Lietsoo viha koko ajan.
Mustamaalaa.
Kroonisen vihan vallassa oleva.
Pelkään hän en tekevän pian jotain.
Esterit bannattava
12
<50
Vastaukset
- Eeeeeeeesteriiiiiiii
Tulee mieleen vanha laulu esteristä, "tyttö sadepisarain ", Martti "Huuhaa" Innanen.................?
Se on totta, että esteri kylvää täällä vihaa, pienestä (toimituksen huom. tosi pienestä päästä) päästä................? - lips lips lips
Joo mutta se nuolee kirkon kuulevia, joten sitä ei tuomita.
- elakim
ja pian
Sitä ei voi tehdä sillä tavalla..
Jos viittaat kirjoituksiin, niin Esterin kirja ei ole vielä valmis.
Lue se juttu, kuka keikkui lopuksi siellä hirsipaalussa.
Se jutska on vielä kesken..
`Ja hän vannotti minua kertomasta, kuka Isäni on.`.
Siihen lupaukseen pelastaa Esterin kansa tulee vielä yllätyskäänne..
Ester ei ollut Juutalainen..
Se kuka odotti siellä portilla kokoajan. On vihje siihen juttuun. Ja se kun Ahveros avasi aikakirjat. Ja totesi. Että se portin edessä päivystävä heebo oli pelastanut Kuninkaan hengen, kun vihollinen oli yrittänyt iskeä hänen kimppuunsa.
Mä voin kertoo sen jutskan, kun se Esterin kirja täytetään.
Mä en viitsi pilata yllätystä kertomalla etukäteen :) - pertsa2011
ja pian sanoi :
Mustamaalaa.
- pertsa2011
mave kirjoitti:
Nyt Esterin verkkarit repeää tyystin, kun menit osoittamaan hänelle ymmärrystä ...Varmaan tekee sinusta rikosilmoituksen.... :D
mave sanoi :
Nyt Esterin verkkarit repeää tyystin, kun menit osoittamaan hänelle ymmärrystä ...Varmaan tekee sinusta rikosilmoituksen.... :D
On meidän kaikkien etu ettei ketään ruveta mobbaamaan. Minusta tällä keskustelupalstalla ei ole ainuttakaan "kiihkoilijaa kansanryhmää vastaan" kuin sä. Ne sinun solvaukset homoja kohtaan ovat vain "mielipiteitä"!?
- pertsa2011
ateisti1982 kirjoitti:
Minusta tällä keskustelupalstalla ei ole ainuttakaan "kiihkoilijaa kansanryhmää vastaan" kuin sä. Ne sinun solvaukset homoja kohtaan ovat vain "mielipiteitä"!?
ateisti1982 sanoi :
Minusta tällä keskustelupalstalla ei ole ainuttakaan "kiihkoilijaa kansanryhmää vastaan" kuin sä. Ne sinun solvaukset homoja kohtaan ovat vain "mielipiteitä"!?
Minähän olen neuvonut heitä kristillisessä opissa ja se on sitä lähimmäisenrakkautta.Ei vaan eheyttämistä! Miksi pitäisi ihmisen elää kristillisessä opissa? Minkä vuoksi Suomen tekemät päätökset tulisi olla kristillisiä?
Lähimmäisenrakkaus on kaukana eheyttämisestä.- pertsa2011
ateisti1982 kirjoitti:
Ei vaan eheyttämistä! Miksi pitäisi ihmisen elää kristillisessä opissa? Minkä vuoksi Suomen tekemät päätökset tulisi olla kristillisiä?
Lähimmäisenrakkaus on kaukana eheyttämisestä.ateisti1982 sanoi :
Ei vaan eheyttämistä! Miksi pitäisi ihmisen elää kristillisessä opissa? Minkä vuoksi Suomen tekemät päätökset tulisi olla kristillisiä?
Esteri on Astarte nimen muunnos, ja siis ikäänkuin "taivaaankuningatar" joka ilmeisesti odottaa syviä kumarruksia puoleensa, kuten myös uuspakanoiden Maria eli Madonna, sen lukemattomissa ilmenemismuodoissa, ja viimeiksi hänet onkin nähty ladonseinässä Huttulassa, josta hän poistui isännä mukaan tallin ylisille, seinässä olevan reijän kautta. Menikö isäntä perässä, sitä ei uutiset ennää kerro, - ellei sitten Seitsemän Päivää tee asiasta jälkijuttua.
- pertsa2011
Ei oo tosi sanoi :
Esteri on Astarte nimen muunnos, ja siis ikäänkuin "taivaaankuningatar" joka ilmeisesti odottaa syviä kumarruksia puoleensa, kuten myös uuspakanoiden Maria eli Madonna, sen lukemattomissa ilmenemismuodoissa, ja viimeiksi hänet onkin nähty ladonseinässä Huttulassa, josta hän poistui isännä mukaan tallin ylisille, seinässä olevan reijän kautta. Menikö isäntä perässä, sitä ei uutiset ennää kerro, - ellei sitten Seitsemän Päivää tee asiasta jälkijuttua.
suuressa puutteessaan haukkua meitä uskovia ainakaan vähään aikaan,jos
oikein tallin ylisille pääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1576536Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064165PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4862867- 322794
- 2012385
- 1862159
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1481517- 611390
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?941123