Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

helposti 10kg pois ja selluliitit vex

sellutpois

Acetyl-l-carnitine CLA greentea extract synepriinii kofeiini , tällä oon tiputtanut 10 kiloa helposti painoa kevään / kesän aikana, kaikki noi löytyy Iherb:istä eikä maksa paljoa. Jos todella haluaa polttaa rasvaa niin kannattaa tehdä itselleen palvelus ja tilata yllä mainittu kombo, tulee reilussa viikossa kotiovelle, eikä montaa kymppiä tule maksamaan postikuluineen. Mulla rasvaprosentti enää 11% ja alaspäin vielä pääsis jos haluaisi. Nukahtanut aineenvaihdunta herää tolla setillä ensimmäisestä annoksesta alkaen, sen tuntee heti.

Oon tilaillu jo pari vuotta iherbistä muitakin vitamiineja ja lisäravinteita, paikka yllättää koko ajan luotettavuudellaan ( kaikki paketit tulleet oikean sisältöisinä perille ) ja hinnoiltaan. Nyt löysin mm. sundown naturalisin vitamiinit, euron-pari purkki. Myös mm. Now foodsin tuotteet on erittäin hyvä laatuisia ja edullisia.

Jotain esimerkkejä:

Sundown naturals b-complex 60 tab. 1,2 eur
Sundown naturals c-vitamiini 500mg 100tab. 1,4 eur
Sundown naturals melatonin 3mg 120tab. 2,60 eur
Primaforce syneburn 180tab. n. 9eur
Primaforce coffein 200mg 90tab n. 5eur
Jarrow formula CLA 90tab n. 9 eur

siis tajuttoman halpaa. Kun tilaa alle 100$ paketteja niin ei mene tullimaksua ja tulee 4$ postimaksulla kotiovelle,

IVI278 koodilla saa ensitilaajat vielä 5$ alennuksen, kymmenellä eurolla saa jo laatikollisen vitaamineja kotiinkannettuna..huhuh.

www.iherb.com

5

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vqepp

      Jos on verenpaine korkealla, noitten napsiminen voi olla vaarallista, huom.

    • Ei ihmedieeteille

      Kyllä mä edelleenkin ennemmin harrastan hikiliikuntaa tunnin verran kun alan popsimaan noita pillereitä.

      Mieti kun se 10 kiloa lähtee äkkiä kropasta, niin siinähän jää löysää nahkaa ja vaikka mitä kun kroppa ei ehdi muutokseen mukaan. Ja sitten puolen vuoden päästä kun repsahtaa niin tulevat korkojen kanssa takaisin.
      Paras ja pysyvin keino on tiputtaa painoa liikunnalla ja ruokavaliolla, hitaasti mutta varmasti, ja työn jälkikin on sitten kaunista ja kiinteämpää!

    • ma ihmetllä

      eikös synepriini ole kielletty eussa...

    • ...

      kertoisitko sellutpois tarkemmin mitä tehotuotteita olet tilannut sivuilta!iso kiitos!

    • tusina pilsu

      Huh huh... noi pillerit ku vetäsee naamaansa ni eihä sit jaksa enää ees syödä! Kyllä se sellu liikunnalla, runsaalla vedellä ja terveellisellä ruokavaliollakin lähtee!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe