Itse polttelen satunnaisesti, mutta tulee huono omatunto. Esimerkiksi juoksuun tupakki vaikuttaa, se on selvä. Mutta entäs salihommiin mielestänne?
- kaikilla tupakka ei vaikuta kuulema mitenkään esimerkiksi hapenottokykyyn edes juostessa, mutta itselläni ainakin pääkoppa tekee ongelman ainakin asiasta, vaikka pahimmillaan minulla menee aski viikossa ja sekin viikko kerran vuodessa.
Tupakan vaikutus treeniin?
2
80
Vastaukset
- 67-v
Tupakointi supistaa todistettavasti ääreisverenkiertoa.
Itse kukin voi päissään miettiä miten se vaikuttaa elimistön palautumiseen ja rakentumiseen.
Aikanaan polttaneena voin sanoa etten silloin huomannut vaikutusta koska se on pitempiaikainen ja hitaasti "tehoava" ilman vertailukohtaa.
Tarttis vaan ymmärtää tai ainakin uskoa tupakoinni haitallisuus.
Välittömään tuloskuntoon se ei vaikuta.
Pitemmällä tähtäyksellä tupakointi haittaa suurien lihasryhmien treenejä.
Intissä lauantaisin joukkueen kaden parhaan joukkoon sundiksien vuoksi.
Lomat olivat tosi tiukassa.
Aikanaan, pntin MM-kisojen aikana, näytettiin TV:ssa kisan takahuoneesta kuvaa nostajan keskittymisestä ennätysyritykseen.
Valmentaja/huoltaja antoi palavasta sätkästä nostajalle henkoset ja haistatti ammoniakkia. - Pikku-A
Noin vähäisen polttelun lopettaakin jo helposti...mutta mitäpä luulet, miten vaikuttaa kyykkytreeniin ja palautumiseen yleensäkin, jos päivisin vetaset 2 askia punasta norttia? En suosittele.
Minä lopetin 17 vuoden polttamisen jälkeen(n.1,5 askia per päivä tahti), ja se on ehkä ollut paras sijoitus omaan terveyteeni. Eka kuukausi meni tummaa räkää rykiessä, mutta sen jälkeen tuntui, kuin uusi elämä olisi alkanut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533