Mitä +50-65v nainen haluaa ?

"Seniori"

Niin mitä te lopulta haette suhteelta/mieheltä ? Kun tällä hetkellä vapaana sinkkumiehenä on hakemassa naisellista mukavaa sopusuhtaisen vartalon omaavaa liikunnallista naista lenkkikaveriksi, mökille seuraksi, marja/ sienimetsään niin lopputulos on täysi nolla. Ei auta vaikka mies olisi liikunnal, lihaksikas, savuton, naista arvosta, kotitöihin osallistuva ym ym. Niin monasti joutuu kuulemaan että miehet vain seksin perässä, ainakin kohdaltani sanon että tietysti muöskin sen perässä, mutta toki pitää olla sielujen sympatiaa ensin, sen sex , estotonkin on todella makeaa. Vai mitä mieltä varttuneemmat naiset ?

142

8438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu vm -60

      Itse haen rehellistä yhden naisen miestä. En halua miestä joka juopottelee. Kotitöihin ei tarvitse osallistua. Seksiin sen sijaan pitää osallistua, usein ja monipuolisesti.
      Tykkään liikkua luonnossa, marjastaa, sienestää, kalastaa ja veneillä. Inhoan tanssimista ja baareja.
      Miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kunhan pitää itsestään huolen (hiukset, hampaat, puhtaat vaatteet) eikä ole huomattavaa ylipainoa.
      Näin vaativa minä olen.

      • vielä värisee...

        Hei, tuo kelpaa mainiosti, missähän tällaisia naisia on? On kai ulkonäölläkin jotain väliä, vai eikö?


      • Onnstnt
        vielä värisee... kirjoitti:

        Hei, tuo kelpaa mainiosti, missähän tällaisia naisia on? On kai ulkonäölläkin jotain väliä, vai eikö?

        Tuollaisia naisia on netin treffipalstoilla. He vastaavat kun näkevät vastaamisen arvoisen profiilin.

        Vastaavan ikäiselle miehelle pitäisi olla itsestään selvää, että juuri muut asiat kuin ulkonäkö merkitsevät. Hyvän näköinen ihminen on helppo löytää. Sen sijaan sellainen, jonka kanssa on hyvä olla on todellinen onnenkantamoinen. Tapa olla lähellä, viestiä itsestään ja ajatuksistaan, suhtautuminen lapsiin ja muihin lähimmäisiin.... jatka itse. Jos nämä asiat menevät yksiin, ainakin minulle on ihan sama minkä näköinen nainen on päälle päin. Kunhan pikkulapset eivät kovasti pelkää. ;-)


      • ihmettelijä.
        vielä värisee... kirjoitti:

        Hei, tuo kelpaa mainiosti, missähän tällaisia naisia on? On kai ulkonäölläkin jotain väliä, vai eikö?

        "Kotitöihin ei tarvitse osallistua."

        Onko tosiaan noin vähänkin vahemmassa ikäpolvessanne, että miehet innosta hihkuu, kun nainen raataa kotitöissä? No, en mä paheksu, mutta ihmettelen. Kai pian eläkeläisillä ei ole kuitenkaan muuten hirveästi tekemistä, niin miksei vois kotitöitä tehdä?


      • Anonyymi
        ihmettelijä. kirjoitti:

        "Kotitöihin ei tarvitse osallistua."

        Onko tosiaan noin vähänkin vahemmassa ikäpolvessanne, että miehet innosta hihkuu, kun nainen raataa kotitöissä? No, en mä paheksu, mutta ihmettelen. Kai pian eläkeläisillä ei ole kuitenkaan muuten hirveästi tekemistä, niin miksei vois kotitöitä tehdä?

        Muutaman vuoden päästä olen 50 (nainen), mutta ei todellakaan käy se, että hoitaisin yksin kotityöt. Minulla on suht vaativa työ enkä todellakaan käytä vapaa-aikaani siivoamiseen. Joissakin maissa käytettäisiin palkattua siivoojaa kotona, mutta Suomen kulurakenteella ei oikein viitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman vuoden päästä olen 50 (nainen), mutta ei todellakaan käy se, että hoitaisin yksin kotityöt. Minulla on suht vaativa työ enkä todellakaan käytä vapaa-aikaani siivoamiseen. Joissakin maissa käytettäisiin palkattua siivoojaa kotona, mutta Suomen kulurakenteella ei oikein viitsi.

        Eli elät vapaaehtoisesti sikolätissä, ei ihme ettei kukaan sinua huoli.


    • 60v myös

      En minäkään halua alkoholiongelmaista, en myöskään vain omaan napaansa tuijottajaa.
      Yhden naisen mies, ehdottomasti. Tässä iässä, ei tarvii olla liikaa harrastuksia, ihan mukavaa on olla kotona ja katsoa tv:tä, välillä kommentoiden yhdessä.
      Eikä tarvii olla muuta kun oma itsensä, tietysti käytöstavat on hyvä olla, ettei heti alkuunsa päästele ilmojaan toisen nenän edessä, eikä kaiva nenäänsä myöskään vieressä ollessa.
      Ehdottomasti, pitää olla kohtelias naista kohtaa, mutta ei mikään tekopyhä.Eikä tarvii olla kokki, eikä koko ajan näyttää taitojaan, olemalla aina parempi kun nainen.
      Puhuu sisistyneesti, eikä möläyttele mitä sattuu. Tekee aloitteen myös seksiin, eikä odota naisen sitä tekevän.
      Eikä käytä liikaa partavesiä, pesee hampaansa, ei kuitenkaan ole ylisiisti, siinä nainen tuntee itsensä jotenkin huonommaksi.
      Ei halveksi naista!
      Olen yksin mielummin, jos ei löydy tämäntyyppistä :)

      • "Seniori"

        Te molemmat vastanneet täytätte pitkälti naisihanteeni, haen juuri tavallista naista, sellaista hieman vanhan ajan emäntä tyyppiä joka leipoo edes joskus kotona maistuvaa piirasta, johon marjat olisimme ensin yhdessä poimineet. nainen leipoo, minä lämmitän saunan valmiiksi, sitten ne maukkaat kahvit, ja sitten aivan jotain muuta, jotain täydellistä josta molemmat pidämme! ! kohdallani alkoholin käyttö vähäistä, kohtuullista, liikunnallinen nainen saa/ pitää olla koska itsekin liikun, kävelen , pyöräilen paljon. Niin seksihän kruunaa kaiken muun hyvän, siitä saa iloa ja voimaa arkeen, eihän parempaa voi olla kun intohimoinen rakastelu hekilön kanssa joka tärkein sillä hetkellä, siinä estotkin kaikkoaa, mielestäni nainen saa/ pitää olla aloitteellinen siinä kuin mieskin. Ihanaa kun nainen kuiskii rakastamansa miehen korvaan kiihkeästi pieniä tuhmia sanoja. Hitsi kun saman henkisen ihmisen löytäminen arkielämässä on pirun vaikeaa !


      • mari.skool
        "Seniori" kirjoitti:

        Te molemmat vastanneet täytätte pitkälti naisihanteeni, haen juuri tavallista naista, sellaista hieman vanhan ajan emäntä tyyppiä joka leipoo edes joskus kotona maistuvaa piirasta, johon marjat olisimme ensin yhdessä poimineet. nainen leipoo, minä lämmitän saunan valmiiksi, sitten ne maukkaat kahvit, ja sitten aivan jotain muuta, jotain täydellistä josta molemmat pidämme! ! kohdallani alkoholin käyttö vähäistä, kohtuullista, liikunnallinen nainen saa/ pitää olla koska itsekin liikun, kävelen , pyöräilen paljon. Niin seksihän kruunaa kaiken muun hyvän, siitä saa iloa ja voimaa arkeen, eihän parempaa voi olla kun intohimoinen rakastelu hekilön kanssa joka tärkein sillä hetkellä, siinä estotkin kaikkoaa, mielestäni nainen saa/ pitää olla aloitteellinen siinä kuin mieskin. Ihanaa kun nainen kuiskii rakastamansa miehen korvaan kiihkeästi pieniä tuhmia sanoja. Hitsi kun saman henkisen ihmisen löytäminen arkielämässä on pirun vaikeaa !

        juuri löysit etsimäsi:)


      • N48 ja iätön
        "Seniori" kirjoitti:

        Te molemmat vastanneet täytätte pitkälti naisihanteeni, haen juuri tavallista naista, sellaista hieman vanhan ajan emäntä tyyppiä joka leipoo edes joskus kotona maistuvaa piirasta, johon marjat olisimme ensin yhdessä poimineet. nainen leipoo, minä lämmitän saunan valmiiksi, sitten ne maukkaat kahvit, ja sitten aivan jotain muuta, jotain täydellistä josta molemmat pidämme! ! kohdallani alkoholin käyttö vähäistä, kohtuullista, liikunnallinen nainen saa/ pitää olla koska itsekin liikun, kävelen , pyöräilen paljon. Niin seksihän kruunaa kaiken muun hyvän, siitä saa iloa ja voimaa arkeen, eihän parempaa voi olla kun intohimoinen rakastelu hekilön kanssa joka tärkein sillä hetkellä, siinä estotkin kaikkoaa, mielestäni nainen saa/ pitää olla aloitteellinen siinä kuin mieskin. Ihanaa kun nainen kuiskii rakastamansa miehen korvaan kiihkeästi pieniä tuhmia sanoja. Hitsi kun saman henkisen ihmisen löytäminen arkielämässä on pirun vaikeaa !

        En pidä miehistä, jotka kutsuvat itseään 'senioreiksi' viisikymppisenä, tai koskaan. En pidä miehistä, jotka ovat kovin perinteisiin sukupuolirooleihin pinttyneitä, enkä papparaisita, jotka vihjailevat seksistä koko ajan. Ihmisen, jolle seksuaalisuus on normaali osa elämää, ei tarvitse vihjailla ja virnistellä ja mainita siitä profiilissaan ja ensi tapaamisissaan. Ihan yhtä pöljää kuin jos alkaisi höpöttää siitä, miten tykkää pyyhkiä itsensä puhtaaksi vessassa käynnin jälkeen ja odottaa naiselta samaa. Jaaha.


      • paljon ja paljon
        mari.skool kirjoitti:

        juuri löysit etsimäsi:)

        ne haluaa kyrpee ja


      • lörppänää...
        paljon ja paljon kirjoitti:

        ne haluaa kyrpee ja

        Ukkoparka päiväuniaan kertoilee"piirakka johon olisimme yhdessä keränneet marjat"::::)) Ei se seksi enää kummoist eläkevaarin kanssa ole.....:))


      • 62v

        Haluan tavallista suomalaista miestä.Kattelelee tellaria munkanssa.Ottaa paukun ja keskustelee mun kanssa.On iso suku.Toivottavasti sopii joukkoon😘


      • näio
        N48 ja iätön kirjoitti:

        En pidä miehistä, jotka kutsuvat itseään 'senioreiksi' viisikymppisenä, tai koskaan. En pidä miehistä, jotka ovat kovin perinteisiin sukupuolirooleihin pinttyneitä, enkä papparaisita, jotka vihjailevat seksistä koko ajan. Ihmisen, jolle seksuaalisuus on normaali osa elämää, ei tarvitse vihjailla ja virnistellä ja mainita siitä profiilissaan ja ensi tapaamisissaan. Ihan yhtä pöljää kuin jos alkaisi höpöttää siitä, miten tykkää pyyhkiä itsensä puhtaaksi vessassa käynnin jälkeen ja odottaa naiselta samaa. Jaaha.

        ette pidä semmoisista miehistä eikä tämmöisistä mutta tuommoinen se ei saa ainakaan olla. helvetti. jos teidän perässä kollit parikymppisenä juoksikin ja te niitä pompotittekin niin SE JUNA MENI JO! kukaan arvonsa tunteva mies ei pilaa mukavaa elämäänsä tuollaisilla vanhoilla narisevilla ämmillä. suonikohjuilla taikka ilman. sorry!


      • Anonyymi

        Varmaan löytyy


      • Anonyymi
        lörppänää... kirjoitti:

        Ukkoparka päiväuniaan kertoilee"piirakka johon olisimme yhdessä keränneet marjat"::::)) Ei se seksi enää kummoist eläkevaarin kanssa ole.....:))

        Hihi....


      • Anonyymi
        paljon ja paljon kirjoitti:

        ne haluaa kyrpee ja

        Useimmat naiset haluaa.


    • puhetta vaan...

      Olen kokenut rakkauden,vieläpä deitin kautta löytyneen kypsällä (47)iällä...Eip siinä samaa kiihkoa ollut kuin nuorena, ei sinnepäinkään...Mies osoittautui lähes kyvyttömäksi, halua kyllä oli mutta aina lerpahti....Miesystäväni oli neljä vuotta vanhempi. Jutut kyllä kovia miten ennen vaimon kanssa sekä lukuisia muita, myös maksettuja naisia, mutta eipä jutut lämmittäneet kun tositilanteessa ei mihinkään ollut...

      • nou.moor.mummoja

        kun on lahna alla niin veli ponteva ei tykkää.


      • Anonyymi

        Hehe


    • liian pehmeä

      minunkin kaveri lähti toisen naisen luo, kun ei ollut meillä seksiä muka, mutta ei vaan hänellä toiminut, saa nähdä miten onnistuu uuden kanssa

    • nais 60+

      Kyllä ne miehet ovat jo 50 ja 60 melko kyvyttömiä. Haluja on, vaan eipä kestä enää kunto eikä "seiso" kunnolla. Sanoisin,
      että jos on hyvä suhde, niin tuossakin asiassa voi aika paljon saada aikaan. Se taas vaatii sitoutumisen ja toisesta aidosti välittämisen.
      Enpä luule nettitreffeiltä semmoista kultajyvää löytyvän.

      • "Seniori"

        Vai miehet kyvyttömiä 60-65 vuotiaina, älähän rupea yleistämään kyllä toimii mainiosti, tosin naisella suuri merkitys miten pelaa, niin kai myös päinvastoin. Saahan lukea tämän tästä kuinka 30-40v miehet syövät potenssipillereitä kuin leipää jotta joten kuten onnistuu. Kun omaa terveet elämäntavat yli 60v mies antaa naiselle hyvät kyydit.


      • vielä mitä....
        "Seniori" kirjoitti:

        Vai miehet kyvyttömiä 60-65 vuotiaina, älähän rupea yleistämään kyllä toimii mainiosti, tosin naisella suuri merkitys miten pelaa, niin kai myös päinvastoin. Saahan lukea tämän tästä kuinka 30-40v miehet syövät potenssipillereitä kuin leipää jotta joten kuten onnistuu. Kun omaa terveet elämäntavat yli 60v mies antaa naiselle hyvät kyydit.

        Ikämiehen "kyydit"...phui, kuka kehtaa, inhottaa...


      • "Viriili"
        vielä mitä.... kirjoitti:

        Ikämiehen "kyydit"...phui, kuka kehtaa, inhottaa...

        Kelpais varmaan sullekin, nyt puutteessasi nariset täällä. Yli 60v mies on vielä elämänsä terässä, myös seksuaalisesti, varsinkin mikäli liikkuu paljon, ei polta, käyttää alkoholia kohtuudella, syö terveellisesti, pitää painonsa kurissa. Oma lukunsa on sitten nämä yli 60v selkeästi ylipainoiset sohvaperunat, lihavat lässykät jotka ryypänneet vuosien aikana potenssinsa, ja nyt katkerina narisevat täällä.


      • polkeva kusti

        Minullakin on joskus lakannut seisomasta, kun vanha nainen on kuvitellut itsestään
        liikoja sänkyhommissa..
        Vähintään pitäisi laittaa tekarit vesilasiin ja joskus siihenkin väsyy, kun vesipaikka on
        liian ison mäen alla...
        Unohtakaa seksi 55 ikävuoden jälkeen ja opetelkaa kutomaan sukan kantapää oikein.


      • So sad
        "Seniori" kirjoitti:

        Vai miehet kyvyttömiä 60-65 vuotiaina, älähän rupea yleistämään kyllä toimii mainiosti, tosin naisella suuri merkitys miten pelaa, niin kai myös päinvastoin. Saahan lukea tämän tästä kuinka 30-40v miehet syövät potenssipillereitä kuin leipää jotta joten kuten onnistuu. Kun omaa terveet elämäntavat yli 60v mies antaa naiselle hyvät kyydit.

        "Vai miehet kyvyttömiä 60-65 vuotiaina, älähän rupea yleistämään kyllä toimii mainiosti, tosin naisella suuri merkitys miten pelaa,"

        Juuri näin, taitaa pelata vain 20-30 vuotiaan missin kans. Oman ikäiset naiset ei miehille kelpaa. On se tehoton keppi, onneksi on naisille apuja olemassa eikä tartte paljon tutustumista.


      • liiku

        kuntoa voi ylläpitää lenkkeilemällä.
        jopas hommat hoituu.. pitää myös pukeutua kivasti..


      • ei4
        polkeva kusti kirjoitti:

        Minullakin on joskus lakannut seisomasta, kun vanha nainen on kuvitellut itsestään
        liikoja sänkyhommissa..
        Vähintään pitäisi laittaa tekarit vesilasiin ja joskus siihenkin väsyy, kun vesipaikka on
        liian ison mäen alla...
        Unohtakaa seksi 55 ikävuoden jälkeen ja opetelkaa kutomaan sukan kantapää oikein.

        Kuules nyt. Nainen on vanha vasta kun tuntee itsensä vanhaksi. Moni nainen kypsä herää omaan seksuaalisuuteensa vasta myöhemmin, kakarat on tehty on aikaa seksille ja haluille. Nuorena oli arkipäivän huolet, lapset, taloudellinen tilanne, liikaa väsymystä, ei aikaa seksille. Nyt aikaa ja halua riittää joka päivälle, seksi maistuu ja tuntuu nyt sairaan hyvälle. Yli 50 olen, ja koskaan seksi ei ole tuntunut näin hyvälle.


      • Riittävästi kokemust
        "Viriili" kirjoitti:

        Kelpais varmaan sullekin, nyt puutteessasi nariset täällä. Yli 60v mies on vielä elämänsä terässä, myös seksuaalisesti, varsinkin mikäli liikkuu paljon, ei polta, käyttää alkoholia kohtuudella, syö terveellisesti, pitää painonsa kurissa. Oma lukunsa on sitten nämä yli 60v selkeästi ylipainoiset sohvaperunat, lihavat lässykät jotka ryypänneet vuosien aikana potenssinsa, ja nyt katkerina narisevat täällä.

        mutta, mutta... -60.llä miehillä ei ole taitoa olla naisen kanssa! "Rakastelu" menee valitettavasti vanhan kaavan mukaan: Kun värkki vihdoin nousee, pitää se pikaisesti tunkea sisään (ja tätä edeltävä aika on mennyt vain ja ainoastaan miehen lämmittämiseen), ettei jouduttaisi aloittamaan uudelleen nollapisteestä. Minuutin työ ja kaikki on ohi! Huoks,....


      • sussukka1

        Miksipä se ihminen vanhetessaan muuttuisi? Meissä jokaisessa on sisällä se sama pieni tyttö ja poika kuin ennenkin. Ulkokuori vain vanhenee..minkä sille tekee? Hyvillä elämäntavoilla varustettu terve ihminen kykenee mihin tahtoo - myös sängyssä. Tahtoon tarvitaan motivaatio ja mistäpä sen ammennat, jos olet uskollisesti elänyt kylmässä avioliitossa vuosia, joskus vuosikymmeniä ja sitten kaiken huipuksi tullut petetyksi kaiken sen jälkeen.

        Nainen ei ole kiinnostunut miehestä, joka ei viitsi yhtään mitään: ei arjessa eikä petissä. Jos naisen kohtalona on olla kotihengetär ja palvelija eikä mies pistä yhtään mitään parisuhteen eteen, niin kyllä siinä alkaa kuolla henkisesti aiemmin niin hehkeä nainenkin.

        Minä löysin upean viisikymppisen miehen netistä ja olemme nyt naimisissa..olleet vuosia jo. Seksiä ja iloa riittää liitossamme yllin kyllin. Seksi meidät yhteen veikin, kun molemmat olimme kuivassa seksittömässä suhteessa olleet. Päiviimme kuuluvat suudelmat ja halaukset luontevina. Tiedämme kuinka tärkeitä ne ovat läheisyyden tunteelle ja vireystilan ylläpidolle.

        Ikä ei seksiasioissa ole rasite vaan pelkästään plussaa: estot ovat poissa ja ymmärtää myös ottaa huomioon toisen tarpeet paremmin..myös kokemusta on tullut enemmän, mikä johtaa paljon parempaan seksiin kuin nuorempana. Onnea teillekin kumppanin metsästykseen.

        P.S. Itse hain aikoinani miestä, joka on supliikkimiehiä ja jolla on huumorintajua, sekä samat arvot ja harrastukset kuin minullakin. Kahden vuoden yksinolon jälkeen hän otti minuun yhteyttä :)


      • Anonyymi
        "Seniori" kirjoitti:

        Vai miehet kyvyttömiä 60-65 vuotiaina, älähän rupea yleistämään kyllä toimii mainiosti, tosin naisella suuri merkitys miten pelaa, niin kai myös päinvastoin. Saahan lukea tämän tästä kuinka 30-40v miehet syövät potenssipillereitä kuin leipää jotta joten kuten onnistuu. Kun omaa terveet elämäntavat yli 60v mies antaa naiselle hyvät kyydit.

        Vai on kyvyttömiä yli 60 miehet, ei pidä paikkaansa. Itse erosin ei kauan sitten, löysin ihanan tosi läheisen naisen. Kun on läheisyyttä, haluaa melkein koko ajan toisen viereen, tunne molemminpuolista, niin seksikin on uskomatonta. Toki hyvässä kunnossa molemmat, kaikki hommelit myös käyvät yksiin, niin ei parempaa voi olla. Myös kaikista jutellaan, seksinkin aikana asennot mikä miellyttää, mikä ei. Neuvoni on ,että jos elät tunne köyhässä suhteessa, niin ei mitään järkeä jatkaa. Elämästä kannattaa nauttia, toki se askeleen ottaminen vaatii rohkeutta, mutta mitään ei saa, jos ei uskalla.


      • Anonyymi
        vielä mitä.... kirjoitti:

        Ikämiehen "kyydit"...phui, kuka kehtaa, inhottaa...

        Hiii


    • JE

      Mä en ainakaan ymmärrä kun terve, raitis, yhteiset harrastukset ja seksikin oli tyydyttävää molemmin puolin ..ei vaan kelvannu!
      Ihmisen sen hetkisiä taloudellisia ongelmia ei ymmärtänyt sen vertaa vaan otti nokkiinsa ja katkaisi kaikki yhteydet.
      Jotain muuta hakee HÄN?? ..tietääkö itsekään?

      • HiluHellu

        Me ikänaiset olemme tarkkoja taloudestamme. Olemme itse rahamme ansainneet. Emme halua tulla hyväksikäytetyksi. Jos mies on jatkuvasti minun kaapillani, niin jotain on vialla. Kyllä aikuisen ihmisen pitää itse ruokansa ostaa ja laskunsa maksaa.


    • mieli tekis

      Nyt taitaa naisilta tulla vain sitä puhetta :).
      Varmaan seisoo ja tukevasti meillä monella mutta teistä ei tahdo löytyä sihen kaveria jos sitä harrastaa niin kuin parisuhteessa pitäis.Ei se kerta parissa kuukaudessa riitä pitämään sen tyylin kuntoa yllä ja olla samalla uskollinen.
      Miettikääpä asiaa oikein järjellä älkääkä tehkö meistä tahallaan pelimiehiä.

    • mies kommentoi

      Hyvä provo.

      Sopivan kipeä kysymys ikääntyville naisille mutta ei liian kipeä.

      Kokeeksi laitoin haun tunnettuun deittipalveluun, yli 35-vuotiaita naisia oli paljon enemmän kuin alle 35-vuotiaita.

      Itse en yli nelikymppiseen koskisi, 35-vuotias menisi juuri ja juuri. Jossain vaiheessa naisenkin pitää ymmärtää että se vaihe elämästä meni jo ohi ja se oli melko lyhyt.

      Menkööt vaikka marttakerhoon tai sotilaskotiyhdistykseen.

      • Mies naista kunnioit

        No, kuule parempi kun vaan ikäisiäsi tai ehkä parempi ettet koskisi kehenkään ..ala-arvoisen kirjoitukses johdosta luulen ettei sinulle ole moiseen edes mahdollisuuksia.
        Hävettää kun mainitsit olevasi mies!!
        Sä oot näitä jotka pilaa muiden mahdollisuudet löytää parisuhde, kaltaisiasi "kokeilijoita" ei tarvitsisi olla ollenkaan, sinulle ihmissuhteet on paliä ja leikkiä :(


      • mies kommentoi
        Mies naista kunnioit kirjoitti:

        No, kuule parempi kun vaan ikäisiäsi tai ehkä parempi ettet koskisi kehenkään ..ala-arvoisen kirjoitukses johdosta luulen ettei sinulle ole moiseen edes mahdollisuuksia.
        Hävettää kun mainitsit olevasi mies!!
        Sä oot näitä jotka pilaa muiden mahdollisuudet löytää parisuhde, kaltaisiasi "kokeilijoita" ei tarvitsisi olla ollenkaan, sinulle ihmissuhteet on paliä ja leikkiä :(

        Siis???

        Jos laittaa netistä löytyvään hakukoneeseen haun "olen mies, etsin naista, iän
        yläraja 35 vuotta" niin onko se keneltäkään pois?

        Kukaan noista naisista ei edes tiennyt hausta.

        Katselin mitä löytyi, oli melko ankeaa kun en pidä piiskaamisesta enkä piiskattavaksi joutumisesta, en myöskään XXL-kokoisista, en ryhmäseksistä enkä muustakaan oudosta.


      • missue

        Itse kohta 45v ja en viel kuopan reunalle mene seisomaan:) Sen sortin tarjontaa on useimmin kuin kerran viikossa ja viel varsin maukasta sellaista:) Onneni on ollut kohdata 48v mies joka pitää aikuisesta naisesta enemmän.Päälle nelikymppinen on aika tietoinen itsestään ja siitä mitä haluaa.Ehkä sinul on tämmönen pikku mieliteko:)Setä näyttää tytöl mist setä tykkää....hyh..hyh
        Itse en voisi kuvitellakaan sekaantuvani oman poikani ikäiseen mieheen..hyi himpatti.Muuten marttakerho on ihan fiksu yhdistys!!! Onkos muuten kommentoijal ittel asepalvelus suoritettu?Muuten aika monet ikäiseni naiset pitävät itsestään huolta eikä tartte viagraa tai vastaavaa....kiinteitä ja kauniita..ylväitä muijia...laatutammoja:)Olen ylpeä naiseudestani:)


      • ihan nainen

        Sä olet tyypillinen ikäises poitsu, et tajua naisista mitään. Tietenkään sulla ei edes seiso kun on noin suureelliset puheet. Parhaat rakastajamiehet on olleet 50 itsestään huolehtineet. Nuoremmat, niillä pienet vehkeet ja kun sellanen 6 senttinen seisoo hetken, siitä ei paljon kostu. Opetteleppa miesten tavoille ja tule sitten puhumaan martoista ja sotilaskodista. Sitä paitsi nuoremmat miehet vastailevat eniten aikuiselle naiselle.Miksi? Mietippä sitä.


    • Kypsää onnea

      Mä hain hyvää aviopuolisoa.Elämänkumppania.Olin valmis panostamaan suhteeseen.Eihän 50 nainen hae miehestä seksuaalista vetovoimaa,vaan henkistä vetovoimaa ja sielunkumppanuutta.Yksin ei ole hyvä elää.Kun ikää tulee,tulee sairauksiakin ja silloin on hyvä kun on vierellä kumppani,johon voi luottaa.Löysin sen mitä hainkin ja vielä netistä.50-65 vuotiaasta saa hyvän puolison,kolhut ja intohimot on taakse jäänyttä.Meidän ikäluokassahan kaikki vapaat,joissa ei ole pahempia vikoja,on leskiä.

      • 1961ap

        NYT minun on jo pakko tarttua näihin kirjoituksiin. Eihän 50 nainen hae miehestä seksuaalista vetovoimaa.. voi kristus, ja minä just täytin 50.

        Olenko jotenkin kypsymätön, tai liian vähän yli viidenymmenen, kun mielestäni miehessä, niinkuin naisessakin pitää olla myös seksuaalista vetovoimaa. Ei parisuhde ole mikään harrastussuhde, jossa pelkästeen sielunkumppanuus (Mitä se on, kuka kertoo nuorelle tyhmälle) riittäisi. Seksi on edelleen liima, joka pitää parisuhteen koossa. Ei riitä, että puhutaan henkeviä,syntyjä syviä, tai käydään käsikkäin kävelemässä tms. sellaiset on "vain" ystävyyden ilmentymiä, toki niitä yhtään väheksymättä. Mutta ei voi eikä saa väheksyä seksuaalisuutta.

        Kuunnelkaa hyvät 50 naiset edesmenneen Juice Leskisen sanoituksia.. niissä on elämän tärkeät asiat, jopa sen ydin.

        Aloittaja.. en varsinaisesti etsi mitään, mutta johonkin kaltaiseesi voisi olla hieno tutustua.


      • jksdjf skdug
        1961ap kirjoitti:

        NYT minun on jo pakko tarttua näihin kirjoituksiin. Eihän 50 nainen hae miehestä seksuaalista vetovoimaa.. voi kristus, ja minä just täytin 50.

        Olenko jotenkin kypsymätön, tai liian vähän yli viidenymmenen, kun mielestäni miehessä, niinkuin naisessakin pitää olla myös seksuaalista vetovoimaa. Ei parisuhde ole mikään harrastussuhde, jossa pelkästeen sielunkumppanuus (Mitä se on, kuka kertoo nuorelle tyhmälle) riittäisi. Seksi on edelleen liima, joka pitää parisuhteen koossa. Ei riitä, että puhutaan henkeviä,syntyjä syviä, tai käydään käsikkäin kävelemässä tms. sellaiset on "vain" ystävyyden ilmentymiä, toki niitä yhtään väheksymättä. Mutta ei voi eikä saa väheksyä seksuaalisuutta.

        Kuunnelkaa hyvät 50 naiset edesmenneen Juice Leskisen sanoituksia.. niissä on elämän tärkeät asiat, jopa sen ydin.

        Aloittaja.. en varsinaisesti etsi mitään, mutta johonkin kaltaiseesi voisi olla hieno tutustua.

        Et tajua saamiasi vastauksia. Naiset eivät ole ilmaisseet inhoavansa seksiä, vaan inhoavansa sinun tapaasi puhua seksistä, asennettasi siihen. Sinulle seksi on pikkutuhmaa, likaista, rumaa... Monelle ikäisellesi naiselle se on intohimoista, hellää ja hyvinkin fyysistä vielä, mutta vain, jos ihmissuhde on hyvässä jamassa. Seksi on seuraus, ei liiton koko sisältö.

        Jätän tämän. Et sinä tajua, vaikka miten takoisisiaa päähäsi. Mene mylkyttämään sitä jauhosäkkiä tai appelsiinia, niin et ainakaan loukkaa kenenkään tunteita.


      • m60.
        1961ap kirjoitti:

        NYT minun on jo pakko tarttua näihin kirjoituksiin. Eihän 50 nainen hae miehestä seksuaalista vetovoimaa.. voi kristus, ja minä just täytin 50.

        Olenko jotenkin kypsymätön, tai liian vähän yli viidenymmenen, kun mielestäni miehessä, niinkuin naisessakin pitää olla myös seksuaalista vetovoimaa. Ei parisuhde ole mikään harrastussuhde, jossa pelkästeen sielunkumppanuus (Mitä se on, kuka kertoo nuorelle tyhmälle) riittäisi. Seksi on edelleen liima, joka pitää parisuhteen koossa. Ei riitä, että puhutaan henkeviä,syntyjä syviä, tai käydään käsikkäin kävelemässä tms. sellaiset on "vain" ystävyyden ilmentymiä, toki niitä yhtään väheksymättä. Mutta ei voi eikä saa väheksyä seksuaalisuutta.

        Kuunnelkaa hyvät 50 naiset edesmenneen Juice Leskisen sanoituksia.. niissä on elämän tärkeät asiat, jopa sen ydin.

        Aloittaja.. en varsinaisesti etsi mitään, mutta johonkin kaltaiseesi voisi olla hieno tutustua.

        Noin se menee, ystävyyttä sekä sitä liimaa.


    • voi...voi

      No niinhän ne on, sinähän sen tiedät, leskiä ovat kaikki teidän ikäluokassa parhaat ihmiset, kun sinä olet leski ja ukkosi on myös leski niin parhaita silloin olette...:)))

    • kemiat ratkaisee

      Ei ole leskikään hyvä jos suree vielä, tai on jo ikää, eli vaikea muuttaa tapoja.

    • marjatta.julkunen

      ystävyyttä hakisin hyvää keskustelukumppania ja kaveria yhteisiin harrastuksiin.
      huvittaa tuo nuo nuoren uroksen vastaus-ajatteliko sitä itsekin nuoruushöyryissään 60 vuotista ufoksi.seksistä kerron, että parhaimmat moninkertaiset orgasmit olen saanut vasta näin kypsällä iällä. läheisyys ja ystävyys ovat kuitenkin tulleet tärkeämmäksi, kuin jatkuvat pupuleikit, joissa ei nuorena ole sitä syvyyttä kuin nyt. tokihan sitä useamin "hösäsi" suurimman tuskan ohi-aika aikaansa kutakin-mutta ei nuorten tarvitse olla huolissaan että viimeinen juna menee, jos ei koko ajan jyskytä ja sitähän se nuorena on kun ei vielä tunne edes naisen anatomiaa!! NAUTINNOLLISIA HETKIÄ SENIORIT!!

      • hdsfjsghjr

        Oletko sinä 46 tai 47-vuotias? Taidamme olla tuttuja...


    • - leskenlehti -

      Mitä 50 /-60v nainen haluaa ?

      Ikäistään , samanhenkistä miestä, jonka kanssa voi yhdessä harrastaa
      lenkkeilyä, uimista , puutarhahommia . Käydä teatterissa ja konserteissa
      ja ennen kaikkea veneillä . Tietenkin molemmilla voi olla omiakin harrastuksia
      ja ystäviä , että elämä ei ole pelkkää kylki kyljessä nyhjäämistä .

      Henkilökemia on se, mikä ratkaisee . Ei ulkonäkö, varallisuus tai jokin muu
      syy, ehkä vamma tai sairaus .

      Juoppoa en haluaisi sohvalleni makaamaan ja komentelemaan kaljan
      ostoon .

      Sielujen sympatia, mitä se on ?

      Sitä joko on tai ei ole . Sen vain tuntee ja aistii, jos toinen tuntuu kovin
      " kotoiselta " ja ajatukset / tunteet kohtaavat !

      Tätä minä ainakin haluan MUTTA ... ikäiseni miehet eivät enää ole
      kiinnostuneita, pitää olla nuorempaa ja kauniinpaa joten täytyy tyytyä
      ajatukseen " minun aikani oli ja meni " .

      Tsemppiä kuitenkin kaikille kumppaninsa löytäneille, nauttikaa niin
      kauan kun voitte, sillä elämä on lyhyt ja on vain ... tämä hetki !

      • "Seniori"

        Sen sielujen sympatian vaan aistii toisesta, siis todellakin sitä on tai sitten eiole, eikä tule. Paljon saavutettu kun ollaan henkisesti suht samalla tasolla, arvot samoja, sen jälkeen helppo antautua erotiikan vietäväksi kohti hurmion huippua, se onnistuu ilman oluen nauttimista. Kadut on pitkiä ja suoria, moni tarjoaa vain pelkkiä huoria, niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea ?


      • sexsex
        "Seniori" kirjoitti:

        Sen sielujen sympatian vaan aistii toisesta, siis todellakin sitä on tai sitten eiole, eikä tule. Paljon saavutettu kun ollaan henkisesti suht samalla tasolla, arvot samoja, sen jälkeen helppo antautua erotiikan vietäväksi kohti hurmion huippua, se onnistuu ilman oluen nauttimista. Kadut on pitkiä ja suoria, moni tarjoaa vain pelkkiä huoria, niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea ?

        Aloittajalle: Jokaisesta kirjoituksestasi paljastuu, että haet seksiseikkailuja, ihan jokaisesta. Olen ikäisesi nainen ja seurustellut muutaman miehen kanssa viime vuosina. Aika innokkaita seksimiehiä olivat, Viagra salaa suuhun ja sitä hinkkaamista. Yhdeltä sain vanhoina päivinäni seksitaudinkin.

        En kuitenkaan halua teilata teitä senioreita, onhan siinä oma viehätyksensä, että seksi vielä maistuu, toisilla teistä se menee liiallisuuksiin, huomasin, että himot herää pornon katselun jälkeen.

        Sinä painotat liikaa seksiä, en uskaltaisi kanssasi treffeille.


      • Kylli-täti*
        sexsex kirjoitti:

        Aloittajalle: Jokaisesta kirjoituksestasi paljastuu, että haet seksiseikkailuja, ihan jokaisesta. Olen ikäisesi nainen ja seurustellut muutaman miehen kanssa viime vuosina. Aika innokkaita seksimiehiä olivat, Viagra salaa suuhun ja sitä hinkkaamista. Yhdeltä sain vanhoina päivinäni seksitaudinkin.

        En kuitenkaan halua teilata teitä senioreita, onhan siinä oma viehätyksensä, että seksi vielä maistuu, toisilla teistä se menee liiallisuuksiin, huomasin, että himot herää pornon katselun jälkeen.

        Sinä painotat liikaa seksiä, en uskaltaisi kanssasi treffeille.

        Kirjoitit naulan kantaan. Näin on asiat tuon "seniorin" kanssa. Aina vaan seksi mielessä, sitä hän etsii eikä muuta kumppanuutta.
        Seksi on luonnollinen seuraus sitten, kun muuten synkkaa hyvin. Näin on asiat. Ainakin näillä kymmenillä.


      • 1961ap
        "Seniori" kirjoitti:

        Sen sielujen sympatian vaan aistii toisesta, siis todellakin sitä on tai sitten eiole, eikä tule. Paljon saavutettu kun ollaan henkisesti suht samalla tasolla, arvot samoja, sen jälkeen helppo antautua erotiikan vietäväksi kohti hurmion huippua, se onnistuu ilman oluen nauttimista. Kadut on pitkiä ja suoria, moni tarjoaa vain pelkkiä huoria, niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea ?

        *virn* kuuntelehan vielä kerran, siinä sanotaan, että moni tarjoaa pelkkiä kuoria. Kuoria, ei huoria.


      • Rampsa

        Aina vaan seksistä puhutaan.mitä porttoja täällä kaikki ovat.m 65v


    • suu suppuun

      Useimmin se on niin, jos ei heti alussa "kolahda",ei ajan kanssa muutu miksikään, kokemusta on.
      Miehet vois lopettaa tuosta seksistä jauhamisen heti alussa, ei naiset oikein lämpene, ja luulevat et mies hakee vaan seksiä

    • 50+4

      Ihan normaalia elämää; lenkkeilyä, ruuanlaittoa, telkun vahtaamista, ehkä joskus joku risteilyreissu tai kotimaanmatka. siis yhdessäoloa. mutta ei ainakaan alkuun joka päivä/ilta/yö..oma huusholli pitää säilyttää, jos päätetään muuttaa yhteen siitä keskustellaan ja harkitaan pitkään =)
      teattereihin ja tansseihin en hinku mutta kupillisella voisi pari kertaa vuodessa käydä. ulkomaanreissutkaan ei kiinnosta, riippuu tietty paikasta.
      raivoraitis ei miehen tarvi olla, polttaakin saa mutta käytöstavat pitää olla, ja että kunnioittaa ja arvostaa naista, osaa helliä ja kyvyt on tallella. jos miesten vaivoja tulee lääkärit on sitä varten ;)
      ja ikä suurinpiirtein sama, muutaman vuoden heitto sallitaan.
      paljon vaadittu? =)

      • ei ei ei

        Ei stana tollasta telkkarin kyttäystä ja ruuanlaittoo.. ei kiinnosta!


      • joku vaa
        ei ei ei kirjoitti:

        Ei stana tollasta telkkarin kyttäystä ja ruuanlaittoo.. ei kiinnosta!

        Äksöniikö pitäisi koko ajan olla, extreme-lajeja maalla, merellä, ilmassa ja sängyssä, ja tylsää kulttuuria (teattereita ja museoita), ei kiitos mulle ainakaan.


      • niin niin niin
        joku vaa kirjoitti:

        Äksöniikö pitäisi koko ajan olla, extreme-lajeja maalla, merellä, ilmassa ja sängyssä, ja tylsää kulttuuria (teattereita ja museoita), ei kiitos mulle ainakaan.

        Harrastuksia ja välillä pitää repästä! Vaikka oonkin kotona viihtyvä niin välillä pitää päästä jonnekin tavanomasuudet tympii ja varsinkin typerä tv .n tuijotus, se vasta tylsistyttää. Valikoiden katson jotain mutta ajanvietteeksi en.
        Kaikki kulttuuri, taide, musiikki, runous ..tosi hienoa ja inspiroivaa!
        Ja kaiken tämän kun pystyy jakamaan jonkun kanssa niin ei voi muuta toivoa! : )


      • viisaan neuvo
        niin niin niin kirjoitti:

        Harrastuksia ja välillä pitää repästä! Vaikka oonkin kotona viihtyvä niin välillä pitää päästä jonnekin tavanomasuudet tympii ja varsinkin typerä tv .n tuijotus, se vasta tylsistyttää. Valikoiden katson jotain mutta ajanvietteeksi en.
        Kaikki kulttuuri, taide, musiikki, runous ..tosi hienoa ja inspiroivaa!
        Ja kaiken tämän kun pystyy jakamaan jonkun kanssa niin ei voi muuta toivoa! : )

        Veikkaan että oot vielä kauan yksin, kenties lopun elämääsi.
        taide..ja runous..juu - uuh :D
        Laita lotto vetämään, tod.näkosesti voitat siinä ennenkuin löydät etsimäsi.


      • ei saippua äo
        viisaan neuvo kirjoitti:

        Veikkaan että oot vielä kauan yksin, kenties lopun elämääsi.
        taide..ja runous..juu - uuh :D
        Laita lotto vetämään, tod.näkosesti voitat siinä ennenkuin löydät etsimäsi.

        No et taida kovin viisas olla, tai ainakaan sivistynyt?
        Kaikki ihmiset ei suinkaan ole sellasia joille riittää jokin TV :n saippuasarja hahahaaa! :D


      • viisaan neuvo
        ei saippua äo kirjoitti:

        No et taida kovin viisas olla, tai ainakaan sivistynyt?
        Kaikki ihmiset ei suinkaan ole sellasia joille riittää jokin TV :n saippuasarja hahahaaa! :D

        Viisaudesta en tiedä mutta sivistynyt.
        Saippuasarjoja katsoin viimeksi parikymmentä vuotta sitten, telkusta tulee paljon muutakin ja kuka on sanonut että telkun edessä pitää asua, muutakin kivaa tekemistä on mutta ei mitään kulttuuria.


      • e mille
        viisaan neuvo kirjoitti:

        Veikkaan että oot vielä kauan yksin, kenties lopun elämääsi.
        taide..ja runous..juu - uuh :D
        Laita lotto vetämään, tod.näkosesti voitat siinä ennenkuin löydät etsimäsi.

        Aika moni sentään kirjoittelee runoja ja tässä pilee paljon enemmän kun se kirjoittelu, kertoo ihmisestä muutenkin aika paljon taidetta on montaa eri lajia, kannattaa tutustua.
        Ite oon luova ihminen ja mukavaa olisi että myös hän silloin moni muukin asia elämässä natsaa.


    • "Seniori"

      Et vaatinut liikaa, noista samoista asioista itsekin tykkään siis melko tavallisesta elämästä, liikunta, mökkeily, joskus lasillinen konjakkia/ kuohuvaa, yhdessä marja/ sienimetsään, niin molemmat asuu tahoillaan, vieraillaan toisen luona, omaa elämää saa olla molemmilla eikä aina kylki kyljessä, joskus risteilyllä, useammin yhdessä saunan lauteilla, peiton alla/ päällä, sohvalla, nojatuolissa, pöydällä tai mitä mielikuvitus tuo mieleen, sitähän tarvitaan kuvitusta meinaan jotta ei urauduta yhteen ja samaan, huumori ja leikkimieltä tietysti oltava, sekä rentoa asennetta molemmilla.Toivottavasti kukaan nainen ei sano miehet vain seksiä, tietysti sitäkin, luettelinhan aluksi pienen osan muustakin yhteisestä. Olen kyllä 60, en ole ryypännyt potenssia, huollossa käyty toimii ainakin vielä moitteetta, että silleen. Niin pirun vaikeaa tietää vastaantulijoista kuka on se oikea.

      • marisi

        kyllä mulle tuollainen mies kelpaisi, miten saisi yhteyden?


      • "Seniori"
        marisi kirjoitti:

        kyllä mulle tuollainen mies kelpaisi, miten saisi yhteyden?

        Niin mitenköhän ? Täällä se on vaikeaa Kaakkois-Suomessa asustan ! Sellaista tavallista 50v naista joka viihtyy lenkkipolulla, ja osaa/ pitää siitä leikistä!


      • se 01kea

        Juuri tuollaista en tarvitse; idiootti papparainen, jolla kiiluu vain naisen jalkoväli mielessä, ressukalla, ja josta ei edes olisi aviomieheksi ja kumppaniksi arkeen. Mitä hiiskuttia siinä sitten olisi minulle??? Missä olisi älyllinen keskustelu? Henkinen kasvu toisen kanssa? Tunne siitä, että on kotona, tutun ja hyvältä tuntuvan ihmisen kanssa, johon voi luottaa? Yhteiseen hiileen puhaltaminen taloudellisessakin mielessä? Huumori, yhteiset aamut, päivät ja illat?

        Seksi seksi seksi - eikö pikku aivoihisi mahdu mitään muuta? Jos ei, niin tee reikä perunasäkkiin ja pane sitä. Ihan yksi lysti sinulle ja säästyypähän naisen aika jonkun normaalimman miehen kanssa tapailuun ja - toivottavasti - naimisiin menoon.


      • 1961ap
        se 01kea kirjoitti:

        Juuri tuollaista en tarvitse; idiootti papparainen, jolla kiiluu vain naisen jalkoväli mielessä, ressukalla, ja josta ei edes olisi aviomieheksi ja kumppaniksi arkeen. Mitä hiiskuttia siinä sitten olisi minulle??? Missä olisi älyllinen keskustelu? Henkinen kasvu toisen kanssa? Tunne siitä, että on kotona, tutun ja hyvältä tuntuvan ihmisen kanssa, johon voi luottaa? Yhteiseen hiileen puhaltaminen taloudellisessakin mielessä? Huumori, yhteiset aamut, päivät ja illat?

        Seksi seksi seksi - eikö pikku aivoihisi mahdu mitään muuta? Jos ei, niin tee reikä perunasäkkiin ja pane sitä. Ihan yksi lysti sinulle ja säästyypähän naisen aika jonkun normaalimman miehen kanssa tapailuun ja - toivottavasti - naimisiin menoon.

        Herraisä näitä vastauksia. Ihan kaheleita toinen toisensa jälkeen, siis tietysti omanikin ehkä niihin lukeutuu. Miten olisi ennen toisen haukkumista tutustuminen omaan itseensä ja omiin resursseihin?

        Edelleen uskon, että se mitä tänne kirjoitellaan, on se mitä ja miten ajatellaan.

        Miten ihminen, joka laillasi ajattelee, voi ylipäätään edes kuvitella löytävänsä täyspäisen kumppanin itselleen? Tiedän juu, vakka yrittää valita kanttaan.


      • se 01kea
        1961ap kirjoitti:

        Herraisä näitä vastauksia. Ihan kaheleita toinen toisensa jälkeen, siis tietysti omanikin ehkä niihin lukeutuu. Miten olisi ennen toisen haukkumista tutustuminen omaan itseensä ja omiin resursseihin?

        Edelleen uskon, että se mitä tänne kirjoitellaan, on se mitä ja miten ajatellaan.

        Miten ihminen, joka laillasi ajattelee, voi ylipäätään edes kuvitella löytävänsä täyspäisen kumppanin itselleen? Tiedän juu, vakka yrittää valita kanttaan.

        Niin, juu, aivan sairasta puhetta: "...älyllinen keskustelu... henkinen kasvu toisen kanssa... tunne siitä, että on kotona, tutun ja hyvältä tuntuvan ihmisen kanssa, johon voi luottaa... yhteiseen hiileen puhaltaminen taloudellisessakin mielessä... huumori, yhteiset aamut, päivät ja illat..."

        Aivan kaheli nainen. Seksiä sitä olla pitää ja pikkutuhmia kaksimielisyyksiä ja kopelointia ja naintia. Sitähän se elämä on. Niinkö?


    • Kypsää Onnea

      Voi voi! Olin vannoutunut yksineläjä, enkä leski. Tosin nyt molemmat ex-siippani ovat kuolleet jo vuosia sitten. Puoliso on vain yksinkertainen leski:) Elämä on joka tapauksessa mielekästä ja hienoa sopivan kumppanin kanssa.

    • menee se näinkin

      Mä en taida haluta enää mitään. Viimeinen suhde päättyi väärinkäsitykseen. Nyt vain olen. En jaksa raskaan työn vuoksi käydä harrastuksissa, nettideitit ei kiinnosta, kaupan kassajonoissa ei törmää "siihen oikeaan".
      En ole ruma enkä ilkeä. Mutta taidan tällä menolla alkaa rapistumaan kun ei huvita itseään plokata enää. Päivät/viikot/kuukaudet menee samaa rataa.

      • Tämä oli hyvä, koska levätäkin saa. Voihan sitä vaikka ajan kulukseen hetken katsella kaupan kassaa vaikka. on siinä päivän seurusteluannosta jo kylliksi siinäkin! Oli hauska pätkä tässä muun muassa. Tsemppiä, anna ryppyjen vaan roikkua, jos niitä tulee, ei haittaa, kun osaat olla noin cool.


    • rakkauttako?

      Ei puolisoa saa leimata yksinkertaseksi, se on yksinkertasta todella.

    • -56

      28 v. naimisissa aina vaan hän kaunistuu, ei ole vaihdevuodet haitannut, rypyt rumentanut, kilot karissut, silti rakastan ja tarvitsen häntä. kiitos hänelle siitä.

    • pois vaatimukset

      Minä en halua et profiilissa jo pyydetään sienimetsään, tuskin lähtisin tuntemattoman kanssa tai muuta, pitää tanssia, harrastaa kaikkea, milloin sitä voisimme olla kahden?

      Myös jos mies mainostaa viriiliyttään, mistä hän tietää miten etu...kka toimii tositilanteessa, kaikki on sattumaa lopulta.

    • ryppykaunotar

      Etsi ensin "henkistä kasvua", niin kaiken muun rekvisiitan saat sitten automaattisesti; sukupuolisuhteen ja hienon ihmissuhteen ja harrastuskaverin sun muut. Lakkaa ajattelemasta jalkovälilläsi. Jätä seksi omalle (tärkeälle) paikalleen, älä pidä sitä numerona yksi. Muuten annat itsestäsi aivan aivottoman kuvan - todellisen kuvan, tietysti, mutta aivottoman.

      • 10+18

        Eräät naiset joilla nuttura liian kireällä ovat käsittäneet jotkut viestit aivan väärin. Toki suhteesa täytyy olla palhon muutakin, ja siitä muusta tekemisestähän elämä pääosin koostuukin, ja yhteiset harrastukset ym, vaikka pihan haravointi olisi mitä mainiointa yhdessä oloa, tuloksena vielä siisti piha jota kelpaa ihailla. joillekin naisille sex on kuin punainen vaate, sääli.


      • ryppykaunotar
        10+18 kirjoitti:

        Eräät naiset joilla nuttura liian kireällä ovat käsittäneet jotkut viestit aivan väärin. Toki suhteesa täytyy olla palhon muutakin, ja siitä muusta tekemisestähän elämä pääosin koostuukin, ja yhteiset harrastukset ym, vaikka pihan haravointi olisi mitä mainiointa yhdessä oloa, tuloksena vielä siisti piha jota kelpaa ihailla. joillekin naisille sex on kuin punainen vaate, sääli.

        Satun pitämään seksistä paljon enemmän kuin siihen yksin asuessa on mahdollisuus käytännössä. En kuitenkaan vastaisi aloittajan kaltaiselle miehelle, joka vihjailee joka toisessa lauseessaan seksistä. Minulle se on normaali toiminta, normaali ilo. Ihan yhtä normaalia kuin se, että käyn tortulla tuolla pienessä huoneessa, kun se on ajankohtaista. En siitäkään puhu koko ajan - paitsi nyt tässä, kun yritän saada tehtyä selväksi, mihin kategoriaan seksikin minulla kuuluu. Se ei ole minulle "tuhmaa, likaista, tiskisteltävää, virnisteltävää", kuten aloittajalle taitaa olla. Se on kahden aikuisen ihmisen leikkiä, läheisyyttä, ystävyyttä, rakastamista, iloa, helpotusta.

        Aloittaja, kysyt, mitä nainen haluaa. Minä haluan miehen. En sinunlaistasi keskenkasvuista ikäloppua puoliaivoa. Nutturani on kireällä, juu. Johtuu kai siitä, että nykyinen kumppaniehdokas ei tunnu tajuavan, että seksiä on olemassakaan.


    • ryppykaunotar

      Etsin kumppania. Sinun vihjailusi seksistä eivät ole SEKSIKKÄITÄ! Seuraavat lausahdukset tässä ketjussa ovat minulle epämiellyttäviä:

      Seniori, sopusuhtaisen vartalon omaavaa, lihaksikas, "sen (jälkeen) sex, estotonkin on todella makeaa", varttuneemmat, vanhan ajan emäntä tyyppiä, ja sitten aivan jotain muuta jotain täydellistä josta molemmat pidämme!, "seksihän kruunaa kaiken muun hyvän, siitä saa iloa ja voimaa arkeen, eihän parempaa voi olla kun intohimoinen rakastelu hekilön kanssa joka tärkein sillä hetkellä, siinä estotkin kaikkoaa, mielestäni nainen saa/ pitää olla aloitteellinen siinä kuin mieskin. Ihanaa kun nainen kuiskii rakastamansa miehen korvaan kiihkeästi pieniä tuhmia sanoja.", yli 60v mies antaa naiselle hyvät kyydit, viriili, Kelpais varmaan sullekin nyt puutteessasi nariset täällä., seisoo ja tukevasti meillä monella mutta teistä ei tahdo löytyä sihen kaveria jos sitä harrastaa niin kuin parisuhteessa pitäis., Ei se kerta parissa kuukaudessa riitä pitämään sen tyylin kuntoa yllä ja olla samalla uskollinen., antautua erotiikan vietäväksi kohti hurmion huippua, huoria, molemmat asuu tahoillaan vieraillaan toisen luona, yhdessä saunan lauteilla, peiton alla/ päällä, sohvalla, nojatuolissa, pöydällä tai mitä mielikuvitus tuo mieleen, sitähän tarvitaan kuvitusta meinaan jotta ei urauduta yhteen ja samaan, huumori ja leikkimieltä tietysti oltava, sekä rentoa asennetta molemmilla.Toivottavasti kukaan nainen ei sano miehet vain seksiä, tietysti sitäkin, luettelinhan aluksi pienen osan muustakin yhteisestä. Olen kyllä 60, en ole ryypännyt potenssia, huollossa käyty toimii ainakin vielä moitteetta, että silleen., osaa/ pitää siitä leikistä!, sex ...

      Siis ällöttävää luettavaa. Olen aikuinen ihminen ja etsin aikuista ihmistä kumppaniksi. En etsi jotain puoliaivoa nylkyttäjäksi. Asun kaukana Suomesta ja etsin suomalaista miestä netin kautta, koska aion muuttaa takaisin kotimaahan vähitellen. Tuntuu toivottomalta. Ainakin s24 on pullollaan aloittajan kaltaisia otuksia, mutta kiinnostavat miehet taitavat olla joko hyvin harvinaisia tai jo otettuja.

    • ...............

      Ärsyttää joidenkin tapa kirjoittaa seksi 'sex'. Jonkinlaista estoisuutta se kuvastanee. Jonkinlaista epänormaalia suhdetta seksuaalisuuteen ja seksiin?

    • M 46

      Miehenä vastaan 50 ikäisen naisen tavanneena ja suhteessa olleena jonkin aikaa että .. Sen ikäinen nainen haluaa seksiä, läheisyyttä, ystävyyttä, huolenpitoa, turvallisuutta, luotettavuutta yms ...

      Mitä varmaan haluaa monet muutkin ikään katsomatta.

    • vaitelias kolmasmies

      No onpa ihmeellistä! Miten ihmeessä seksistä on päässyt tulemaan näin iso ongelma? Toiset eivät voi sietää sitä, kun taas toiset ei voi elää ilman sitä. Se on sentään hyvä, että puhutaan... Pitäisikö nyt lähempänä 60-vuotta antaa yksinkertainen käsky sukuelimille, että joutukaa hukkaan, kadotkoon vietti?

      • -70v!

        Heh , eihä toki vielä sellaisia käskyjä, olen lähempänä 70v, mieli tekee edelleen useamman kerran viikossa, patukka jäykistyy, kovettuu, toimii niin että mukava eläkepäiviä viettää, riippuu tosin paljon kumppanista miten pelittää.


    • .........

      lopettakaa miehet kertomasta heti seksistä ja viriiliydestä, eihän nainen halua pelkkää seksiä, yhdessäolo ja puhuminen ym. kuuluu elämään myös ja naiset hakee elämäänsä kumppania usein pitkäksi aikaa..

    • terveisiä miehille

      Heippa vaan. Olen 60-vuotias nainen, ja vakaassa parisuhteessa, joten en hae mitään enkä ketään, mutta muuten huvikseni surffaillessani luin tämänkin viestiketjun.

      Rupesin sitten ihan miettimään, että mitä jos olisin yksin ja toivoisin itselleni kumppania. No, varmaankaan en lähtisi nettiä selailemaan, koska olen niin vanhanaikainen, että haluan ihan ensimmäiseksi havaita tapauksen ja edetä siis siitä, niin kuin sitä silloin muinaiseen maailmanaikaan tehtiin.

      MUTTA jos kuitenkin ajatusleikkinä etsisin kumppania netistä, niin millainen viesti minuun tehoaisi. Ja just joo, tuo seksijuttu olisi heti turn-off. Pienikin maininta seksistä miehen viestissä, ja siihen jäisi lukeminen. No no.

      Seksi on asia, joka on kaikissa suhteissa siellä olemassa, periaatteessa ainakin, ja se joko sujuu tai ei suju, se selviää sitten aikanaan. Mitä ihmettä nämä miehet, siis jo sinne kuudenkymmenen vuoden ikäänkin ehtineet, oikein tarkoittavat ottamalla tämmöisen asian esille heti kättelyssä? Silläkö he luulevat naisen heitä arvottavan ja sen perusteella tekevän valintansa, kun kirjoittavat olevansa viriilejä ja muuta joutavaa? Jos mies on viriili niin sitten on, ja jos ei ole, niin kirjoiottavatko he muka senkin sinne treffi-ilmoitukseen?

      Sitten ymmärrän, jos haetaan pelkkää seksiseuraa. Tosin sittenkin voi olla aika riskaabelia kirjoittaa olevansa viriili. Se asia kun ei nimittäin ole ihan kirkossa kuulutettu kenenkään kohdalla ihan joka kerta ja joka tilanteessa. Mutta jos tätä haluaa uskotella ja hakee vain sänkyseuraa, niin sitten suotakoon. Ne naiset, jotka tällaista vastaavaa tapausta hakevat, ovat sitten ihan eri lukunsa.

      Minä haluan (haluaisin, jos en olisi naimisissa) miehen, joka olisi ensisijaisesti suurisydäminen ihminen ja fiksu mies. Fiksu tarkoittaa miehekästä ja sivistynytttä ihmistä, ei välttämättä mitään korkeasti koulutettua eikä huippuvarakasta, mutta arvot on oltava kohdallaan ja käytös ihmismäistä. Inhoan suupaltteja miehiä, jotka kuvittelevat kaikenmaailman pikkusukkeluuksillaan saavansa naisilta pisteitä. Ylipäänsä miehet, joissa on havaittavissa hivenenkään naissankarin vikaa, yököttävät. Nuorempana näitä asioita ei niin osannut panna kohdalleen, nyt osaan.

      Myös miehet, jotka yrittävät koko ajan olla kaikessa naista parempia ja koko ajan vetää mattoa naisen jalan alta, ovat kaikkea muuyta kuin viehättäviä.

      Minun ihannemieheni ei ole edes mikään marjanpoimija, kyllä minä ne marjat poimin, jos mies sillä välin osaa rempata autoani tai maalata kuistin kaiteet, noin kuvaannollisesti ilmaisten. Minä vastaisin aivan varmasti ilmoitukseen, jossa mies kirjoittaisi tykkäävänsä samoilla metsässä koiran kanssa ja harrastavansa luontokuvausta. Jos mies lämmittää saunan ja kantaa sinne vedet ilman naisen apua, siinä on mies minun makuuni. Minä laitan ruuan ja paistan ne piirakat, pesen miehen paidat ja siivoan huoneet. En tykkää, jos mies siihen tulee puuttumaan ja opastamaan, mies nostakoon vain sohvan pois paikaltaan ja vieköön painavat matot tuulettumaan, jos niin pyydän ja varmasti pyydänkin, koska sitä varten miehellä on ne voimakkaat käsivarret. Kun minä paistan lihapullia, soittakoon mies sitten siinä minulle vaikka harmonikkaa, jos sattuu sen taidon omaamaan. Tai istukoon pöydän päässä ja kertokoon mulle hauskoja juttuja ja vitsejä.

      Seksi on asia, josta voimme sitten puhua aivan erityisellä omalla ajallaan, mutta se aika ei ole heti suhteen alussa tai peräti jossain treffi-ilmoituksessa.

      Ovatko nämä treffi-ilmoittajamiehet unohtaneet, miten he toimivat silloin nuorina miehinä? Kun he hakivat vaikkapa tanssipaikalla kiinnostavaa tyttöä tanssimaan,. alkoivatko he samantien puhua tytölle viriiliydestään tai kun pyysivät tyttöä treffeille, alkoivatko he höpistä seksistä ja sen tärkeydestä?

      Jos nyt jäisin yksin jostain syystä, en varmasti etsiskelisi miehiä mistään netistä. Tällaiset ilmoitukset saisivat minut vain masentuneeksi. Ehkä alkaisin matkustella siellä sun täällä ja jos ketään ei sieltäkään haaviin tarttuisi, niin ainakin olisin saanut nähdä maailmaa. Kymmenen vuotta sitten matkustin paljon Venäjällä, ja jos silloin olisin ollut vapaa nainen, olisin niiltä matkoilta saattanut saada montakin tosi mielenkiintoista ja fiksua kaveria elämääni, sekä suomalaista että sikäläistä. Yksi inkeriläinen mies jäi erityisesti mieleeni, siinä oli mies, jolta puuttui täysin suomalaisten nykymiesten kotkotukset tyhmine seksipuheineen ja sukkeluuksineen, tilalla oli puolestaan aimo annos tervettä järkeä, arvokkuutta ja kunnianhimoa.

      • fdsdfsd

        Tässä on paksua kauraa miehille. Osa tarpeellista, osa ei.


    • 19

      ""Ovatko nämä treffi-ilmoittajamiehet unohtaneet, miten he toimivat silloin nuorina miehinä? Kun he hakivat vaikkapa tanssipaikalla kiinnostavaa tyttöä tanssimaan,. alkoivatko he samantien puhua tytölle viriiliydestään tai kun pyysivät tyttöä treffeille, alkoivatko he höpistä seksistä ja sen tärkeydestä? ""

      Olipa niin totta kirjoituksesi!
      Nykymiehillä (50 ) on tuo seksin ja viriiliyden esilletuominen tärkeää, sillä ei niillä pelitä enää kuten parikymppisenä, vaativat silti naiselta nuorta ikää, seksikkyyttä, timmiä vartaloa jne, unohtavat oman lässähtäneen kroppansa ja erektiovaikeutensa. En mollaa miehiä erektiovaikeuksista, tuleehan joillekin samanikäisille naisillekin kuivuusongemia. Mutta menepäs sanomaan jollekin viiskymppiselle miehelle noista asioista saat melkein turpaasi, kun ollaan niin nuorta ja viriiliä.

      • juppana2

        se sana viriili sitä käyttävät naiset seuranhakuilmoituksissa eikä miehet..miksi naisten pitää tässäkin asiassq valehdella,suomen miehillä on tosi vaikee tulevaisuus,,tasa-arvotanttojen yhteiskunnassa.no ei mua haittaa onneksi.


    • Erja.

      Niinpä joo, vanha sananlaskukin sanoo että siitä puhe mistä puute. Mitä enemmän ongelmia seksipuolella, sitä suuremmat puheet. Kannattaa muistaa.

      Lisäksi tuosta voidaan vetää suht. suora linja miehen sivistystasoon. Se kannattaa myös muistaa.

    • siitä vaan

      joo, todellakin, jos mies haluaa naisesta päästä eroon heti alussa jo, hyvä keino on alkaa kertomaan viriiliydestä ja vihjailla, et seksi on tärkeää hälle.. :)

    • ladynight13

      En ole vielä koskaan kokenut rakkautta, joten odotan ihanaa rakkaussuhdetta.

    • se on varma

      Kyrpää nuo vanhat puumat haluaa

    • ei käy kaikki

      miehet ei ymmärrä sitä, että nainen haluaa olla myös rakastunut mieheen, muute ei seksi kiinnosta..sen kyllä huomaa nainen kun sopiva mies tulee vastaa eli jättäkää itsenne tyrkyttäminen tähän päivään...

    • Villasukkatar

      Mitä nainen haluaa?
      Nainen haluaa tuntea olevansa rakastettu ja olettaa myös, että mies antaa itseään rakastavan sitoutuneesti. Siihen kuuluu niin henkinen kuin fyysinenkin puoli. Kyllä 60-vuotias voi olla vielä hyvinkin aktiivinen eroottisesti riippuen elämän tavoista. Ja tietenkin molempien odotuksesta....
      Ei pelkkä seksi pidä suhdetta koossa, vaan tarvitaan muutakin. Elämän suuret suuntaviivat pitäisi kulkea samaan suuntaan ja muistaa tehdä kompromisseja. Jättää se yksilöllisyys hieman vähäisemmäksi. Ja muistaa olla aktiivinen sosiaalisesti....
      Kyllä se siitä...

    • metsä

      50v naiset upeita, osaavat ja tietävät mitä haluavat.
      ja kyllä ne ovat vielä aktiivisia.
      tykkäävät kun samalla kehutaan..

    • tiimalasinainen

      Etsin jalat alta vievää rakkautta, täydellistä luottamusta, yhteisiä lumoavia hetkiä, mukavaa yhdessäoloa.

      • Mies jolla ikävä !

        Sitähän me kaikki etsimme niin naiset kuin miehetkin ainakin useimmat. Itse kuulun tuohon sakkiin joka etsii, ehkä se osuu kohdalle eläen, eikä etsien, tiedä häntä. Mutkun on saanut elää naisen kanssa ihaanteellisessa suhteessa jossa kaikki oli niin täydellistä, antoisaa sen jälkeen en päästä iholleni ketä tahansa juoppoa, haisevaa liisaa, maijaa, tulee aika kriittiseksi vaativaiseksi, osaa näet vaatia kun hyvää saanut. Valitettavasti se suhde päätyi meistä riipumattomista syistä, rakastimme eron hetkellä toisiamme syvästi. Ehkä niin vieläkin vaikka aikaa 10v.


    • Mami vm.61

      Voi näitä joidenkin miesten juttuja,seniori mä ainakaan mikään seniori ole ja kyllä mä käsitän ton seniori sanan puhuttaessa 65-80vuotiaista!!
      Itse olen 51v aikuinen nainen,ei täsä iässä tarvi mihinkään tiettyyn muottiin itseänsä asettaa,niin kuin täällä jotkut miehet sitä haluavat-vanhanajan emäntä tyyppiä-sallikaa nauraa,mutta nyt eletään 2000 vuosikaudella eikä millään luolamies ajoilla.
      EIHÄN tuolla asenteella voi saada itselleen naista ja jos puhutaan muustakin tähän liittyvästä asiasta niin täällä treffi palstalla näkyy noita hyväksikäyttjä/huijareita liikkuvan ihan tarpeeksi.
      Kyllä luotto menee ihmisiin täällä.

    • Miten lienee?

      Harvemmin kai naisesta käytetään nimitystä seniori, en ole ainakkan havainnut. miehestä puhuttaesta yleisempää.

    • Tuutikki

      Älkää vaan ruvetko sanomaan senioritar! Minusta 'aikuinen nainen' on hyvä.

      • juppana3

        suoraan ja kaunistelematta sanottuna suomi-naisen kanssa elämä on nuoralla tanssimista ja yhtä HELVETTIÄ


    • huoh.

      Tää on kyllä masentavin ketju ikinä.

    • hyväksi käytetty

      tässä minun kokemus.mies on vuosia roikkunut palstoilla.kirjoittaa kauniisti.kauniita asioita.minäkin menin lankaan kuten moni muukin.vuosia uskoin vaikka näin selvästi mitä tapahtuu.mies tukevoituu kaljuuntuu koko ajan.hampaita ei ole suussa.ei kykene normaaliin seksiin.miksi vonkaa palstoilla kun ei muuta mielessä kuin rahastaa naisihmisiä.häpeäkseni olen vuosia ollut kyseisen henkilön otteessa .nyt kun totuus tullu karmeudessaan minulle selväksi on paha mieli.minun kokemukseni on hyvin kielteinen tämän yhden kummajaisen vuoksi pilaa koko touhun

    • Mikä ettei

      Aloitus on asiallinen. juuri tuollainen mies on hyvä. Ottaisin ilman muuta kuvailemasi miehen jos muuten synkkaa ja suhteessa on tunteet mukana molemminpuolisesti.

      • yksi mielipide

        Mielenkiintoisia keskusteluja. Kaikki olemme varmaan huomanneet, että ikä ei niinkään ratkaise. On ihmisiä, jotka näyttää ikälopulta jo kolmekymppisenä. Ihminen joka rakastaa itseään, osaa rakastaa myös muita.

        Itsensä rakastaminen, varmuus ja sitä myötä myös oman seksuaalisuuden tunnistaminen kehittyy monasti vasta iän karttuessa. Nuorena naisena ajattelin väsyneenä, että onneksi seksielämä laantuu kun tulen vanhemmaksi, ei olis ollut aikaa ja väsytti, oli niin paljon muuta. Nyt yli 50, ajattelen seksiä melkein päivittäin. Seksi tai rakastelu on tässä iässä myös hyvin tärkeä, ehkä ei kaikille, eikä tarvitse olla.

        Elämässä hellyys ja rakastaminen on yhtä tärkeätä. Ei elämä lopu 50 kymppiin, silloin Se vasta alkaa.


      • Seniori !

        Täällähän se aloittaja edelleen vapaana, tosin pari vuotta varttuneempana, edelleen nuorekas ainakin omasta mielestä, savuton, liikunnallinen ym ym. Joku voi nyt kauhistua kun kerron erotiikan ja seksin olevan elämän suola. Toki sitä yhteistä kemiaa pitää löytyä molemmilta. Olisi pirun mukavaa kun suht ikäiseni nainen kainalossa kynttilän hämyssä, siinä suukottelua, hyväilyä, makuuhuone kutsuu ennen pitkää, ja aamulla voi hellitellä täkin alla pitkään kun työvuodet takana. Missähän minun mukava mummeli ? Sinun ihosi tuoksu.


      • rakkaudelle!
        Seniori ! kirjoitti:

        Täällähän se aloittaja edelleen vapaana, tosin pari vuotta varttuneempana, edelleen nuorekas ainakin omasta mielestä, savuton, liikunnallinen ym ym. Joku voi nyt kauhistua kun kerron erotiikan ja seksin olevan elämän suola. Toki sitä yhteistä kemiaa pitää löytyä molemmilta. Olisi pirun mukavaa kun suht ikäiseni nainen kainalossa kynttilän hämyssä, siinä suukottelua, hyväilyä, makuuhuone kutsuu ennen pitkää, ja aamulla voi hellitellä täkin alla pitkään kun työvuodet takana. Missähän minun mukava mummeli ? Sinun ihosi tuoksu.

        Onnea sinulle kumppanin etsinnässä! Olen nuorempi nainen ja kauan myös etsinyt turvallista rehellistä älykästä lämminhenkistä miestä. Jossain hän on. Aivan varmasti.

        Onnea kaikille rakkauden etsijöille! Ehkäpä vuosi 2014 on rakkauden vuosi.


    • vanha nainen?

      Minä kohta 50v nainen taidan olla liian vanha teille 50v miehille? Kun menen ulos (harvoiltaan) minuun haluaa tutustua vain alle kolmekyppiset ja yli 60 vuotiaat. Oman ikäiset siistit miehet eivät edes katso minuun päin. Missä vika?

      Olen pitänyt itsestäni huolta. En ole ruma, ihan nätti, siro ja urheilullinen nainen. Toimeentuleva, iloinen ja omasta mielestä tervejärkinen. Pukeuden naisellisesti ja olen ylpeä naiseudestani.

      Pitkän avioliiton jälkeen olen pysynyt sinkkuna kohta 4 vuotta. Pari suhdetta on mahtunut siihen väliin, muttei mitään vakavampaa. Tuntuu, etten enää kelpaa samanikäisille miehille. Pitäisi olla vähintään 10v nuorempi.

      Haluaisin miehen, jonka syliin voisi käpertyä. Uskollinen, rehti, suomalainen mies. Mistä heidät löytää? Netissä pyörii ne jotka ovat olleet siellä iät ja ajat, joten ei kiitos. Baareissa en jaksa juosta. Olen jo menettänyt toivoni.

    • miimiimii

      Voi meitä ihmisiä. Pitäisiköhän järjestää - ihan vaikka valtakunnallisesti! - jokin seurustelutapaaminen esim. kerran kuukaudessa jokikisen vähänkin suuremman (ja miksei ihan pikkuruisenkin) kaupungin keskustorilla kahvikojuineen ja live-musiikkeineen, vaihtuvine esityksineen. Ihan vapaamuotoinen oleskelu- ja ystävänhakupaikka, jonne kaikki olisivat tervetulleita, yksinäiset ja seuralliset, lapsettomat ja lapselliset. Siellä sitten voisi jutella ja tutustua eri ikäisiin, eri kulttuureista kotoisin oleviin, saman maapallon asukkaisiin juuri niin syvällisesti kuin osaa. Ymmärtäisimme ehkä paremmin toistemme arvon niin ihmisinä kuin ystävinä.

    • Viisseiska

      Haluaisin miehen, joka on materian suhteen köyhä, mutta henkisesti rikas.
      Kiinnostunut kirjallisuudesta, musiikista ja elokuvista.
      Hyvän ruoan ja viinin ystävä, mutta jotakuinkin vapaa addiktioista.
      Vihervasuri.
      Sovussa ex-puolisoidensa kanssa.
      Rakastaa lapsiaan.
      Rakastaa Helsinkiä ja merta, muttei hyljeksi maaseutuakaan.
      Hallitsee oman taloutensa.
      Huolehtii kunnostaan, muttei ole urheiluhullu.
      On uskollinen ja ymmärtäväinen, osaa kuunnella.
      Tietää, että "paha ei ole kenkään ihminen, vain heikompi toinen on toista".
      Tietää, että tämän maailman lisäksi on olemassa toinen, hengen maailma.

      Ja toivoisinpa vielä, että hän olisi suunnilleen ikäiseni.

      • Viisseiska

        Ja luonnollisesti: pitää seksistä ja erotiikasta.

        Last but definitely not least....


    • Jkl:ssä miespula

      Itse olen 54 vee täyspäinen, siisti, asiallinen, työelämässä ja muutenkin kaikinpuolin fiksu nainen. Treffeillä tullut käytyä useillakin. Puolet miehistä on niitä jotka eivät ole vaivautuneet edes puhdasta vaatetta päälleen laittamaan eli minua ei kiinnosta ja loput sitten niitä jotka etsivät vain pelkkää ulkonäköä eli todella kaunista naista. Kun löytyisi mukava, suht raitis, savuton, siisti ja uusille asioille avoin vapaa mies. Mutta kun ei, niin ei.

    • +60

      Olen 60v mies tai pappa,ihan miten vaan.Olemme olleet nykyisen vaimoni kanssa yli parikymmentä vuotta yhdessä mutta seksi on täysin kuollutta.En oikein käsitä että mistä se johtuu kun tulemme muuten hyvin toimeen keskenämme.Tietysti riitoja aina välillä tulee mutta ne menevät aika pian ohitse.Olen 9 vuotta vanhempi mutta ei sen siitä pitäisi johtua.Oikein pelottaa aina ehdottaa että voitaisko vähän.Ei se näin ollut kymmenen vuotta sitten.Onko suhde sitten vaan kestänyt liian kauan.En polta,viikonloppuisin tulee kyllä vähän juotua siideriä mutta salillakin olen käynyt 3 kertaa viikossa jo ennenkuin tapasimme.Pakko alkaa katselemaan vähän ympärilleen että olisiko muita naisia vapaana ennenkuin on liian myöhäistä.Täytyy myöntää että kyllä ottaa päähän kirjoitella tekstiä tähän aikaan tälle palstalle mutta ajatukset ei oikein pysy kasassa tämäniltaisten tapahtumien jälkeen.

      • Yhteinen tie

        Heräsi kysymys mitähän ne "tämäniltaiset tapahtumat" mahtoikaan olla. Ilmeisesti ei mennyt oikein hyvin. Tottakait pitkässä parisuhteessa tulee esiin kaikenlaista. Mutta olen sitä mieltä että ei seksin pitäisi kuolla vielä iässänne. Osalla se kuolee, osalla ei. Tai lienee enemmänkin kysymys siitä tuleeko siitä vastenmielistä. Jos parisuhde on kaunis, hellyyttäkin on välillänne ja keskinäistä ymmärtämystä toista kohtaan. Arvostatte toisianne, voi seksikin sujua ja se voi olla kaunista myös vanhemmalla iällä. Ei niin että se olisi tärkeintä parisuhteessa. On paljon asioita ja elämän kokemuksia jotka sitoo pareja yhteen. Naiselle seksiin pyytäminen tarkoittaa toista kuin miehelle. Älä ehdota seksiä vaan tee jotakin. Helli, mene lähelle, ole läsnä ja rakasta, älä puhu seksistä missään tapauksessa. Naiselle tunne on tärkein tie seksiin, ei sanat. Sanat voi vaan ärsyttää. Älä tee seksistä suhteenne tärkeintä ominaisuutta. Se on vai osa parisuhdetta. Ja todellakin, se on kaunista myös vanhemmalla iällä kun sen ymmärtää ja siihen asennoituu oikein. Luottamuksellisessa suhteessa, pettävä vie ilon.


      • Aikuinen nainen

        "Oikein pelottaa aina ehdottaa että voitaisko vähän."

        Älä hyvä mies lähesty naistasi sanomalla noin! Tuollainen kysymys vain ärsyttää, sillä nainen ei ole mikään autosi moottori, joka käynnistyy virta-avaimella!
        Osoita tykkääväsi hänestä (jo heti aamulla ja pitkin päivää) - eikä se todellakaan paljoa vaadi: Pieni hipaisu käsivarteen tai poskelle, hellä hymy tai sana, oven avaaminen ja siinäkin pieni hymy jne., jne....
        Näistä asioista ja eleistä vaimosi tunteet heräävät arkipäivien melskeessä ja touhuissa huolimatta :)!


      • jos sillä on toinen

        Yhdeksän vuotta nuoremmalla vaimollasi taitaa olla sinua nuorempi mies kiikarissa. Sä et vaan kiihota häntä enää. Olisiko siinä yksi syy?


    • olisi mut ei o

      halaus ja pusi.

    • 55+

      jos profiilissa on sana "seksi" se niiiin inhottaa

    • 55+

      temperamenttinen nainen: oli aikoja
      saimme lahjaksi kukkia
      nyt kondomia

    • 1+1=2

      Vanha viesti mutta onko tuollaisia ap:n kaltaisia miehiä vielä olemassa. Ajattelin että he ovat kuolleet sukupuuttoon. On varmaankin monen naisen unelma, mutta ei kapakassa viihtyvien naisten. Ottaisin ilomielin juuri ap:n kaltaisen miehen!

    • pau5

      Juuri tuollaista miestä olen tässä etsinyt, mutta ikäisistäni ( 64v) se ei löydy.Pitäisi olla
      6-8v nuorempi,jotta olisimme samalla viivalla...Ja tuokin on ihan facta, et keskinäinen harmonia ja se 'kipinä' pitää olla molemminpuolinen, silloin seksikin tulee ihan luonnostaan mukaan kuvaan.HAKU on päällä, mistä sen oikean vain löydän ?

    • Yk.

      Juuri noin se menee, yhteistä harmoniaa, kemiaa, kipinää oltava silloin jengat toimii vastakappaleen kanssa. Täällä netissä hengaillessa, kumppania kaivaten vuodet vierii ja me niin naiset, kuin miehetkin vanhenemme huomaamatta. Tarttis nykäistä kai hihasta kun tapaa kiinnostavan henkilön.

    • kantapään kautta

      sukan kantapään kutominen on paljon mielenkiintoisempaa kun vanhan miehen värkin kanssa pelleily, seisooko, ei seiso ym.

    • 《 < > 》

      No mutta kun naisella todella suuri merkitys seisokkiin, erektion kovuuteen. Luulisi jokaisen naisen tuon tietävän. Tuskin on seisokkia nuoremmallakaan miehellä mikäli vastakappale ei sytytä. Niin se on.

    • sippi

      voi voi kyllä se vanhakin tikka tarvitsee puun rungon vaikka vähän lahomman

    • Mielipiteet

      Yksi yhtä mieltä toinen toista mutta niinhän elämä aina on. Kylläinen polkee hunajaakin sanoo viisas kirja. Tämän ajan seksistä jankkaaminen ja joka käänteessä esille ottaminen se vasta kyllästyttääkin.
      Aito kaunis suhde tuo seksinkin kiinnostavaksi parisuhteessa. Parempi harvemmin hyvää kuin usein vähemmän hyvää, etenkin vanhempana. Seksi ja seksuaalisuus ovat parisuhteen keskinäisiä asioita, niistä ei tarvitse liikaa revitellä julkisesti. Kauniimpaa kaksin puhua asioista kumppanin kanssa keskenään ja toteuttaa toiveitaan yhdessä.

      • takaaajettuna

        "mielipiteet"
        Olipa selkeä ja hyvä kommentti,juuri näin sen pitäisi mennä.Seksistä kohkaaminen joka käänteessä vie ne vähätkin halut,jotka kyllä löytyy kun mies vain osaa käsitellä naista eikä nainen ole vain omien halujen kohde.
        Moni liitto menee piloille just tämän asian ja takaa.ajettuna olon takia.Mutta ne miesten putkiaivot,ensin pitäis testata se yläpää ennen alapäätä....


    • Yksinäänköaina

      Mitä 50-65v nainen haluaa ?
      Hellyyttä,kiihkeitä suudelmia, muhinointia autossa, pitkää esileikkiä, pikapanoja,kosketusta. Kumppanuutta, tasavertaisuutta. Nauramista, höpinää, yhteisiä aamuja.

    • Aamuyöllä

      Hellyydestä muhinoinnista ihanasta rakastelusta voi nauttia mukavasti sängyssä. Siihe kahvit päälle ja raukeaa oleilua.

    • Nämätarkeimmät

      Sitä mitä nuorempi mies osaa ja haluaa tarjota jos on todella kiinnostunut daamista.
      Huomiota, hellyyttä, yhdessäoloa, pystyvää hyvää monipuolista seksiä, keskusteluja, panostusta suhteeseen ja rautasta itsevarmuutta.
      Ei nainen kaipaa sohvalta huutelua, vanhanaikaista asennetta, oman egon boostausta, ylimielistä asennetta naisiin, ei addictiota pornoon, chattailyyn toisten naisten kanssa, itsetyydytykseen..
      Inhoan tunnetta kun huomaan että kumppani koko ajan pelkää että se jätetään, epävarmuus on pahinta. En jaksa koko ajan julistaa ja uskotella rakkautta, sen pitäisi toisen tajuta teoista ja käytöksestäkin. Sellsinen on jäätävää jos en uskalla näyttää tunteita jos jotain tapahtuu. Totta helvetissä toinen jättää jos toisesta tulee suolapatsas eikä avaudu tai näytä yhtään tunteitaan. Jos rupee vain tylyksi ja ikäväksi.
      Nuoremmat ei epävarmuutta tunne eivätkä näytä. Heidän kanssa voi elää koko ajan sata lasissa. Ja kun lapset on tehty niin ei tarvi aikuisen naisen ajatella loppuelämän suhdetta. Siitä otetaan irti ilo niin kauan kun se kestää. Nyt eletään 2tuhatta lukua vapaissa suhteissa...ei enää olla viime vuosituhannella. Omistushaluisilla tämä ei toimi.
      Itse olen onnellinen kun rakkaani, minua paljon nuorempi mies itse haluaa olla aina seurassani. Ei tarvi pyydellä käymään, tulee aina kun on aikaa ja itse voin mennä koska vaan hänen luo. Ei olla sovittu mitään, ollaan niin kauan kun hyvältä tuntuu.

    • eimuuta

      Ystävää, kaveria kahville, retkelle, jutteluun. Mitäpä muuta, se riittää.

    • Anonyymi

      mielestäni suht vakaan omillaan toimeentulevan joka ymmärtää kypsän naisen pulleiden rintojen sekä kiimaisen pillun halut. normaalin kotielämän lisäksl sieni-marjaretket saunapäivät ym.ovat hetkiä jolloin naiselle voi antaa normaali intiimimpää hellyyttä. 50-60v naiset tahtovat tuntea itsensä halutuksi ja rakastetuksi se on elämän jatkumisen kannalta hyvä asia.tämän ikäinen voi käyttää enemmä aikaa utsensä hemmotteluun

    • Anonyymi

      Riippuu miehestä johon mahdollisesti ihastuu. Suunnilleen samanikäinen kuin itsekin on.
      Aika näyttää tapahtuuko koskaan mitään.

    • Anonyymi

      Jos haluaisin miehen:
      -iällä ei väliä kunhan ei ihan kakara ole.
      -viinanläträäjää en huolisi.
      -yleissivistys kunnossa. Mikään professori tai pitkälle lukenut ei tarvitsisi olla, mutta perillä maailman asioista ja osattava keskustella monipuolisesti.
      -luonnossa viihtyvä liikunnallinen. Eläinrakas.
      -ei rasisti eikä muutenkaan suvaitsematon toljake.
      -ei missään tapauksessa persu!!!!
      -ei naisen rahoja kyttäävä siipiveikko.
      -halu matkustella ja uteliaisuutta kokea uutta ja uusia maita ja paikkoja.
      -osaa olla myös hiljaa ja keskittyä esim. hyvään kirjaan takkatulen ääressä.
      -kunnioitus toisia kohtaan! Tämä tärkeä.
      -itsetunto kunnossa. Ei kontrolloiva eikä rajoittava. Tajuttava ja hyväksyttävä että tarvitsen paljon omaa tilaa ja aikaa.
      Tässä nyt jotain. Jos miestä haluaisin, mutta olen todennut että vapaana kuitenkin paras.

    • Anonyymi

      Itse haluan aivan tavallisen miehen Saa polttaa alkokin sallittu kohtuudella Olen monta miestä tavannut mukava on käväistä tansseissa,marjassa ym Ainut ongelma et miehet haluaa heti muuttaa yhteen tai sitten pitäisi kaikki vapaa aika viettää yhdessä.Esim kun tulen töistä odottaa et heti hänen luo menen Minulla on koti ja omat kotityöt sekä lapset vaikka aikuisia ovatkin haluan heihin pitää yhteyttä Minulle sopisi parhaiten jos muutama tapaaminen viikossa Tällä iällä kun ei enää naimisiin menoa ajattele no avoliitto ehkä mut vasta kun on kunnolla opittu toisemme tuntemaan

      • Anonyymi

        Olet siis yli 50v nainen.
        Miehet haluaa heti muuttaa yhteen..on se kumma jos joku mies tekee noin niin heti sitä mieltä että kaikki tekee samoin.
        En muuttaisi naisen kanssa heti yhteen, viimeisin suhde kesti reilusti yli kaksi vuotta eikä tehnyt ollenkaan pahaa asua erillään koko se aika. Välimatkaa 30 km eikä tarvinnut kummankaan sanoa että liian usein tai harvoin nähdään. Kuitenkin 2-3 kertaa viikossa.
        40-50v nainen olisi ihanne koska seksiäkin olisi hyvä olla suhteessa kaiken muun lisäksi.


      • Anonyymi

        Kuten eräs laulaja (Kittiä kanssa!) totesi: "I'm just an old-fashioned man with an old fashioned mind. Not sophisticated, I'm the sweet and simple kind. I want an old-fashioned house with an old-fashioned fence and an old-fashioned millionaire." En kyllä muuttaisi kenenkään kanssa yhteen (paitsi ehkä se millionaire). Tässä iässä muutama tapaaminen viikossa kyllä minulle riittää ja siihen vielä naisen kanssa pystyy. Hoitakaa lapsenlapsenne ja akuiset lapsenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis yli 50v nainen.
        Miehet haluaa heti muuttaa yhteen..on se kumma jos joku mies tekee noin niin heti sitä mieltä että kaikki tekee samoin.
        En muuttaisi naisen kanssa heti yhteen, viimeisin suhde kesti reilusti yli kaksi vuotta eikä tehnyt ollenkaan pahaa asua erillään koko se aika. Välimatkaa 30 km eikä tarvinnut kummankaan sanoa että liian usein tai harvoin nähdään. Kuitenkin 2-3 kertaa viikossa.
        40-50v nainen olisi ihanne koska seksiäkin olisi hyvä olla suhteessa kaiken muun lisäksi.

        40-50v nainen olisi ihanne koska seksiäkin olisi hyvä olla suhteessa kaiken muun lisäksi.

        Kymmenen vuoden ikähaarukallako sinun mielestäsi naiset seksiä harrastaa? Olen tuon iän ylittänyt, mutta tarjouksia tulee ja eri ikäisiltä miehiltä. Ehkä eniten nuoremmilta miehiltä. Olen vaan niin kronkeli, mutta hyvin seksuaalinen.


    • Anonyymi

      Rumat naiset

      • Anonyymi

        Saman katon alle asumaan ei missään tapauksessa , riittää kun tavataan silloin tällöin tulee vierailtua 2-3kert viikon aikana samalla voi yöpyä toisen luona mikäli siltä tuntuu. Molemmilla pitää olla myös omaa aikaa joten kumppania ei saa sitoa liiaksi. Liika kahlitseminen tuhoaa helposti hyvänkin suhteen.Yhdessä ulkoilua lenkkeilyä läheisyyttä hellyyttä unohtamatta ja erotiikalle aikaa myös. Näin Kauris mies.


    • Anonyymi

      Voi Luoja, yli 9 vuotta vanha viesti ja vieläkin täällä. Toivottavasti olet löytänyt vastauksen?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2904
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      540
      2761
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1897
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1707
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1382
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      91
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe