Kyllä Jeesus tulee sittenkin,

Mohikaani_27

vaikka aiheen aloitus poistettinkin, mikähän lie syy. No, Ylläpito ei kerro, ja Murtsi on muuten vaan hiljaa, niinkuin kunnon sheriffin tulee ollakkin?
* Asiattomat poistot vaan osoittaa ajan hengen, ei kärsitä tervettä oppia, vaan haalitaan itselle koprvasyyhyyn mieluista kuultavaa, niin kuin esm. ekivaarin höpötys, että kaqikki lopulta pelastuu, sehän antaaluvan kaikkeen, mitä ikinään syntinen luontomme sitten haluaakaan, jopa murhaan saakka, kidutuksiin, raiskauksiin, mitä raakimpiin väkivaktaisuuksiin, ja ekivaari vie kaikki paratiisiin, niin tottakai se on tälle syntiselle aatulle mieluista kuultavaa. Ekivaari haaliikin itselleen suosiota, ei Herralle Jeesuskelle, jonka evankeliumi ei ole ihmisten mieleen, sanoo Paavalikin.

62

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aristot.

mohikaanin evankeliumi ottaa pois sen mikä ei miellytä ja lisää Raamattuun sellaista mitä siellä koskaan ei ole ollutkaan ja kirouksen lapsi tuo vanha saatana vihaa lapsia eikä sallisi lapselle kastetta eikä autuutta ja liittoa Jumalan kanssa.

• Onhan sinulla oikeus mielipiteeseen, vaan ei se tarkoita, että olist jotenkin oikeassa? Olet ihan väärässä. Lapset ovat Herralle rakkaita, ja Hän sovitti heidät Golgtan ristillä, ja ovat Jumalalle otolliset Jeesusken sovitustyön perusteella, ilman ihmisten pinnallisia tekosia. Lapsi on vastuussa itsestään kun tulee ikään, jolloin ymmärtää erottaa hyvän ja pahan. Jeesus ei olekäskenyt kastaa vauvoja, se on kirkon omaksuma kaste ja itse tehty, sillä ei ole mitään hengellistä merkitystä, se, että lapsi siinä siunataan, se on Raamatullista, muu valelu on turhaa. Joskaan se nyt ei vahingoittakaan ketään, mutta ei myöskään pelasta mitenkään vauvaa, ei tarvitse, koska vauva on Jumalan silmäterä ilmankin, ja Jeesus on työllään turvannut vauvan sielun pelastuksen sellaisenaan.

• aristot
        Mohikaani_27 kirjoitti:

Onhan sinulla oikeus mielipiteeseen, vaan ei se tarkoita, että olist jotenkin oikeassa? Olet ihan väärässä. Lapset ovat Herralle rakkaita, ja Hän sovitti heidät Golgtan ristillä, ja ovat Jumalalle otolliset Jeesusken sovitustyön perusteella, ilman ihmisten pinnallisia tekosia. Lapsi on vastuussa itsestään kun tulee ikään, jolloin ymmärtää erottaa hyvän ja pahan. Jeesus ei olekäskenyt kastaa vauvoja, se on kirkon omaksuma kaste ja itse tehty, sillä ei ole mitään hengellistä merkitystä, se, että lapsi siinä siunataan, se on Raamatullista, muu valelu on turhaa. Joskaan se nyt ei vahingoittakaan ketään, mutta ei myöskään pelasta mitenkään vauvaa, ei tarvitse, koska vauva on Jumalan silmäterä ilmankin, ja Jeesus on työllään turvannut vauvan sielun pelastuksen sellaisenaan.

Herra sovitti lapset Golgatan ristillä, mutta ei kukaan väitä että lapset kastamattomina joutuisivat kadotukseen.
        Jeesus ei ole käskenyt kastaa aikuisiakaan siis pitääkö jättää kaikki kastamatta?
        Jeesus ei kieltänyt lapsien kastetta vaan antoi siunauksellaan lapsille oikean kasteen ja närkästyi mm. mohikaanille järkeilystä, tyhmyydestä, tietämättömyydesta ja lahkohengestä joka ei ole Jumalasta.
        Kirkko on saanut apostoleilta tavan kastaa lapsetkin sanoi pyhä Augustinus.
        Vauva on synnissä siinnyt ja syntynyt ja tämä"silmäterä" otetaan Jumalan tahdosta Hänen tykönsä pelastusta varten ja kun vanhemmat luovuttavat lapsensa Jumalan huomaan joka tapahtuu kasteessa niin kuka voi riistää heitä Jeesuksen kädestä?
        Siihen vastaan että lahkolaiset kuten mohikaani ja maailma liha ja perkele koko ajan koettaa vietellä niin lapsia kuin aikuisiakin synnin elämään.
        Esim. ota tuo vaimoksesi saat anteeksi kuitenkin vaikka se olisi synti...ja hän otti ja paikkaa nyt tekosiaan lahkolaisen tekohurskaudella..

• aristot kirjoitti:

Herra sovitti lapset Golgatan ristillä, mutta ei kukaan väitä että lapset kastamattomina joutuisivat kadotukseen.
        Jeesus ei ole käskenyt kastaa aikuisiakaan siis pitääkö jättää kaikki kastamatta?
        Jeesus ei kieltänyt lapsien kastetta vaan antoi siunauksellaan lapsille oikean kasteen ja närkästyi mm. mohikaanille järkeilystä, tyhmyydestä, tietämättömyydesta ja lahkohengestä joka ei ole Jumalasta.
        Kirkko on saanut apostoleilta tavan kastaa lapsetkin sanoi pyhä Augustinus.
        Vauva on synnissä siinnyt ja syntynyt ja tämä"silmäterä" otetaan Jumalan tahdosta Hänen tykönsä pelastusta varten ja kun vanhemmat luovuttavat lapsensa Jumalan huomaan joka tapahtuu kasteessa niin kuka voi riistää heitä Jeesuksen kädestä?
        Siihen vastaan että lahkolaiset kuten mohikaani ja maailma liha ja perkele koko ajan koettaa vietellä niin lapsia kuin aikuisiakin synnin elämään.
        Esim. ota tuo vaimoksesi saat anteeksi kuitenkin vaikka se olisi synti...ja hän otti ja paikkaa nyt tekosiaan lahkolaisen tekohurskaudella..

* aristot, sulla ei nyt oikein ole tietoa ollenkaan, kyllä Jeesus kuule antoi kastekäskyn; "< Menkää kaikkeen maailmaan ja julistakaa evankeliumia kaikille luoduille,
        Joka uskoo ja saa kasteen,pelastuu, mutta joka ei usko,se tuomitaan kadotukseen. ">

: Ja koska vauva ei voi uskoa, ei hän tervitse tietenkään kastettakaan, vaan on sellaisenaan kelvollinen Jumalalle, ja taivaskelpoinen ilman ihmiskäsien koekettelujakin. Kristuksen ansion perusteella, se riittää ja kelpaa Jumalalle, ennemmin kuin ihmisten teot!

* Missä näin lukee, ei Raamatussa ainakaan;
        "< Kirkko on saanut apostoleilta tavan kastaa lapsetkin sanoi pyhä Augustinus.
        Vauva on synnissä siinnyt ja syntynyt ja tämä"silmäterä" otetaan Jumalan tahdosta Hänen tykönsä pelastusta varten ja kun vanhemmat luovuttavat lapsensa Jumalan huomaan joka tapahtuu kasteessa niin kuka voi riistää heitä Jeesuksen kädestä? >"
        * Kirkon isät on voineet sanoa yhtä jos toistakin, mutta kun Jumala ei niin sano, on kaikki touhu vain ihnisten tekemää, eikä sillä ole mitään hengellistä merkitystä. Vauvakaste on kirkon kaste, EI RAAMATUN opettama kaste!

• aristot.
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* aristot, sulla ei nyt oikein ole tietoa ollenkaan, kyllä Jeesus kuule antoi kastekäskyn; "< Menkää kaikkeen maailmaan ja julistakaa evankeliumia kaikille luoduille,
        Joka uskoo ja saa kasteen,pelastuu, mutta joka ei usko,se tuomitaan kadotukseen. ">

: Ja koska vauva ei voi uskoa, ei hän tervitse tietenkään kastettakaan, vaan on sellaisenaan kelvollinen Jumalalle, ja taivaskelpoinen ilman ihmiskäsien koekettelujakin. Kristuksen ansion perusteella, se riittää ja kelpaa Jumalalle, ennemmin kuin ihmisten teot!

* Missä näin lukee, ei Raamatussa ainakaan;
        "< Kirkko on saanut apostoleilta tavan kastaa lapsetkin sanoi pyhä Augustinus.
        Vauva on synnissä siinnyt ja syntynyt ja tämä"silmäterä" otetaan Jumalan tahdosta Hänen tykönsä pelastusta varten ja kun vanhemmat luovuttavat lapsensa Jumalan huomaan joka tapahtuu kasteessa niin kuka voi riistää heitä Jeesuksen kädestä? >"
        * Kirkon isät on voineet sanoa yhtä jos toistakin, mutta kun Jumala ei niin sano, on kaikki touhu vain ihnisten tekemää, eikä sillä ole mitään hengellistä merkitystä. Vauvakaste on kirkon kaste, EI RAAMATUN opettama kaste!

eikö myös vauva joka on synnissä siinnyt ja syntynyt tarvitse kastetta että vauvakin kasteen liitossa saatettaisiin Jumalan tykö.
        Ja mohikaani kelpuuttaa lapset joista sanoo että heillä ei ole uskoa.
        Ja Raamattu sanoo että ilman uskoa on mahdotonta kelvata Jumalalle.
        Minä uskon Raamattuun en lahkomohikaaneihin.

• aristot. kirjoitti:

eikö myös vauva joka on synnissä siinnyt ja syntynyt tarvitse kastetta että vauvakin kasteen liitossa saatettaisiin Jumalan tykö.

JOKA USKOO JA KASTETAAN! Voiko vauva uskoa?......eri asia on jos vaikka kuusi vuotias uskoo ja haluun itse ottaa Raamatulisen Upotuskasteen,

• aristot. kirjoitti:

vauvat on osalliset Aadamin lankeemukseen, mutta heillä ei voi olla omia tekosyntejä, itsessään vauva on viaton, ja ns. perisynnin sovittaa Jeesuksen sovinto veri. Jeesus otti pois maailaman synnin, siispä vauvan perisynti on sovitettu, ja on Jumalan hyväksymä siihen asti, kunnes vauva kasvaa ja oppii erottamaan hyvän pahasta. Silloin hän tulee vastuulliseksi itsestään Jumalan edessä. Ja silloin hän vasta voi tehdä uskon ratkaisun, puoleen tai toiseen. Vauva ei voi valita, hänet vviedään "väkisin" valeltavaksi, joka ei missään tapauksessa voi korvata sitä, mitä Jeesus teki lunastaessaan, myös vauvat.
        * Kaste kun ei Raamatun mukaan voi pelastaa ketään, kaste on uskon vastaan ottamisen seurausta. Usko Jeesusta, Hän sanoo. " Joka USKOO ja kasteaan, se pelastuu, ja joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."
        * Jeesus ei sanonut, että joka ei ota kastetta, ei pelastu, vaan joka ei USKO, se joutuu kadotukseen. Usko pelastaa, ei kaste, se on kuuliaisuuden askel usskoon tulon seurausta.

• Veikon viim. sanat
        aksu521 kirjoitti:

JOKA USKOO JA KASTETAAN! Voiko vauva uskoa?......eri asia on jos vaikka kuusi vuotias uskoo ja haluun itse ottaa Raamatulisen Upotuskasteen,

Veikko Mannisen viesti tämän lopunajan srk:lle:
        1.) rukous: palava ja henkilökohtainen.
        2.) Raamatun sanan arvovalta
        3.) Pyhän Hengen rakkauden voima palveluksen työhön

uskosta osattomille

1.) usko Jeesukseen syntien anteeksiantajana ja uudestisynnyttäjänä
        Jumalan lapseksi.

http://tv7.fi/vod/player.html?id=12621

• taas opettamassa

Ei Raamatun tervettä oppia ja opetusta kärsitä kuulla. Viimeisinä aikoina ihmiset haalivat puhujia jotka puhuvat heidän korvayyhyynsä soveltuvasti. Jeesuksen veri ja Hänen uhrikuolemansa ei enää nykypäivinä kaiu kokouksissa ja puheissa. Vaikka mitään muuta tietä ei pelastukseen ole kuin Jeesuksen kautta Hänen sovitustyssään. Ihminen di voi muuta tehdä, kuin antaa elämänsä Jeesuksen käteen. Tunnustaa kaikki syntinsä ja hyljätä ne ja lähteä kulkemaan Jeesus tietä. Omia ansioita ei matkalla kerry, vaikka kuinka monia vuosikymmeniä uskontiellä vaellamme. Kaikki on lopultakin sulaa Herran armoa, kun kerran voittajina pääsemme kotiin Herran luokse. Jos matkalla tulee lankeemuksia, niin ei kun kiireesti Jeesuksen luokse puhdistumaaan kaikesta siitä mikä painaa ja matkaa hidastaa.

Itse olin hiljattain sairaalassa ja minun maallinen vaellukseni päättyi. Lääkärit ja lääketiede eivät voineet enää mitään tehdä, kun sydämeni lakkasi toimimasta. Henkeni erkani ruumiistani. Mutta kun kaikkein kriittisin vaihe oli, niin silloin Taivas puuttui asioihin. Lääkärikunta sanoi, että kenellekkään muulle taholle ei kunniaa voi antaa kuin Jumalalle! Minut palautettiin takaisin ja aloin hengittää ja sydämeni alkoi sykkiä. Kaikki arvot kohosivat hetkessä ja kohisten ylös päin. Tällaista saa aikaan vain Herra, joka voi kuolleistakin herättää. Kuten minut herätettiin.

Olisin mennyt kotiin Herran luokse, jos olisin lähtenyt tästä ajasta lopullisesti, mutta iloitsen jokaisesta päivästä jotka ovat edessä päin ja saadessani kulkea Herran elovainioilla. Kannattaa siis kaikkien ottaa Jeesus vastaan Pelastajanaan! Niin lyhyt voi elämänlanka olla ja sen hauraus on todella haurautta. Kukaan ei voi tietää sitä mikä päivä on viimeinen! Ja uskovat: Taistellaan uskon jalo kilvoitus loppuun saakka. Perillä odottaa voittopalkinto. Siihen ei ole omia ansiota, mutta Jeesuksen sovintotyö kestää!

• * Kiitän Jumalaa ihmeestä jonka olet saanut kokea, Jumala tekee ihmeitä ilman määrää, kiitos Jeesukselle, Hän on suurista suurin ja ihmeellisin. Olen oikeasti ja todella iloinen, jo siitäkin, että saat todistaa Herran suuresta töistä tälläkin palstalla. Ihmettelen vaitonaista reagointia noin valtavaan uutiseen, joka kohdallasi on tapahtunut, siunausta edelleenkin.

• Mohikaani_27 kirjoitti:

* Kiitän Jumalaa ihmeestä jonka olet saanut kokea, Jumala tekee ihmeitä ilman määrää, kiitos Jeesukselle, Hän on suurista suurin ja ihmeellisin. Olen oikeasti ja todella iloinen, jo siitäkin, että saat todistaa Herran suuresta töistä tälläkin palstalla. Ihmettelen vaitonaista reagointia noin valtavaan uutiseen, joka kohdallasi on tapahtunut, siunausta edelleenkin.

Ihan normaalia

Ruumiistairtautumiskokemukset on lääketiede jo tutkinut.
        Niitä sanotaan muuntuneiksi tajunnantiloiksi eli ihminen vain hämärän rajamailla kuvittelee kaikenlaista.
        Sama asia kuin unien näkeminen, eikä unetkaan totta ole.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruumiistapoistumiskokemukset

• aristot.

niin ottaa vastaan siinäpä teille kysymys mitä se on ja tässä selitys.

Minun ratkaisuni ja päätökseni pelastuksesta on että minulla ei ole mitään sen hyväksi annettavaa vaan olen syntinen joka jättää ratkaisut ja päätökset rakkaan taivaallisen Isän päätettäväksi ja toteutettavaksi ja näin voidaan ja tulee ehdottomasti ymmärtää Jumalan teot kaikkinensa.

• aristot.
        Pe.ku kirjoitti:

Ihan normaalia

Niitä sanotaan muuntuneiksi tajunnantiloiksi eli ihminen vain hämärän rajamailla kuvittelee kaikenlaista.

minäkin näin tulevat lapseni sekavassa unessa kun oli niitä vatsahappo ongelmia ja kuitenkin unessa näin tulevat lapseni josta kerroin naapureilleni.
        Olihan sen unen aikana vuoropuheluakin, mutta en tiedä kuka minulle vastasi?
        ps. en luota uniin niihin ei ole luottamista.
        Unet voivat olla totta ja voivat olla toteutumattakin.

• aristot.
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* Kiitän Jumalaa ihmeestä jonka olet saanut kokea, Jumala tekee ihmeitä ilman määrää, kiitos Jeesukselle, Hän on suurista suurin ja ihmeellisin. Olen oikeasti ja todella iloinen, jo siitäkin, että saat todistaa Herran suuresta töistä tälläkin palstalla. Ihmettelen vaitonaista reagointia noin valtavaan uutiseen, joka kohdallasi on tapahtunut, siunausta edelleenkin.

no menehän siitä kertomaan naapureillesikin parannuksesta ja kerro heille mistä synneistä on tehtävä parannus ja kun tapaat ihmisiä oletko valmis tunnustamaan heille uskoasi?

Hedelmistään heidät se on helluntailaiset tunnetaan...katsos kun eivät kehota ihmisiä luopumaan synneistä Jeesuksen nimessä.

• tunnistus
        Pe.ku kirjoitti:

Ihan normaalia

Olen tunnistanut lähes kaikki Pekun kirjoitukset rajatilassa tai hämärän rajamailla tehdyiksi

• Et viitsisi valehdella nim.Taas opettamassa.
        Ellet valehtele,niin faktaa pöytään!
        Kiitos.P.s.lähditkö lukkojen takaa kylmäkaapista,
        kuolintodistus mukanasi?

• oikea taas opettamas
        leahimn kirjoitti:

Et viitsisi valehdella nim.Taas opettamassa.
        Ellet valehtele,niin faktaa pöytään!
        Kiitos.P.s.lähditkö lukkojen takaa kylmäkaapista,
        kuolintodistus mukanasi?

En todellakan valehtele! Eikä valehdelleet lääkäritkään, jotka olivat kuolinvuoteeni ääressä. ja kuten sanoin, niin minua ei oltu viety vielä ky´lmiöön, koaska olin ollut kuolleena sen verran lyhyen aikaa. Mutta kuitenkin niin kauan, että vereni oli jo alkanut hyytyä. Tiedoksi lahimille ja muillekin epäilijöille, että minä olen uudestisyntynyt uskovainen enkä valehtele. Sehän on syntiä ja syntiä minä en ehdoin tahdoin tee. Varoitan muitakin synnillä leikimisllä. Jeesuksen veri on minut puhdistanut ja saan olla Hänen kanssaaan joka päivä. Eipä tee mieli lähteäkään Hänen käsistään pois. Rakastan Jeesusta suunnattomasti ja tiedän,että Hän rakastaa minua vielä paljon enemmän! Kannattaaa siis tulla jeesuksen luokse ja pyytää Hänen veerensä puhdistusta kaikista synneitä. Kannattaa luopua synnistä ja tunnusta ne ja hyljätä ne ja kulkea Jeesuken seurassa. Ihmiselo on todella lyhyt! Minä julistan Jeesuken sovintotyötä, Hänen tekemiään ihmeitä ja varoitan synnitä, mutta en tuomitse ketään. Ihminen joka ei ota pelastusta vastaan Jeesuksessa on itse itsensä tuominnut!

• ...,
        oikea taas opettamas kirjoitti:

En todellakan valehtele! Eikä valehdelleet lääkäritkään, jotka olivat kuolinvuoteeni ääressä. ja kuten sanoin, niin minua ei oltu viety vielä ky´lmiöön, koaska olin ollut kuolleena sen verran lyhyen aikaa. Mutta kuitenkin niin kauan, että vereni oli jo alkanut hyytyä. Tiedoksi lahimille ja muillekin epäilijöille, että minä olen uudestisyntynyt uskovainen enkä valehtele. Sehän on syntiä ja syntiä minä en ehdoin tahdoin tee. Varoitan muitakin synnillä leikimisllä. Jeesuksen veri on minut puhdistanut ja saan olla Hänen kanssaaan joka päivä. Eipä tee mieli lähteäkään Hänen käsistään pois. Rakastan Jeesusta suunnattomasti ja tiedän,että Hän rakastaa minua vielä paljon enemmän! Kannattaaa siis tulla jeesuksen luokse ja pyytää Hänen veerensä puhdistusta kaikista synneitä. Kannattaa luopua synnistä ja tunnusta ne ja hyljätä ne ja kulkea Jeesuken seurassa. Ihmiselo on todella lyhyt! Minä julistan Jeesuken sovintotyötä, Hänen tekemiään ihmeitä ja varoitan synnitä, mutta en tuomitse ketään. Ihminen joka ei ota pelastusta vastaan Jeesuksessa on itse itsensä tuominnut!

http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Rahkonen, Pauli/Rahkonen Pauli - 2006.04.06 19.00 Tampere - Totuus.mp3

• LÖPÖLÖPÖ

mitähän varten sinut muuten ensin meinattiin ottaa "kotiin" ja sitten kuitenkin palautettiin tänne....Tällä palstalla ei muutoin oikeat uskovat ole riitelemässä ja ihmisiä arvostelemassa ja tuomitsemassa, kyllä he tutkii Raamattua ja elävät Jumalan sanan mukaan tehden hyviä tekoja lähimmilleen, kuten raamattu kehottaa, sensijaan että riitelis täällä lähimmäisiään vastaan arvostellen ja ruotien toisten mielipiteitä.
        Mene sinäKin, kun kerran uskot itsensä Herran sulle lisäaikaa antaneen täällä maan päällä ja käytä aika niinkuin sen on Herra tarkoittanut, ihmisten joukkOon PALVELEMAAN,SE JOKA KAIKISTA SUURIN ON ON KAIKKIEN PALVELIJA, RAKASTA LÄHIMMÄISTÄSI KUTEN ITSEÄSI YM.MONET KOHDAT KEHOTTA SINUAKIN!!
        EI TÄÄLLÄ KAIVETA SAIRASTA,SANAN VASTAISTA "OPETTAMISTASI"!!

• oikea taas opettamas kirjoitti:

Taas opettamassa..kuule,jos laitat faktat pöytään niin uskotaan!
        Siis lääkärin lausunto palstalle linkkinä kiitos!
        Jossa lukee että olit kuollut!

vaikeata on nykyään teikäläisiä uskoa,
        on ollut niin monta huijausta ja valehtelua ihmeistä,ilman todistajaa.
        Olen sairaanhoidon ammattilainen,siksi sanon että värität juttuasi!

• "taas opettamassa"

Paskan ihmeestä! Heittäkää jo he.e..vett..iin se jumalaton valehtelu.
      Ja Mohikaani myös. Sinä itse poistit aloituksesi ja syykin on kerrottu. Murtsi ei ole ennenkään poistanut tällaisia aloituksia ja miksi poistaisikaan. Näitä samanlaisia aloituksiahan on jatkuvasti eikä niitä ole poistettu. Ja mitä sekoitat tähän omaan kieroiluusi Ekivaarin? Sinä et ole uskova eikä sinusta koskaan kunnon uskovaa tulekkaan. Turhaan täällä yrität kilpeäsi kiillottaa mokoma syntinen vankilakundi huorintekijä ja alkoholisti.

• Kelleskaupunginvaari

Miksi sinä olet Mohikaanille niin katkera? Hänhän on tällä hetkellä lähes ainut helluntailainen uudestisyntynyt tällä palstalla joka täällä rekatulla nimmarilla kirjoittaa. Siitähän pitää Mohikaania kiittää että on palstalla jaksanut meitä kurissa ja ojennuksessa pitää (Herran nuhteessa).

Siunausta!

• Haha hah haaaaaa
        Kelleskaupunginvaari kirjoitti:

Miksi sinä olet Mohikaanille niin katkera? Hänhän on tällä hetkellä lähes ainut helluntailainen uudestisyntynyt tällä palstalla joka täällä rekatulla nimmarilla kirjoittaa. Siitähän pitää Mohikaania kiittää että on palstalla jaksanut meitä kurissa ja ojennuksessa pitää (Herran nuhteessa).

Siunausta!

Heh heh hee! Kelleskaupunginvaari alias,,,, sanonko kuka myös?

• oikea taas opettamas

Joku on ottanut nikkini luvattomasti käyttöönsä! Minä en keirjoita tuollaista soopaa, jota nimimerkkini varastanut on tuohon kirjoittanut! Ja Pekulle ja muillekin atesteille tiedoksi, että lääkärit tuskin olisvat keksineet antta kunniaa Jumalalle kun heröäsin kuolleista, ellei niin todella olisi tapahtuntu. Mikään hallusinaatio ei siis kokemukseni ole! Mohikaani! Siunausta sinulle! Eräänä päivänä kohtaamme Herran luona, kun kilvoittelemme Jeeusken kansssa! On se valtavan ihanaa olla Jeesuksen oma ja Hänen verensä kautta puhdistettu!

• oikea taas opettamas
        Kelleskaupunginvaari kirjoitti:

Siunausta!

Kuten tuossa jo mainitsin niin en ole kirjoittanut tuota viestiä, jonka joku on nimimerkilläni kirjoittanut. Minä en ole katksera kenellekään. Jos olisin, niin eläisin synnissä, mutta kun olen saanut syntyä uudesti ylhäältä ja Jeesuksen vern kautta olen sanut péstä pois kaikki syntini. En todellakan elä enkä haluakaan elää synnissä. Tämä sinullekelleskaupungin vaaari tiedoksi!

• Olet seko

Kuten tuossa jo mainitsin niin en ole kirjoittanut tuota viestiä, jonka joku on nimimerkilläni kirjoittanut. Minä en ole katksera kenellekään. Jos olisin, niin eläisin synnissä, mutta kun olen saanut syntyä uudesti ylhäältä ja Jeesuksen vern kautta olen sanut péstä pois kaikki syntini. En todellakan elä enkä haluakaan elää synnissä. Tämä sinullekelleskaupungin vaaari tiedoksi!

Sekoilet "oikea taas opettamassa". Eihän tässä ketjussa ole kukaan kirjoittanut sinun nimimerkilläsi "taas opettamassa". Eikä sinulla edes ole mitään nimimerkkiä oikeasti. Ethän ole rekisteröitynytkään. Sinähän olet räksyttänyt täällä jo pitkään ja haukkunut kuin puolihullu Mohikaania juuri siitä että Mohikaanilla ei ole oikeutta opettaa. Siitähän nimimerkkisi "taas opettamassa" tuleekin.

• Mohikaani ei ole koskaan ollut vankilassa!
        Tämä sivuhuomautuksena.

• oikea taas opettamas
        Olet seko kirjoitti:

Sekoilet "oikea taas opettamassa". Eihän tässä ketjussa ole kukaan kirjoittanut sinun nimimerkilläsi "taas opettamassa". Eikä sinulla edes ole mitään nimimerkkiä oikeasti. Ethän ole rekisteröitynytkään. Sinähän olet räksyttänyt täällä jo pitkään ja haukkunut kuin puolihullu Mohikaania juuri siitä että Mohikaanilla ei ole oikeutta opettaa. Siitähän nimimerkkisi "taas opettamassa" tuleekin.

En ole seko. mainittakoon se nyt vielä kerran nimmarille "olet seko" Ja kyllä joku oli kirjoittanut nimimerkilläni, joten tyhjä väittää muuta! En ole krjautunut enkä tule kirjautumaaankaan sivuille . Ei minun tehtäväni ole notkua päivät pääksytysten suomi24 heluntailaisuuspalstalla, vaan tehtäväni Herralta on viedä pelastuksen evankeliumia sinne missä ihmiset ovat! Tyylistä sen jo tuntee, etten ole kirjoittanut tuollasta soopaa, jota tuolla oli. Minä en näet kirjoita mitään rumaa, en hauku muita, en elä synnissä, koska tahdon toteuttaa Jeesuksen antamaa tehtävää. En ole haukkunut ja räksyttänyt mohikaanillekaan, vaan olen Jumalan Sanaan vedoten opastanut häntäkin hylkäämään synnin siis haukkumiset ja muut kielen ja mielen alueen synnit. Minulla on näet huoli siitä, jos näen toisen elävän tieten tai tietämättään synnissä. No, mohikaani on tehnyt parannuksen. Onhan hänen kirjoitustyylinsä muuttunut ilmiselvästi. Nyt hänkin julistaa Jeesuksen veristä sovitustyötä. Siunausta mohikaanill!e Kyllä nimimerkiksi katasotaan jokainen aloitus, vaikkei olisikaan rekisteröitynyt! Ilmeisesti et ole perehtynyt Suomi24 säänrtöihin niin paljon, että olis sen todennut. Joka tapauksessa jätän kaltsitesi kommentit jatkossa huomioimatta, sillä ne eivät ole totta!

• Paskapuhetta taas

En ole seko. mainittakoon se nyt vielä kerran nimmarille "olet seko" Ja kyllä joku oli kirjoittanut nimimerkilläni, joten tyhjä väittää muuta! En ole krjautunut enkä tule kirjautumaaankaan sivuille . Ei minun tehtäväni ole notkua päivät pääksytysten suomi24 heluntailaisuuspalstalla, vaan tehtäväni Herralta on viedä pelastuksen evankeliumia sinne missä ihmiset ovat! Tyylistä sen jo tuntee, etten ole kirjoittanut tuollasta soopaa, jota tuolla oli. Minä en näet kirjoita mitään rumaa, en hauku muita, en elä synnissä, koska tahdon toteuttaa Jeesuksen antamaa tehtävää. En ole haukkunut ja räksyttänyt mohikaanillekaan, vaan olen Jumalan Sanaan vedoten opastanut häntäkin hylkäämään synnin siis haukkumiset ja muut kielen ja mielen alueen synnit. Minulla on näet huoli siitä, jos näen toisen elävän tieten tai tietämättään synnissä. No, mohikaani on tehnyt parannuksen. Onhan hänen kirjoitustyylinsä muuttunut ilmiselvästi. Nyt hänkin julistaa Jeesuksen veristä sovitustyötä. Siunausta mohikaanill!e Kyllä nimimerkiksi katasotaan jokainen aloitus, vaikkei olisikaan rekisteröitynyt! Ilmeisesti et ole perehtynyt Suomi24 säänrtöihin niin paljon, että olis sen todennut. Joka tapauksessa jätän kaltsitesi kommentit jatkossa huomioimatta, sillä ne eivät ole totta!

Onko tässä ketjussa joku kirjoittanut "sinun nimimerkilläsi". Mikä kellonaika?
        Toiseksi,.Pahempaa rääväsuuta kuin sinä Mohikaanille vit....llessasi, saa hakea.
        Kolmanneksi,. Sinä valehtelet. Mitään ihmettä ei sinulle ole tapahtunut.
        Neljänneksi,. Suomi 24 säännöissä ei missään kielletä käyttämästä mitä tahansa nimimerkkiä joka ei ole rekattu. Kukaan ei voi kirjoittaa toisen nimimerkillä koska rekattua ei voi muut käyttää.

• oiktaas opettamassa
        Paskapuhetta taas kirjoitti:

Onko tässä ketjussa joku kirjoittanut "sinun nimimerkilläsi". Mikä kellonaika?
        Toiseksi,.Pahempaa rääväsuuta kuin sinä Mohikaanille vit....llessasi, saa hakea.
        Kolmanneksi,. Sinä valehtelet. Mitään ihmettä ei sinulle ole tapahtunut.
        Neljänneksi,. Suomi 24 säännöissä ei missään kielletä käyttämästä mitä tahansa nimimerkkiä joka ei ole rekattu. Kukaan ei voi kirjoittaa toisen nimimerkillä koska rekattua ei voi muut käyttää.

En ole rääväsuuna mohikaanille kirjoittanut, vaan kantaen huolta siitä, että uskovana esiinyvä henkilö eli kielen alueen synissä, kun jatkuvasti haukkui muita ja muutenkin kielenkäyttö oli sen verran rumaa, että sitä ei voi muuta kuin sanoa oikealla nimellään. Synti! Mutta mohikaani näyttää tehneen parannuksen ja kun olen seurannut hänen nykyisiä kirjoituksiaan, niin niissä on aivan erilainen sävy ja ei enää koeta opettaa. Näissäkin asioissa olen pitäytynyt Raamatun terveeseen opetukseen. Ja mitä tulee siihen, etteikö joku olisi käyttänyt nimimerkkiäni väärin ja kirjoittanut sellaista millasta tekstiä minä en koskaan kirjoita enkä puhu. Ja kun katsoo kellon aikaa 18.8 , niin eipä ole mitkään julkiset laitokset enää tuolloin auki. Itsehän kirjoitan pääsääntöisesti kirjastoissa, koska en omista nettiyhteyttä ja en aio sitä ottaakaan.

En myöskään ole valehdellut! Eikä valehdelleet lääkäritkään kun kertoivat ihmeestä joka minulle todellakin tapahtui. Jos sinun maailmaasi e i mahdu, että Jeesus voi kuolleistakin hrerttää, niin sille minä en voi mitään. Vaai luuletko, että ammattinaa lääkärin ja kirurgin työtä harjoittavat olisivat valehdelleet ja pelleilleet vakavilla asioilla. Sellaisethan menettäisivät toimilupansa alta aika yksikön. Muista, että se ihme on lääkäreitten toditstamaa ja kunnian osoitus Jumalalle! Minä olen uskovainen enkä valehtele. En valehtele pienemmässäkään asiassa puhumattakaan, että alkaisin valehdella noin vakavasta asiasta. Jos joku ei usko, niin en aio kääntää päätäsi, mutta kuitenkaan se, ettei joku usko ei tee asiaa tyhjäksi. Koska se on tapahtunut tosiasia!

• Pakis.
        Haha hah haaaaaa kirjoitti:

Heh heh hee! Kelleskaupunginvaari alias,,,, sanonko kuka myös?

"Heh heh hee! Kelleskaupunginvaari alias,,,, sanonko kuka myös?"

Onkohan 'Kelleskaupinvaari' Mohikaani :0?

• oiktaas opettamassa kirjoitti:

En ole rääväsuuna mohikaanille kirjoittanut, vaan kantaen huolta siitä, että uskovana esiinyvä henkilö eli kielen alueen synissä, kun jatkuvasti haukkui muita ja muutenkin kielenkäyttö oli sen verran rumaa, että sitä ei voi muuta kuin sanoa oikealla nimellään. Synti! Mutta mohikaani näyttää tehneen parannuksen ja kun olen seurannut hänen nykyisiä kirjoituksiaan, niin niissä on aivan erilainen sävy ja ei enää koeta opettaa. Näissäkin asioissa olen pitäytynyt Raamatun terveeseen opetukseen. Ja mitä tulee siihen, etteikö joku olisi käyttänyt nimimerkkiäni väärin ja kirjoittanut sellaista millasta tekstiä minä en koskaan kirjoita enkä puhu. Ja kun katsoo kellon aikaa 18.8 , niin eipä ole mitkään julkiset laitokset enää tuolloin auki. Itsehän kirjoitan pääsääntöisesti kirjastoissa, koska en omista nettiyhteyttä ja en aio sitä ottaakaan.

En myöskään ole valehdellut! Eikä valehdelleet lääkäritkään kun kertoivat ihmeestä joka minulle todellakin tapahtui. Jos sinun maailmaasi e i mahdu, että Jeesus voi kuolleistakin hrerttää, niin sille minä en voi mitään. Vaai luuletko, että ammattinaa lääkärin ja kirurgin työtä harjoittavat olisivat valehdelleet ja pelleilleet vakavilla asioilla. Sellaisethan menettäisivät toimilupansa alta aika yksikön. Muista, että se ihme on lääkäreitten toditstamaa ja kunnian osoitus Jumalalle! Minä olen uskovainen enkä valehtele. En valehtele pienemmässäkään asiassa puhumattakaan, että alkaisin valehdella noin vakavasta asiasta. Jos joku ei usko, niin en aio kääntää päätäsi, mutta kuitenkaan se, ettei joku usko ei tee asiaa tyhjäksi. Koska se on tapahtunut tosiasia!

Voisitko pistää linkkiä palstalle,
        jossa lääkäri on TODENNUT sinun olleen kuollut.!
        Ja nähtävästi olet herännytkin.Hmmmmm.

On vähän vaikea uskoa potilasta/herännyttä itseään
        ilman todisteita.
        Kas meitä tuomaita on paljon.

Aikuisten oikeesti,uskoa olisi helpompi
        jos on faktaa eikä fiktiota!

• waset

Uskovaiset! miksi olette noin vihaisia katkeria ja suvaitsemattomia?

• pelko pois

ei me olla, vaan ne ovat palstalle pesiintyneitä jehovan todistajia.

• Eivät kaikki ole

uskovia - tällä palstalla on paljon nimellisesti kristittyjä eli heitä,
      jotka ovat lapsena kastetut, mutta jotka eivät ole kokeneet
      uudestisyntymää ts.tulleet henkilökohtaisesti Jeesukseen
      uskoviksi.

• "Kyllä Jeesus tulee sittenkin"

En tiedä, mitä olit kirjoittanut, mutta Jeesuksen tulemus on minunkin sydämelläni. Mutta tällä palstalla kirjoittaminen on melko lailla turhauttavaa, ja niin tein pari aloitusta toiselle palstalle. Jonka palstan tosin aika paljon ovat näköjään adventistit vallanneet. Missähän hellarit ja sen sellaiset ovat, eivätkö enää lainkaan osaa keskustella Raamatun profetioista.

Käypä visiitillä
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10030998
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10066577

• Sinulla kalamos

samoinkuin Mohikaanilla on tärkeä tehtävä näillä palstoilla.
      Teidän kirjoituksistanne tulee esille Raamatullinen totuus.

Turhautumisesta huolimatta kehoitan teitä jatkamaan ja
      toivotan Jumalan Siunausta teille molemmille.

• Kyllä kai sellaiset kirjoittelijat turhautuvat, kun joutuvat toteamaan kerta kerran jälkeen, ettei Jumalan sanan totuudelle voi mitään. Mutta onhan näillä mainituilla julistettavanaan perushellareitten ilosanomaa moittimalla muita.

• No tuota, jos näin on käynyt, että olen julistanut ilosanomaa moittimalla muita, niin olen sitten kyllä tehnyt väärin. Nyt en vaan ihan äkkinäisesti muista näin tehneeni. Voisitko Lappix ystävällisesti kertoa, minkälainen tapaus on mielessäsi. Laitapa linkki, niin poistan asiattoman tekstini ja pyydän anteeksi asianomaisilta.

• Moittiminen tulee

tuollaisten vänkääjien ja väärien oppien julistamisesta, kuin
      mitä sinäkin, Lappix tällä palstalla edustat - et osaa muusta
      kirjoittaa, kuin parjata helluntailaisia ja keskustelemaan
      näistä asioista sinusta ei näytä olevan alkuunkaan.
      Mikäli odotat, että kirjoituksesi saisi aikaan keskustelua,
      sinun tulisi muuttaa väärä asennoitumisesi toisia kohtaan.

• Usko Toivonen

" Mohikaani_27:lle "

>> Kyllä Jeesus tulee sittenkin, vaikka aiheen aloitus poistettinkin, mikähän lie syy. >>

Lieneekö poiston syynä ollut se asia, että toit siinä avauksessa ja kommenteissasi esille voimallisesti veren evankeliumia.

Toivottavasti jatkossakin saamme lukea väkeviä avauksiasi.

Fil. 3:18

Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;

• * En kyllä itsekkään muuta "väärää" siitä löytänyt, onko joku lukija kenties pyytänyt poistoa, jos ei kestä veren evankeliumia, kun palstalla tarjotaan veretöntä mielenneitsyen, veretöntä tahdon evankeliumia, joka ei perustu Jumalan sanaan, vaan on ihmismielen tuottamaa korvasyyhy valhe-evankeliumia!

• Usko Toivonen
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* En kyllä itsekkään muuta "väärää" siitä löytänyt, onko joku lukija kenties pyytänyt poistoa, jos ei kestä veren evankeliumia, kun palstalla tarjotaan veretöntä mielenneitsyen, veretöntä tahdon evankeliumia, joka ei perustu Jumalan sanaan, vaan on ihmismielen tuottamaa korvasyyhy valhe-evankeliumia!

Omavanhurkaus on kuin tahrainen vaate

5. Sinä käyt niitä kohden, jotka ilolla vanhurskautta tekevät ja jotka sinun teilläsi sinua muistavat. Katso, sinä vihastuit, ja me jouduimme synnin alaisiksi; niin on ollut ikiajoista asti - saammeko avun?
        6. Kaikki me olimme kuin saastaiset, ja niinkuin tahrattu vaate oli kaikki meidän vanhurskautemme. Ja kaikki me olemme lakastuneet kuin lehdet, ja pahat tekomme heittelevät meitä niinkuin tuuli.
        Jes 64.

Eikä ole muuta puhdistuslähdettä, kuin Kristuksen sovitusveri.

13. Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
        14. Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
        Ilm. 7.

Armosta, ei omien tekojen kautta. ( Ef. 2. )

• oikea taas opettamas
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* En kyllä itsekkään muuta "väärää" siitä löytänyt, onko joku lukija kenties pyytänyt poistoa, jos ei kestä veren evankeliumia, kun palstalla tarjotaan veretöntä mielenneitsyen, veretöntä tahdon evankeliumia, joka ei perustu Jumalan sanaan, vaan on ihmismielen tuottamaa korvasyyhy valhe-evankeliumia!

Yhdyn täysin sanoihisi Mohikaani. Veren evankeliumia ei kärsitä kuulla, vaikka se on ainut tie palstukseen! En myöskään ole sinua koskaan moittinut tai tuominnut, kuten monet kuvittelevat ja kirjoittavat. Minulla vaan on huoli siitä, jos joku elää tiotoisesti tai tietämättään synnissä, jota on myöskin mielen ja kieklen alueen synnit. Olet tehnyt parannuksen niistä sillä tyylis on muuttunut kongreettisesti. En itsekään ole täydellinen, mutta Herran Jeesuksen veren kautta olen vanhurkautettu ja en elä tieten tahtoen synnissä. Siunauta sinulle Mohikaani. Julistetaan me täyttä Raamttua veren evankeliumeineen. Paholainen ei siitä tykkää, mutta Herra on voittanut paholaisen Golgatalla. Sen pää on murskattu ja se ei kestä kuulla Jeesuksen sovitustyöstä. Saa sitä uskonnollisia fraaseja esittää, kunhan ei mainitse mitään Golgatan voitosta! Kilvoitellaan perille saakaa Herran seurassa!

• Mohikaanille kerron että Isä ratkaiskoon vilpittömyyteni, [5.Ms.18:19>]

Galatalaiskirje 1
      10 "Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija."

• Et sinä voi

olla Kristuksen palvelija, koska et Häntä Jumalana kunnioita!

• Jumalan sana ei vaadi poikaa kunnioittamaan Jumalana, vaan Jumalan poikana,välimiehenä ja ylipappina.Minä uskon Kristuksen Jumalan pojaksi, sinä uskot pojan Jumalaksi. Kummako meissä Jumala pysyy?:

1.Johanneksen kirje 4
      15 'Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa. '

Ja kumpiko meistä voittaa maailman?

1.Johanneksen kirje 5
      5 'Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?'

Hebrealaiskirje 5
      5 "Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin";
      5:6 niinkuin hän toisessakin paikassa sanoo: "Sinä olet pappi iankaikkisesti Melkisedekin järjestyksen mukaan."

• ei Jumalaa lainkaan

kirjoitat Pojan pienellä, se kertoo aivan tarpeeksi mikä olet...

• Ei sinun tarvitse

Häntä Jumalana kunnioittaa, itsepähän ratkaiset, mutta kaikki Kristuksen eli Jumalan palvelijat Häntä Jumalana kunnioittavat.

Room. 1:21 ..koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä JUMALANA KUNNIOITTANEET eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

Joh.5:23 että KAIKKI KUNNIOITTAISIVAT POIKAA, niinkuin he kunnioittavat Isää, joka on hänet lähettänyt.

2Piet.3:18 Ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen ARMOSSA JA TUNTEMISESSA.
      HÄNEN OLKOON KUNNIA SEKÄ NYT ETTÄ HAMAAN IANKAIKKISUUDEN PÄIVÄÄN.

Tiitus2:11-14 Sillä JUMALAN ARMO on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille
      12. ja KASVATTAA MEITÄ, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa,
      13. odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja SUUREN JUMALAN JA VAPAHTAJAMME KRISTUKSEN JEESUKSEN KIRKKAUDEN ILMESTYMISTÄ,
      14. HÄNEN, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen ITSELLEEN OMAISUUDEKSI KANSAN, joka hyviä töitä ahkeroitsee.

1Piet.2:10 ..te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt te olette "JUMALAN KANSA"..

Ilm. 5:12 ja he sanoivat suurella äänellä: "KARITSA, JOKA ON TEURASTETTU, ON ARVOLLINEN SAAMAAN VOIMAN JA RIKKAUDEN JA VIISAUDEN JA VÄKEVYYDEN JA KUNNIAN JA KIRKKAUDEN JA YLISTYKSEN".

Ilm. 22:20-21 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!

21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

• jumalan sana, Jeesus Kristus, ei ole itse Jumala, vaan Jumalan kuva, Jumalan vanhurskaus, Jumalan viisaus, pyhitys ja lunastus:

1.Korinttolaiskirje 1
      30 "Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,"

• omaa vaarintekopeliä

• omaa vaarintekopeliä kirjoitti:

ekivaarin "uskon" perusteet:

http://www.saarnatuoli.net/?page_id=86

Ekivaarin uskon perusteet ovat semmosia jotta Kristusta on syötävä silloin kun maistuu ja Kristusta on syötävä silloin kun ei maistu. Silloin on vaan purtava niin kuin härkä puree olkia. Kyllä niistä aikanaan hauteita tulee! [Joh.6:54-56]
        [against / Sananl. 4:17]

• Raamatusta

Tulee, tulee!
      Jeesuksen kuulioita vielä elää joukossamme!
      2000 vuotta vanhoja ihmisiä!
      Pitkä-ikäisiä. pitää sanoa!
      Vanhoja ihmisiä jo!
      Tulee, tulee rakas mohikaani UGH!
      Jeesus tulee (vaan milloin?) !
      Taidat rakas Mohikaani ollakkin Jehovan todistaja!
      OLE!

Mohikaani:
      "Jeesus ei syntynyt Mariasta"

Helluntailaisuskoa parhaimmillan!

• juutalaisviha väärin
    • JeesusSaapuuPilvissä

Matt. 24:3-13
      "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
      4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
      5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
      6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
      7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
      8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
      9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
      10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
      11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
      12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
      13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu."

• evankeliumia

• Mohikaani_27 ei kirj

* Kyllä, Hän on edelleen valmis tulemaan ihan koska tahansa, kunhan vaan pakanain täysiluku on sisälle tullut, ja kun se Jumalan tiet'm' luku täyttyy Jeesus tulee, eikä sitten enää viivyttele, tule Herra Jeesus!

• "Kyllä Jeesus tulee sittenkin,"

Ei varmana tule. Kuollut ihiminen ei palaa. Turha sitä on höpöttää.
      Oppikin näyttää olevan katoava luonnonvara.

"Tosiuskovien" itsesäälikään ei sitä tuo mikä on kuollut ja kuopattu.

• * Tiedoksesi: JEESUS ON YLÖSNOUSSUT, ja elää tänäkin päivänä!

• Usko Toivonen

Aamen! "Mohikaani_27" Aamen!

Joh. 14:19

Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.

• "Tiedoksesi: JEESUS ON YLÖSNOUSSUT, ja elää tänäkin päivänä! "

Jahah. Mitähän kantaa Jeesus edustaa Euroopan finanssikriisissä?
      Syyttääkö kansoja ylensyömisestä vai pääomien omistajia lisääntyneestä ahneudesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2178
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1718
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1319
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1177
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      992
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      866
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      857
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      761
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe