eli siis naiset, kysmys saattaa olla outo tai jtn, mutta kysyn silti kun olen miettinyt tätä jo jonkin aikaa: eikö se tunnu oudolta jos sellainen kaistale kangasta menee pehvavaossa?
ja sitä myös että tykkäättekö minkätyylisistä alushousuista eniten; stringit, hipsterit.. jne?
stringeistä
32
5547
Vastaukset
- String orchestra
Täytyy kyllä myöntää että osuit ihan oikeaan, stringit ei ole päällä mitenkään mukavat. Minusta ainakaan. Jotkut tykkää, ja yhteen aikaanhan ne oli niin 'in' ettei muunlaisia kuin niitä tai mummokalsareita oikein edes ollut kaupoissa. Alkkareiden pitää olla sen verran laadukkaat niin ettei kangas tai sen saumat hankaa.
Minä tykkään eniten näteistä, valkoisista, joissa on vähän pitsiä, ei keinokuitua vaan mieluummin puuvillaa. - Rakko kinkussa
Aivan, stringit ovat kai alupitäen muotoiltu miestä silmällä pitäen. Siis ihastuttamaan miestä. Ei käyttömukavaksi vaatekappaleeksi. Stringeissä kveleminenkin on jo epämukavaa. *Naru' perävaossa hankaa ja aiheuttaa hiertymiä. Ukkoni mieliksi olen joskus 'kotileikeissä' pitänyt niitä, mutta en koskaan ulkona liikkuessani.
- mitämitämitä ?
onkohan teillä liia pieniä noi stringit ? :D ku ei itelläni vaan tunnu miltää... tai jos on sellaset stringit jossa ne narut on ohuemmat ku - nii sitte tuntuu ja hankaa joka puolelta mut sellaset normi stringit et on vähä paksumpi ainaki tosta sivuilta nii ei tosiaan tunnu miltää :D ihan hyvi voin käyttää ! ja käytäänki oikeestaa kaikkien muitten kanssa paitsi lökäreitten - paitsi nyt - ja hameitten kanssa,koska myös tiukoista farkuista näkee ne alushousujen rajat läpi - ei hyvä,ei ollenkaa hyvä !
- Ei tunnu
Minäkin epäilen että ovat kokeilleet liian pieniä stringejä tai kiskonut ne liian ylös. En kylläkään käytä stringejä kuin satunnaisesti ja minullakin ei tunnun mitenkään. Ei paina eikä hierrä.
- UhAh
Mun mielestä stringit ovat äärimmäisen mukavat. Enimmäkseen käytän H&M:n perusstringejä, sellaisia kangasroipaleita. Ne ovat äärimmäisen mukavat eivätkä koskaan näy läpi housuista tai ohuestakaan hameesta. "Tavallisia" pikkuhousuja en osaa enää käyttää ollenkaan, sillä ne tuntuvat stringeihin verrattuina hankaavilta ja ovat aina huonosti.
Kaikkia ei voi miellyttää, mutta on päivänselvää, että pienimmät sateenkaaren väriset stringit, jotka on uitettu paljeteteissa ja pitsissä, eivät ole mukavia KENENKÄÄN päällä. Hyvin suunnittelut stringit passaavat aina. - UhAh
Ja vielä! Hyvin harva perse näyttää stringeissä oikeasti hyvältä. Oma persaukseni ei lukeudu niihin.
- SunnySunday
Tosiaan.. Muistan kun käytin ensimmäisiä kertoja stringejä, ne tuntuivat oudoilta. Mutta hyvin istuvat (ts. oikean kokoiset) stringit ovat mielestäni jopa mukavammat kuin tavalliset alushousut, eivät hankaa "nivusista" ja alushousujen rajat eivät paista housujen läpi.
Omistan myös parit "naru-stringit", mutta ne ovat ikävän tuntuisemmat, eivätkä muutenkaan sovi arkikäyttöön.
Ihmettelen suuresti ihmisten ajatuksia siitä että stringit olisivat jotenkin epähygieenisemmät kuin perus-pikkarit. Ei stringienkään kuulu olla peppuvaossa, argh, sehän se vasta epämiellyttävää olisikin.
Alusvaateosastoni koostuu suurinpiirtein 50-50 mukavista puuvillaisista stringeistä ja hipstereistä, lisänä parit "juhlavammat" alusvaatteet ;)- ..................
"Ei stringienkään kuulu olla peppuvaossa, argh, sehän se vasta epämiellyttävää olisikin."
Mitenköhän tuon voi välttää? :D Stringit nimenomaan ovat jatkuvasti peppuvaossa. - SunnySunday
.................. kirjoitti:
"Ei stringienkään kuulu olla peppuvaossa, argh, sehän se vasta epämiellyttävää olisikin."
Mitenköhän tuon voi välttää? :D Stringit nimenomaan ovat jatkuvasti peppuvaossa.Tarkoitin sitä että ei sen takakaistaleen ole varmaankaan tarkoitus olla upoksissa siellä pakaroiden välissä, ainakin itselläni se kangaskaistale on kyllä ihan siinä päällä vain, ei hiertämässä siellä syvällä jossain...
- = 256
SunnySunday kirjoitti:
Tarkoitin sitä että ei sen takakaistaleen ole varmaankaan tarkoitus olla upoksissa siellä pakaroiden välissä, ainakin itselläni se kangaskaistale on kyllä ihan siinä päällä vain, ei hiertämässä siellä syvällä jossain...
Onko sinulla jotenkin erityisen muodoton beba, jos kangaskaistale ei lainkaan uppoa pakaroiden väliin? o.O
Mutta ihmettelen tätä puhetta epähygieenisyydestä! Onko ihmisillä tapana yleensä sitten olla puhdistamatta itseään ja elellä persvako sontaa täynnä? Vai fuskaako perä ihan muuten vaan kesken päivän.. Hämmentävää! - SunnySunday
= 256 kirjoitti:
Onko sinulla jotenkin erityisen muodoton beba, jos kangaskaistale ei lainkaan uppoa pakaroiden väliin? o.O
Mutta ihmettelen tätä puhetta epähygieenisyydestä! Onko ihmisillä tapana yleensä sitten olla puhdistamatta itseään ja elellä persvako sontaa täynnä? Vai fuskaako perä ihan muuten vaan kesken päivän.. Hämmentävää!"Onko sinulla jotenkin erityisen muodoton beba, jos kangaskaistale ei lainkaan uppoa pakaroiden väliin? o.O "
On varmaan sitten... spesiaalipeppu :D - ....................
SunnySunday kirjoitti:
Tarkoitin sitä että ei sen takakaistaleen ole varmaankaan tarkoitus olla upoksissa siellä pakaroiden välissä, ainakin itselläni se kangaskaistale on kyllä ihan siinä päällä vain, ei hiertämässä siellä syvällä jossain...
Onkohan sulla liian isot stringit. En ole kuullut enne, että se takakappale pysyisi siinä päällä, eikä uppoa lainkaan vakoon :D
- Normitakamus
SunnySunday kirjoitti:
"Onko sinulla jotenkin erityisen muodoton beba, jos kangaskaistale ei lainkaan uppoa pakaroiden väliin? o.O "
On varmaan sitten... spesiaalipeppu :DKyllä minulla stringien takakappale uppoaa sinne persvakoon, se ei pysy vaon päällä. Mutta stringit on minulla juuri oikeaa kokoa että vaikka ovatkin siellä "pohjalla" niin eivät kiristä, eikä ole liian suuret jotta roikkuisi siinä vaon päällä.
- ...........
Eikös ne stringit juuri siellä ole?:D Tiedätkö mikä on peppuvako ja miten oikein käytät stringejä??
- .............
SunnySunday kirjoitti:
Sen nimenomaan on tarkotus olla siellä peppuvaossa. En ole nähnyt yhtäkään mainosta jossa kaistale olisi siinä päällä, sehän on mahdotonta! Ehkä sun pöksyt ei olekaan stringit?
- string_girl
Aloin käyttämään stringejä kun olin noin 11 vuotias noin 4 vuotta sitte. Sen jälkeen en ns.normaaleja pikkuhousuja ole enää päälleni laittanut.. Stringeissä tunnen itseni seksikkääksi ja voin vapaasti käyttää hameita/mekkoja joista vähän p**seen poskea näkyy;) parhaita ovat mahd. pienet ja kirkkaan väriset.(; hyvissä stringeissä tuntuu kuin ei olisi pikkuhousuja ollenkaan.. ja se naru per**essä
- Nansotellen
Taisit panna "paremmaksi" mitä nuit muut?.Mutta varsin mielenkiintoista?.varsin. Ja makeeta perseenposkea,jos on,ole kriittinen hameenkanssa?...minä sanon jos... sulla on..senSuuri iski.
jk olise syyspäivä tänäänkin - M37Tattarikivi
Eikö Äiti stopputellut,sinua,jka vieläsanot- p-poskea,niin,onhanse niin.Eikä mitää hiertymiä ole ollut?
- 39v nainen
Ehdottomasti stringit! Olen käyttänyt jo vuosia, ainoastaan öisin käytän "mummoja". Ne tuntuvat ihan kuin olis vaipat :)
Inhosin aina kun pikkarinraja näky housujen kanssa, en tajua naisia jotka antaa sen näkyä kun vaihtoehtokin on.
Käytän sringejä myös ratsastaessa, ei tule hiertymiä mitä ennen tuli jos pikkarit liikkuivat pakaroiden väliin..auts!
Eli stringit mulle! Mikään kauneusasia tää ei mulle ole, mun peppu ei todellakaan näytä niissä hyvältä, mutta eipä sitä näekkään kuin oma mies. Eli ihan mukavuusjuttu.- .........
On monia alushousuja joista ei näy mitään rajoja vaikka eivät olekaan stringejä.
- MettäHälmö
Täytyykö ratsastaissa olla pikkarit ollenkaan?Harkitse asiaa?
- toinen kolmeysi
Pelkkiä srtingejä käytän paitsi menkkojen aikana käytän perus mummokalsareita siteiden vuoksi. Ja en tosiaan esittele takalistoa stringeissä sen enempää kuin mummohousuissakaan joten ihan sama miltä ne näyttää. Sopivan kokoiset ja pehmoiset stringit ei tunnu missään ja ei näy ne typerät rajat housujen tai hameen läpi. Ne on todella mauttoman näköiset.
Käy päivittäin suihkussa ja koskaan ei ole jarruja missään kalsareissa.
Tavalliset kalsarit nimeomaan menee persvakoon ja se tuntuu ällöttävältä. - hoikkeliiiini20v
Ööh. Käytän vain ja ainoastaan stringejä (paitsi jos lähden ratsastamaan, niin silloin hipstereitä). En minä ainakaan stringejä edes tunne päällä.. saati sitten, että ne tuntuisivat epämukavilta :o enemmän epämukavilta tuntuvat valuvat tai vakoon menevät tavallisen malliset pikkarit.
Joskus kotona on kiva hengailla pelkissä hipstereissä ja topissa, mutta ei missään nimessä housuja hipstereiden päälle...
ps. mieheni ei ole ikinä valittanut alusvaatteistani (eikä kyllä mistään muustakaan...) . - mies+string
Käytän paljon miesten stringejä ja eivät ole koskaan hanganneet persvakoon!
Itseni mielestä näyttävät hyviltä myös miesten päällä jos on paikat oikeesti kunnossa ja ei ole ylipainoa ollenkaan. - Stringwoman
Itse aloin käyttää stringejä, koska kaikki muut meni muutenki pakaroiden väliin, joten päätin sitte ostaa stringit, ja oi ku on mukavat! ei yhtää haittaa ku pysyy aina paikoillaa yms. :D
- puddi
1. KYSYMYS NEIDIT.. miksi te jotka valitatte, niin pidätte stringejä? eikö olla sitten muuten tarpeeksi "haluttavia" vai?? kyllä sitte ei oo teillä yhtää itsetunto kohillaan. Haluatteko te sitten semmosen kumppanin ku ei muuta sussa näekää ku takamuksen ja tissit?? Miettikää vähä
- .........
ite kyllä käytän stringejä,vastaukseni 3 : D mutta itekki mietin tota ja plus se,et KUKAAN EI näytä hyvälle stringeissä takaapäi ! oli minkälaine perse tahansa !
- joo..
Stringit kyllä ovat epämukavat, enkä sellaisia pahemmin käytä.
- Hanskax
Aluksi mainitsen : Olen 120 % hetero ja yli 50 vuostias....
Jos hankitte sringinne suomalaissta sexikaupoista on ne epämukavaa hiostavaa venymätöntä materiaalia. NE ON EPÄMUKAVIA.
Prismoista sai vielä keväällä mukavia Black Horsen mustia elastisia stringejä joista olen käyttänyt jo vuosia ainoana alushousumallina. Saatavuus oli niissäkin ongelmana, myyjien mukaan kaikki menee sina heti mitä saadaan hyllyyn.
Nyt on saatavuus ongelmana Black Horse on lopettanut ko. tuotteen. ja suomesta on saatavana vain niitä epämukavia. jne. mutta onneksi on nettikaupat englannistssa ja saksassa josta voi hankkia ihan oikeita miesten stringejä, ei mitään sexihömpötyksiä. Itse olen ostanut niitä useista nettikaupoista, esim, kinik.com i ja mensunderwearbrands.com. TOIVOISIN JONKUN SUOMALAISEN ketjun ottavan myyntiin ne oikeat stringit miehille. Menestys on taattu.....
Ne on mukavia päällä, ei hiosta kesällä ja tukee oikista paikoista.
- Sexyass!!1
Ööö miten hoitte väittää et kenenkää perse ei näytä hyvältä stringeis ??? :D no ei tietenkää jos omaa suomaisten lättäperseen, mut kyl on niitäkin joilla on sellanen hyvä, treenattu pyöree perse missä stringit näyttää hyvältä.... Olen sellaisia itsekkin nähnyt... :)
- 13v hottis ;)
00Olen 13v tyttö ja haluisin stringit. eli minulla on melko pyöreä perse,niin sopisiko stringit. poikaystäväkin haluaisi nähdä minut stringeissä.
- pöhmö
Makuasioista kai kysymys. Omasta mielestäni ahteri saa olla miten hyvännäköinen tahansa, mutta kun stingit sujauttaa jalkaan se lakkaa näyttämästä hyvältä minun silmissäni, ei voi mitään. Ymmärrän kyllä että kaikki eivät ole kanssani samaa mieltä, porukkaa löytyy niin puolesta kuin vastaan kuten täälläkin nähdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31696Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632