Mi9enkä normaalia on se, että geelattu kynsi irtoaa ja luonnollinen kynsi sekä juuri sen mukana?
Mulle on nimittäin käynyt näin, pienestä kolauksesta imruin jalan kanssa. Kyse on isovarpaan kynnestäni joka kolauksen voimasta irtosi kokonaa ja osittain juuroneen. Sattui pahasti ja vuosi verta todella paljon. Nyt antibioottikuuri, päivittäiset sideharson vaihdot ja usean kuukauden odottelu että kynsi kasvaa takaisin. Jouuin jopa käymääjn päivystyksessä paketoimassa varvas, kun ei ollut kotona tarvittavat välineet eivätkä apteekit enää olleet auki. Tämä siis tapahtui tänään.
Kauneudesta saa kärsiä?
Eikö geelin just pitäny olla se joustavampi, ettei näin kävisi? Jos olisin kolauttanut luonnollisen varpaani tuolla tavalla, näin ei olisi todellakaan käynyt, olen tehnyt niin moneen otteeseet. Kun vetää imurilla edestakaisin lattialla nniin takaisinvetäessä se voi osua varpaisiin.
Ehkä tää oli turha viesti, mutta teki mieli valittaa edes vähän. Kävelykään ei suju kun etanatahtia.
Kannattaako mun soitta sinne paikkaan missä nämä geelaukset laitettiin ja ilmoittaa asiasta? Ei valitusmielessa, vaan että voivat tarkistaa käyttämiään aineita ja ehkä varoittaa uusia asiakkaita.
Kynsi geelattu - oma kynsi irtosi juurineen!
6
416
Vastaukset
- Iso Auts!
Mitenkä*
- Iso Auts!
siis imuri osui varpaaseen. Anteeksi kaikista kirjoitusvirheistä. Menin vähän nopsaa.
- .
Eihän tuolle kynsientekijä mitään voi! Jos on kaikki irronnut, on kolaus ollut aikamoinen ja olisi varmaan lähtenyt sulta pelkkä oma kynsikin.
Oletan toki että varpaankynsi ei ole ollut nyt mitenkään ylipitkä.
Geelivahvistuksen varpaissa lohkeaa kolauksesta aika helpostikin, ei ole tarkoitettu imurin alle. - Iso Auts!
niinpä joo, oli se kynsi vähän pitkä, muttei mitenkään silmään pistävästi ylipitkä. Ehkä se sitten johtui siitä. En tiedä miten tasan tarkkaan se imori osui siihen. Ehkä se jotenkin veti sitä ylöspäin tjtn.
No joo, eletään tän kanssa nyt sit. Onhan maailmassa isompiakin ongelmia kun mun isovaras. - IdaMarel
Hyi teki ihan pahaa lukea.
Ei ne geelaukset kyllä ole mitenkään joustavia eikä sellaiseksi tarkoitettuja. Nimenomaan Kovat "pinnoitteet" omille kynsille ettei lohkea niin helposti... - "heikkokynsinen"
Hei, mulla ihan samalainen kokemus geelatusta varpaan kynnestä, enkä ollut sitä edes kolauttanut mihinkään. Niin vaan kynsi irtosi kokonaan, parin kk:n päästä geelauksesta.
Miksi geelauksessa kynnet hiotaan niin ohuiksi ennen geelausta? Mielestäni jos omaa heikot kynnet,pitäisi mahdollisimman vähän hioa sitä kynnen pintaa????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931682
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2031322- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799