Tänään onkin vuorossa kakkukatsaus:
Cafe picnickin juustokakku on periaatteessa ok, mutta pala on surkean pieni, eikä niillä ole edes sitä mallikuvassa näkyvää mansikkakastiketta (voi olla vattukin).
Siis kyllä sitä syö, mutta jälkitunnelma on puutteellinen.
Päivän pulla
10
56
Vastaukset
- Erkki Tuomio&
Ei hyvää päivää. Juustokakkua pikkusormi pystyssä jossain trendikuppilassa. Menet seuraavaksi johonkin huoltiksen baariin ja otat lihapiirakan kaikilla mausteilla (no jätetään vähän seuraavallakin kuuluu sitten sanoa myyjälle kysyttäessä) ja arvioit sitten tänne jauhelihamössön koostumuksen, mausteiden laadun ja paikan inferiiöörin.
Ylläpito palstakiusaa, tee jotakin! Poistelee mielivaltaisesti viestejä ketjun välistä vaikka niissä ei edes ole vihapuhetta vaan pelkkää paskaa.- alv-liskot
se mikään trendipaikka ole. Oltiin tulossa erittäin epätrendikästä hommaa tekemästä ja jatkamaan niin ikään epätrendikkääseen hommaan. Tartti välillä vähän syötävää. Kumpikaan meistä ei syö lihapiirakoita, eikä me huolttiksen statusarvon takia lihiksiä ruveta syömään.
Eikä paikoilla sinänsä ole mitään trendikkyysarvoa, vaan ihmiset luovat sellaisen. Helpostikos se kääntyy niin päin, että huoltoasema on tosimiehiä varten ja pullansyöjät on muka trendeilijöitä.
Cafe piknik on ihan tavallinen kuppilaketju. Mistä sä löydät siinä ajassa helsingin keskustasta jotain vielä nuhruisempaa ja oikein bensankäryllä? Ei kuule, niin hifistelijöitä me ei olla, eikä ollu aikaakaan.
Itse kakun suhteen buddyn kanssa samaa mieltä. - Erkki Tuomio&
alv-liskot kirjoitti:
se mikään trendipaikka ole. Oltiin tulossa erittäin epätrendikästä hommaa tekemästä ja jatkamaan niin ikään epätrendikkääseen hommaan. Tartti välillä vähän syötävää. Kumpikaan meistä ei syö lihapiirakoita, eikä me huolttiksen statusarvon takia lihiksiä ruveta syömään.
Eikä paikoilla sinänsä ole mitään trendikkyysarvoa, vaan ihmiset luovat sellaisen. Helpostikos se kääntyy niin päin, että huoltoasema on tosimiehiä varten ja pullansyöjät on muka trendeilijöitä.
Cafe piknik on ihan tavallinen kuppilaketju. Mistä sä löydät siinä ajassa helsingin keskustasta jotain vielä nuhruisempaa ja oikein bensankäryllä? Ei kuule, niin hifistelijöitä me ei olla, eikä ollu aikaakaan.
Itse kakun suhteen buddyn kanssa samaa mieltä."se mikään trendipaikka ole. "
Kyllä on trendipaikan nimi ainakin. Jos paikalla on älytön nimi niin se on trendipaikka. Tuollaisesta jos aikoo saada mustaa kahvia tai mustaa teetä, niin se on tehtävä selväksi saman tien tai ne ryhtyy väkisin vääntämään jotain puuroa espressokeittimellä.
"Kumpikaan meistä ei syö lihapiirakoita, "
Lihikset on perusruokaa jos aikoo Suomessa tien päällä pysyä hengissä ja elopainossa. Jos on jälkiruokadieetilä, niin tulee pitkät paastovälit. Samalla tapaa esim. Saksassa pysyy nälkä loitolla, jos currymakkara maistuu.
"Cafe piknik on ihan tavallinen kuppilaketju. Mistä sä löydät siinä ajassa helsingin keskustasta jotain vielä nuhruisempaa ja oikein bensankäryllä? "
En kyllä tiedä. Mä juon kahvini siellä McDonaldsilla, koska kahvi on suht hyvää, ns. palvelu ystävällistä enkä luultavasti läsnäolollani pilaa kenenkään päivää. Jonkun hotellin aulabaarissa maksoi kahvi vuosikausia sitten jotain neljä euroa. Ihan tavalliselta kahvilta se maistui, mutta en osannut oikein suhtautua siihen sellaisena. - Pimeä työvoima
Erkki Tuomio& kirjoitti:
"se mikään trendipaikka ole. "
Kyllä on trendipaikan nimi ainakin. Jos paikalla on älytön nimi niin se on trendipaikka. Tuollaisesta jos aikoo saada mustaa kahvia tai mustaa teetä, niin se on tehtävä selväksi saman tien tai ne ryhtyy väkisin vääntämään jotain puuroa espressokeittimellä.
"Kumpikaan meistä ei syö lihapiirakoita, "
Lihikset on perusruokaa jos aikoo Suomessa tien päällä pysyä hengissä ja elopainossa. Jos on jälkiruokadieetilä, niin tulee pitkät paastovälit. Samalla tapaa esim. Saksassa pysyy nälkä loitolla, jos currymakkara maistuu.
"Cafe piknik on ihan tavallinen kuppilaketju. Mistä sä löydät siinä ajassa helsingin keskustasta jotain vielä nuhruisempaa ja oikein bensankäryllä? "
En kyllä tiedä. Mä juon kahvini siellä McDonaldsilla, koska kahvi on suht hyvää, ns. palvelu ystävällistä enkä luultavasti läsnäolollani pilaa kenenkään päivää. Jonkun hotellin aulabaarissa maksoi kahvi vuosikausia sitten jotain neljä euroa. Ihan tavalliselta kahvilta se maistui, mutta en osannut oikein suhtautua siihen sellaisena.Onhan siellä virolaisia raksamiehiäkin sumpilla. Kai se sitten kuitenkin on trendipaikka kun lerran olet saanut sellaisen päähänpinttymän.
- namituksia
Tääl ois Unelmatorttu, hand by myself :)
Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Arvostelulautakunta (siis minä ja Lisko) tekee kyllä kotikäyntejä, mikäli matka vain on kohtuullinen.
- pullapoika76
paras torttu http://tinyurl.com/3swafra
- pikkulintu lauloi
täällä on jollain pulla uunissa
- komsii
No, ei sinusta ole arvostelijaksi. Yleissivistyksesi ei riitä erottamaan edes pullaa leivonnaisesta.
Huomaa, että lukijakunta hämääntyisi mikäli otsikkona olisikin kakku ja siten koko vaivalla rakentamamme brändi likilaskuistuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492
