on sutjakka, ryhti hyvä, siisti, kepeä, ja tyylikäs. Semmosen haluan, mut onneksi mulla on jo mies, tosin ei tanssi balettia, vaan tanhuaa.
Minusta balettia harrastava mies
9
289
Vastaukset
- tanssiva nainen
Mitkä reidet ja pakarat.. nam!
Naisissa parhaimman näköisiä ovat mielestäni luistelijat:
pieni ja siro yläkroppa ja vahvat takamukset!
Liike on voimaa!- tanssiva nainen
Ensimmäinen kommentti oli siis miestanssijoille, vaikkapa sitten juuri balettitanssijoille. Kauniit jalat ja ryhti!
- Sukkahousunainen
Sukkahousumies!!!
- asdgsadgsad
Kaikki miespuoliset balettitanssijat on homoja. Hyi saatana!
- Mikä noin iljettää?
eli oliko tuo hyi..... nyt siis miehistä pitäville miehille
vai
balettitanssijamiehille, jotka (sinun mukaasi kaikki) pitävät miehistä?
No, mahtavaa että vaivauduit vastaamaan, vaikka noin iljettää.
Olen itse nainen, ja mielestäni balettitanssijoilla on mieletöntä voimaa kauniissa liikkeissään ja mmmmm mitkä reidet ja pakarat!
Ihailen myös kurinalaisuutta, jota tekniikan saavuttamiseksi on tarvittu.
- ikxjifdokseff
Balettitanssija namamammamamama < 3333333 siis ihan vaan siksi koska mies näyttää sexyltääääää. Eli mulle vaan silmäniloa, mutta en usko ett ne ovat miehiä minun miehekseni.
- kauhee ajatus
Balettimies! Ei kyl iske muhun. Olisi kauhee, jos mies laittaisi sukkahousut ja balettihameen päälle! Huh.
- balettihameen...?
kauhee ajatus
on myös se, että joku aikuinen ei tiedä klassisesta, montasataa vuotta vanhasta lajista tuon vertaa. Ja luulee miehillä ja naisilla olevan samat releet.
Luulin, että kuuluu yleissivistykseen. Huh.
Terveisin "balettihametta" käyttävä ballerina.
- huihuhuihuihuihuihui
Kukin tavallaan. Tuppaa olemaan noilla tanssijoilla paikat ihan romuna, kun ikää alkaa olla 40...tanssi on erittäin raaka laji kropalle, vaikka liikunta sinänsä tekee hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657