Death to false metal

Matti K

Ja kaikelle muullekin saatananpalvontamusiikille. En voi ymmärtää, kuinka jotkut ihmiset pystyvät kuuntelemaan musiikkia jossa ylistetään Saatanaa ja haukutaan Jumalaa. Yksi erittäin hyvä esimerkki tällaisesta on Iron Maidenin The Number Of the Beast-kappale. Sen musiikkivideokin on erittäin saatanallinen.

Heavymusiikki on kaiken pahan alku ja juuri joka tulisi kieltää lailla. Erään tuttavani poika alkoi noin vuosi sitten kuuntelemaan tällaista saatananpalvontamusiikki (mm. Kiss, Aerosmith, Skid Row) ja lähes välittömästi saatana ryhtyi ohjaamaan häntä pahuuden teille. Hän esimerkiksi kävelee välillä tarkoituksellisesti päin punaisia. Järkyttävää ja suoraan sanoen erittäin huolestuttavaa.

Totisesti, saatananpalvontamusiikki tulee kieltää ja sen kuuntelijat pitää kivittää kuten raamatussakin kerrotaan.

10

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Hieno trolli.

      Lukkoa!

    • rtjrj

      hieno trollaus

    • mustako??

      Kun sen sisään pääsee sieltä ei ole ulospääsyä. Ennekaikkea, se jeesus-jumala itse on pahuus, minkä on koko maailma todistanut. In Satan We Trust. saatana luona on kiva olla.

    • hte5hwser

      Jännä juttu...

      Raamatun mukaan Jumala on tapattanut 2miljoonaa ihmistä ja saatana jonku 10.

    • heavyn puollustaja

      Elikkä ton Matti kn mielest mut pitäs kivittää ja jos joku nuorempi esim. 10v kuuntelis heavyy ni se pitäs kivittää.mun mielest toi matti k pitäs kivittää!
      Ja se sen tuttavan pojan käyttäytyminen johtuu sen omast tyhmyydest.En mäkää kävele päin punast vaik kuuntelen heavyy.Eli fuck YOU

    • ..........

      Ei se ole saatanan palvontaa jos ei usko saatanan tai jumalan olemassa oloon ylipäänsä.

      ps. Obvious troll is obvious.

    • Janne.

      vai että the number of the beast! hehehehee hahaa!

    • MITÄH??!!

      Terve, perkele...

    • ahgaeh

      haha iron maiden saatannallinen bändi? No tulee tol tyypil varmaan paskat housuun kun kuuntelee jotain kunnon black metallia niinku esim anorexia nervosaa! voi voi mitä ihmisiä

    • simadi

      Hauskaa ku ekat kommentoija jo spottaa trollin (joka ei voi jäädä huomaamatta?) ja silti porukka vaan tarttuu syöttiin. Vai onko se vaan uutta trollia? ... ... ... ...FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe