Naiset käyttää miehiä hyväkseen

totuuden tuoja

Naiset käyttää miehiä hyväkseen paljon enemmän kuin toisinpäin. Jokaisen naisen unelma on päästä elämään miehen siivellä. Nainen on luonteeltaan ennenkaikkea kiipijä ja pyrkyri - mies on hänelle vain väline päästä ylöspäin sosiaalisella asteikolla, ja saada enemmän sosiaalista statusta. Nainen vertailee itseään muihin naisiin, ja näkee miehen keinona kohottaa omaa asemaa.

Ai mikä rakkaus?

32

3917

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukas se siellä?

Ja sinäkö kohottaisit seurustelukumppanisi asemaa ja tasoa??? Kerro toki lisää.

• Niinpä.

Miksiköhän atm:t haikailevat nuorista kauniista naisista? Johtuisikohan siitä että siten he voisivat muiden miesten silmissä nostaa omaa luuseri-statustaan. Thainaisella, tai jollain muulla ostonaisella se kun ei oikein onnistu. Eräs venäläisnainen kirjoitti taannoin kirjan Suomessa elämisestään ja mainitsi siinä että hänen suomalainen aviomiehensä ei antanut hänen puhua suomea, koska siitä paljastui hänen venäläinen aksenttinsa, vain englantia sopi puhua.

• ATM = luuseri
        Niinpä. kirjoitti:

Miksiköhän atm:t haikailevat nuorista kauniista naisista? Johtuisikohan siitä että siten he voisivat muiden miesten silmissä nostaa omaa luuseri-statustaan. Thainaisella, tai jollain muulla ostonaisella se kun ei oikein onnistu. Eräs venäläisnainen kirjoitti taannoin kirjan Suomessa elämisestään ja mainitsi siinä että hänen suomalainen aviomiehensä ei antanut hänen puhua suomea, koska siitä paljastui hänen venäläinen aksenttinsa, vain englantia sopi puhua.

Tarkoitatko, että rumaan ja vanhaan naiseen tyytyminen on luusereille?

• ............
        Niinpä. kirjoitti:

Koska vain nuoren ja kauniin naisen kanssa Kyrpä seisoo.

• think about that
        ............ kirjoitti:

Koska vain nuoren ja kauniin naisen kanssa Kyrpä seisoo.

Niin jos ei kyseessä ole aitoa rakkautta ja intohimoa kumppaniaan kohtaan..

Ja kauneus on katsojan silmissä, ei vain sinun.

• lisää totuutta

Miehet käyttää naisia hyväkseen paljon enemmän kuin toisinpäin. Jokaisen miehen unelma on päästä elämään naisen siivellä. Mies on luonteeltaan ennenkaikkea nahjus ja laiskuri - nainen on hänelle vain väline päästä viettämään merkityksetöntä ja miellyttävää elämää, ja saada enemmän sosiaalista statusta. Mies vertailee itseään muihin miehiin, ja näkee naisen keinona kohottaa omaa asemaa.

Ai mikä rakkaus?

• Miss Fury

Olet väärässä.

• sillitrooli

Oliko perusteluita?

• Miss Fury
        sillitrooli kirjoitti:

Oliko perusteluita?

On. Ei päde minuun, joten se ei voi päteä kaikkiin naisiin.

• sillitrooli
        Miss Fury kirjoitti:

On. Ei päde minuun, joten se ei voi päteä kaikkiin naisiin.

Vaikka et rahakasta miestä haluaisikaan, niin kyllä sinullekin kelpaisi joku taiteilijarenttu, joka tekisi kaverisi kateellisiksi, ja veisi sinut johonkin taideihmisten sisäpiirikokoontumisiin.

• Miss Fury
        sillitrooli kirjoitti:

Vaikka et rahakasta miestä haluaisikaan, niin kyllä sinullekin kelpaisi joku taiteilijarenttu, joka tekisi kaverisi kateellisiksi, ja veisi sinut johonkin taideihmisten sisäpiirikokoontumisiin.

Joo ei. Seurustelun tavoite ei ole saada ketään kateelliseksi. Miksi ystäväni kahdehtisivat minua? Kaverille kanssa hei!

• sillitrooli
        Miss Fury kirjoitti:

Joo ei. Seurustelun tavoite ei ole saada ketään kateelliseksi. Miksi ystäväni kahdehtisivat minua? Kaverille kanssa hei!

Olen sen aiemminkin sanonut, ja aiemminkin saanut siitä haukut päälleni: useimmille naisille mies on väline kohottaa itsensä muiden naisten yläpuolelle. Olen samaa mieltä kuin aloittaja, vaikka tällä kertaa tämän aiheisen keskustelun aloittikin joku muu kuin minä.

Voi olla, että sinä kuulut vähemmistöön, mutta se on pieni vähemmistö se. Suurin osa naisista tavoittelee sitä, että he saavat miehellään kaverinsa kateellisiksi. Siitä juuri johtuu mm. se, että naiset ovat valmiita ryöstämään kavereidensa miehet.

• No ei.
        sillitrooli kirjoitti:

Olen sen aiemminkin sanonut, ja aiemminkin saanut siitä haukut päälleni: useimmille naisille mies on väline kohottaa itsensä muiden naisten yläpuolelle. Olen samaa mieltä kuin aloittaja, vaikka tällä kertaa tämän aiheisen keskustelun aloittikin joku muu kuin minä.

Voi olla, että sinä kuulut vähemmistöön, mutta se on pieni vähemmistö se. Suurin osa naisista tavoittelee sitä, että he saavat miehellään kaverinsa kateellisiksi. Siitä juuri johtuu mm. se, että naiset ovat valmiita ryöstämään kavereidensa miehet.

Ei miehellä ole läheskään noin suurta arvoa naisen elämässä, eikä naiset harrasta palkintomiehiä, toisin kuin miehet palkintovaimoja. Trophy wifes, eli statuksen nostattajat.

• Anonyymi
        No ei. kirjoitti:

Ei miehellä ole läheskään noin suurta arvoa naisen elämässä, eikä naiset harrasta palkintomiehiä, toisin kuin miehet palkintovaimoja. Trophy wifes, eli statuksen nostattajat.

Silti yleisemmät kommentit ovat, kun nainen on löytänyt miehen, että "koskas tuot sen komistuksen näytille" "onko se komea näytä kuva" jne jne.
        Eli kyllä se eräänlainen trofeemetsästys tavoite on nostaa statusta komealla miehellä. Miksi muuten rumat alemmantasonmiehet itkisivät yhtenään sitä, kun eivät kelpaa kenellekään?

• esmeraldatimanttiluu

Voi, voi, voi. Miten naiset sitten riistävät miehiltä? Joka suhteessa on mennyt kulut melko puoliksi ja vuokran ole maksanut ihan itse vaikka mies ehdotti yhteenmuuttoa ja yhteisiä asumiskuluja. Siis miten nyt kuppaan miehiä tai miestä? Jos jtkn tarjotaan, niin tarjotaan. Toivottavasti käärinliinoissanne on taskut, pihiys on vastenmielinen ominaisuus kenessä hyvänsä.

• Pyh.

Pahakseenko pitäis käyttää?

• also_sprach_jungfrau

Niin no joo. Joskus kun sanoin, että en koskaan voisi harkita itseäni varakkaampaa ja/tai korkeammassa asemassa olevaa miestä, sain kuulla miten hirveän epänaisellista ja ärsyttävän femakkomaista on olla liian ylpeä.

• vaihtoehtoteoria

ATM=ATM=ATM eli elämän kaikilla osa-alueilla epäonnistunut alimman kastin surkea luuseri ei ikinä kelpaa naisille.

• The One.....

No jopas on paksua pajunköyttä.

Ikävää, että kohdallesi on sattunut noita kiipijänaisia mutta ei kannattaisi yleistää.

Vaikka itse olenkin parisuhteessa niin asun mieluummin omassa asunnossa ja kun yhteen muutetaan niin otan osaa taloudellisiin menoihin ja laskuihin. En koskaan ole suostunut elämään toisen siivellä enkä suostu vastaisuudessakaan. Tämä nainen elättää itse itsensä ja maksaa omat menonsa. Ja mies, mies on minulle rakas elämänkumppani, rakastan miehessäni kaikkea ja hän on minun perheeni. Ei mikään väline mihinkään..

• himonapilluttaAINA

Haistakaa kyrpääni

• 23+4

Suomes asia ei oo noin joten turha valittaa. Ensin itkette tssa-arvoa että nsiset haluaolla mmiesten "tasolla" eikä alistuva palvelija, kun nainen sitten ei tuo perheeseen tasavertaisesti rahaa niin itkette että pitäis elättää. Ennen vanhaan mies elätti naista ja sillo nainen oli alistuva ja riippuvainen. Nyt jos nainen elättää itsensä ei hänen tarvitse kenenkään edessä alistua. Miehet haluavat omilla toimeen tulevia kaunita naisia jotka viel palvelevat ja alistuvat. Ei tuu onnistumaan, joko tai. Kaikkea ei voi saada.

• Anonyymi

Minua ei naiset enää kiinnosta vaikka kiinnostaakin. Mulle sattui pahin tapaus ikinä, kunnon siivelläeläjä ja mukamas "uskovainen". Rääkkäs muun muassa mun äidin kissaa , keplotteli ,manipuloi, pilas mun välejä muihin kanssaihmisiin,jne. Mielisairaalaan joutaisi tämä tapaus , nimeä en edes sano mutta sanonpahan sen että Tuksun ex-kaveri, saanut vaikutteita siltä. Valitettavasti menin myös lisääntymään sen kanssa ,en tiedä mitä mun päässäni liikkui. Taisin olla ihan vitun tyhmä?!?! Voi tätä satiirin määrää.

Huhhuhh, pitää varmaan Specsaversissa käydä jos työpaikka kustantais. Ja psykiatrille kanssa. Mulla vaan vähän semmonen tunne että psykiatri tarvitsee psykiatria käyntieni jälkeen.

Hyvää pääsiäistä ja pysykää sinkkuna ja silmät auki, kyllä se oikea löytyy vielä joku päivä. Minulla meni luotto rakkauteen ja naisiin suurimmaksi osin.

• Hienosti provottu olettamuksineen. En ole ymmärtänyt siivellä eläjiä. En naisia enkä miehiä. Kyllä sen verran pitää olla munaa, että tienaa itse rahansa. Tämä tietysti sillä oletuksella, että on terveyttä ja mahdollisuus tehdä töitä. Kaikenlainen hyötyminen ja kiipeily muualla kuin seinällä, puissa tai kumppanin päällä häiritsee minua.

• Anonyymi

Ja monille sairauksillekin löytyisi kyllä työtä mistä selvitä, ammatillisen kuntoutuksen kautta vaikka. Mutta kun ei vaan viittitä etsiä sitä työtä yksin tai yhdessä avustettuna mistä rajoitteineen selviää. Kipukaan ei ole este, nimimerkillä joka päivä särkee silti teen töitä.

Vasta, kun pää sekoo oikeesti tai leikisti, voidaan ihmistä pitää toivottomasti sairaana sanoi mulle yksi lekuri. Nice.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Ja monille sairauksillekin löytyisi kyllä työtä mistä selvitä, ammatillisen kuntoutuksen kautta vaikka. Mutta kun ei vaan viittitä etsiä sitä työtä yksin tai yhdessä avustettuna mistä rajoitteineen selviää. Kipukaan ei ole este, nimimerkillä joka päivä särkee silti teen töitä.

Vasta, kun pää sekoo oikeesti tai leikisti, voidaan ihmistä pitää toivottomasti sairaana sanoi mulle yksi lekuri. Nice.

Jasu

No näinhän se on.
        Olen paljon miettinyt miksi joillekin on niin tärkeää tehdä työtä ja toisille ei, "kun rahaa tulee muutenkin". Pitäisi varmaan jutella sellaisen ihmisen kanssa, jolla on 24/7 lorvikatariasenne, että mistä moinen kumpuaa. Ehkä voisi oppia enemmän ihmisyydestä, vaikka ei samaa mieltä olisikaan.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No näinhän se on.
        Olen paljon miettinyt miksi joillekin on niin tärkeää tehdä työtä ja toisille ei, "kun rahaa tulee muutenkin". Pitäisi varmaan jutella sellaisen ihmisen kanssa, jolla on 24/7 lorvikatariasenne, että mistä moinen kumpuaa. Ehkä voisi oppia enemmän ihmisyydestä, vaikka ei samaa mieltä olisikaan.

Joo, mistä tulee se oletus, että muitten tarttee kantaa ja kannatella vuodesta toiseen ja itse ei ota mitään koppia muusta kuin tuhlaamisesta tai olemisesta muitten kulueränä. Jotenkin pöyhkeän röyhkeä asenne minusta.

Itsekin olen ollut työtön useasti ja saanut työttömyysrahaa, mutta aina olen tehnyt vastineeksi joko opiskelua rahaa vastaan tai aktiivisesti käynyt kuntoutuksessa mitä on terveysongelmiin annettu. Ei kehtais vaan olla tekemättä mitään vastineeksi saaduista työttömyystuista. Toimeentulotukea enkä asumistukea ole saanutkaan sitten 1994. Silloinkin vain pari kuukautta ja lainaksi, jonka maksoin työttömyystuesta takaisin niin ikään. Kesäloma aika opintojen välissä työttömänä.

Niin jotenkin vituttaa miksi jotkut ei suostu ja halua tehdä mitään ittensä eteen. Ja vastineeksi.

Jasu

• Anonyymi

Mitenkä moni mies ja nainen käyttää yhteiskuntaa hyväkseen, veronmaksajia? Mietippä sitä. Mitä sellaista erinomaista heiltä tulee maailmalle annettavaa, että hyväksikäyttö sallitaan, tuskin yhtäkään Einsteinia joka pelastaisi maailman tai muutakaan suurta. Verukkeita ja selityksiä kyllä löytyy, muttei omaatuntoa.

Jasu

• Anonyymi

On ihan eri asia loisia kumppanin siivellä, kumppanin luvalla kun yhteiskunnan. Mietippä sitäkin. Kaikki ei varmasti ymmärrä eroa, eikä moni edes yritä ymmärtää. Sehän se vitsaus onkin.

Jasu

• Anonyymi

yleisin myöto on kai kun nainen haluaa, lapsen seurustelu loppuu kun nainen vaihtaa osoitetta,

• Anonyymi

Uskon kans monen naisen ajattelevan näin kuin ap antaa ymmärtää, mut onneksi ei kaikki. Samoin on miehissäkin samaa hyöty ajattelua toisesta.

• Tämän päivän henkeä en tiedä mutta aikanaan kun vielä olin treffimateriaalia niin tilanne oli juurikin päinvastoin. Tuntui että treffeillä oli hyvinkin tärkeää miten kulut jaettiin.
      Usein kun olin maksamassa niin takaa hyvinkin kipakasti todettiin että hän maksaa omansa. Kyllä se minulle sopii ja tiesi siinä samalla että treffien kesto on sitä luokkaa ettei kahvi ehdi paljoa jähtyä.
      Toki oli joitakin jotka odottivat että mies maksaa tai treffeille pyytäjä maksaa ja silloin oli taas kiusallista kun odotti kommenttia jota ei tullut niin viiveen jälkeen sitten maksoin molemmat. Todennäköisesti tuli pihin miehen maine kun en naiselle edes meinannut kahvia tarjota.

En tiedä onko tuo jokin koe-eläintesti mutta ainakin tällaiselle ujolle miehelle joka muutenkin jännittää treffeillä tällainen heikoilla jäillä kävely heti alkuun oli hyvin haastava.

• Anonyymi

Höpö höpö, nainen kasvattaa miehen kallisarvoiset jälkeläiset ja on siten oikeutettu kuningattaren kohteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4573
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      56
      2758
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1579
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1494
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1484
    Aihe