Apua Tampereelta ei loydy mistaan palleatuellisia rintaliiveja. Sykzy tulee ja kylkimakkarat on pakko saada piiloon. Haaveissa Triumph Doteen L Classiv valkoisena. Auttakaa . Onko niita etela suomessa olemassa?
Palleatuelliset rintaliivit. Mista???
5
370
Vastaukset
- Poistomalli?
Doreen lienee poistuva malli, Tri nettisivut ei tunne enää.
- Toinen vaihtoehto
Palleatuellisten liivien menekki on todella vähäinen joten ei ihme jos niitä ei enää pidetä myynnissä. Tilalle lienee tullut bodyt joka voisi olla sinullekin ihan hyvä vaihtoehto, ei jäisi sitä vyötärömakkaraakaan joka tahtoo pullistella palleatuellisen alapuolella. Mahdollinen pömppömahakin tasaantuu. Minulla on käytössä juhla-asun alla joko tukeva body tai muotoileva alusasu tasaamassa makkaroita.
- Mari Mm
Vuosi sitten kesalla Tampereen Sokoksesta.kavin isani kansda ostamassa minulle ensimmaoset oikrat rintiivit. Olon sillpin 13 v ja osan ehdotuksesta balitsimme 7 jakasen doreen l classics valkoiset.liovt on 85 C kokoa. Isa pesee ne aima kasin ja kuivattaa kylpparon narulla. Tykkaan pitaa niita koska ne tukee hyvin mutta olen ainoa meidan koulussa joka kayttaa pallealiivia ja niista on tietenki kiusattu mutta en valita siita. Kaverilla on samanlaoset rintsikat mutta se ei kehtaa pitaa koulussa kun niista kiusataan
- Missa missa
Eiko todellakaan kukaan tieda koko etela suomessa yhtaan paikkaa josta loytyisi palleatuelliset rintialiivit. Mieluiten valkoiset Triumph Doreen L claassic.
Koko 95D- liivimies
Kurkkaa Klingelin verkkokaupan sivuilta, alusasut > tukialusasut. Siellä noita pitkiä rintaliivejä on moniakin eri merkkisiä ja mallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361970
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1281625Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881413- 321381
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321204Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501090- 241089
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 50872