MP3 on pullamössönuorisolle

Janne78.

Ostakaa hyvät ihmiset aitoja levyjä kaupasta.
Mikä vika on cd levyissä? Vinyylitkin palaa takaisin kovaa vauhtia.
Kun ostaa MP3:a niin ei saa käytännössä mitään käteen, vain pelkän
äänen.
Kun ostaa levyn, niin siihen liittyy aina muutakin. Levyn osto on tapahtuma
joka jää mieleen. Saat hienot kannet ja saat kaiken fyysisenä.
Itse ostan aina levyni kaupoista ja olen tehnyt niin 8 vuotiaasta pikkunassikasta lähtien. Nautin siitä että saan levyni juuri sellaisena kuten haluan.
Jättäkää omaan arvoonsa MP3:t. Ne on vain ohimenevää shittiä.

Mp3 on suolesta.

7

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne78.

      Pitää olla kunnon stereot ja cd-levyjä. Ei mitään mp3 shittiä.

      Kuka on niin julli että viitsii maksella jostain mp3 shitistä saadakseen vain
      ääniä??? Ymmärrättekö te että tää on vain markkinoimista? Teitä pissitään
      kovaa silmään ja te otatte vastaan, miksi näin? Miksi?
      Hyvät nuorukaiset..... Ymmärtäkää fyysisen levyn idea. Levyjä tulee saada plärätä kaupoissa myös tulevaisuudessa aina kuten ennenkin ja niitä tulee kerätä. On hienoa kun on pystyssä kaikenmaailman divareita, levykauppoja joissa näitä pääsemme tonkimaan.

      Ärsyttää tyypit jotka imee jollekin pc:lle kasan musiikkia, latailee jostain
      netistä satamäärin niitä, osa laitonta, osa laillista.... täyttä shittiä.

      En alkaisi tänä päivänä muusikoksi jos olisi olemassa vain pelkkä MP3. yäk!

      Korvakuulokkeilla kuuntelu on muutenkin p*rseestä. Kunnon hifimies kuuntelee kovaa ja lujaa stereoistaan täysillä. Metallit täysille ja huone kaikumaan. Tietokonepellet ovat 2000 luvun lopun nörttejä jotka imuttelee nörtti-ämpeekolmosta ja kuuluu täten pullamössöläskip*rsenuorisoon.

      Hankkikaa elämä hyvät lapset.

      • Janne78.

        hah, tulee mieleen lisäksi nää naurettavat lehtien takasivut joissa maksetaan peräti 5e jostain v*tun kännykkäpelistä, jonka ohjaaminen on vähän niin ja näin... Ei h*lvetti.
        Kaikkeen te retkahdatte :)

        Olen tässä ajan saatossa huomannut että markkinamiehet käyttävät hyväkseen kaikkea mikä liittyy puhelimiin ja tietokoneisiin... musiikkia tungetaan tietokoneen kautta ja tuosta pitäisi vielä maksaa :) sama pätee noihin peleihin.

        Ihan yhtä pelleilyä.

        Mulle riittää edelleen ne cd levyt kansineen ja h*lvetin kovaa kuuluu, kunnon bassot ja sitä rataa. Mä en imuttele mitään.
        Imurit on imuttelua varten, että pysyy huone puhtaana ja on kiva istuskella sohvatuolissaan ja kuunnella Slayeria täysillä.... -> LEVYLTÄ!


    • MP3 RULEZ! SB sucks

      minä vaihdoin levyni suklaaseen koska se ovat parempia! MP3 on kivempaaa

    • ...

      Jollakin on ollut näköjään selvästi hyvä päivä kun on päättänyt aamuyöllä kolmen aikoihin avautua jossain nettifoorumissa monen viestin voimin. Herra ei vissiin älyä että nettikeskustelut on pullamössönuorisolle. Tosi kovat jätkät ei keskustele kenenkään kanssa tai jos keskustelee niin ihan aidosti kasvotusten ihan oikeiden ihmisten kanssa. Tietysti jos on liian kauan soittanut Slayeriä liian kovalla voimakkuudella niin on voinut tuhota kuulon ja/tai aivosolunsa eikä normaali keskustelu onnistu.
      (Tämä oli sitten huumoria...tässä olis muutama herne jonka voi tunkea nenään)

      Mutta itse asiaan, sinulle niillä fyysisillä levyillä yms. on varmaankin jotain arvoa mutta sitten on taas ihmisiä joille musiikissa on tärkeintä se musiikki, ei siihen liittyvä oheiskrääsä. Eikös se ole pahimmanlaatuista markkinamiesten kusetusta että kun haluaisi ostaa musiikkia niin joutuu sen lisäksi ostamaan jonkun muoviplätyn joka on kääritty johonkin pahviin?

    • 21
    • Janne.

      Okei, se oli huumoria, mutta toisinsanoen oli siinä asiaakin :)
      Se, että kirjoitin viimeksi kolmelta ja nyt kahdelta johtuu rytmistäni. Minulle tämä on siis normaalia.
      Sitten tuohon keskusteluun viitaten, niin omasta mielestäni kun en itse ole kovin sosiaalinen ja olen myös hieman laiska kasvotusten keskustelemaan, koska se on aina henkisesti "vaativampi" tehtävä, kun taas kaikkihan tietää että kirjoittamalla on helpompaa avautua ja se on myös rennompaa, niin miksipä ei ajan kuluksi väsäisi mielipiteitään tänne, jos joku asia ottaa esim. aivoon.
      Lisäksi tuolla machoilulla tuskin on tekemistä sen kanssa, miten kukin tykkää asiansa ilmaista, eli joko kirjoittamalla tai puhumalla. Tiedän paljon nössöjä, jotka mielellään puhuu paljon ihmisille mutta eivät kirjoita :)
      Tiedän myös sellaisia jotka ei puhu juuri mitään. Täydellinen puhumattomuus on muuten mutismi, jos tiedät? :) Liittyy skitsofrenian oireisiin.

      Pidän aloitustani ehkä jonkinlaisena inspiraation herättäjänä, että edes jotkut ymmärtäisivät kuinka turhaa on latailla musiikkia ja vielä maksaa siitä.

      Puhuit pahvikansista ja mielestäsi ne ovat turhia siksi, koska osalle merkitsee juuri se musiikki ja siksi pahvit ja muovit ovat turhia.
      Mutta hintahan on lähes sama?
      Ja veikkaanpa että suurelle osalle merkitsee se, että saa jotain fyysistä käsiinsä kun maksaa ja ne hienot kannet.
      Kun taas se, että saa tietokoneelleen uuden tekstirivin, josta maksaa ja jota voi klikata ja kuunnella.. niin se on hieman arveluttavaa varsinkin kun nykyään saa ladattua niin helpolla sitä ilmaista musaakin.

      Olisi vaan parempi kun tuollainen toiminta kiellettäisiin ja musiikki pysyisi fyysisillä levyillä.

    • ...

      "Puhuit pahvikansista ja mielestäsi ne ovat turhia siksi, koska osalle merkitsee juuri se musiikki ja siksi pahvit ja muovit ovat turhia.
      Mutta hintahan on lähes sama?"
      Hmm.. nykyinen CD:n normaalihinta on vähän alle 20€ ja esim. sama levy downloadattuna alle 10€ (lähde. cdon.com) eli hintaeroa lähes 100%. Downloadatusta musiikista voit sitten kotona polttaa CD:n ja printtailla kannet jos siltä tuntuu (no joo, ei se mp3 -laatu tietenkään vastaa oikeaa CD:tä).
      Toisaalta puhut ilmaisesta lataamisesta ja esim. Spotify Freellä sen saman musiikin saa kuunneltavakseen ilmaiseksi eli pienellä hintaerolla tätä ei voi perustella.

      "Ja veikkaanpa että suurelle osalle merkitsee se, että saa jotain fyysistä käsiinsä kun maksaa ja ne hienot kannet."
      Puhuit hienosti itsesi pussiin. Jos kerran suurin osa ihmisistä haluaa ne fyysiset levyt niin miksi sitten avauduit koko aiheesta jos koko ongelmaa ei edes ole?

      "Olisi vaan parempi kun tuollainen toiminta kiellettäisiin ja musiikki pysyisi fyysisillä levyillä."
      Turha itkeä kun p....kat on jo housussa. Hienoahan tuo varmaan olisi mutta kehitys on kehittynyt tähän nykyisin suuntaan. Toisaalta, kun nykyään musiikkia saa halvalla ja helposti niin sitä on vara hankkia sellaisillakin ihmisillä joilla ei olisi varaa hankkia fyysisiä levyjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe