Miten leasing autoyhtiöt on suhtautunu opetuslupa jarrupolkimen muutoskatsastus asioihin ? Onko sallittua ? Ainakaan sopimuspaperista en löydä siihen estettä, mutta onko kokemuksia ?
Leasing auton muutoskatsastus opetusautoksi ?
4
4960
Vastaukset
- aaa+
Poliisi.fi-sivulta poimittua..
Opetusluvan liitteenä tulee olla:
ajoneuvon rekisteriote(Jos ajoneuvon omistajana tai haltijana ei ole perheenjäsen, niin hakemuksen liitteeksi tulee liittää ajoneuvon omistajan suostumus.)
Tulkinnanvaraista lienee riittääkö haltijan nimi jos omistaja on leasing-yhtiö?- Relevanssi
Olen opettanut molemmat poikani ajamaan ALD:n leasingautolla. (Eri autot)
Sain nimenomaan luvan leasingyhtiöltä tähän. Opetuspolkimen ja muutoskatsastuksen maksoin tietty itse. Saivat kortin ekalla yrittämällä, heh.
- opeeettaja
Hei !
Hyvä kysymys!
Tänne?????
Kysy kuule sieltä liisingyhtiöstä ja vastaus tullee parissa minuutissa.
Tod. näk. vaativat, että poistat opetuspolkimen ja sen mahd. tuomat reiät ja haitat auton jälleenmyyntiarvolle.
Onnea, opetin itsekin jo toisessa polvessa!- 22+20
Meillä on taas täysin kiellettyä käyttää liisaria opetuskäytössä, en tiedä miten valvovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275