista pitää minua pinnallisena narttuna, mutta olen ainakin aidosti oma pinnallinen itseni :). Ja käyn töissä, mikään tyhjäpää en ole. Isäni ei myöskään osallistu elätykseeni.
- ..........
Ei tietenkään osallistu. Paitsi että asut hänen omistamassaan asunnossa, syöt hänen ruokaansa, hän maksaa vakuutusmaksusi jne.
- vähempikin riittää
Siis luinko minä oikein: suoravärjäät hiukset joka päivä! Ja itseruskettavaa joka toinen päivä sen lisäksi, että käyt viikoittain solariumissa?
Yltiöruskettunut kroppa ja naama (pahinta!), rakennekynnet ja hiustenpidennykset. TUKSUKO se tänne kirjoittelee? Hänhän taannoin ihmetteli, miten hänen kaltaisensa "kaunotar" (kuten ap) ei ole päässyt naimisiin. Onneksi sekin asia on korjaantunut, ihan valioyksilön kanssa. - Ap vastaa...
.......... kirjoitti:
Ei tietenkään osallistu. Paitsi että asut hänen omistamassaan asunnossa, syöt hänen ruokaansa, hän maksaa vakuutusmaksusi jne.
Vai niin :D. Mistähän sellaisen voit päätellä tuntematta minua? Asun lainarahalla ostetussa asunnossa, jonka lainat lyhennän itse. Tienaan itse rahat ruokaani, eikä isäni tosiaan osallistu elätykseeni millään tapaa, koska minulla on kohtuulliset tulot itselläni. Toisin kuin luulette, en ole mikään pavunruskea halvan blondin näköinen Tuksu vaan ihan hyvännäköinen huoliteltu nainen. Ja saan myös usein kohuja ulkonäöstäni. Eikä miehistäkään ole tosiaan koskaan ollut pulaa, päinvastoin. Sen sijaan kaikki naiset vihaavat ja halveksuvat minua. Ilmeisesti ajattelevat olevansa yläpuolellani, vaikken minäkään ajattele olevani heidän yläpuolellaan.
Ap - ..........
Ap vastaa... kirjoitti:
Vai niin :D. Mistähän sellaisen voit päätellä tuntematta minua? Asun lainarahalla ostetussa asunnossa, jonka lainat lyhennän itse. Tienaan itse rahat ruokaani, eikä isäni tosiaan osallistu elätykseeni millään tapaa, koska minulla on kohtuulliset tulot itselläni. Toisin kuin luulette, en ole mikään pavunruskea halvan blondin näköinen Tuksu vaan ihan hyvännäköinen huoliteltu nainen. Ja saan myös usein kohuja ulkonäöstäni. Eikä miehistäkään ole tosiaan koskaan ollut pulaa, päinvastoin. Sen sijaan kaikki naiset vihaavat ja halveksuvat minua. Ilmeisesti ajattelevat olevansa yläpuolellani, vaikken minäkään ajattele olevani heidän yläpuolellaan.
ApNo tottakai lyhennät, siitä 4000 e kuukausipalkasta, jonka saat rappukäytäviä siivoamalla.
- Aito Mies..-.-.
Itsestään pitää pitää huolta. Ylenpalttinen meikkaaminen ja keskittyminen perlkästään omaan ulkonäköön ei ole itsestä huolehtimista vaan itseensä keskittymistä ja omaan napaa tujottamista. Meikeillä et tunnu kaunistavan itseäsi vaan piilottavan mahdollisen kauneutesi.
TYperän kuulloista elämää mutta älä huoli, vastaavan laisia miehiäkin on. Niitä, jotka ruiskuttelevat itseensä kaiken laista sekä käyvät kampaajilla ja ottavat kaikki mahdolliset lisäkkeet mitä tarjolla on. Ja hekin ovat rehellisesti omia pinnallisia ihmisiä.
Hankaluus pinnallisessa elämässä on, ettei sen varaan voi kovin pitkään laskea ja se ei ole kovin kestävä elämänarvo. Mutta jokainen tyylillään.
Ei minun ihannenaiseni, ei lainkaan - eheheheeheee
Ap vastaa... kirjoitti:
ApTuskin Tuksukaan on mielestään mikään pavunruskea halvan blondin näköinen vaan ihan hyvännäköinen huoliteltu nainen. Ja hän saa myös usein kohuja ulkonäöstään (ATM:iä riittää). Eikä miehistäkään hänellä ole tosiaan koskaan ollut pulaa, päinvastoin. Sen sijaan kaikki naiset(kin) vihaavat ja halveksuvat häntä. Ilmeisesti ajattelevat olevansa hänen yläpuolellaan, ihan sama mitä Tuksu ajatelee.
Olet Tuksu, congratulations! - Naulan kantaaaaaan
eheheheeheee kirjoitti:
Tuskin Tuksukaan on mielestään mikään pavunruskea halvan blondin näköinen vaan ihan hyvännäköinen huoliteltu nainen. Ja hän saa myös usein kohuja ulkonäöstään (ATM:iä riittää). Eikä miehistäkään hänellä ole tosiaan koskaan ollut pulaa, päinvastoin. Sen sijaan kaikki naiset(kin) vihaavat ja halveksuvat häntä. Ilmeisesti ajattelevat olevansa hänen yläpuolellaan, ihan sama mitä Tuksu ajatelee.
Olet Tuksu, congratulations!Juuri näin,
barbit itse kuvittelevat olevansa huoliteltuja, vaikka ovat
muovisia ja surullisen säälittäviä! - KAARTINRUUSU
Mitä aiot, kun on 70 mittarissa? Jos pää kumisee tyhjyyttä, on vaikea löytää kumppania!
- hgfg
paska trolli
- e56yjte5jyty
Jumppaaminen ja meikkaaminen on ihan jees, loput vois jättää pois.
Kuulostaa tosiaan aika trollilta jos käy sekä solariumissa että laittaa itseruskettavaa :D
Muutenkin tuo solariumrusketus on mielestäni luonnottoman näköinen, tulee mieleen porkkana. - Kosmetologi.....
Herrajumala! Et pese meikkejä pois kun menet nukkumaan?! Ihosi on varmasti tosi huonossa kunnossa noiden kaikkien käsittelyiden jäljiltä!!
- .
Pahoittelut ap:n puolesta, jos nyt ei provo ollut, vastaukset oli arvattavissa, mutta ei kaikki ajattele niin. Suomessa naisen tulee näyttää lihavalta, rumat silmälasit, lyhyet hiukset, tuulipuku päällä tennareissa lompsivalta mörköltä, silloin ei ainakaan herätä paheksuntaa ja sulautuu massaan. Tosin itse pidän juuri näistä itsestään huolehtivista ja laittavista naisista, mielummin joka vielä pukeutuu naisellisen näyttävästi, se ei sitäpaisi sulje pois henkistä elämää.
- Välimalli???
eiköhän suurin osa ole tältä väliltä,
ettet nyt kärjistäisi hieman?
Ja sähän olet kyllä itsekin nainen.
Muovinen sellainen. - .
Välimalli??? kirjoitti:
eiköhän suurin osa ole tältä väliltä,
ettet nyt kärjistäisi hieman?
Ja sähän olet kyllä itsekin nainen.
Muovinen sellainen.Olen syntynyt mieheksi ja varsin miehekäs sellainen, siksi pidänkin naisellisista naisista, muovinen en myöskään ole, mutta sinä olet nainen, joka haluaisi kaikkien naisten olevan kaltaisiasi suomi-suohirviö naisia.
- Suomessa ei
Älä välitä aloittaja. Suomessa ei vain ole sellaista kulttuuria, että saisi koreilla ulkonäöllään. Ollakseen hyvä ihminen, pitää olla se maantienharmaa hiirenhäntä, 30 kg ylipainoa ja pukeutua puolijoukkuetelttaan. Ja tämän päälle kun vielä korostaa niitä persjalkojaan jollain mahdollisimman matalapohjaisilla kengillä, niin avot. Suomessa ei saa näyttää hyvältä.
- sir_von_baughen
niii,siiis jokainenhan saa tehdä sitä mikä tekee itselleen hyvän olon.Ja jos saat tuosta hyvän olon eikä se toisaalta ole keneltäkään pois niin mikäs siinä.
Mutta,kyllä tuossa on hieman liikaa itseensä keskittymistä.250e-400e/kk olisi varmaan sullakin parempia käyttö kohteita.Jos mun kohdalle tulisi tuollainen pimatsu niin sanoisin että esim.yöksi tulee mun viereen ihan ilman mitään meikkejä koska luonnollinen kaneus on parasta.Eri asia on sitten kun lähtee jonnekkin niin olla siistin näköinen.
Niin ja voisin jopa heittää sellaisen keittiöpsykologisen jutun että oletko jollain tavoin epävarma tms. koska on tarve ns.peitää se todellinen minä.
Mietihän tota.:)- juuri näin!!
Puhtaaseen tukkaan on ihana upottaa kasvot ja puhtaita kasvoja ja huulia kiva pusuttaa.
Itse tunnen monta luonnollista, ihanaa naista, joilla ei ole 30 kg ylipainoa, persjalkoja tai telttamaisia vaatteita.
- M.u girl
Aa että nukutkin meikeissä --> trolli. Kukaan ulkonäöstänsä huolehtiva ei nuku meikeissä.
- Yöökh...
Jonkun miehen keksimä provo. Naama näyttäs hirveältä jos ihminen ei koskaan pesis meikkejä pois!! (näppylöitä ja epätasaisuuksia!!)
- meikit
Täysi myytti, että meikit pitäisi iltaisin pestä. En minä ainakaan ole koskaan pessyt (koska olen laiska, myönnetään) ja iho on oikein hyvä. Ja toisaalta koululla tulee jatkuvasti vastaan jotain 20-vuotiaita jotka eivät meikkaa eivätkä tupakoi ja lisäksi harrastavat liikuntaa jne. ja näyttävät silti jo vanhoilta ja lösähtäneiltä ja ihokin on kammottava. Taitaa siis riippua enemmän perinnöllisistä tekijöistä tms. kuin elämäntavoista.
- gijig
No ei se nyt ihan myytti ole. Sinulla on nyt ehkä käynyt sitten hyvä tuuri jos ihosi on niin hyvä. Pitää muistaa, että iho erittää talia päivän mittaan. Iholle, etenkin kasvoille jotka ovat aina avoinna kertyy pölyä likaa ja ilmansaasteita ja muuta likaa, jne. Ja jos käyttää perinteisiä meikkejä eli meikkivoide puuteri yhdistelmää, on se iholle tukkivampaa kuin esimerkiksi aidot mineraalimeikit. Monille aiheuttaa näppyjä meikit kasvoilla nukkuminen. En itse voisi kuvitellakaan meneväni nukkumaan meikit naamassa, vaikka olisin kuinka väsynyt, ainahan hampaatkin jaksaa pestä. Ei siinä nyt niin iso vaiva ole. Siinähän on jo tyynyliinatkin meikissä..yhh..ja silmämeikki se vasta sotkisikin, hygienia kaukana.
Aloittajaa en ymmärrä alkuunkaan, vaikka rakastan laittautumista ja treenaamista itsekin. Mutta nuo rutiinit kuullostavat ihan neuroottisilta ja niissä ei ole järkeä. Suoraväristä ei muuten ole yhtään sen enempää hyötyä levittää sitä joka ilta tai muutaman pesukerran välein. Se kun kestää sen muutaman pesun... Ja solarium, kukaan joka ihostaan tajuaa huolta pitää ja osaa yhtään nenää pitemmälle ajatella ei käy solariumissa...usein ainakaan. Tai yleensäkään ota aurinkoa. Jäljet eivät näy nyt, vaan sitten tulevaisuudessa. Ja sitten on myöhäistä. Toivottavasti siinä vaiheessa on kehittynyt itsetunto niin paljon, ettei UV-säteilyn aiheuttamat vauriot kuten rypistynyt ja paksuuntunut iho haittaa, muuten voi ottaa päähän. Ja nuorena altistuu säteilylle aikuista huomattavasti pahemmin, eli jos haluat taata vauriot, käy nuorena solariumissa usein. (Eikö solarium ole jo muutenkin out?) Ja vielä itseruskettavaa, tanoreksia? Näät itsesi aina vaan kalpeana ja muut huomauttelevat, että rajoita jo vähän? Huoh, kukin tavallaan ja silleen, mutta kunpa aloittaja joskus ymmärtäisi, että se elämä voisi olla hieman leppoisampaa jos välillä relaa hieman. Ei aina tarvitse olla tiptop. Et ole sen seksikkäämpi tai parempi ihminen vaikka olet joka päivä vimpan päälle laittautunut, luulet vain niin. Kannattaa yrittää löytää se tasapaino, kaikessa rajansa.
- ...
Kallis ylläpitää.
- Eräskin mies
Öh..eikös akat pese meikit pois nukkumaan mennessä, ettei näytä pandalta aamulla...
- tebetius
hei, naisen tulee pitää itsestään huolta, meikata, käydä lenkillä ym. Meikit päällä ja nukkumaan... jaaa. Jos tunnet olosi näin hyväksi ja uskot miesystäväsi (jo olemassa olevan tai tulevan) tästä pitävän niin ok. Ehkäpä suurin osa miehistä ei pidä siitä, että nainen meikkaa liikaa. Tästä tässä taitaa olla kyse. Anna luonnollisen kauneutesi tulla enemmän näkyviin, siitä NAISESSA pidetään. Kuten itsekin totesit, miehenkin täytyy olla luonnostaan hyvän- ja terveen näköinen.
- Väsynyt Gataeela
Minä itse meikkasin nuorempana ihan hirveästi :D Tunnen nyt itseni paljon kauniimmaksi ja freshimmän näköiseksi :)
Mutta toisaalta, se oli hauskaa aikaa ja ulkonäköön ja itseensä on joskus kiva keskittyä. Jos pidät elämäntyylistäsi, jatka sitä. Vaikken sinua tunnekaan, voisin kuvitella sinulle sopivan jokin kauneudenhoitoalan ammatti :) Minusta ihminen saa keskittyä itseensä, jos ei tee sitä muiden kustannuksella. Ja ehkä suomalaisten pitää käydä siinä tuksu-ääripäässä (en nyt tarkoita että sinä olisit), mutta kuitenkin, ennenkuin opimme klassisen kauneuden salat :) Ja jokaisella on oma tyyli, ja saamme näyttää juuri siltä kuin haluamme, ja ilmaista persoonaamme ulkonäöllä. Mutta onko se, mitä viestität ulkonäölläsi se, mitä haluat viestittää? Ymmärrän pointtisi, jos olet esteettinen ihminen :) - bellali
Aloittajan kosmetiikkarutiinit kuulostaa aika liioitelluilta. Mitä muuten tarkoittaa hiusten suoravärjäys?
Vastaukset tässä ketjussa ovat huvittavia. Paljon rohkeita olettamuksia pelkän ulkonäön kuvailun perusteella, edes näkemättä ihmistä. Mielestäni on hiukan outoa että toisen ihmisen kosmetiikan käyttö herättää näin paljon kiukkua. Olipa aloitus trolli tai ei. - mustaa ruusua
HAHHAHHAHHAAA!!!!! tää oli hyvä=) Se on taitolaji pitää ittensä kauniina viel aamullaki jos menee meikit lärvissä nukkumaan..Itellä ku muutaman kerran on jääny meikit pesemättä illalla, aamulla on varsinainen "rinsessa" peilissä..mut no, joissain kulttuureissa poskiviivat ovat hedelmällisyyden merkki XD
- sellasta tänään tarj
Blaa, en halua naista jonka tyynyliina on paskanen aamulla herätessä ja lakanat itseruskettavissa.
T. kokemusta on - olematon suhde
Missä välissä ehdit seurustelemaan kun kun käyt noissa paikoissa laittamassa itseäsi. En halua naista joka vaan meikkaa eikä ehdi tavata poikaystäväänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648