Olen 22 vuotta,
sinkku, vielä neitsyt!
Näen miehiä joita haluaisin mutta en koskaan uskalla tehdä aloitetta.
Viimekesänä seurustelin 3 viikkoa, mutta mies ei lämmennyt (eikä päästy edes sänkyyn asti), jälkeenpäin oli sanonut kaverilleni että roikuin hänessä...
Tämä on surullista.
Olen nätti, hoikka, kiltti, ujo.
Haluaisin neitsyydestäni eroon mutta pelottaa jo pelkkä siksi että se sattuu.Myös hävettää.
Haluaisin miehen joka on komea, ja haluaa minua muutenkin kuin vain seksi takia.
Olen herkkä, enkä siedä roiseja juttuja.
En ole enää edes käynyt baareissa viimeiseen vuoteen kun tilanne on näin surkea.
Mistä muualta edes voin löytää miehen.
ei miestä
5
171
Vastaukset
- sinkkutyttö kla
löytyykö hauskaa, menevää 19 - 22 vuotiasta miestä kohta 19v naiselle? toivottavasti pidät porukalla bilettämisestä ja myös kotona yhdessä olosta. ainoa vaatimus on että olet sinkku! toivottavasti olet trenditietoinenkin. tutustutaan paremmin.
- .......
Jos olet vain nätti, et voi saada komeaa YT-miestä kuin seksiseuraksi.
Olet KTN, joten vaihtoehtosi ovat:
- KTM parisuhteeseen
- YTM satunnaiseen seksiin - Peukaloisen retket
Onko kolmikymppinen kirosana neidille.?
Periaatteessa hyvältähän tuo kuulostaa ja mielellään kuvankin näkisi, tietty aina ongelmaksi muodostuu välimatkat.
Oon ite kans totaalisen tympääntynyt baareihin ja yö kerhoihin, en oo semmonen tyyppi joka saa noissa paikoissa yhtikäs mitään aikaiseksi. Melkeempä netti tai joku työpaikka on ainoa mistä vois kuvitella naisen löytävänsä. - Satakunnan uros
Mä olen mukava, kiltti, komea ja tykkään halata muuten vaan.
Aina on mukava tutustua uusiin ihmisiin.
Minut löytää myös tuolta treffit puolelta samalla nimimerkillä, eli eikun lukemaan ja jos nappaa niin pistää viestiä tulemaan. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest635993Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul1155304Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden3804145Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1483334Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma602823- 262161
Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1302161Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri191960Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell851959- 2491916