Onko jollakulla kokemusta Nuvoryn-laihdutusvalmisteesta?
Onko paino tippunut ? Onko sivuvaikutuksia?
Tuotteella on tyytyväisyystakuu, joten ei varmaankaan ihan humpuukia voi olla!
Nuvoryn - tabletit
94
11613
Vastaukset
- tusore
Tilasin juuri nuvoryn laihdutustabletteja,toivottavasti en joudu pettymään taas kerran tehottomuuteen. Jos teillä kokemuksia,niin kirjoitelkaa!
- A
Anis kysyy tusorelta onko tableteista ollut apua ja oliko laskutus ihan ok ja onko se virma ihan ok joka niitä toimittaa? Olen kovasti miettinyt, että tilaisinko
- Missä tuotteet ovat?
Itse tilasin kyseisiä tabletteja 2 purkkia jo ennen joulua ja mitään tabletteja ei ole tullut. Olen lähettänyt heille sähköpostia sekä suomeksi että englanniksi, mutta vastausta en ole saanut.
- pervikki
Missä tuotteet ovat? kirjoitti:
Itse tilasin kyseisiä tabletteja 2 purkkia jo ennen joulua ja mitään tabletteja ei ole tullut. Olen lähettänyt heille sähköpostia sekä suomeksi että englanniksi, mutta vastausta en ole saanut.
minä tilasin yhden purkin ennen joulua ei ole pillereitä näkyny sähköpostia olen lähettänyt suomeksi ja englanniksi mut ei vastausta huijausta koko juttu !!!
- jerik
MIllään pillerillä ei voi kukaan laihtua, vain terveellisellä ruualla, jossa vähän kaloreita mutta paljon ravintoa. Jos haluatte pysyviä tuloksia niin tutustukaapa, saatte hyvinvointiohjaajan kaupanpäälle varmistamaan tuloksenne: www.elinvoimakeidas.net
- Vieras28
http://www.hellopeter.com/nuvoryn/complaints/nuvoryn-is-not-legal-in-s-a-do-not-order-635285
Luin monta muuta vastaava komenttia.. Tarkistakaa kuluttaja virastolta eka ettei mene rahat hukkaan, että onko valituksia tullut.- pervikki
kyllä tämä opettaa !!! menin näille 24 sivuille vasta kun olin tilannut harmittaa niin vietävästi tommoset huijarit !!!!
- epätietoinen-74
Bongasin blogilista.fi:stä jonkun artikkelin, jonka mukaan noita kaupiteltais nykyään ihan suomeskin?
Ja pari jotain pientä juttuakin löytyy netistä esim.
http://www.tehokas-laihdutus.info/laihdutustuotteet/nuvoryn-laihdutuspilleri-nyt-myos-suomessa/- Ei toimi
VAROITUS NUVORYN-TUOTTEESTA!!
Älkää hyvät ihmiset tilatko tuota Nuvoryn-tuotetta. Ystäväni meni tilaamaan ja ei toiminut millään tavoin. Lisäksi nettisivuilla luvataan 100% tyytyväisyystakuu ja kun ystäväni yritti palauttaa tuotetta ja lähetti mailia sivuilla mainittuun osoitteeseen, sieltä vastattiin erittäin huonolla suomen kielellä, että he palauttavat rahat VAIN avaamattomista pulloista!! Eli huijausta koko tuote. - Epäilevä...
Ei toimi kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset tilatko tuota Nuvoryn-tuotetta. Ystäväni meni tilaamaan ja ei toiminut millään tavoin. Lisäksi nettisivuilla luvataan 100% tyytyväisyystakuu ja kun ystäväni yritti palauttaa tuotetta ja lähetti mailia sivuilla mainittuun osoitteeseen, sieltä vastattiin erittäin huonolla suomen kielellä, että he palauttavat rahat VAIN avaamattomista pulloista!! Eli huijausta koko tuote.Nim. "ei toimi"
Miulla ihan sama juttu; ja eivät suostu lähettämään/antamaan palautusosoitetta!!! HUIJAUSTA KOKO FIRMA!!!!! - katuva
Ei toimi kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset tilatko tuota Nuvoryn-tuotetta. Ystäväni meni tilaamaan ja ei toiminut millään tavoin. Lisäksi nettisivuilla luvataan 100% tyytyväisyystakuu ja kun ystäväni yritti palauttaa tuotetta ja lähetti mailia sivuilla mainittuun osoitteeseen, sieltä vastattiin erittäin huonolla suomen kielellä, että he palauttavat rahat VAIN avaamattomista pulloista!! Eli huijausta koko tuote.Mulla olis avaamaton paketti ja olis tarkoitus se palauttaa. Otin yhteyttä ohjeen mukaan siihen saamarin spostiin ja sieltä ei ole kuulunut mitään, vaikka ensimmäisen viestin laitoin viikko sitten. Palautusosoite oli onneksi tuotteen mukana. Pistin kuoreen oman nimen, osoitteen ja tilausnron niinkuin ohjeessa pyydettiin. Saas nähdä tuleeko rahat takaisin. Näitä luettuani ei tullut kovin vakuuttava tunne ://
- Oppia ikä kaikki
katuva kirjoitti:
Mulla olis avaamaton paketti ja olis tarkoitus se palauttaa. Otin yhteyttä ohjeen mukaan siihen saamarin spostiin ja sieltä ei ole kuulunut mitään, vaikka ensimmäisen viestin laitoin viikko sitten. Palautusosoite oli onneksi tuotteen mukana. Pistin kuoreen oman nimen, osoitteen ja tilausnron niinkuin ohjeessa pyydettiin. Saas nähdä tuleeko rahat takaisin. Näitä luettuani ei tullut kovin vakuuttava tunne ://
Sama täällä ;-/ Laitan toistamiseen ilmoitettuun spostiin vaateen rahojen palautuksesta ja ilmoitan, että pillerit on jo matkalla paketin mukana tulleeseen osoitteeseen, (pakettitodistettavasti kirjattuna)! terv."Oppia ikä kaikki"
- Uusi urpo
Ei toimi kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset tilatko tuota Nuvoryn-tuotetta. Ystäväni meni tilaamaan ja ei toiminut millään tavoin. Lisäksi nettisivuilla luvataan 100% tyytyväisyystakuu ja kun ystäväni yritti palauttaa tuotetta ja lähetti mailia sivuilla mainittuun osoitteeseen, sieltä vastattiin erittäin huonolla suomen kielellä, että he palauttavat rahat VAIN avaamattomista pulloista!! Eli huijausta koko tuote.Tämä on huijariporukka, joka toimii hyvin laajasti USA:sta. Tabut eivät vaikuta millään tavalla ja rahat jää tietysti saamatta takaisin. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin miksi Dr. Mark Weis on itse tuollainen läski?
- laihduttaja
katuva kirjoitti:
Mulla olis avaamaton paketti ja olis tarkoitus se palauttaa. Otin yhteyttä ohjeen mukaan siihen saamarin spostiin ja sieltä ei ole kuulunut mitään, vaikka ensimmäisen viestin laitoin viikko sitten. Palautusosoite oli onneksi tuotteen mukana. Pistin kuoreen oman nimen, osoitteen ja tilausnron niinkuin ohjeessa pyydettiin. Saas nähdä tuleeko rahat takaisin. Näitä luettuani ei tullut kovin vakuuttava tunne ://
siis sieltä on lähetetty se purkki? ite olin tollasella sivulla ---> http://nuvoryn-fi.com/index.html ja tulin lukee tänne kokemuksia koska toi kuulosti iha liian hyvältä ollaksee totta! mutta sitte oli nää kaikki viestit että niitä ei oltukkaa lähetetty, ja sitte mä menin you tubeen ja siellä oli tällane ---> http://www.youtube.com/watch?v=RPScy46zQAQ&feature=related ... että mä oon vähä hämmentyny , että onko toi huijausta vai ei... jos jollaki on toiminu ni pliis laittakaa viestiä, koska mä haluun tietää kannattaako mun tilata tota vai ei!
- laihduttaja
laihduttaja kirjoitti:
siis sieltä on lähetetty se purkki? ite olin tollasella sivulla ---> http://nuvoryn-fi.com/index.html ja tulin lukee tänne kokemuksia koska toi kuulosti iha liian hyvältä ollaksee totta! mutta sitte oli nää kaikki viestit että niitä ei oltukkaa lähetetty, ja sitte mä menin you tubeen ja siellä oli tällane ---> http://www.youtube.com/watch?v=RPScy46zQAQ&feature=related ... että mä oon vähä hämmentyny , että onko toi huijausta vai ei... jos jollaki on toiminu ni pliis laittakaa viestiä, koska mä haluun tietää kannattaako mun tilata tota vai ei!
Tilasin tämän tuotteen viime viikolla (vk 5) ja tänään keksiviikkona tuli paketti. Aion niitä kokeilla ja kattoo sitten.
- syvästi pettynyt
Uusi urpo kirjoitti:
Tämä on huijariporukka, joka toimii hyvin laajasti USA:sta. Tabut eivät vaikuta millään tavalla ja rahat jää tietysti saamatta takaisin. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin miksi Dr. Mark Weis on itse tuollainen läski?
tuo muakin ihmetytti. miks toi lääkäri ite on paksu jos se niitä suosittelee?
Nuo kyl kuulostaa ihan liian hyvältä ollakseen totta. oon niin halunnu kokeilla nuita jo monen viikon ajan mut ehkä en sitten kokeilekkaan.
Epäilinkin nuita testejä voiko niissä olla mitään perää.
oon epäilly myös tuota maksujärjestelmää. tuolla keinollahan ne saa tilattua mun kortin numerosarjoilla ym itekkin ja mun piikkiin. onneks visa e-llä ei voinu tilata ja onneks sisko ei suostunu tilaa mulle omalla visallaan vaan ehdotti toista diettiä.jutta-dietti tai jotn sinnepäin. (muistakaa että runsas protskun saanti on tärkeää joka aterialla siis 5kertaa pv.ssä.)
Inhottaa tällainen et ensin löytää huipputuotteen mut sit ei voi luottaa kuitenkaa et ne tulis ja et ne toimis. pakko koittaa laihuttaa muuten..
Onneks tulee kesä ni on helpompi liikkua ja onneks näit kiloja ei oo viel kovin montaa liikaa.vain melkeen lievän ylipainon puolella tokan peräkkäisen synnytyksen jälkeen.:) Tsemppiä kaikille laihuttajille. kyl me pärjätää ilman huijareitakin ja varsinkin ilman!! - tyhmäkin vielä
syvästi pettynyt kirjoitti:
tuo muakin ihmetytti. miks toi lääkäri ite on paksu jos se niitä suosittelee?
Nuo kyl kuulostaa ihan liian hyvältä ollakseen totta. oon niin halunnu kokeilla nuita jo monen viikon ajan mut ehkä en sitten kokeilekkaan.
Epäilinkin nuita testejä voiko niissä olla mitään perää.
oon epäilly myös tuota maksujärjestelmää. tuolla keinollahan ne saa tilattua mun kortin numerosarjoilla ym itekkin ja mun piikkiin. onneks visa e-llä ei voinu tilata ja onneks sisko ei suostunu tilaa mulle omalla visallaan vaan ehdotti toista diettiä.jutta-dietti tai jotn sinnepäin. (muistakaa että runsas protskun saanti on tärkeää joka aterialla siis 5kertaa pv.ssä.)
Inhottaa tällainen et ensin löytää huipputuotteen mut sit ei voi luottaa kuitenkaa et ne tulis ja et ne toimis. pakko koittaa laihuttaa muuten..
Onneks tulee kesä ni on helpompi liikkua ja onneks näit kiloja ei oo viel kovin montaa liikaa.vain melkeen lievän ylipainon puolella tokan peräkkäisen synnytyksen jälkeen.:) Tsemppiä kaikille laihuttajille. kyl me pärjätää ilman huijareitakin ja varsinkin ilman!!Kuukausi syöty eli purkki loppuun ja EI MITÄÄN VAIKUTUSTA!!!!!
Törmäsin näihin sivuihin nyt kun ajattelin kaa palauttaa tyhjän purkin,
mutta taitaapi olla turha vaiva, jos kukaan ei ole rahojaan takaisin saanut.
Tuntuu että paino vain lisääntyi, että mitähän ne pillerit oikein sisälsivät.
Kyllä ihminen voi olla tyhmä kun kaikkea suuhunsa panee!!!!
ÄLKÄÄ VAIN TILATKO! - petetty71
Oppia ikä kaikki kirjoitti:
Sama täällä ;-/ Laitan toistamiseen ilmoitettuun spostiin vaateen rahojen palautuksesta ja ilmoitan, että pillerit on jo matkalla paketin mukana tulleeseen osoitteeseen, (pakettitodistettavasti kirjattuna)! terv."Oppia ikä kaikki"
Huijareita koko firma, viekää oikeuteen.
Nim.kokemusta on!
- ..................
Jos on pakko joillain pillereillä koittaa painoa pudottaa, niin eikö kuitenkin kannattaisi vaikka apteekista hakea alli-tableteita. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että paino lähtee parhaiten ruokavalio rempalla ja liikkumisella!
- Oppia ikä kaikki
Nuvoryn-tablettien houkutukseen minäkin repsahdin- ja vasta tilauksen jälkeen luin kommenteja! Olen laittanut paketin mukana tulleeseen spöstiin, mutta hiljasta on ollut vastausrintamalla..Tuotteen mukana tulleeseen lähetysosoitteeseen laitoin kaikki 3 purkkia ( ei ollut avattuja), liitin omat tietoni ja tilausnumeron ja kirjautin paketin ja perillä 7-10pv:n kuluessa. Maksoihan se kirjaus, mutta arvelin, että eivät ainakaan voi väittää, ettei ole palautettu. Nyt laitan uuden vaateen rahojen palautuksesta. Hei EPÄILEVÄ! Mulla sattui olemaan se lähetysosoite tallella. Haluatko sen?
- Oppia ikä kaikki
Jatkoa Nuvoryn-laihdutuspostista: sähköpostiin tuli vastaus tänään
ja siinä hoono suomi:
"Paluuosoite lähettää takaisin Novoryn
Nathans Natural
jne, jne..
" Annamme sinulle palautusta Nuvoryn. Hyvitys näkyy sanoilla "Nathans Natural:"
Rahojen palautusta odotellen japerinteisillä keinoilla kiloja karistellen... - jenkkaaja
O-ho! Onneksi piipahdin lukemaan nämäkin kokemukset.
Olikohan se 15,5 kg joku kupla, minkä kuitenkin joku kertoi laihtuneensa?
Onko nyt niin, ettei kellään ole toiminut tämä ihan oikeesti.? - scept
Ainakin suomalaisilla Nuvoryn-sivuilla esiintyvien henkilöiden melkein kaikki nimet on muutettu suomalaisiksi! Valheellista mainontaa tämäkin.
- Rikasmies
Laitoin kuluttajavirastoon ilmoituksen. Onneksi olitte jo tänne kirjoitelleet asiasta.
Tässä kutsutaan rikosnimikkeellä petos ja kun on kyseessä tällainen kansainvälinen, kymmenien miljoonien, jopa satojen miljoonien petos, niin taustahenkilöiden kannattaa pysytellä visusti piilossa. Tuosta saattaapi häkki heilahtaa loppuelämäksi eri maissa, jos nimittäin joku innostuu tätä oikeasti tutkimaan. Eivät varmasti asu missään sellaisessa maassa, josta rikollisia luovutetaan tuomittavaksi muualle. Veikkaan Etelä-Amerkikkaa.
Tässä parista Euroopan maasta uusin huijaus:
http://nuvoryn-fi.com/
http://nuvoryn.fr/
http://nuvoryn.de/
Tämä Nuvoryn jotaa näille vanhoille Nathans Natural ammattihuijareiden sivuille:
http://nnlabs.com/index.html
Siellä on muitakin huijaustuotteita:
http://www.viswiss.com/
http://www.levodyn.com/
http://www.lexafem.com/
http://www.pantothen.com/
Kaikille sivuille on yhteistä hyvin vakuuttavat tuote-esittelyt ja se, ettei yrityksellä ole osoitetta, eikä liiketunnusta, pelkkä maili ja puhelinnumero. Suomen mainoksessa ei ollut edes puhelinnumeroa :-)
Markkinointi tapahtuu luotettavien sivujen lomassa. Minä löysin mainoksen Talouslehdestä!
Kiitos teille varoituksesta ja jos joku jaksaa laittaa tämän sepustuksen sinne EU-kuluttajavirastoon enklanniksi, niin voisihan ne saada jopa kiinni?- Rikasmies
Näitähän onkin paljon. Joku oli ostanut noita Nathans Natural:in potenssilääkkeitä ja lopputulos oli arvattava.
VISWISS DOES NOT WORK
Complaint Rating: 87 % with 15 votes
hi
buy a bottle of their miracle product and I must inform you that this turned out a lie, try to reach them by the Internet unanswered, calls them by phone and their response said that I can return my money in open bottles, the foretaste is that serves to announce that its product is guaranteed if you do not respond to this claim, I will write some reviews, with their data, saying that their product is useless and that its customer service department is useless.
LIARS !!! THIEVES !!!
Eli kyseessä onkin satojen miljoonien huijausketju. Onneksi olkoon kaikille osallistujille!
http://www.complaintsboard.com/complaints/nathans-natural-c301401.html - nice
Kiitos teille jotka olette ilmiantaneet nämä huijarit. Kyseessä on todennäköisimmin
"monikansallista" rikollisporukkaa, joilla yhteyksiä ympäri maailmaa.
Hyväuskoisten ihmisten rahoilla voi hankkia aseita tai huumeita tai rahoittaa terrorismia.
Tietenkin suomesta ja muualtakin "löytyy joku tuotteeseen todella tyytyväinen houkutuslintu" joka innostaa muutkin tilaamaan. Voi olla myös että räätälöidään
näön vuoksi konkreettinen myyntierä, jotta vorot saa enemmän imua bisnekseen.
Mainosten kuvamateriaalit on muualta imuroitu lapsellisesti kyhättyjä. Vaivaa ovat kyllä nähneet. Kuvat ja tekstit on imuroitu eri nettisivuilta.Rikolliset ovat todennäköisesti muualta kuin Jenkeistä. Katsokaa hyvät ihmiset löytyykö tuotevalmistajan osoite puhelinnumero ja yrityksen VAT-tunnus. Jos näitä ei löydy eikä voi tarkistaa UNOHTAKAA KOKO JUTTU
- Stig-Erik
Tilasin tuotteen,luottokorttilasku tuli, mutta Nuvoryn-tuotetta ei ole tullut.Taitaa olla suuri huijaus.
- huijauksen kohde
Samoin kävi minullekin!
- Rahat takaisin
Onko kukaan teistä onnistunut jotenkin samaan rahat takaisin tältä huijausfirmalta? Vai onko rahat jääneet sille tielle?
- Oppia ikä kaikki
Hei!
Täällä yksi, joka tilasi ns.NUVORYL-LAIHDUTUSpillerit.
Hokasin tilauksen jälkeen, että ei, ei ja ei! Joulukuun alussa kirjoitin tälle sivustolle pillereiden palautuskertomuksen. Jännityksellä seurasin luottotiliä, tuleeko rahat takaisin. Velkoivat 101,64e ja palautusta TULI 98,02e!
(Huom: lähetin pillerit kirjatuna ja maksoi 19,50e)
Mitä opin? Laihdutus jatkukoon perinteisin keinoin!
- SANTRA
tilasin juuri ja otin yhden tapletin, ei ainakaan mitään sivuoireita. Tätä tuotettä valvoo eu, eiköhän niitä uskalla syödä turvallisesti. Aineet pitäisi olla vain kasveista ja marjoista. tiedä sitten?
- tusore
joo,sama juttu täällä,ei mitään hyötyä tableteista( 3 purkkia),palautin ja ei vaan ole kuulunut rahoja tilille eikä vastausta minulle lähetyksestä...petosta koko touhu..v..ttaa!!!! mutta suosittelen obesimed tuotetta apteekista,aloitin 2 päivää sitten kuurin ja 1,5 kg pudonnut,tabletit tuovat täyden olon,joten syöminen jää vähemmälle!!! eikä maksanut kuin 18,90 paketti!!! Nyt opin sen,että mistään en ikinä enää tilaa mitään laihdutustuotteita,koska ovat humpuukia ja vievät rahatkin näköjään!!!!7
- Ulpu
Myös minä tilasin nuvoryn tuotetta. Lukemani perusteella - onneksi vain yhden purkin! Tilasin 19.12. Tuote tuli tänään. Aion nyt kuitenkin syödä tuon purkillisen ja palaan kommentoimaan vaikutusta kk:n päästä. Jos on humpuukia, en voi muuta kuin syyttää itseäni sinisilmäisyydestä.
- Juha V
Miksi te etsitte oikotietä onneen? Menettekö aina sieltä missä aita on matalin? itse olen 36v mies ja painoin 4v sitten 128.8kg ja nykyään painan 82.4kg. Pituutta on 189cm. Jos haluaa painoaan pudottaa niin tämä minun keinoni on pettämätön. Paljon liikuntaa ja katsotaan mitä sinne suuhun työnnetään, siinä se. helppoa.
- diktaattori nainen
Moi!
Oletko laihtunut pelkästään Nuvorunilla?
Oletko vähentänyt ruoka-annoksia tai lisännyt liikuntaaa?
- mummeli
Tilasin ja tuli vajaan viikon päästä,mielestäni auttaa,ei oo aina nälkä,mutta yksilöllistähän se onki,voi olla pasebo vaikutustaki mutta pääasia olis että toimii,katotaan
- Toinen mummo
Tilasin ja tuli viikon päästä. Kokeilen, ajattelin käyttää tukena normaalin liikunnan ja järkevän ruokailun ohella. Tärkein keinoni tällä kertaa on säännöllinen ruokarytmi 3-4 tunnin välein, se lopetti heti iltaisin vaivanneen makeannälän ja ahmimisen. Kerron lisää, kun menee muutama viikko.
- näinpä meni...
Tilasin hieman vajaa kolme kuukautta sitten 3 pulloa, jotka maksoivat 99,90€ Minulle sentään purkit tulivat nopeastikin. Olen niitä käyttänyt yhdistettynä kevyempään ruokavalioon ja liikuntaan, paino on pudonnut 2 kg, mutta sekin aika varmasti ruoan ja liikunnan vuoksi. Lähetin sähköpostia jossa kysyin ohjeita palautukseen, eikä minulle vastattu mitään. Laitoin sivuston "ota yhteyttä" kautta uuden viestin jossa kerroin olevani hyvin pettynyt siihen ettei minulle ole tullut vastausta. Seuraavana päivänä tililleni oli suoraan ilmestynyt 65,50€.
En siis lähettänyt pulloja lainkaan takaisin, enkä saanut koko summaa takaisin, mutta sentään edes jotain. Todella kummallista miten eri tavalla näihin tilauksiin ja palautuksiin on reagoitu! - tais mennä rahat. .
Tilasin 3 pulloa 9.1 eikä mitään ole kuulunut.
Olen lähettänyt jo useampaan kertaan heille sähköpostia sekä palautetta "ota yhteyttä" sivujen kautta.
Mihinkään en ole saanut mitään vastausta.
Mukava lukea että joillekkin on tullut tuotteet ja ovat auttaneetkin.
Itse raivosta kihisten kun on rahat menneet mitään saamatta. - mammunammunen
ainakin tuolla you tubessa eräässä videossa esiintyy sama malli eri laihdutustuotteessa..eli sama nainen mainostaa useampaa laihdutustuotetta. Ja kuviin vaihdetaan vain aina nimi sen maalaisiksi,missä kulloinkin markkinoidaan,eli malleistakaan ei oikeasti kukaan ole suomalainen...
- tiedon etsijä
Kiitos teille! Kiitos, kun kerrotte täällä kokemuksianne. Itsekkin olin jo tilaamassa laihdutukseni tueksi kyseistä tuotetta, mutta onneksi kävin tietoa etsimään. Näin se ihminen on helposti höynäytettävä, että uskoo sinisilmäisesti mainontaan. Johan tuo kuulostikin liian hyvältä ollakseen totta. Jätän tilaamatta ja pudotan painoa "vanhanaikaisesti".
- Ettäs kehtaavat
Eikö tosta nyt kannattais tehdä ryhmäkanne tai -valitus johonkin? Ovat nyhtäneet ja tulevat nyhtämään rahaa hullunlailla...
- aina näitä löytyy
ja kuinka ollakaan tämänkin viestiketjun alapuolella näkyy olevan Google-mainos Nuvorynista ;)
- marke -58
toivottavasti pillerit tulee. minäkin sorruin tilaamaan näitä ihmepillereitä laihdutuksen tueksi. nyt jälkeenpäin tulin lukeneeksi näitä kommentteja, vai että humpuukia se onkin !!! Vit...aa vietävästi, jos niin käy, ettei sieltä tulekkaan mitään tai ne on ihan huijausta koko pillerit.. Eikö tallaiselle saa toppia tehtyä netissä.
- harmittaaa
Tilasin kans parisen viikkoa sitten yhden semmosen pakkauksen mutta ei oo tullut vaikka lukee et tulee noin 4 päivän sisällä.Olen lähettänyt sähkö postia mutta ei tuu mitn vastausta! harmitta ihan sikana et rahat meni :(
- Huhhuh
Tarkastelin Nuvoryn suomenkielisiä sivuja ja noi "suomalaiset" mallit tuossa oikealla: Kari K -25kg, eihän noissa kuvissa ole edes sama ihminen! Huh! Järkyttävää. Mistäpä sitä ikinä tietää tämmösiä, vakuuttavia tekstejä sivuilla ainakin...
- Lihava Hitsari
Olen käyttänyt kolme kuukautta Nuvoryn tabuja.Paino pudonnut 109kg 95kiloon.Silloin kun tilasin kesti 3 viikkoa kun pillerit tuli kotiin.Vielä pitäisi pudotella n.10kg Mulla ainakin toimii.Tiedä mistä sitten johtuu.
- Pyöreä Äippä
Moi! Tilasin Nuvoryn tabletit viikko sitten ja tänään tuli paketti postista. Tabletti otettu, saa nähä kuin käy. Lupaan ilmoitella tänne, toimiiko vai ei.
- Tarkkailija
saiko siinä syödä muutakuin pillereitä
- Tarkkailija
Kerro mitä syöt päivittäin et paino putosi pillerin avulla ja voitko olla rehellinen
- christa59
Moi!
Minä tilasin niitä, tänään otin 2 kpl, kirjoita minulle postia, please!
[email protected]
- laihduttajaN72
Hei kaikki,
itselläni on positiivisia kokemuksia Nuvorynistä. Kaksi kuukautta laihdutin perinteisin menetelmin 6 kiloa mutta sitten paino jäi junnaamaan paikallaan. Sitten otin ihan testi mielessä avuksi Nuvoryniä ja paino lähti taas tippumaan ja en tehnyt muutoksia "dieettiini".
Nyt Nyvoryn ollut käytössä yhteensä 3 kuukautta ja tänä aikana on lähtenyt toiset 6 kiloa. Tosin ajattelin lopettaa tai ainakin pitää hetken taukoa ja katsoa tippuisiko paino ilman pillereitä.
Tavoitteena on pudottaa vielä 3-4 kiloa :)- Tarkkailija
voitko vastata : mitä muuta syöt ruokaa pitääkö vähent'' ruokailua entiseen elämään verrattunua jos pittää niin siinä on laihutuksen salaisuus .
Kaikilla ihmisillä paino putoaa jos vähemmän syöpi ja jos ei syö tunteisiin niin putoaa vieläkin nopeammin.
Tottakai jos pilleri vie ruokahalun pois niin paino putoaa
jos vaikka Raakaa-sipulia rupeaa syämään ennen ruokaa tai suolaa panee kielenpäälle niin ei tartte syödä se vie ettei hiukase ,,konsteja on monen laisia maillä Suomalaisllakin.
- Peräkammarimies
Olen aloittanut kyseiset kapselien syönnit kohta 60 syönyt .
Olen karppaaja ja käyn lenkillä,hiihtämässä 1tunnin ajan
kerran viikossa
Silti painoni on on vaan noussut 5kg ,lenkkeilyistä huolimatta.
Turhaa tuhlata rahaa 100e maksoivat 3 purkkia,aionkin pyytää
rahat takaisin koska niinhän siinä mainoksessa luvattiin. - Iloinen ystävä
Olen seurannut mielenkiinnolla kuinka ystäväni ovat onnistuneet painonpudotuksessa Cambridge-menetelmällä. Kokeilisin itsekin mielelläni nähtyäni sen energisyyden mitä nämä ihmiset ovat saaneet "kaupanpäälle", mutta kun ei ole ylipainoa niin en kehtaa edes kysyä.
Mikä parasta, on kuulemma henkilökohtainen valmentaja ja tsemppaaja, joten motivaatio näyttää heillä vain lisääntyvän muun hyvänolon lisäksi.
Kannattaa kokeilla, siinä sulaa rasva ei lihakset. - Tarkkailija
Kyllä täytyy sanoa ,että mainos oli hyvin vetävä ,Tehty mainos ajateltu loppuun asti ettei jää asiakaalla mitään epäselvää etteikö tuote palaa.siinä sanotiin näin " Olen kokeillut kaikki muut menetelmät ja samoin ajattelin tätä ja ajattelin ,et jos kokeilen vielä ja minä kokeilin niin tämähän toimikin ." Kyllä tällainen mainos oli luottamuksen arvoinen eli käytettiin ihmisten uskottavuutta valheella hyväksi. Rajua hommaa. Kaikki tällaiset pitäs lainvoimalla saada pois . Paras laihutus on se että vähentää ruokatottumusta ja liikkuminen 7000kilokaloria on yksi kilo rasvaa ja sen polttamiseen vie noin 100 km kävelyä eli jos joka päivä kävelet 5 km x 30 päivää se on 150 km kuussa painoa lähtee pysyvästi 1,5 kg kuukaudessa ja siihen noin 1500 m kalorin kuurin se pudottaa enempi eli elämällä on silloin tarkoituskin . ja tee tämä hiljaisuudessa niin saat sen kaikki itselesi.
- Tarkkailija
- nuvorynhölmö..
Mitenkäs kyseistä firmasta ootte saanut rahojanne takaisin? Itselle tabletit tuli kyllä nopeasti, mutta en niitä ole käyttänyt, kun luin niitten huuhaata olevan.. Eivät ainakaan vastaa minkäänlaiseen sähköpostiin.. Saako luottokunnan kautta rahat takaisin tämmöisessä tilanteessa?
- Oppia ikä kaikki
Hei nuvorynhölmö!
Taannehtivasti "Oppia ikä kaikki"-kirjoituksissani joulu-ja tammikuulta kerroin pillereiden palautustarinan ja sain rahoja takaisin luottotililleni-tosin hyvin rikottivat palautuksesta :( mutta siedettävästi palauttivat maksua. Eikä enää mitään äkki-ihmepillereitä, ei!
Minä pöljä menin tilaamaan 1 purkin ensiksi ja se tuntui että paino putoaa , sitten tilasin 3 purkkia lisää nyt olen kaksi syönyt ja paino on noussut 3kg joten jätin loput syömättä , jos joku haluaa ostaa minulla olisi 2 avaamatonta purkkia kohtuu hintaan , en kylläkään voi suositella , saattaa auttaa joillekin mutta ei minulle.
- nice
Kiitos teille jotka olette ilmiantaneet nämä huijarit. Kyseessä on todennäköisimmin
"monikansallista" rikollisporukkaa, joilla yhteyksiä ympäri maailmaa.
Hyväuskoisten ihmisten rahoilla voi hankkia aseita tai huumeita tai rahoittaa terrorismia.
Tietenkin suomesta ja muualtakin "löytyy joku tuotteeseen todella tyytyväinen houkutuslintu" joka innostaa muutkin tilaamaan. Voi olla myös että räätälöidään
näön vuoksi konkreettinen myyntierä, jotta vorot saa enemmän imua bisnekseen.
Mainosten kuvamateriaalit on muualta imuroitu lapsellisesti kyhättyjä. Vaivaa ovat kyllä nähneet. Kuvat ja tekstit on imuroitu eri nettisivuilta.Rikolliset ovat todennäköisesti muualta kuin Jenkeistä. Katsokaa hyvät ihmiset löytyykö tuotevalmistajan osoite puhelinnumero ja yrityksen VAT-tunnus. Jos näitä ei löydy eikä voi tarkistaa UNOHTAKAA KOKO JUTTU - helmi
hei osku2 voisin ostaa 2 purkkiasi kohtuullisesti :)
- jewel
onko Osku2 vielä kuulolla? myyntimielessä edullisesti? Minulla nämä kapselit toimivat ja ajattelin hankkia lisää joko tilauksen kautta (joka toimi niinkuin luvattiin) tai voin ostaa sinulta jos saan sinut kiinni lähiaikoina. Kilot karsiee ja mieli on virkeä ja enerkinen sekä makeanhimo on loppunut ja ylen syöminen kun nälän tunne on hallinnassa. En tiedä onko vaikutua psykolokista, mutta sille sama kun olen saavuttamassa ihannepainoni ja "läski sulaa vyötäröltä pois". Todella mukavaa :) siis olelppa yhteydessä t. Helmi
- wsrimmo
moi onko sinulla vielä ne laihdutus pillerit nuvoryn jos niin millä myyt ne laita sp [email protected]
- Pettynyt pullukka
Joo, tuotteet kyllä tuli, mutta pahasti myöhässä joten palautin. Rahoja en koskaan saanut takaisin. Otin yhteyttä poliisiin, mutta he pitävät epätodennäköisenä että saisin koskaan rahojani takaisin.
- Ison Rummun omistaja
isosta rummusta kärsineenä sorruin pärkkele ,tilaamaan vaikkayleensä suhtaudun
hieman epäluuloisesti netti touhuihin.3.3 tilasin ,viel ei oo edes tullu mitään.
Näinkö sitten kävi että,pääs etelän poiks kusas linssiin.Pärkkele .Se siitä tilauksesta sitten.Huntti tais mennä juilarien reppuun. - Oppia ikä kaikki
Hei Pettynyt pullukka!
Toimi pian! Eihän tuosta ole vielä kuukauttakaan, kun lähetit ne takaisin. Vaadi rahojen palautus tiukkasanaisesti novorynin esitesivulla olevaan palaute-/sähköpostiin ja muista laittaa asikasnumerosi. Voit myöskin vedota heidän kirjalliseen lupaukseensa:rahat takaisin jne. Toivottavasti voit todistaa, että olet lähettänyt pillerit takaisin. Itse laitoin ne kirjattuna. Sain rahat takaisin. Sitkeys kannattaa, älä luovuta!
- laihduttaja
tilasin yhden purkin eli kuukauden annoksen ja laihdutin 7 kiloa.Sain tuotteen nopeasti eikä mitään haitta vaikutuksia ole tullut.
- Oppia ikä kaikki
Laihduttaja!
Että yhden purkin sisällöllä -7kg? Uskomatonta! Oliko ruokavalio ja -määrä sama kuin ennen nappeja? Entä liikuitko entiseen tapaan? Onnea!
- hölmö ku hölmö
Tuttua tekstiä. Täällä kans yksi lupauksiin uskova ja moneen yrityksiin pettynyt iänikuinen laihduttaja. Tuotteet tulivat, tuplapakkauksina. Yhden jo napostellut ja toinen menossa. Vaa'an numerot eivät vain tahdo mihinkään mennä, samassa nököttävät. Otin tietoisen riskin jo tilatessa, että rahat taitavat mennä minne menevät. Ei niitä 100% saa takaisin. Uskon, että kuvat laihduttajista ovat manibuloituja, ovat sen verran täydellisiä. No, ehkä viiden vuoden päästä olen tään unohtanut ja sorrun taas johonkin pilleriin.
- Oppia ikä kaikki
hölmö ku hölmö!
Eikös kannattaisi laittaa se yksi purkki takaisin ja palaute novorynille lupausten pettämisestä? Tuote ei tehoa, kuten mainoksessa kirjoitetaan. Sitten yksiselitteinen tiukka vaade rahat takaisin, kuten lupaavat. Suosittelen toiminaan.
- osoitetiedot
No vastuulliset yritykset yleensä ilmoittaa kaikki yhteystiedot katuosoitteet yms.
Mut tällaset humpuuki firmat ilmoittaa puhelin numeron ja ehkä email osoitteen,
siitä sen huomaa jo tyhmempikin :) - nappienmyyjä
Siksi myyn näitä "laihdutusvalmisteita" koska typeryksiä riittää. Suuri kiitos siitä teille. Annan tyytyväisyystakuun jatkossakin, koska se uppoaa mammoihin ja on helppo tapa myydä. Ostelemisiin=)
Tuollaisten laihdutusvalmisteiden markkinointi ja myynti on puhtaasti hyväuskoisten höynäyttämistä! Tällaisia "humpuukimaakareita" piisaa tähän maailmaan jotka pyrkivät rikastumaan ihmisten terveyden kustannuksella kauppaamalla kaikenlaista paskaa! Eikö tuollaisiin mikään laki tehoa? Olen vakaasti sitä mieltä, että ainoa ja oikea tapa päästä laihtumaan on terveellinen hidas hiilihydraattinen ruoka, suolan käytön minimointi, kuten myös kovien rasvojen, sokerin, makeisten. Ja aina tulisi täyttää lautasen toinen puolisko kasviskunnan tuotteilla, esim. raakaraasteella, mitä voi tehdä suomalaisesta valkokaalista.Ja yksi neljännes tummaa riisiä tai perunaa ja toinen neljännes lihaa, kalaa tai broileria. Kyllä joskus voi herkutella makkarallakin! Ruokajuomana vesi tai rasvaton maito.Kuten varmaan moni on sitä mieltä, että raaka kaali alkaa äkkiä tuntua "puisevan" makuiselta syötävältä! Itse kerran hoxasin sen, että kun siihen sekoittaa jotain valmissalaattia joukkoon, niin se on paljon maittavampaa syödä! Ainakin minun mielestäni! Kauppojen ruokatiskeillä on paljon monenlaisia vaihtoehtoja, itse pidän eniten grillisalaatista kun siinä maistuu hiukan kirpeä etikan maku! Majoneesipohjaisia suosittelisin välttämään jos haluaa laihtua! Ja sitten on päivittäinen liikunta siinä tärkeä tekijä, jonka jokainen voi "räätälöidä" mieleisekseen! Että tällaista!
- kakismo
ihan oikeestiko te tilaatte näitä? Eikö jo terve maalaisjärki sano, että kilot eivät tipu pillereillä. Syö vähemmän, kuluta enemmän tai syö enemmän tervellistä, kasvispainotteista ja vähähliilarista ruokaa. Järkeä ihmiset järkeä!!!
On huijausta 2 purkkia syönyt ja paino on vaan noussut vaikka liikkunut 2 tuntia/pv.
Nyt yrittänyt saada rahani takaisin niinkö siinä luvataan niin ei edes vastata viesteihin.Kuinka tällaista saa myydä tämän päivän Suomessa,kysyn vaan?- Jöyjöu
Vitun idiootit. Hakekaa efetriiniä thaikuista tai vähenäkää syömistä! :D
- Minä 36
Itse pöljyyksissäni menin kans tilaamaan yhden purkin tuota . Tuli tänään ja onneksi luin kaikki nämä arvostelut. Soitin sinne ja sanoin,että tämähän on huijausta koko homma! Lähetän purkin avaamattomana takaisin. Vannotin,että rahani täytyy palauttaa viimeistä centtiä myöten takaisin tililleni! Oishan se pitäny älytä,ettei netin kautta kannate mitään pillereitä tilata! Eihän sitä oikeesti tiedä, mitä nuo kapselit sisältää!
- JosSEpilleriOLISIkes
Minä sanoisin että jos,
tuote ei ole resepti valmiste - se on humpuukia.
Jos tuotetta ei saa ostettua ihan tavis kaupasta, niin kovin on epäilyttävää.
Sama kai se se on juoda vihreää teetä, syödä ananasta, selleriä, inkivääriä
näillä kaikilla väitetään olevan laihduttava vaikutus. - Että...harmittaa
No, tulipahan tännekin kurkattua. Olisi ollut liian hyvää ollakseen totta! Sitä vain epätoivoisesti koettaa löytää sitä kohtaa, mistä aita on matalin. Tosin olen säännöstellyt syömisiäni, laskenut kaloreita ja katsonut hiilareiden perään jo pari vuotta...ja taatusti tiedän miten syödä oikein, mutta mitään ei tapahdu painossa. Syksyllä karppasin totaalisesti puoli vuotta ja olin ketoosissakin monta viikkoa. Pari kiloa lähti, mutta se oli siinä sitten. Kun ei paino lähde putoamaan eikä ympärysmitta pienenemään, harmittaa niin maan perusteellisesti. Alli-kuureja on takana pari kuukautta, entsyymejä syön aineenvaihduntaan ja 30 days- tabletit on nyt olleet listoilla kolme kuukautta! Ei apua niistäkään. Ei laihtuminen ala mistään ihmepillereistä. Nyt on otettava se vanha konsti käyttöön, eli 2000 kaloria pitää kuluttaa liikunnalla viikossa ja samalla syödä vain niitä oikeita ruoka-aineita kohtuullisesti. Kuurit huut hemmettiin, aina tulee korkojen kanssa takaisin tässä iässä. Olen laihduttanut pian 50 vuotta. Nuorempana laihdutus onnistui helposti ja tuloksetkin pysyivät, nyt ei millään. Kun onnistutte jollakin konstilla, käykää vaakassa joka viikko ja ottakaa aina pois se takaisin tullut puolikin kiloa. Vanhempana löysäily kostautuu ja huomaatte ettei jojoilu kannata.
- Minäkin vähän
"Että harmittaa" teksti on kuin minun kirjoittama. En saa enää kiloja karisemaan millään konstilla. Jos kilo tippuu niin tulee takaisin vauhdilla.
Kysyisinkin että juotko kahvia ja käytätkö hermesetasta. Ne ovat viimeiset joista haluaisin luopua mutta luovun jos tarvii.
Luin että kahvi ja keinomakeutus aiheuttavat insuliinin eritystä ja vaikeuttaa painon putoamista??? En sitten tiedä mikä on totuus. - mona88
Itse myös tilannut 2 purkkia ja mihinkään ei oo paino muuttunut!!! Luin pitkään näitä juttuja ja laitoin itsekkin aikas äkäsen viestin firmaan vaatien hyvitystä.Kirjoitin suoraan et olen tilannut HUMPUUKIA jos se yhtään auttais siel pääs lukijaa toimimaan ja lähettämään hyvitystä pian!!
- tuohtunuTT
Voi perkele, nyt rupes itteenikin kyllä oikeen riepomaan kun nyt vasta tajusin tulla lukemaan mitä mieltä ihmiset ovat kyseisestä tuotteesta! tein tilauksen myös reilu viikko sitten täysin onnelisena ja varmana tehosta.
S-postiini oli tullut viesti etten kuulemma ollut tegnytkään tilausta loppuun ja jonkin linkki siinä oli mukana mistä sen saisi korjattua, mutta en kuitenkaan saanut tätä linkkiä edes auki! Laitoin sivujen kautta palautetta ja soitto pyynnön.
Kunika vaajaksi se tilaukseni muka on voinut jäädä kun rahat lähtivät kuitenkin heti tililtä. Kyllä minä ajattelin että kun tuote on kerran maksettu niin asia on silloin loppuun käsitelty ja saan sen mistä maksoin. Näköjään ei! Voi helvetin helvetti suoraan sanoen. Onnek´si en tilannut kuin yhden purkin. Silti ärsyttää itsensä ja muidenkin puolesta tälläinen kusetus. Kuinka tuota joukkiota ei olla saatu kiinni kun uhreja varmaan on enemmän kuin tarpeeksi - x
Itse laihdutusvalmisteita myyvänä kerron teille niinkuin kerron kaikille asiakkaillenikin; MITKÄÄN PILLERIT YKSISTÄÄN EI TEITÄ LAIHDUTA! Kaikki nämä laihdutukseen tarkoitetut ravintolisät on tehty tukemaan painonpudotusta yhdessä terveellisen ruokavalion ja liikunnan kanssa.
Jos makaat päivät pitkät sohvalla ja mättäät ranskalaisia ja uunimakkaraa samaan tahtiin kuin aina ennenkin, on ihan turha tuhlata rahojaan minkään valtakunnan laihdutuspillereihin!
Parin viikon pussikeitto-kuureilla saat nopeita tuloksia, mutta harvemmin pysyviä..
Korvien välistä se lähtee, päätös että nyt läski lähtee. Joka päivä ulkoilua ja ruokarytmi niin että evästä on saatavilla 3 tunnin välein jolloin verensokeri pysyy tasaisena. Älä tee laihdutuksesta mitään kamalaa peikkoa ja pakko pullaa, vaan kukin aloittaa parhaaksi katsomallaan tavalla.
Tsemppiä kaikille laihduttajille, muistakaa että meillä on vain yksi elämä, yritetään nauttia siitä! :) - kokelija
täysin huijausta ei mitään tapahdu painon suhteen.20
- Sinisetsilmät
Tiedotus 30.03.2012
Olemme saanneet tiedon, että Nyvorynin jälleenmyyjällä on suuria toimitusvaikeuksia. Tilattuja tuotteita ei ole joissakin tapauksissa saapunut asiakkaille lainkaan.
Emme suosittele tällä hetkellä Nyvoryn laihdutuslääkkeen ostamista.
Terveisin,
Laihdutuslaakkeet.net
Että tallanen tiedotus, kyllä nyt kannattais olla tilaamatta...... - erittäin pettynyt
Älkää hyvät ihmiset missään tapauksessa uskoko Nuvoryn-tabletteihin!!!!!
Minä hölmö uskoin. En laihtunut grammaakaan. En saanut rahojani takaisin, koska olin syönyt kaikki kolme purkkia. Ajattelin, että eihän se yksi purkki voi laihduttaa. Missään ei lue kuinka nopeasti vaikutus alkaa. Olin kuulemma lukenut ohjeet väärin. Rahoja ei tule takaisin!!!!! - Ent läski
jos niin hyvä tuote olis olemassa että sillä laihtuu niin sitähän kaikki käyttäs!!
Huom!! itse hillintää kun laihduttaa ei ne kilot hetkessä lähde niin kuin ei myökään ole tullut!!
terv:ent läski!!!! itsekuri - ileha1
Novoryn on erittäin taitava ihmisten huijausta!!!
- Pakko kokeilla..
En viitti tilata, ku hinta on niin kova ja ei oo takuita että toimii :/ Kovasti haluisin kokeilla vaikka moni ei suosittele. Onko jollain avaamattomia purkkeja ja möis sellasen kohtuu hinnalla?? :)
- kl453
Toinen purkki menossa, painossa ei ole tapahtunut muutoksia.
- SYÖ vähemmän...
Siis hei haloo...! Täyttä humpuukiahan nuo tabletit ovat, mutta jos välttämättä haluaa kokeilla, niin nehän näyttävät sisältävän etupäässä vihreää teetä. Juokaa sitten vihreää teetä, niin saatte nuo vaikutukset aikaan. Eikä maksa paketti lähikaupassa paljoakaan.
- novoryn
Tilasin,en laihtunut yhtään kiloa 3kk aikana. Eivät palauttaneet kaikkia rahoja !!!!!!! Ei kannata tilata missään tapauksessa.!!!!!!!!!!!!!!
- novoryn 1
Novorymistä vielä.Tilasin ,mutta 3 yht. otto kerralla vasta tuli,oli mennyt jonnekin,lupasivat,että saan pitää jos tulee toiset 3 purkkia ja tuli 3 ja 3. Paino ei pudonnut yhtään. Lähetin tyhjät purkit takaisin,kuten kuuluu 90 pvä sisällä. Rahoja odottelin,pyytelin,tuli viimein n.60 €. Valitin kuluttaja-asiamiehelle,mutta firma ei ole vastannut hänen yht.ottoihin,viimeksi hän viestitti,että lähettää viestin,että tämä menee seuraavaksi kuluttajariita lautakuntaan. Kirjoittelen tänne,miten tämä päättyy. Humpuukia!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386