Olen 22 vuotta,
sinkku, vielä neitsyt!
Näen miehiä joita haluaisin mutta en koskaan uskalla tehdä aloitetta.
Viimekesänä seurustelin 3 viikkoa, mutta mies ei lämmennyt (eikä päästy edes sänkyyn asti), jälkeenpäin oli sanonut kaverilleni että roikuin hänessä...
Tämä on surullista.
Olen nätti, hoikka, kiltti, ujo.
Haluaisin neitsyydestäni eroon mutta pelottaa jo pelkkä siksi että se sattuu.Myös hävettää.
Haluaisin miehen joka on komea, ja haluaa minua muutenkin kuin vain seksi takia.
Olen herkkä, enkä siedä roiseja juttuja.
En ole enää edes käynyt baareissa viimeiseen vuoteen kun tilanne on näin surkea.
Mistä muualta edes voin löytää miehen.
ei miestä
5
152
Vastaukset
- sinkkutyttö kla
löytyykö hauskaa, menevää 19 - 22 vuotiasta miestä kohta 19v naiselle? toivottavasti pidät porukalla bilettämisestä ja myös kotona yhdessä olosta. ainoa vaatimus on että olet sinkku! toivottavasti olet trenditietoinenkin. tutustutaan paremmin.
- .......
Jos olet vain nätti, et voi saada komeaa YT-miestä kuin seksiseuraksi.
Olet KTN, joten vaihtoehtosi ovat:
- KTM parisuhteeseen
- YTM satunnaiseen seksiin - Peukaloisen retket
Onko kolmikymppinen kirosana neidille.?
Periaatteessa hyvältähän tuo kuulostaa ja mielellään kuvankin näkisi, tietty aina ongelmaksi muodostuu välimatkat.
Oon ite kans totaalisen tympääntynyt baareihin ja yö kerhoihin, en oo semmonen tyyppi joka saa noissa paikoissa yhtikäs mitään aikaiseksi. Melkeempä netti tai joku työpaikka on ainoa mistä vois kuvitella naisen löytävänsä. - Satakunnan uros
Mä olen mukava, kiltti, komea ja tykkään halata muuten vaan.
Aina on mukava tutustua uusiin ihmisiin.
Minut löytää myös tuolta treffit puolelta samalla nimimerkillä, eli eikun lukemaan ja jos nappaa niin pistää viestiä tulemaan. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883