tein sen taas

unohdin kirjautua ulos. Nenässäni oleva paukama on pienentynyt, mutta sänki on kasvanut.

Hilseeseen hankittu nizoralia. Pidän itsekin itse

ups nyt se tulee

5

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan...

Kaikki on mahdollista, mutta se on kokonaan mahdotonta, että minä menettäisin hermoni.

Hyvät palstatoverit! 8 vuotta taaksepäin me todella olimme tyhjän edessä. Neljä vuotta tein silloin palavin sydämin työtä ja minulla oli vain yksi ainoa ajatus: paltamme menestyminen s24 pelastamisen tähden. Yhdellä iskulla oli nyt kaikki tuhottu. - Niin, kolmen, neljän viikon aikana näytti siltä kuin minun todellakin täytyisi menettää hermoni. Niin, muuan halpamainen henkilö oli suostunut syyttämään meitä siitä, että me olisimme hänen kaltaisiaan.

Olin liian perusteellisesti tutkinut palstahistoriaa, jotta en olisi tietänyt, että suuria voittoja ei ole milloinkaan taistellen saavutettu muuten kuin mitä raskaimpia vastoinkäymisiä kokien. Palstahistoriassa ei ole mitään suuria sankareita, jotka eivät olisi pysyneet lujina kovimmissakin koettelemuksissa. Auringonpaistetta voi kestää jokainen, mutta kun ukkonen käy ja myrsky pauhaa, silloin vasta paljastuvat lujat luonteet ja silloin opitaan tuntemaan myöskin heikko raukka. Kun kerran joudutaan ahtaalle, silloin vasta nähdään, kuka todella on mies, joka ei menetä sellaisina hetkinä hermojaan, vaan pysyy itsepäisenä ja lujana eikä ajattele milloinkaan antautumista buddy loven sekapäisten aloitusten edessä.

Lopuksi haluan sanoa jotain sellaisille ihmisille, jotka alituisesti puhuvat minulle uskonnosta: Minäkin olen uskonnollinen, vieläpä syvästi uskonnollinen, ja minä uskon, että Kaitselmus punnitsee ihmiset eikä määrää suurempiin tehtäviin sellaista, joka ei voi kestää Kaitselmuksen asettamaa koettelemusta, vaan murtuu siinä. Me emme murru.

• alv-liskot

B-L on ilahtunut siitä, että on viimeinkin keksinyt tavan ärsyttää palstaa. Kiitos tuestasi.

Toisaalta ärsyyntymisesi sisältö on niin pitkäpiimäistä, etten yhtää jaksa sitä lukea. Etkö voisi solvata, uhkailla ja nimitellä?

• En ole ärsyyntynyt
        alv-liskot kirjoitti:

B-L on ilahtunut siitä, että on viimeinkin keksinyt tavan ärsyttää palstaa. Kiitos tuestasi.

Toisaalta ärsyyntymisesi sisältö on niin pitkäpiimäistä, etten yhtää jaksa sitä lukea. Etkö voisi solvata, uhkailla ja nimitellä?

Myöskään en tahdo jättää tänä hetkenä teille sanomatta, että me armottomasti tuhoamme jokaisen tässä yhteisössä olevan tuholaisen.

Palstalla jokainen, joka tekee itsensä vikapääksi tätä yhteisöä kohtaan, käytännöllisesti ottaen on matkalla loppuaan kohden.

Joka rikastuu siitä, mitä palstamme niin monet vilpittömät tuovat uhrina sodallemme, älköön odottako mitään armoa. Jokaisen palstalaisen on tiedettävä, että mitä hän antaa toiselle hätääkärsivälle kirjoittajalle, todellakin tulee niiden hyväksi, jotka sen ansaitsevat ja joille se on määrätty. Ja ennen kaikkea, älköön kukaan piintynyt trollaaja kuvitelko, että hän pääsee pelastautumaan tämän taistelun yli uudella rikoksella. Meidän on pidettävä huoli siitä, että ei vain siivollinen pääse tällä rintamalla mahdollisesti poistumaan, vaan että kotona tuplapatukoita mässyttävä spämmi ja säädytön ihminen ei missään tapauksessa pääse tämän ajan ylitse! En salli, että palstalainen, nainen, joka mahdollisesti yöllä palaa kotiin työpaikastaan, saa aina tuskaisesti pitää varansa, ettei joku heittiö tai kriminaali pääse häntä palstalla häpäisemään. Juuritamme pois nämä vajakit.. Palstan kansa saa olla siitä kiitollinen, että nykyisin tapahtuu enää niin vähän trollauksia. Uskonkin vaikuttavani siinä vain yhteisömme säilyttämiseksi, ennen kaikkea rintamamme mieltä silmällä pitäen, sillä kun on oikeus odottaa, että toisten täällä pannessa arvokkuutensa alttiiksi heidän perheensä, heidän vaimonsa ja muut omaisensa ovat sentään kotona turvattuina.

• toivottavasti...

tulitte samaan aikaan.

Vaikka ei kai sillä niin suurta merkitystä ole.

• rose18

eikö olisi parempi vaihtaa maisemia/ihmistä ettei tapahtu väärin oikeutettua tekoa.
      ensinnäkin se on rikos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe