Ihanat ja kypsät naiset

Ihanat naiset

Haluan suunnattomasti naida vanhempia naisia eli iältään noin 45-55 vuotiaita itse olen 26. En ole koskaan pitänyt teineistä koska 99 on pissiksiä ja suoraan sanottuna vituttavat ajatukset ja puheet suoraan kosmosta. Oman ikäisistä liian iso osa myös samalaisia. Fantasiani on saada varattua rehevää ja vanhempaa naista
keksellä päivää kaikessa rauhassa....pitkän kaavan kautta.

50

6258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sss...sss...

      Miksi varattua?

    • ..........

      kovin pitkään et kerkeä, jos mies tulee kotiin kesken päivän, jätä tuollaset haaveet heti alkuunsa

    • terapeutille

      tosi sairasta..

      • Ihan normi...

        Olen ihan terve 49v, jolla 24v rakastaja. Oikeastaan nuorrun ja tervehdyn joka kerralla.


      • ertyi

        Aivan oikein. :) nuoret naiset päihittää vanhemmat naiset 100-0
        Aika typerä on aloittaja, "vituttavat ajatukset ja puheet suoraan kosmosta" miten hemmetissä ne seksiin liittyy? Aivan sama mitä nuori nainen sanoo jos sitä on vaan mukava panna, sama juttu vanhemman kanssa tietenkin.


    • nainen 50+

      Luuletko että viiskymppinen nainen haluaa olla jonkun nuoren jannun panopuuna? Me aikuiset naiset halutaan mieheltä jotain muutakin, esimerkiksi älyä ja kokemusta.
      Joten tumputtele rauhassa fantasioidesi parissa ja kasva aikuiseksi.

      • Naiselle 50+

        Itse olin 21v kun pääsin polkaiseen naista joka oli silloin 45v ja voin sanoa että tuntui tosi mahtavalta. Daami ties mitä pitää tehdä ja kaikki muut reiät antoi käydä läpi paitsi B-rappua.

        Tuon jälkeen olen kyllä päässyt hänen B-rappuunkin ja voin sanoa että seksi hänen kanssaan on opettanut minua tosi paljon. Se oli minulle yllätys mihin kaikkeen hän on valmis: on testattu anaalista sitomisleikkeihin. Vielä kun pääsis joskus testaamaan naista joka on 50.

        P.S Kaikki vapaat ja varatut 50 naiset, ilmoitelkaa.


      • ioimujm.lköjmikih jo

        Hei, en ole saanut viestiäsi. Osoitekin näyttäisi olevan oikein. Kokeiletko uudestaan? Mikä sinun osoitteesi on?


      • kimmo-72
        ioimujm.lköjmikih jo kirjoitti:

        Hei, en ole saanut viestiäsi. Osoitekin näyttäisi olevan oikein. Kokeiletko uudestaan? Mikä sinun osoitteesi on?

        sääksmäen tie 777 b talo


    • 46,.

      Minä ilmottaudun vastakappaleeksi. Mä tykkään nuorista miehistä ja pitkän kaavan mukaan...ai ai....

      • naurettavaa--------

        Jäikö sulla opettajan opinnot kesken? Vai väitätkö, että nuori mies tietää mitä naiselle tehdään ilman opettamista? Tässä taas nähdään, ettei lehmä muista vasikkana oloaan. Tiesikö sun nuoruudessa samanikäiset pojat seksistä mitään? Muistelehan oikein kunnolla. Mitä tulee mieleen?


      • namnam5
        naurettavaa-------- kirjoitti:

        Jäikö sulla opettajan opinnot kesken? Vai väitätkö, että nuori mies tietää mitä naiselle tehdään ilman opettamista? Tässä taas nähdään, ettei lehmä muista vasikkana oloaan. Tiesikö sun nuoruudessa samanikäiset pojat seksistä mitään? Muistelehan oikein kunnolla. Mitä tulee mieleen?

        No kyllä 25-v jo jotain tietää, ja vaikkei tietäiskään niin jaksaa. Kuuntelee myös ohjeita. ;) Taidat olla kateellinen.


    • Kysyy 23v mies

      Paljon on puhetta siitä kuinka haluttava tai ei-haluttava on 50 täyttänyt nainen sänkykumppanina. Onko pelkkä ulkonäkö ainut tekijä vai esim. aloitteellisuus ja rohkeus, jonka tietää vasta kokeiltuaan.
      Harrastaisitko itse seksiä vanhemman naisen kanssa ja millainen tämän naisen silloin pitäisi olla?Luonne, millainen? Vai vaikuttaako oma humalatila kriteereihin?

    • hoitoooon

      Sairas tyyppi oot.. :(

    • Ilman nyt

      Mä olen 47-vuotias nainen ja mielelläni haluaisin seksiä noin 32-37-vuotiaan miehen kanssa, mutta yli 15 vuotta nuorempi olisi jo liian nuori. Olen vapaa ja olisi kyllä suotavaa, että mieskin olisi.

      • ei tod puuma!

        Hitto että te jaksatte.Puumat taas täällä huuteleepi heti kun joku nuori mies vähänki kertoo kiinnostuksestaan.Huvittavaa:)Itse oilen ihan hyvännäköinen hoikka pitkä 45v nainen ja tällä hetkellä mulle hulluna textittelee 26 mies ja haluais tavata.Olla ja seurustella.Olalan kerran tavattu ihan ex tempore ja juteltu.En aio tavata, hänelle niin paljon parempi että menee ulos ja nappaa jonkun omanikäisen kauniin ja raikkaan tytön.Heille tulee mukava kesä.Mulla on ihan mukva kesä ilman näitä ukkojakin.


      • kauheaa menoa
        ei tod puuma! kirjoitti:

        Hitto että te jaksatte.Puumat taas täällä huuteleepi heti kun joku nuori mies vähänki kertoo kiinnostuksestaan.Huvittavaa:)Itse oilen ihan hyvännäköinen hoikka pitkä 45v nainen ja tällä hetkellä mulle hulluna textittelee 26 mies ja haluais tavata.Olla ja seurustella.Olalan kerran tavattu ihan ex tempore ja juteltu.En aio tavata, hänelle niin paljon parempi että menee ulos ja nappaa jonkun omanikäisen kauniin ja raikkaan tytön.Heille tulee mukava kesä.Mulla on ihan mukva kesä ilman näitä ukkojakin.

        Aika oksettava tämä ilmiö, että nuoret miehet etsivät huomattavasti vanhempien naisten seuraa. Minulla on profiili suomi24:ssä ja aika paljon tulee viestejä miehiltä 25-30v. ja vielä nuoremmilta. Ihan tosi härskejäkin tyyliin "saako tulla naimaan".

        Siis meno on mennyt aivan kamalaksi. Toivotan pojille aina siunausta ja onnea rakkaudessa.


      • ei ikinä puumaksi
        kauheaa menoa kirjoitti:

        Aika oksettava tämä ilmiö, että nuoret miehet etsivät huomattavasti vanhempien naisten seuraa. Minulla on profiili suomi24:ssä ja aika paljon tulee viestejä miehiltä 25-30v. ja vielä nuoremmilta. Ihan tosi härskejäkin tyyliin "saako tulla naimaan".

        Siis meno on mennyt aivan kamalaksi. Toivotan pojille aina siunausta ja onnea rakkaudessa.

        Juuri noin. Opetelkoot seksin salaisuudet aivan oman ikäisten tyttöjen kanssa. Ei aikuisten naisten velvollisuus ole opettaa, mitä naiselle tehdään. Aikuinen mies sen tietää ja nainen nauttii.

        Mun mielestä on aika säälittävää tuo puumailmiö. Mitä aikuiset naiset hakee nuorista miehistä? Kadotettua nuoruutta? Tunnetta olla haluttu vielä kerran ennenkuin hauta kutsuu? Turha väittää, ettei nelkyt nainen kelpaa oman ikäiselle miehelle. Varmasti kelpaa. Nelikymppiset ja vähän päälle miehet on taivaan lahjoja meille naisille!


      • Profiiliton
        ei ikinä puumaksi kirjoitti:

        Juuri noin. Opetelkoot seksin salaisuudet aivan oman ikäisten tyttöjen kanssa. Ei aikuisten naisten velvollisuus ole opettaa, mitä naiselle tehdään. Aikuinen mies sen tietää ja nainen nauttii.

        Mun mielestä on aika säälittävää tuo puumailmiö. Mitä aikuiset naiset hakee nuorista miehistä? Kadotettua nuoruutta? Tunnetta olla haluttu vielä kerran ennenkuin hauta kutsuu? Turha väittää, ettei nelkyt nainen kelpaa oman ikäiselle miehelle. Varmasti kelpaa. Nelikymppiset ja vähän päälle miehet on taivaan lahjoja meille naisille!

        Mutta kun tämänikäisille (45-50.vuotiaat) vapaille miehille ei kelpaa samaikäinen nainen! Mulla oli profiili ensin Suomi24:ssä muutaman kuukauden, mutta en vetänyt puoleeni kuin niitä miehiä, jotka eivät koskaan olleet seurustelleet kenenkään kanssa pidempään ja joissa oli jotain "outoa".

        Sitten laitoin profiilin Match.comiin. Ja mikä järkytys: suurimmalla osalla ikäisistäni miehistä lukee, että he etsivät naista, joka on iältään vähintään 5 vuotta nuorempi kuin he itse. Noin 37-42-vuotiaat taas hakevat naisia, jotka ovat iältään 30-45-vuotiaita. Toki näidenkin miesten joukossa on niitä, jotka hakevat huomattavasti nuorempia naisia.

        Olen siis 47-vuotiaana todella epäsuosittu ikäisteni miesten keskuudessa. Jäljelle jäävät nuo noin 27-33-vuotiaat vanhempaa naista himoavat ja yli 10 vuotta itseäni vanhemmat.


      • stereotyyppi
        kauheaa menoa kirjoitti:

        Aika oksettava tämä ilmiö, että nuoret miehet etsivät huomattavasti vanhempien naisten seuraa. Minulla on profiili suomi24:ssä ja aika paljon tulee viestejä miehiltä 25-30v. ja vielä nuoremmilta. Ihan tosi härskejäkin tyyliin "saako tulla naimaan".

        Siis meno on mennyt aivan kamalaksi. Toivotan pojille aina siunausta ja onnea rakkaudessa.

        ja monesti saakin, kunhan suoraan kysyy


    • 28v_mofo

      kyllä ite en ainakaan oman ikäsiä edes vilkase jos on pelkkä seksi kyseessä. Pidän vanhemmasta lihasta, joten sellaista etsin kun mieli tekee. Ei kai kukaan tyydy tieten tahtoen b laatuun jos tarjolla on myös takuu tuotettakin?
      Yleensä pyrin saamaan yli 50v naista, mutta kyllä 40v kelpaa kanssa... Sen alle en mene.

    • riisuit

      mulla 20 v vanhempi nainen mahtva upea kaunis naimisissa

    • Puumaillaan pikkasen
    • 60v HoT Blond

      "Monet naiset yrittävät nuorentua leikkaamalla hiuksensa lyhyeksi ja värjäämällä ne punaiseksi, mikä on hirvittävä virhe. Lopputulos on kaikkea muuta kuin haluttava."

      Totta!

      "Leikkaamalla tukan lyhyeksi nainen luopuu naiseudestaan ja ilmaisee miehelleen, ettei enää halua viehättää häntä. Oikea nainen on ylpeä siitä, että saa näyttää todelliselta naiselta, eikä pikkupojalta kuten tukan lyhyeksi leikkaavat keski-ikäiset tädit."

      Miksi ette halua näyttää naisilta vaan "rekkalesboilta" lyhyeksi kynityissä kananp@rse kampauksissanne?

      http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/puumattareksi-osa-1-hiukset.html

      Miehet haluavat kauniita pitkähiuksisia naisia, iästä riippumatta

      Tässä lähes 60-vuotias blondi:

      http://www.youtube.com/watch?v=DeV5QmriN7s

      Kuka tahansa nuorukainenkin olisi onnessaan saadessaan tälläisen Puumattaren vaikka ikäeroa olisikin jopa 40 vuotta!

      • Hymykuoppa-64

        Jotenki on tultu omien tyttö kavereiden kassa siihen että ei nuorempia kun omat lapset eikä vanhempia kun omat isät siitä kun pidetään kiinni niin hyvä on.


    • Nuoret miehet Puumat

      Huomattavasti vanhemmat vaimot

      Extreme Cougar Wives - dokumentti ketoo tosielämän Puumista, jotka ovat vakavassa parisuhteessa huomattavasti nuorempien miesten kanssa.

      Kyse on siis ihan oikeista parisuhteista eikä vain seksistä.

      Ikäerot ovat 30

      http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/extreme-cougar-wives.html

      Jos yli 50, 60 ja 70 vuotiaatkin naiset löytävät ihanan nuoren miehen,
      niin miksei yli 40 vuotiaatkin?

    • On tottakin

      Uskoisitte vaan nuoret miehet että teette itsenne naurunalaiseksi hakeutumalla ja vonkaamalla, tai tarjoamalla seksiä deiteissä. Ehkä te kuvittelette että joku teistä kiinnostuu, mutta ajatelkaa järjelläkin! Vanhempaa voi inhottaa teidän kuvitelmat ja tarjoukset! Kokemuksesta sanon.

      • vanha akka

        Mun mielestä noi nuorten miesten viestit on loukkaavia...tyyliin "Haluan kokeilla jotain vanhemman naisen kanssa, jos kiinnostuit, ota yhteyttä niin kerron lisää"...
        siis että kelpaisi jollekin vain siksi että on vanhempi! Yöks...


    • MelkostaMenoa

      Mä luulen, että jotkut nuoremmat miehet ovat vanhempien naisten kanssa, koska eivät saa nuoria naisia. (Ota tuo, kun et muuta saa.) Ja jotkut vanhemmat naiset ovat nuorempien miesten kanssa, koska tietävät, että kohta he eivät saa heitä.

      Miksi ottaa puuma, jos saa nuorta? Ja miksi ihmeessä ottaa rehevää, jos saa urheilullista? Toki ainahan sitä saa vouhottaa ja kouhkata, mutta jos ollaan rehellisiä niin jotenkin näin se menee.

      • ....::))

        Samaa mieltä.
        Olen 53-vuotias, normaalipainoinen ja ikäiseni näköinen.Nuoret miehet vastailee deitissä.Ja todella ovat runia, ujoja, usein ylipainoisia, ja omaavat ties mitä komplekseja ja neurooseja, eli :eivät uskalla lähestyä ikäisiään nuoria naisia,koska ovat niin monesti saaneet pakit.Jopa ikäisensä tytöt nauravat heille....Tätä en epäröi heille vastauksissani kertoa, kuin myös sen etten etsi poikieni ikäistä...

        Eivät nuoret miehet oikeasti ole vanhemmista naisista kiinnostuneita, etsivät vain panopuuta, ja ehkä joissain tapauksissa elättäjää.Tämä on totuus ja se ei muuksi muutu.Jokainen tuon ymmärtänee.


      • paremman puutteessa.
        ....::)) kirjoitti:

        Samaa mieltä.
        Olen 53-vuotias, normaalipainoinen ja ikäiseni näköinen.Nuoret miehet vastailee deitissä.Ja todella ovat runia, ujoja, usein ylipainoisia, ja omaavat ties mitä komplekseja ja neurooseja, eli :eivät uskalla lähestyä ikäisiään nuoria naisia,koska ovat niin monesti saaneet pakit.Jopa ikäisensä tytöt nauravat heille....Tätä en epäröi heille vastauksissani kertoa, kuin myös sen etten etsi poikieni ikäistä...

        Eivät nuoret miehet oikeasti ole vanhemmista naisista kiinnostuneita, etsivät vain panopuuta, ja ehkä joissain tapauksissa elättäjää.Tämä on totuus ja se ei muuksi muutu.Jokainen tuon ymmärtänee.

        Ihan tosi! Kuka nuori mies oikeasti haluaa viis-kuusikymppisiä luuskia!!


    • puumatar45

      Hmm...miksihän minulle on osunut ihan komeita ja mukavia, normaaleja nuoria miehiä. ;) Tosin olenkin "vasta" 40 ja haluan itsekin seksiseuraa. Tykkään myös opettaa.

    • pannaankovaanmenemää

      On tämä omanlaisensa ilmiö.
      Itse olen 40
      Kun olin 30v pörräsi nuoria miehiä ympärillä ihan melkein haitaksi asti.
      Luulin, kun ylitän 40v, että se on ohi.
      Se on muuttunut vieläkin suuremmaksi se ikäeron ja kiinnostuksen saanti.

      Aikamoisia moraalisia hetkiä sitä joutuu käymään kun 19v "mies" on ihan kuumana ..

    • lolalallaa

      Saman huomasin baarissa eilen. Olen 41 vuotias, ihan kaunis nainen. Olin tosi yllättynyt, kun parikymppiset ja kolmekymppiset pojat tulevat juttelemaan ja iskemään. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa itseä niin paljon nuoremmat, kokemattomat miehet. Miksi ihmeessä he tyytyisivät minuun, kun voisivat nuorta, raikasta naista saada. Vaikka olen ikäisekseni erittäin hyvässä kunnossa, en kyllä millään voi kilpailla jonkun parikymppisen kaunottaren kanssa.

      • eijummarra

        Ei sinun tarvitse kilpailla nuorten naisten kanssa, koska nämä nuoret miehet eivät heistä kiinnostu. Etkö ymmärrä? Mutta sinänsä, jos muuten ei kiinnosta niin mikäs siinä, ei kukaan pakota. Jos todella olet kaunis, niin onhan sinulla vientiä kaikenikäisten joukossa.


    • monella3

      Näin on käynyt.

    • 45v.mies

      Mä olen 45v.mies.mua kans kiinnostaa kysellyt naiset. 50-75v.olen haaveillut jo yli 10 vuotta vanhemmasta naisesta. Mutta miksei kypsät naiset haluu nuorempaa miestä. Mua ei ole onnistunut vielä.vaik olen ihan komee mies 178cm pitkä.paino 70-73kg.tumma siisti.miehekäs.minuun saa ottaa yhteyttä kypsät naiset [email protected]

    • × × × ×

      Nuoret miehet hakee varttuneemmasta naisesta taloudellista turvaa peruspäivärahalla oleilu ei ole kovin kaksista, vanhemmalla naisella usein varallisuutta, hän ruokkii, pesee pyykin, antaa yösijan.

    • Vanha ketjuhan tämä mutta onhan tätä uudistettu ja koska mulla nyt ei tosiaan mitään tekemistä niin huvikseni luin tän läpi ihan mielenkiinnosta. Paljon asiallista juttua ihan perusasiasta "mikä varttuneemmassa kiinnostaa?"

      Kyllä pitää todeta, että nuorena monasti oleellisesti mua vanhemmat tytöt ja myöhemmin naiset kiinnosti kovasti, ei kaikki tosin. Väittäisin, että se itsevarmuus naisessa mikä kiehtoo nuorta miestä ja toisaalta sama varmaan pätee sukupuolissa toistapäin. En näe tossa perusasetelmassa mitään tosi outoa.

      Ymmärrän hyvin ettei parikymmpinen nuorimies ole kiinnostunut ikäisistään vaan nimenomaan hieman vanhemmista. Tietysti jos ikäeroa alkaa olemaan siis valtavasti niin sitte varmaan jotakin muuta siinä, ehkä mummot keittää tosi hyvät kahvit sitte :D

    • vanhemmistapitävä

      Hauskaa, miten tähän ketjuun on moneen kertaan kirjoittanut sama vanhempana naisena esiintyvä ihminen, joka hokee tuota "raikasta nuorta naista". Peesailee itseään moneen kertaan. Ei se "raikas nuori" ole kaikkien mielestä kovin seksikästä.

    • vanhempiollapitää

      Itse 40 ja ei todellakaan ole kiinnostusta nuorempiin miehiin, kyllä mä haluan että mies on mies sängyssä ja tietää mitä tekee. Tottakai poikkeuksiakin on mutta en viitsi edes kokeilla ja tarjouksia parikymppisiltä tullut, mutta on myös vanhempia miehiä kenellä sormi menee suuhun, että g piste..missäs se on

    • kuivakorva

      Halua vaan ihan rauhassa, mutta et saa! Minulla on oma ukko, jolta saan niin paljon kuin huvittaa. Ei kiinnosta korvantaukset märkinä olevat keskenkasvuiset, joilla aivot alapäässä. Tyytykää osaanne ja olokee hilijoo!

      • xyzzz

        Tälle kommentoija-rouvalle kivat joulunodotukset. Eivät useimpien viisikymppisten aviomiehet enää ole häävissä kunnossa fyysisesti, potenssi heikonsorttinen.
        Itse kuulun siihen suureen joukkoon, joka lasten isästä erottuaan on joutunut ajelehtimaan keski-ikäisenä sinkkuna ilman turvallista pysyvää parisuhdetta. itseäni nuorempaa miestä en ole kokeillut, vaikka ihan noin fyysiseen tuntemukseen perustuen ajatus ei ole ollenkaan epämiellyttävä. Eiköhän kumpikin sukupuoli ole hasluttavimmillaan 18-30-vuotiaana, mitäpä sitä kiertämään.
        Juuri pelko siitä, mikä tuska ja häpeä nuorukais-seikkailusta seuraisi, pitää meikäläisen ruodussa, ja tietoisuus oman kehon epätäydellisyydestä. Ovatkohan nuo haikailija-klopit nyt miettineet loppuun asti, mitä sieltä vaatteiden alta löytyy jos vastapuoli on neli-viiskymppinen monen lapsen äiti?
        Mutta en tuomitse, kaksi täysikäistä saa tehdä keskenään mitä sopivat yhdessä. Sanoisin, että poikaseura sopii parhaiten aviovaimoille jotka kaipaavat puhtaasti fyysistä tyydytystä, ja voivat sitten palata turvallisen ukkonsa luo kotiin.
        Yksinasuvalla naisella tarpeet ja toiveet ovat niin moninaisia ja vaativia, että joku satunnainen kokeilijapoika ymmärrettävästi on hankalaa seuraa lähtökohtaisestikin. Moraalinrippeitäkin vielä me fossiilit yritämme vaalia mielissämme, vaikka ajat ovat mitä ovat.


    • Eitässäsenkummempaa

      En missään tapauksessa voisi kuvitella pitäväni peliä poikani ikäisen kaverin kanssa..., mutta sellaisiakin ressukoita tuntuu olevan.

      • nuorityttö-vanhempimies

        Yksikään vanhempi mies taas tuskin ajattelee noin että "en missään tapauksessa voisi kuvitella pitäväni peliä tyttäreni ikäisen kaverin kanssa"...


    • valtteri17

      minulla on aina ollut haaveena rakastella minun nuoren tådin kanssa

    • nuorityttö-vanhempimies

      Samalla tavalla muuten jos on joku seksiseuraa hakeva nuori tyttö niin samalla tavalla nekin etsii vaan vanhempaa panomiestä. Niillä sellaisen löytäminen ei vaan ole mikään ongelma toisin kuin vanhemman naisen löytäminen meillä nuorilla miehillä.

    • Jykke

      Itsellä ollut vuosien saatossa useita yli 10v vanhempia naisia, eikä se ole ollut mitenkään outoa. Nää uskaltaa sentään kertoa kaipauksistaan selvinpäin ja näyttää sen, jos näkee et mieskin on kiinnostunut.
      Olen nyt 42v, ja eräs muutama vuosi sit tapaamani nainen on kutsua esittänyt, että tulisin yökylään uudestaan. Ja eräs toinen näist tuumasi tuossa, että olisipa nuorempi ni ottaisi itselleen. Mut hällä ikäistäni jälkikasvua kyllä. joten hän kysyjän ihaileman haitarin yläpäästä verraten ikääni...
      En odotakkaan näistä, että saisin puolison ku en stä kaipaa rasittaan elämää turhaan. Sinkkuna helpompi harrastaa kaikkea ja tehdä töitä, kun tarjotaan ja ei tarvi murehtia, jos venyy pitkiksi päivät. Ja lomatkin voi paiskii töitä, kun ei tarvi lähtee reissuun ku ei oo eukkoa vinkuun nurkissa.
      Nykyään tuntuu et ikäisiäni ei edes kiinnosta meikäläinen, vaan vastaavasti melkeen alta 30v vinkuu seuraansa...

    • kypsä

      minulla on aina ollut vanpinainen osaa miten nuori poika saada tydytty ja nainen saa munaa kunolla

    • Bainaja

      Anna mennä vaan. Nekin haluaa nuoren miehen heppiä. Paina niin, että taulut putoo seinältä ja mällit lentää rinnoille.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe