Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

psychobilly on..

all billys

psychobilly on sitä että pukeudutaan kunnon
vaatteisiin,,on maiharit,nahkarotsii,,kloriitti
farkkuja ja korkeea töyhtää,, ja se on oikee meininki,,psychobilly keksittiin 80 luvulla,,
sen takia jotka halusi rockabillystä rankemman
kuulosta,,ja kyllähän se onkin,,parasta musaa..
ei rockabilly oo sen huonompaa,kummatkin on hyvää
musiikkia..psychobillyjä on rebeleitä ja normaaleja psychobillyjä,eli ei kapinallisia..
mut kyllähän se kantsii olla rebel,elikkä
kunnon psychobilly kapinallinen.. mä vielä sitä
että,,paras psychobilly bändi--demented are go,
se saa aikaseks parasta psychobillyä,ja toinen
on mad sin, nekromantix,meteors on ensinmäisiä
80luvulla tulleita psychobilly bändejä,se on tosi hyvä,,mahtavan kuuloista,,

14

1870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuire

      ...mitkä on meteorsin parhaimpia kappaleita???

      • PSYCHOBILLY REBEL

        NO SILLÄ EI OO PERIA AATTEESSA HUONOO BIISI YHTÄÄN,
        ETTÄ KYLLÄ KAIKKI ON HYVII,,,NO WRECKING CREW
        LEVYLTÄ ON ESIM,,,,3,8,12,13


      • peese
        PSYCHOBILLY REBEL kirjoitti:

        NO SILLÄ EI OO PERIA AATTEESSA HUONOO BIISI YHTÄÄN,
        ETTÄ KYLLÄ KAIKKI ON HYVII,,,NO WRECKING CREW
        LEVYLTÄ ON ESIM,,,,3,8,12,13

        haluutko sanoo ne biisien nimet, en jaksa ettii netistä. laiska paska


      • satisfied
        peese kirjoitti:

        haluutko sanoo ne biisien nimet, en jaksa ettii netistä. laiska paska

        Etkö tosiaankaan jaksa kirjottaa Googleen:

        the meteors discography




        ????????????


    • tyttönen

      voitko kertoo mulle mitä eroo on rebel-psychobillyllä ja normaalilla psychobillyllä? sori, oon vähä tyhmä ku en tiijä :)

      • T: Psyko Billy

        Rebelpsyko on kapinallista Billyä ja Normipsyko on normaalia Billyä


    • Erkki

      Käytkö sinä räkänokka ihan täysillä? Sä
      oot ymmärtäny koko jutun TÄYSIN väärin!

      Kaikki lähtee musiikista, letti, kuteet sun muu
      uhoaminen tulee vasta sitten jos sillonkaan.
      Kapinan kans tällä ei ole mitään tekemistä, mitä vastaan täs ny tarvis kapinoida?

      Ja tollanen idioottimainen rehvastelu, rankkuus ja rasisimi on omiaan munaamaan kaikkien alaa harrastavien maineen.

      Ai mistäkö tiedän? Onpa tullut keikkoja kateltua ja musiikkia diggailtua vuodesta 1976 asti.

      Kaikenlaisia bileitä ja ihmisiä on siis nähyt ja sun mielipiteet on sieltä tyhmimmästä pääst IKINÄ!

      Mieti pikkasen mitä suustas päästät, ei se ole sen vaikeampaa. Mielipiteitä voi toki olla suuntaan jos toiseen, se on sallittua mutta ihan kaikkea ei kannata toitottaa julki.

      Hyvää kesää.

      • ei mikään rokkari

        jepsjeps..
        itse en siis ole rokkari vaikka voin kuunnella elvistä, dick bravea & backbeatsia ynnä muuta fiilisten mukaan.
        eli tollanen meuhkaaminen mitä kirjotuksen aloittaja teki.. on pikkasen huonoa mainosta koko rokkarihengelle.. elikkä itellä on ystäviä jotka on jo yli 30 ja ovat rokkareita.. on vanhat jenkit ja talotkin sisustettu -50luvun meininkiin, vaimot taitaa olla ainoita jotka ei -50 luvulta ole=)..
        mut jos joku rokkari itsensä rasistiks tuntee, niin ei siitä kannata yleisesti musiikin kanssa puhua, kun teette muille rokkareille aika paljon hallaa, kun ihmiset ovat sellaisia että sattuvat yleistämään. niin kuin jos joku teistä ryöstetään ulkomaalaisen toimesta, niin moni ajattelee ikävä kyllä sen jälkeen että kaikki ulkomaalaiset ovat loisia, ja näinhän se ei ole. koska ns. loisia löytyy joka rodusta ihonväriin katsomatta.


      • psychowilly88

        kyllä asiaa!!!! psychobillyn olennaisin osa ei tosiaankaan oo ne kuteet....itte kyl pukeudun, mut vaan sen takii et oon 110%:nen psychobilly fani ja se on mulle elämäntyyli. Ei psycholla ole minkäänlaisia uskonnollisia tai poliittisia aatteita.....ja se rebel homma on iha vaan kii omast henkilökohtasest elämäst ja luonteest.......itse musiikki kyl on aika sekopäistä ja siit se käsitys kai tuleekin!!!! ÄLÄ HUUTELE PASKAA JUNTTI REBEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Hah hah

      Satutko muuten tietämään mistä Köfte on kotoisin? Hiukan ristiriitaista että rasisti pitää Mad Sinia yhtenä parhaista bändeistä. No, etpä taida psychobillystä juuri mitään tietääkään, ainakaan tuon lapsellisen tekstisi perusteella.

      • Dickie

        Heheheheheh, siitäs sai rasistit, heheh!


    • 36v rockabilly.

      " elikkä itellä on ystäviä jotka on jo yli 30 ja ovat rokkareita.. on vanhat jenkit ja talotkin sisustettu -50luvun meininkiin, vaimot taitaa olla ainoita jotka ei -50 luvulta ole=).. "

      OHO! on se ihan uutta kun ihan oikein yli 30 ja rokkareita !

      Teineille tää maailma tuntuu olevan outo paikka...
      luuletteko olevanne ainoita tässä maailmassa jotka haluaa olla jotain?
      sitten kun kasvatte aikuisiksi niin teitä voisi ottaa vakavastikin.

      • ilman jenkkiä

        täytyy muistaa liima rockabilly merkki olkaan vasta sitten kun hankin jenkin , ou jee!

        nyt olen 50% rockabilly


    • Janne.

      "Rebelpsyko on kapinallista Billyä ja Normipsyko on normaalia Billyä "


      koko psykopelleily on yhtä sirkusta.

      on vain yksi ainoa billy ja se on rockabilly.

      loput on feikkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe