Exäni "jälkeensä unohtamille" kasveille kävi juuri huonosti.
Noh, ei ihan kaikille, mutta Lisko on hyvä käyttämään sahaa.
Itse säkitin.
Meni niistä muutama kierrätykseenkin.
Ilmoitusasia
19
111
Vastaukset
Ai niin ja Truben Herkkuboston on aika hyvää.
(testasin 2 palaa sillä Liskoon ei mahdu)- AN79
Menneenä viikonloppuna testasimme uutta kanelista herkkubostonia. Paikalla oli myös toinen mökkitalkkarimme vaimoineen. Tuo uusi kahvileipä oli kiitos hyvästä palvelusta.
- Söi EVÄÄT:.!1%#?+
.
Söit siis kaverinkin eväät
* Häppeisit * iso mies!!!!!!111!!!!!1!1!
.
- .
Menisit kuule hoitoon! Pelleilyinesi kanssa!
Ilmoitusasia mullakin. Nimittäin toverit!
Ajattelin pyytää Urpilaiselta ja Kataiselta rahaa. Rahaa, jotta voin muuttaa suomesta pois. Muutan Espanjaan ja tarvitsen rahaa ainakin 300 000 euroa, ehkä jopa miljoonan voivat heittää. Pikkuraha. Uskon, että tämä kannattaa.teevadit kirjoitti:
Bonuksena haluan myös kesämökin eli huvilan Kreikasta. Paleokastritsasta.
Ja suomen kämpästä armahdetaan velat. :-)
- velkakello.fi
teevadit kirjoitti:
Ja suomen kämpästä armahdetaan velat. :-)
.''sinun osuutesi valtion velasta
15 521,88 euroa
Suomen valtiolla on enemmän velkaa kuin koskaan ennen, nimellishinnoilla mitattuna. Viime vuosina Suomi on velkaantunut nopeammin kuin koskaan ennen. Sinäkin olet velkaantuneempi kuin koskaan ennen.
http://www.velkakello.fi/ velkakello.fi kirjoitti:
15 521,88 euroa
Suomen valtiolla on enemmän velkaa kuin koskaan ennen, nimellishinnoilla mitattuna. Viime vuosina Suomi on velkaantunut nopeammin kuin koskaan ennen. Sinäkin olet velkaantuneempi kuin koskaan ennen.
http://www.velkakello.fi/Yym-y. Siksi olis fiksua kun nuo kaksi luupäätä antas mulle rahaa, jotta pääsevät musta eroon ja mä niistä. Ei ne halua teevadit nimistä kriisiä riesakseen. :-)
Lähdetään kaikki hittoon täältä ja jätetään ne maksamaan yksinään viulunsa. Itehän ne on lainasa halunneet. Kai siellä niiden allekirjoitukset on. :-) Ei siellä ainakaan mun allekirjoitusta ole. Joten vituttaa maksaa.- Mikäli olen ymmärtän
teevadit kirjoitti:
Yym-y. Siksi olis fiksua kun nuo kaksi luupäätä antas mulle rahaa, jotta pääsevät musta eroon ja mä niistä. Ei ne halua teevadit nimistä kriisiä riesakseen. :-)
Lähdetään kaikki hittoon täältä ja jätetään ne maksamaan yksinään viulunsa. Itehän ne on lainasa halunneet. Kai siellä niiden allekirjoitukset on. :-) Ei siellä ainakaan mun allekirjoitusta ole. Joten vituttaa maksaa..
Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin näissä porukoissa on asiakokemusta asiakirjasuttaamisesta
. Mikäli olen ymmärtän kirjoitti:
.
Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin näissä porukoissa on asiakokemusta asiakirjasuttaamisesta
.Suttaamisesta? Osaan minäkin suttailla asiakirjoja. :-)
- Moniosaamista:.
teevadit kirjoitti:
Suttaamisesta? Osaan minäkin suttailla asiakirjoja. :-)
.
Päätös syyttämättä jättämisestä
Kannattaa huomioida, että vain Siilinjärven Kokoomuksen Nuoret ry:n väärennys oli käsittelyssä. Pielaveden Kokoomuksen Nuoret ry:n kokous 30.10.1999 puuttuu. Yhdistystä ei ollut olemassa.
Siilinjärven Kokoomuksen Nuoret ry ei ollut toimiva yhdistys.
"VALTAKUNNANSYYTTÄJÄNVIRASTO
PÄÄTÖS 01/29
syyttämättä jättämisestä
PL 333
00181 HELSINKI
Puhelin 09-1608 8828 Fax 09-1608 8808
4.6.2001 Asiano: R 01/20
Syyttämättä jätetty KATAINEN, JYRKI TAPANI
14.10.1971
Asianomistajat POHJOIS-SAVON KOKOOMUS RY
OLLILA, SANNA KRISTIINA
NISSI, MIKKO JOHANNES
ISOTALO, HANNU ANTERO
Syyksi luetut rikokset ja lainkohdat
LIEVÄ VÄÄRENNYS
27.11.1999 KUOPIO
2400/R/705/00
Rikoslaki 33 luku 3 §
Teonkuvaus
"Pohjois-Savon Kokoomus ry:n syyskokouksessa 27.11.1999 Kuopiossa esitettyjen valtakirjojen aitoudesta on keskusrikospoliisin Kuopion yksikön toimesta suoritettu esitutkinta sanotun kokouksen puheenjohtajan esittämän tutkintapyynnön nojalla. Toimitetussa esitutkinnassa on selvitetty mm., että Siilinjärven Kokoomuksen Nuoret ry:n edustajana kokouksessa on toiminut Jyrki Katainen. Edustusoikeuden perusteeksi kokouksessa on esitetty pöytäkirjaote yhdistyksen 9.10.1999 pidetyksi merkitystä kokouksesta, jossa edustuksesta olisi päätetty.
Pöytäkirjaotteen mukaan kokouksessa ovat olleet paikalla yhdistyksen jäsenet Kristiina Ollila, Jyrki Katainen ja Mikko Nissi sekä läsnäolo-oikeuden omaava Kokoomuksen Nuorten Liitto ry:n järjestösihteeri Jukka Liukkonen. Pöytäkirjaotteen ovat oikeaksi todistaneet Jukka Liukkonen ja Juho Romakkaniemi.
Ollilan, Kataisen ja Nissin esitutkintakertomuksista kuitenkin ilmenee, ettei tällaista kokousta ole pidetty. Katainen on kertonut kokousedustuksesta sovitun yhdistyksen puheenjohtajan Ollilan kanssa. Ollila vahvistaa keskustelun, joskaan hänen kertomuksestaan ei nimenomaisesti ilmene sovitun muuta kuin ettei Ollila mene yhdistyksen edustajana piirikokoukseen. Liukkosen mukaan päätökset on tehty puhelimitse tai kahdenkeskisissä keskusteluissa.
Kokoomuksen Nuorten Liiton jäsenyhdistysten käyttämien mallisääntöjen mukaan yhdistyksen edustajien nimeäminen kokouksiin, joissa yhdistyksellä on edustusoikeus, kuuluu yhdistyksen kokoukselle (tarkemmin kevätkokoukselle). Yhdistyslain mukaan päätösvalta yhdistyksessä kuuluu jäsenille, jotka käyttävät sitä yhdistyksen kokouksessa, ellei säännöissä ole määrätty päätösvaltaa käytettäväksi yhdistyksen valtuutettujen toimesta.
Päätöksen perustelut Syyttämättä jättämisen peruste: Vähäinen rikos, Laki oikeudenkäynnistä rikosasioissa 1 luku 7 § 1 kohta.
Asiassa on katsottava tulleen selvitetyksi, ettei Siilinjärven Kokoomuksen Nuoret ry ole asianmukaisella tavalla tehnyt päätöstä kokousedustuksestaan Pohjois-Savon Kokoomus ry:n syyskokouksessa. Yhdistyksen puheenjohtajan mahdollinen suostumus tähän edustamiseen ei ole riittävä ja puheenjohtaja Ollilan mukaan Siilinjärven Kokoomuksen Nuoret ry ei ollut toimiva yhdistys. Väärässä muodossa tapahtuva päätöksenteko yhdistyksessä ei ole sinänsä rangaistavaa, mutta yhdistyksen kokouksen pöytäkirjaotteeksi nimetty asiakirja ei ole edellä mainituista syistä oikeaperäinen.
Teon haitallisuutta ja tekijän syyllisyyttä olennaisesti vähentäväksi on katsottava teon vaikutusten rajoittuminen yhdistystoimintaan eikä teolla ole ollut merkitystä myöskään itse syyskokouksen kulkuun. Ottaen huomioon mainittu todistuskappaleen laatu ja muut tekoon liittyvät seikat sitä on pidettävä kokonaisuutena arvostellen vähäisenä. Teon on katsottava toteuttavan ainoastaan lievän väärennyksen. Seuraukseksi siitä olisi enimmillään odotettavissa lievä sakkorangaistus. Tähän ja edellä mainittuun teon vähäisyyteen viitaten jätetään syyte lievästä väärennyksestä Kataista vastaan nostamatta."
Perustelut
Lainkohdat Laki oikeudenkäynnistä rikosasioissa 1 luku 7 § 1 kohta
Allekirjoitus valtionsyyttäjä Pekka Koponen
Jakelu Syyttämättä jätetty
Asianomistajat/tutkintapyynnön tekijä
Keskusrikospoliisi"
http://jyrkikatainenvalhe.blogspot.fi/
. - 4D tähti
velkakello.fi kirjoitti:
15 521,88 euroa
http://www.velkakello.fi/"Sinäkin olet velkaantuneempi kuin koskaan ennen. "
Kenelle minä olen velkaa? Ja entä sitten? Nämä on mielestäni aiheellisia kysymyksiä ja vastaukset ei ole mitenkään itsestäänselviä.
Ajatella miten kivaa olis istua varpaat hiekassa ja imeskellä sangriaa. Kuunnella vähän kitaraa ja katsella meren aaltoja. Aijai...
http://www.youtube.com/watch?v=YWoUMFc6X4M&feature=related- Teijo T
Hieno valinta taas sulta: kaunis kappale ja upea video:)
- tEewarit
Suami on oikke yhdistysten ja sarvikuonojen maa, yhditystylakikin ihaan
pll-pill-kull in tarkka jorekiteröinnistä alkaen------mutku ku se laki kiältää enemmän
kuin hihhuli Räsä-Päivi---mutku kokomuslaiset ovatten yhdisytslakia prätetessään
valikoivasti unohatneet sanktioida pykälät säätiölaissakin, ett veronkiertäminen nkii rikos, josta ei voi lainmukkaan rakaista lainkkaan, vaikka järkikin jo sanoopi
että puntti nilkkaan vaan.
Määtairanki sittenkii muuttaa Fuengirolaan, epsanjan suurimpaan suomalaisyhdyskuntaan-----siäl assuup 3000 pönttövuorelaista
ja sitä Turun Aitoa Seiloria on kyselty sinne tyähön
vois in päästäsen jalkavamoxkii viäl
ja me bailattais siäl-------täsä Serpicokii bailaa peruukki pääs
sinne mieki Orimattilast lähen borrachammaan ja bailaammaa
enkä seinäruusux jäis
http://www.youtube.com/watch?v=ydEW7kX5JaA
- sininen.sitruuna
onko alapääsi viidakko?? Mutta xena ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584