olen jutellut miehen kanssa ohimennen pari kertaa ja laitoin hänelle kaveripyynnön facebookissa, jonka hän hyväksyi. ei olla nyt juteltu yhtään. eli miten voin aloittaa keskustelun? haluaisin myös tavata hänet jossain, mutta olemme pienellä paikkakunnalla, jotan mahdollisuuksia on melko vähän. ja pitäisikö vain kysyä häntä suoraan kahville tai syömään?
keskustelun aloittaminen
6
567
Vastaukset
- ma_ri_ah
yksinkertaisesti kysy vaan mitä kuuluu ja sit juttelette niitä näitä eka. :)
- Idiotismi on sairaus
Olisko sanomalla Moi, vaikka?
Jos et tiedä miten ihmisten kans keskustellaan niin se on sun häpeä. - 5e6jyrtuyk
Kysy kahville.
- ellisi
sano että kiinnostaako seksi. luulisi riittävän.
- tee näin
Älä nyt seksillä aloita. sano moi vaikka ekaks ja kysyt sitte sitä kahville. Sit kahvilla kysyt sitä vaikka iltaa viettämään. Voisit kokata sille aterian se on sitte jo ihan myyty. Juotte sit loppuillan viiniä ja katsotte piirrettyjä. Loppu onkin sit historiaa
- Anonyymi00006
Älä Dna estä toista tekemästä toteuramasta omia työ ajatuksia jos ei ole tuho tai muu väkivallan työ.
Turh luulakkaan Dna Erkki malli viedtit ei Kulje ajoitus Terveydenhuollon tarva tyhmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632