Pakko vuodattaa jonnekin tää mun vaikea tilanne. Muutin työn perässä toiselle paikkakunnalle ilman perhettä. Ei mennyt kauaakaan kun töistä eräs mies kysyi suoraan jos seura kiinnostaisi. Mies oli myös työn takia paljon poissa kotoa, asuu ulkomailla ja on muslimi, mutta se ei tunnut tahtia haittaavan. Sanoin, etten ole sellainen nainen, mutta myöhemmin kuitenkin sorruin. Johtuen lähinnä siitä, että mieheni kanssa avioliitto on finaalissa. ollut jo pidemmän aikaa, mutta erinäisistä syistä en vielä pysty hänestä eroamaan. Ja toiseksi tämä toinen mies on todella ihana ja kultainen. Ei kyllä osaa mitään romanttisia puhua, eikä ole minulle mitään koskaan luvannut, mutta on persoonana todella ihana. Olen jo muutaman kuukauden tämän toisen miehen kanssa pitänyt yhtä. Ja nyt tämä ei olekaan enää helppoa. Mä haluan sen kokonaan. Mutta miten tuollaisen vastuuntuntoisen muslimin voisi saada itselleen ja vain itselleen. Heille on normaalia, että miehellä on useampi vaimo, hänelläkin on yksi. Mutta ei tunnu heilläkään kovin hyvin menevän. Mä olen pahasti retkahtanut tähän toiseeen ja suren jo etukäteen sitä, että hän lähtee meiltä pois muutaman kuukauden päästä. En tiedä mitä sen jälkeen, ei varmaan mitään. Olen koittanut kysellä, mitä hän minusta haluaa, pelkkää huvia muutamaksi kuukaudeksi, mutta ei se kuulemma ole niin. Mutta ei siitä ota selvää. Yhtenä päivänä puhuu, että haluaa neljä vaimoa ja välillä taas suree, että meillä on niin vähän aikaa yhdessä. Heittäkääpäs hyvät neuvot, miten tuollaisen miehen saisi omaksi.
toinen mies
pelargoniatyttö
1
198
Vastaukset
- Torsti2003z
tilanne on varmaan jo edennyt.. mutta äkkiä uskoisin että hän ei todellakaan halua vain nopeaa huvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907502Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216247Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604367Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2313008Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902608Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh201830- 1111358
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1661348Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21741"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19676