Tragus koru.

oonaoon

Siis, otin traguksen ööhhh .. 13päivää sitten yhdessä tapahtumassa täällä simossa. Hoidan tragusta aamuin & illoin, joskus päivälläkin jos satun kävelemään topsipuikkojen ohi. Onko haitaksi jos olen käyttänyt puhistusainetta ja sitten kiertänyt topsilla tapin alta ja takaa ? Lopuksi aina pyörittelen korua hieman. Nyt juuri kun turvotus oli laskemassa, satuinkin nukkumaan koko yön oikealla korvalla, jossa tragus on, nyt se saattaa parisa tunnisakin vuotaa verta ja veri jää kiinni tappin takaosaan, ja jos yritän pyörittää korua, se on todella kivuliasta, ja todella arka, vaikka vasta tuntui että juuri kun se alkoi parantumaan. Mutta joo, kertokaa lisää hoitoohjeita, ja olisi kiva tietää korun vaihdosta miten se tapahtuu. (:

4

394

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kett.

Älä pyörittele sitä korua. Se vaan repii sen lävistysreijän koko ajan auki uudestaan, eikä se parane ikinä sitä tahtia. Ja puhdistusainetta et tarvitse, vesi riittää. Suolaliuosta voi käyttää, jos haluaa.

Pehmitä kuivunut veri ja kudosneste ensin vedellä ja sitten pyyhi pois topsilla. Sitten voit vähän pyöritellä, kun olet varma ettei mitään kuivaa käikälettä siellä enää ole.

• oonajoo

Tragus paranee n.6kk eli ei sulla vielä se oo läheskää parantunu.. puhdistusaineet kuivattaa ihoa eikä oo hyväksi paranemiselle.. 5min päivässä juoksevan lämpimän veden alla riittää, se pehmittää sen kuivuneen töhnän ja on helppo ottaa pois.. niinku Kett. jo sano niin turha pyörittely vaan repii sitä auki uuestaan..

• oonaoonsiis

no kaverila kesti traugsen paraneminen vain kuukauden, että riippuu vähän ihmisestä. (: ja Kett. kiitos tiedosta, jatkan tuohon malliin tästä eteenpäin. (= kiitospaljon

• apteekista

KEITTOSUOLALIUOS!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe