Poikaystäväni on nyt intissä ja pääsee tammikuussa pois. Olen kuumeisesti miettinyt hänelle syntymäpäivälahjaa. Hän on partiossa ja ui, mutta mitään niihin liittyvää en haluaisi hänelle antaa sillä niitä hän saa kaikilta muilta.
Voisin viedä hänet linnanmäelle (tiedän että haluaa), mutta aika on vähän kortilla intin takia eikä päästäisi hänen päivänänsä sinne ja lintihän menee kohta kiinnikkin.
Hän tarvitsisi myös tietokoneeseen yhden välineen, mutta oiskohan se vähän tylsä ja persoonaton. Ajattelin sen lisäksi ostaa hierontaoljyä ja antaa hieronnan ja ehkä muutakin.
Miltä kuulostaa ja olisiko jotain parempia ideoita?
Synttärilahjaksi tällainen...?
1234321
2
217
Vastaukset
- efderer
Toi ois hyvä. Lintsi on hyvä idea jos mies tykkää.
- mun idea
Parempi idea olisi jos olisit kotona alastomana koko päivän että miehes saa ihailla sun kaunista vartaloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432967Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602879- 422333
- 311833
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa711619- 481566
- 361236
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 791060