Ilmoitusasia

Exäni "jälkeensä unohtamille" kasveille kävi juuri huonosti.
Noh, ei ihan kaikille, mutta Lisko on hyvä käyttämään sahaa.
Itse säkitin.

Meni niistä muutama kierrätykseenkin.

19

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai niin ja Truben Herkkuboston on aika hyvää.
      (testasin 2 palaa sillä Liskoon ei mahdu)

• AN79

Menneenä viikonloppuna testasimme uutta kanelista herkkubostonia. Paikalla oli myös toinen mökkitalkkarimme vaimoineen. Tuo uusi kahvileipä oli kiitos hyvästä palvelusta.

• Söi EVÄÄT:.!1%#?+

.

Söit siis kaverinkin eväät

* Häppeisit * iso mies!!!!!!111!!!!!1!1!

.

• .

Menisit kuule hoitoon! Pelleilyinesi kanssa!

• Hassua, mutta hämäyksien erottaminen näyttää olevan joillekin hankalaa.

• Ilmoitusasia mullakin. Nimittäin toverit!

Ajattelin pyytää Urpilaiselta ja Kataiselta rahaa. Rahaa, jotta voin muuttaa suomesta pois. Muutan Espanjaan ja tarvitsen rahaa ainakin 300 000 euroa, ehkä jopa miljoonan voivat heittää. Pikkuraha. Uskon, että tämä kannattaa.

• Bonuksena haluan myös kesämökin eli huvilan Kreikasta. Paleokastritsasta.

• teevadit kirjoitti:

Bonuksena haluan myös kesämökin eli huvilan Kreikasta. Paleokastritsasta.

Ja suomen kämpästä armahdetaan velat. :-)

• velkakello.fi
        teevadit kirjoitti:

Ja suomen kämpästä armahdetaan velat. :-)

.''sinun osuutesi valtion velasta
        15 521,88 euroa

Suomen valtiolla on enemmän velkaa kuin koskaan ennen, nimellishinnoilla mitattuna. Viime vuosina Suomi on velkaantunut nopeammin kuin koskaan ennen. Sinäkin olet velkaantuneempi kuin koskaan ennen.

http://www.velkakello.fi/

• velkakello.fi kirjoitti:

15 521,88 euroa

Suomen valtiolla on enemmän velkaa kuin koskaan ennen, nimellishinnoilla mitattuna. Viime vuosina Suomi on velkaantunut nopeammin kuin koskaan ennen. Sinäkin olet velkaantuneempi kuin koskaan ennen.

Yym-y. Siksi olis fiksua kun nuo kaksi luupäätä antas mulle rahaa, jotta pääsevät musta eroon ja mä niistä. Ei ne halua teevadit nimistä kriisiä riesakseen. :-)

Lähdetään kaikki hittoon täältä ja jätetään ne maksamaan yksinään viulunsa. Itehän ne on lainasa halunneet. Kai siellä niiden allekirjoitukset on. :-) Ei siellä ainakaan mun allekirjoitusta ole. Joten vituttaa maksaa.

• Mikäli olen ymmärtän
        teevadit kirjoitti:

Yym-y. Siksi olis fiksua kun nuo kaksi luupäätä antas mulle rahaa, jotta pääsevät musta eroon ja mä niistä. Ei ne halua teevadit nimistä kriisiä riesakseen. :-)

Lähdetään kaikki hittoon täältä ja jätetään ne maksamaan yksinään viulunsa. Itehän ne on lainasa halunneet. Kai siellä niiden allekirjoitukset on. :-) Ei siellä ainakaan mun allekirjoitusta ole. Joten vituttaa maksaa.

.

Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin näissä porukoissa on asiakokemusta asiakirjasuttaamisesta

.

• Mikäli olen ymmärtän kirjoitti:

.

Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin näissä porukoissa on asiakokemusta asiakirjasuttaamisesta

.

Suttaamisesta? Osaan minäkin suttailla asiakirjoja. :-)

• Moniosaamista:.
        teevadit kirjoitti:

Suttaamisesta? Osaan minäkin suttailla asiakirjoja. :-)

.

Päätös syyttämättä jättämisestä

Kannattaa huomioida, että vain Siilinjärven Kokoomuksen Nuoret ry:n väärennys oli käsittelyssä. Pielaveden Kokoomuksen Nuoret ry:n kokous 30.10.1999 puuttuu. Yhdistystä ei ollut olemassa.
        Siilinjärven Kokoomuksen Nuoret ry ei ollut toimiva yhdistys.

"VALTAKUNNANSYYTTÄJÄNVIRASTO
        PÄÄTÖS 01/29
        syyttämättä jättämisestä
        PL 333
        00181 HELSINKI
        Puhelin 09-1608 8828 Fax 09-1608 8808
        4.6.2001 Asiano: R 01/20

Syyttämättä jätetty KATAINEN, JYRKI TAPANI
        14.10.1971

Asianomistajat POHJOIS-SAVON KOKOOMUS RY
        OLLILA, SANNA KRISTIINA
        NISSI, MIKKO JOHANNES
        ISOTALO, HANNU ANTERO

Syyksi luetut rikokset ja lainkohdat
        LIEVÄ VÄÄRENNYS
        27.11.1999 KUOPIO
        2400/R/705/00
        Rikoslaki 33 luku 3 §

Teonkuvaus

"Pohjois-Savon Kokoomus ry:n syyskokouksessa 27.11.1999 Kuopiossa esitettyjen valtakirjojen aitoudesta on keskusrikospoliisin Kuopion yksikön toimesta suoritettu esitutkinta sanotun kokouksen puheenjohtajan esittämän tutkintapyynnön nojalla. Toimitetussa esitutkinnassa on selvitetty mm., että Siilinjärven Kokoomuksen Nuoret ry:n edustajana kokouksessa on toiminut Jyrki Katainen. Edustusoikeuden perusteeksi kokouksessa on esitetty pöytäkirjaote yhdistyksen 9.10.1999 pidetyksi merkitystä kokouksesta, jossa edustuksesta olisi päätetty.

Pöytäkirjaotteen mukaan kokouksessa ovat olleet paikalla yhdistyksen jäsenet Kristiina Ollila, Jyrki Katainen ja Mikko Nissi sekä läsnäolo-oikeuden omaava Kokoomuksen Nuorten Liitto ry:n järjestösihteeri Jukka Liukkonen. Pöytäkirjaotteen ovat oikeaksi todistaneet Jukka Liukkonen ja Juho Romakkaniemi.

Ollilan, Kataisen ja Nissin esitutkintakertomuksista kuitenkin ilmenee, ettei tällaista kokousta ole pidetty. Katainen on kertonut kokousedustuksesta sovitun yhdistyksen puheenjohtajan Ollilan kanssa. Ollila vahvistaa keskustelun, joskaan hänen kertomuksestaan ei nimenomaisesti ilmene sovitun muuta kuin ettei Ollila mene yhdistyksen edustajana piirikokoukseen. Liukkosen mukaan päätökset on tehty puhelimitse tai kahdenkeskisissä keskusteluissa.

Kokoomuksen Nuorten Liiton jäsenyhdistysten käyttämien mallisääntöjen mukaan yhdistyksen edustajien nimeäminen kokouksiin, joissa yhdistyksellä on edustusoikeus, kuuluu yhdistyksen kokoukselle (tarkemmin kevätkokoukselle). Yhdistyslain mukaan päätösvalta yhdistyksessä kuuluu jäsenille, jotka käyttävät sitä yhdistyksen kokouksessa, ellei säännöissä ole määrätty päätösvaltaa käytettäväksi yhdistyksen valtuutettujen toimesta.

Päätöksen perustelut Syyttämättä jättämisen peruste: Vähäinen rikos, Laki oikeudenkäynnistä rikosasioissa 1 luku 7 § 1 kohta.

Asiassa on katsottava tulleen selvitetyksi, ettei Siilinjärven Kokoomuksen Nuoret ry ole asianmukaisella tavalla tehnyt päätöstä kokousedustuksestaan Pohjois-Savon Kokoomus ry:n syyskokouksessa. Yhdistyksen puheenjohtajan mahdollinen suostumus tähän edustamiseen ei ole riittävä ja puheenjohtaja Ollilan mukaan Siilinjärven Kokoomuksen Nuoret ry ei ollut toimiva yhdistys. Väärässä muodossa tapahtuva päätöksenteko yhdistyksessä ei ole sinänsä rangaistavaa, mutta yhdistyksen kokouksen pöytäkirjaotteeksi nimetty asiakirja ei ole edellä mainituista syistä oikeaperäinen.

Teon haitallisuutta ja tekijän syyllisyyttä olennaisesti vähentäväksi on katsottava teon vaikutusten rajoittuminen yhdistystoimintaan eikä teolla ole ollut merkitystä myöskään itse syyskokouksen kulkuun. Ottaen huomioon mainittu todistuskappaleen laatu ja muut tekoon liittyvät seikat sitä on pidettävä kokonaisuutena arvostellen vähäisenä. Teon on katsottava toteuttavan ainoastaan lievän väärennyksen. Seuraukseksi siitä olisi enimmillään odotettavissa lievä sakkorangaistus. Tähän ja edellä mainittuun teon vähäisyyteen viitaten jätetään syyte lievästä väärennyksestä Kataista vastaan nostamatta."

Perustelut

Lainkohdat Laki oikeudenkäynnistä rikosasioissa 1 luku 7 § 1 kohta

Allekirjoitus valtionsyyttäjä Pekka Koponen

Jakelu Syyttämättä jätetty
        Asianomistajat/tutkintapyynnön tekijä
        Keskusrikospoliisi"

http://jyrkikatainenvalhe.blogspot.fi/

.

• 4D tähti
        velkakello.fi kirjoitti:

15 521,88 euroa

"Sinäkin olet velkaantuneempi kuin koskaan ennen. "

Kenelle minä olen velkaa? Ja entä sitten? Nämä on mielestäni aiheellisia kysymyksiä ja vastaukset ei ole mitenkään itsestäänselviä.

• Teijo T

Hieno valinta taas sulta: kaunis kappale ja upea video:)

• tEewarit

Suami on oikke yhdistysten ja sarvikuonojen maa, yhditystylakikin ihaan
        pll-pill-kull in tarkka jorekiteröinnistä alkaen------mutku ku se laki kiältää enemmän
        kuin hihhuli Räsä-Päivi---mutku kokomuslaiset ovatten yhdisytslakia prätetessään
        valikoivasti unohatneet sanktioida pykälät säätiölaissakin, ett veronkiertäminen nkii rikos, josta ei voi lainmukkaan rakaista lainkkaan, vaikka järkikin jo sanoopi
        että puntti nilkkaan vaan.
        Määtairanki sittenkii muuttaa Fuengirolaan, epsanjan suurimpaan suomalaisyhdyskuntaan-----siäl assuup 3000 pönttövuorelaista
        ja sitä Turun Aitoa Seiloria on kyselty sinne tyähön
        vois in päästäsen jalkavamoxkii viäl
        ja me bailattais siäl-------täsä Serpicokii bailaa peruukki pääs
        sinne mieki Orimattilast lähen borrachammaan ja bailaammaa
        enkä seinäruusux jäis
        http://www.youtube.com/watch?v=ydEW7kX5JaA

• sininen.sitruuna

onko alapääsi viidakko?? Mutta xena ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      192
      1368
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      761
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      320
      614
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe