Olen 22 vuotta,
sinkku, vielä neitsyt!
Näen miehiä joita haluaisin mutta en koskaan uskalla tehdä aloitetta.
Viimekesänä seurustelin 3 viikkoa, mutta mies ei lämmennyt (eikä päästy edes sänkyyn asti), jälkeenpäin oli sanonut kaverilleni että roikuin hänessä...
Tämä on surullista.
Olen nätti, hoikka, kiltti, ujo.
Haluaisin neitsyydestäni eroon mutta pelottaa jo pelkkä siksi että se sattuu.Myös hävettää.
Haluaisin miehen joka on komea, ja haluaa minua muutenkin kuin vain seksi takia.
Olen herkkä, enkä siedä roiseja juttuja.
En ole enää edes käynyt baareissa viimeiseen vuoteen kun tilanne on näin surkea.
Mistä muualta edes voin löytää miehen.
ei miestä
5
181
Vastaukset
- sinkkutyttö kla
löytyykö hauskaa, menevää 19 - 22 vuotiasta miestä kohta 19v naiselle? toivottavasti pidät porukalla bilettämisestä ja myös kotona yhdessä olosta. ainoa vaatimus on että olet sinkku! toivottavasti olet trenditietoinenkin. tutustutaan paremmin.
- .......
Jos olet vain nätti, et voi saada komeaa YT-miestä kuin seksiseuraksi.
Olet KTN, joten vaihtoehtosi ovat:
- KTM parisuhteeseen
- YTM satunnaiseen seksiin - Peukaloisen retket
Onko kolmikymppinen kirosana neidille.?
Periaatteessa hyvältähän tuo kuulostaa ja mielellään kuvankin näkisi, tietty aina ongelmaksi muodostuu välimatkat.
Oon ite kans totaalisen tympääntynyt baareihin ja yö kerhoihin, en oo semmonen tyyppi joka saa noissa paikoissa yhtikäs mitään aikaiseksi. Melkeempä netti tai joku työpaikka on ainoa mistä vois kuvitella naisen löytävänsä. - Satakunnan uros
Mä olen mukava, kiltti, komea ja tykkään halata muuten vaan.
Aina on mukava tutustua uusiin ihmisiin.
Minut löytää myös tuolta treffit puolelta samalla nimimerkillä, eli eikun lukemaan ja jos nappaa niin pistää viestiä tulemaan. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky74815Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444694Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1803845Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty393594Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1133574Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm623060Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1112022Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63897- 93812