Apua Tampereelta ei loydy mistaan palleatuellisia rintaliiveja. Sykzy tulee ja kylkimakkarat on pakko saada piiloon. Haaveissa Triumph Doteen L Classiv valkoisena. Auttakaa . Onko niita etela suomessa olemassa?
Palleatuelliset rintaliivit. Mista???
5
326
Vastaukset
- Poistomalli?
Doreen lienee poistuva malli, Tri nettisivut ei tunne enää.
- Toinen vaihtoehto
Palleatuellisten liivien menekki on todella vähäinen joten ei ihme jos niitä ei enää pidetä myynnissä. Tilalle lienee tullut bodyt joka voisi olla sinullekin ihan hyvä vaihtoehto, ei jäisi sitä vyötärömakkaraakaan joka tahtoo pullistella palleatuellisen alapuolella. Mahdollinen pömppömahakin tasaantuu. Minulla on käytössä juhla-asun alla joko tukeva body tai muotoileva alusasu tasaamassa makkaroita.
- Mari Mm
Vuosi sitten kesalla Tampereen Sokoksesta.kavin isani kansda ostamassa minulle ensimmaoset oikrat rintiivit. Olon sillpin 13 v ja osan ehdotuksesta balitsimme 7 jakasen doreen l classics valkoiset.liovt on 85 C kokoa. Isa pesee ne aima kasin ja kuivattaa kylpparon narulla. Tykkaan pitaa niita koska ne tukee hyvin mutta olen ainoa meidan koulussa joka kayttaa pallealiivia ja niista on tietenki kiusattu mutta en valita siita. Kaverilla on samanlaoset rintsikat mutta se ei kehtaa pitaa koulussa kun niista kiusataan
- Missa missa
Eiko todellakaan kukaan tieda koko etela suomessa yhtaan paikkaa josta loytyisi palleatuelliset rintialiivit. Mieluiten valkoiset Triumph Doreen L claassic.
Koko 95D- liivimies
Kurkkaa Klingelin verkkokaupan sivuilta, alusasut > tukialusasut. Siellä noita pitkiä rintaliivejä on moniakin eri merkkisiä ja mallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33996Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872052Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47774
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648