Konstiga ämnen på SFPdebatten.

politik?

Har nätfennomanerna babyfeber?4 kedjor med nyheten om Viktorias och Daniels kommande unge.Grattis till dem,men vad gör nyheten på RKPpalstan?

12

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shitska teatern

      Mitä?

    • FINLÄNDARE

      Man får ju alltid läsa här vad det händer i konungariket Sverige.Nefet är sjukligt intresserade av SVERIGE.

      • violent femmes

        Nu får vi säkert läsa regelbundna rapporter om hur graviditeten framskrider.


    • Nätfennomanerna tror att alltid när man hör ordet Ruotsi (eller ruotsin kieli)så har det med RKP att göra :)

      • Du ahvenainen

        Va kosrtar haukikilo numera i Mariehamn torilla ?


    • sparkbyxor

      Nu alla nefet till garnbutiken,det är mycket bättre att sticka babykläder än att hänga på nätet.Man blir snäll när man stickar.

      • SFP överallt

        SFP är säkert skyldiga till den här graviditeten,åtminstone har de gett pengar?


      • Nettisuom. (-fenno)

        "Nu alla nefet till garnbutiken,det är mycket bättre att sticka babykläder än att hänga på nätet.Man blir snäll när man stickar."

        Niinpä niin! Samoin te nesvet, nettisvekot, lankakauppaan, sillä varsinkin teille olisi terapeuttista neuloa potkuhousuja kuin roikkua netissä Talasta valheita levittämässä. Neuloen kilttiytyy.


      • Nettisuom. (-fenno) kirjoitti:

        "Nu alla nefet till garnbutiken,det är mycket bättre att sticka babykläder än att hänga på nätet.Man blir snäll när man stickar."

        Niinpä niin! Samoin te nesvet, nettisvekot, lankakauppaan, sillä varsinkin teille olisi terapeuttista neuloa potkuhousuja kuin roikkua netissä Talasta valheita levittämässä. Neuloen kilttiytyy.

        Tarvitseeko Tala potkuhousuja??

        Nettisuomalainen: "Samoin te nesvet, nettisvekot, lankakauppaan, sillä varsinkin teille olisi terapeuttista neuloa potkuhousuja kuin roikkua netissä Talasta valheita levittämässä. Neuloen kilttiytyy."

        Nyt olisi tietysti kiva tietää minkälaisia valheita Talasta on täällä netissä levitelty? Kas kun minä en ole sellaisia huomannut muuta kuin korkeintaan joskus jotain alatyylisiä kommentteja mutta ne jääköön omaan arvoonsa.

        Henkilökohtaisesti olen sen sijaan käryttänyt Talan itsensä lukuisista tarkoitushakuisista valheista ja puolitotuuksista mutta ne ovat liittyneet hänen kirjoituksiinsa, väitteisiinsä ja faktoihinsa, eli nk "talafaktoihin".
        Omat korjaukseni Talan jakamaan virheelliseen tietoon olen aina vahvistanut todistettavissa olevilla faktoilla linkittämällä yhden tai useamman luotettavan lähteen sanojeni vakuudeksi.

        Joten kertoisitko hieman tarkemmin mihin tuolla valheidenlevittelyväitteelläsi viittasit? Tuollaiset syytökset tulisi näet aina voida spesifioida.


    • Daniel okso

      No vittu, sehän on Suomilandian seuraava jännitysnumero heti
      Niinistön jälkeen, ellei aja jo ohi.
      Iltalehdistö saa makkaraa.
      Katotaan vaan lööppejä, huomenna on jätte stor viikonloppunro
      Kaikki Vittanin venttauksesta.
      Köp, erikoishinta vain ...

      • nattsystern

        Underlig nog är det finskspråkiga tidningar som skriver mest om den kommande prinsen eller prinsessan.


      • guldkant
        nattsystern kirjoitti:

        Underlig nog är det finskspråkiga tidningar som skriver mest om den kommande prinsen eller prinsessan.

        Vi har så litet bling,bling här i Finland,därför måste vi låna från grannländerna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      39
      1905
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1190
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      118
      977
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      837
    5. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      129
      835
    6. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      832
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      825
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      750
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      736
    Aihe