Purentalihakset ja botox

narsk narsk

Olen aikamoinen narskuttelija ja hampaat kärsii hartianseutu jumittuu.
Onko kukaan käynyt ottamassa botoxia narskutusvaivaansa ja millaisin tuloksin...

4

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purentakisko

Minäkin olen narskuttaja, ja käyttänyt purentakiskoa parikymmentä vuotta. Siihen tottuu niin, ettei sitä itse huomaakaan. Kovin seksikäshän se ei ole. Botoxia olen ottanut vain otsaan, en siis purentalihaksiin. Sen voin kuitenkin taata, että botox kestää vain muutaman kuukauden, jos sitäkään. Epäilen, että purentalihasten lamauttaminen botoxilla voi vaikuttaa ilmeisiin ja hankaloittaa puhumista. Hartiat rentoutuvat hieronnalla, ja jos olet kova jännittäjä, siihen on olemassa lääkkeitä.

• narsk narsk

Jep jep, kiinnostais kuitenkin nyt sellaisen kommentti joka on käynyt ottamassa vaivaan botoxia.

• saattaa auttaa
        narsk narsk kirjoitti:

Jep jep, kiinnostais kuitenkin nyt sellaisen kommentti joka on käynyt ottamassa vaivaan botoxia.

hoidettu on. hammaslääkäri ehdotti yöksi purentakiskoa. Olin lukenut netistä botoxhoidosta ja itselleni tehty aiemmin otsan juonteiden hoitoa, joten kokemusta oli. Ensin laitettiin hieman vähemmän pariin kohtaan. Tämäkin jo auttoi muutamaksi kuukaudeksi. Ei tullut puheen ja syömisen kanssa mitään ongelmaa. Seuraavalla kerralla laitettiin hieman enemmän molemmin puolin kolmeen kohtaan. Nyt tuli jotenkin lisärentouttava vaikutus mukaan (kai jännitän kasvojen lihaksia) ja vaikutus on nyt kestänyt yli neljä kuukautta. Mitään erityistä lisävaikutusta en tuntenut, joskin ensipäivinä kun alkoi vaikuttaa oli hieman oudon oloinen tunne. Ilmeisesti maailmalla aika tavallinen hoito. Itselleni käytettiin hieman eri ainetta kuin botox.

• narsk narsk
        saattaa auttaa kirjoitti:

hoidettu on. hammaslääkäri ehdotti yöksi purentakiskoa. Olin lukenut netistä botoxhoidosta ja itselleni tehty aiemmin otsan juonteiden hoitoa, joten kokemusta oli. Ensin laitettiin hieman vähemmän pariin kohtaan. Tämäkin jo auttoi muutamaksi kuukaudeksi. Ei tullut puheen ja syömisen kanssa mitään ongelmaa. Seuraavalla kerralla laitettiin hieman enemmän molemmin puolin kolmeen kohtaan. Nyt tuli jotenkin lisärentouttava vaikutus mukaan (kai jännitän kasvojen lihaksia) ja vaikutus on nyt kestänyt yli neljä kuukautta. Mitään erityistä lisävaikutusta en tuntenut, joskin ensipäivinä kun alkoi vaikuttaa oli hieman oudon oloinen tunne. Ilmeisesti maailmalla aika tavallinen hoito. Itselleni käytettiin hieman eri ainetta kuin botox.

Kiitti.Aion kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      222
      1537
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1207
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      942
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe