Venäläinen mies

Veeruska

vei jalat altani. Olen korviani myöten rakastunut häneen. Hyvästi suomalaiset miehet. Meikä likka vaihtaa maisemaa.

41

7880

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Jos Saksa vain olisi voittanut Stalingradin taistelun... Jossittelua mutta ainahan saa haaveilla.

      • liisa

        Mutta kun ei voittanut.

        Aito venäläinen mies on parasta mitä nainen voi toivoa.


      • Aito suomalainen
        liisa kirjoitti:

        Mutta kun ei voittanut.

        Aito venäläinen mies on parasta mitä nainen voi toivoa.

        Nyrkki heiluu ja viina maistuu venäläisille miehille jopa enemmän kuin suomalaisille. Sen jälkeen kun olette menneet naimisiin, sitä ennen venäläinen mies kyllä yrittää hullaannuttaa sut.

        Sinua on varoitettu, älä sitten tule jälkikäteen tänne itkemään. Sitä saa mitä tilaa.


      • ________
        Aito suomalainen kirjoitti:

        Nyrkki heiluu ja viina maistuu venäläisille miehille jopa enemmän kuin suomalaisille. Sen jälkeen kun olette menneet naimisiin, sitä ennen venäläinen mies kyllä yrittää hullaannuttaa sut.

        Sinua on varoitettu, älä sitten tule jälkikäteen tänne itkemään. Sitä saa mitä tilaa.

        niinkuin suomalaisellekin, kulttuurit aika läheiset, viina maistuu ja nyrkki heiluu ;)


      • ei ole
        ________ kirjoitti:

        niinkuin suomalaisellekin, kulttuurit aika läheiset, viina maistuu ja nyrkki heiluu ;)

        Ei pidä sotkea Lappia koko Suomeen.


    • Mies26

      ...koska itse olen puoliksi venäläinen ja tunnen se maan tavat, voisin vaan sanoa, kulttuuriero on suuri! Naisen asema Venäjällä on toisenlainen, kun Suomessa. Mä veikkaan, hän on huomaavainen sua kohtaan nyt, ehkä hän on komea! Mutta ikinä ei tiedä, mitä on kuoren alla. Tosin, tämähän pätee jokaiseen uuteen tuttavuuteen! Mutta kulttuuriero ja ehkä kielimuuri voi tulla piankin vastaan! Älä innostu liika!

      En halua säikäyttää, minähän voin olla väärässä tämän kaverin kohdalla! Sinä tiedät paremmin.

    • Hirsi

      Jäitä hattuun. Oleskele siellä Venäjällä vähän aikaa. Venäjä ei ole suomalaiselle (tai kenellekään) mikään yksinkertainen maa. Venäläisen kansanluonteen koukeroiden tutkiminen onkin oma tieteenalansa.
      Onnea matkaan!

    • tsih

      sitä sie tarvit. Seurustelin itse vajaat 2 vuotta venäläisen kanssa ja voin sanoa suoraan että tekisin kaiken uudelleen, vaikkei se ihan herkkua ollutkaan.

      Venäläinen kulttuuri on erillainen, kuin suomalainen ja vaikka molemmat sukupuolet ovat mustasukkaisia niin naisen on hyväksyttävä miehensä kaikki teot. Pettämisestä lähtien.
      Mut kyl siel mehet naisiaan hemmottelee. Useimmat suomalaiset miehet voisivat ottaa oppia, ees iha pikkasen.

      Suosittelen seurailemaan tilannetta hetken aikaa, enkä syöksymään suin päin suhteesee, sillä voihan olla että sil on jo nainen. Venäläinen mies on loistava saamaan naisen uskomaan, että tmä on taivaan lahja hänelle, sekä sen ettei muita naisia ole kuin vain sinä... vaikka totuus onkin ihan muuta. Ja se on toditettu monissa suhteissa. Tästä suomaliaisen miehen EI kannate ottaa oppia!
      Nyt jälkeenpäin omasta suhteestani olen nauranut monesti minkälaisia kiemuroita oma Sergeyni teki ja keksi, ettei jääny kii ja kuinka se sai jopa 3 naista uskomaan että on vapaa, vaikka asui kanssani... ja miut viä siihe päälle :)
      Pahat oli miehen tavat mut hyvän maun jätti kuitenkin, vaik suhteesta toipumisee meniki monta kuukautta.

      Joten onnea paljon, kestä tuleva ja ole onnellinen, mutta ota tietyllä varauksella niin et pety mahottomii.

      • Mies

        Itse asiassa alan olla samaa mieltä palstan naisten kanssa - miehen täytyykin olla vähän "peluri" ja uskottomuus on tavallaan miehen oikeus. Pitää pelata kenttää, niin nainenkin pysyy varpaillaan! :) Suurempi ongelma on se jos on sellainen "naistaan arvostava" nössö mitä suurin osa suomalaisista miehistä on!


    • skeptikko

      Suuri osa venäläisistä miehistä todella osaa sen jalkojen alta viemisen jalon taidon... Mutta kuten joku jo totesikin, arki voi tuoda suhteeseen monia sellaisia mutkia joita ei suomalaisten miehenjörriköiden kanssa edes tulisi mieleen ajatella. Uskollisuus/uskottomuuskäsitykset ovat aikalailla erilaisia, samoin kaikki tasa-arvoon yms. liittyvät jutut. Puhumattakaan venäläisistä anopeista...huh. Enpä voi muuta kun toivottaa onnea matkaan...

    • Heisba

      SAmoin kävi mullekkin.Eipä suomalaisia oo tullu kateltua..Päivä kerrallaan vaan vaikka Muut sanois mitä..Yhtä samalla tavoin suomalaisistakin miehistä huonoja piirteitä paljastuu ja suomalaisista vielä enemmänki!
      Onnea vaan!Hyvän valinnan olet varmasti tehnyt!

    • ******

      Mulla on ainoastaan hyviä kokemuksia venäläisistä miehistä..Ovat todella ystävällisiä ja huomaavaisia sekä erittäin vieraanvaraisia..

      Hyvänä esimerkkinä se kun kerran aivan extempore päätin jäädä venäjänreissullani kavereideni kutsusta venäjälle yöksi. En edes tuntenut poikia kovin hyvin ja tyyppiä, jonka luona olin yötä en edes tuntenut.. Koko ajan olin vain poikaseurassa ja todella mukavaa oli..Pitivät todella hyvää huolta..Kyselivät että onko kaikki hyvin ja haluanko jotain jne.Ruokaakin tarjosivat koko ajan..

      Poika jonka luona olin yötä asui omassa asunnossa ja olin lentää selälleni kun menin siihen asuntoon..oli niin kaunis ja siisti..

      Yksi pojista kysyi minulta aiemmin päivällä ennenkä menimme kämpille että haluaisinko valmistaa ruuan..vastasin siihen että tottakai! No kun pääsimme asunnolle niin 19 vuotias kaverini halusi välttämättä itse valmistaa ruuan, ja hyvin se onnistui ja keittiönkin siivosi saman tien..

      Aina venäläisessä seurassa minulla ainakin on todella hauskaa eivätkä pojat todellakaan ole mitään tuppisuita.

      Se mikä minua on kaikkein eniten yllättänyt on se kun olen nähnyt enemmän venäläisiä miehiä, kuin naisia työntämässä lastenvaunuja..Ja aina kun mahdollista venäläinen mies kyllä tarjoaa apua..

      Noin lyhyesti sanottuna Venäläiset miehet ovat aivan ihania eikä enää nuorempi polvi niinkään kulttuurillisesti eroa!

      No itselläni ei kyllä ole hirveästi kokemuksia muista kun näistä nuoremmista 19-26v. sulhasehdokkaista..

      • kalas

        Pelkkää hyvää sain minäkin osakseni, kunnes erehdyin seurustelemaan ja avioitumaan. Silloin se hellyys sai uuden kohteen ja minusta tuli se sama häijy akka mitä suomalaisetkin miehet naisistaan vihjaa.

        Erona suomalainen näyttää heti, venäläinen vasta myöhemmin. Kulttuuri on kulttuuri ja venäläiset ovat uskollisia juurilleen.


      • tietää

        juu kyllä sitä enemmän näki niitä nuoria miehiä työntämässä lastenvaunuja...mutta siihen onkin varsin looginen syy...
        Venäjällä armeija kestää kaks vuotta ja vaan yks kahen kuukauden loma välissä, sinne yleensä pitää mennä 18 vuotiaana ja se on pakollinen..ja toista on venäjän armeijassa kun suomessa, saatetaan kuriton mies vaikka ampua....
        armeijaan ei tarvitse niin kauan mennä jos miehellä sattuu olemaan alle kaks vuotias lapsi..
        että jotkut jotka ei halua mennä armeijaan hankkivat äkkiä ittelleen naisen ja lapsen ja sitten näyttelevät niitä siellä kaduilla tupakki suussa työntelevät....niih..


      • taru
        kalas kirjoitti:

        Pelkkää hyvää sain minäkin osakseni, kunnes erehdyin seurustelemaan ja avioitumaan. Silloin se hellyys sai uuden kohteen ja minusta tuli se sama häijy akka mitä suomalaisetkin miehet naisistaan vihjaa.

        Erona suomalainen näyttää heti, venäläinen vasta myöhemmin. Kulttuuri on kulttuuri ja venäläiset ovat uskollisia juurilleen.

        Jaa , on sitä miehissä eroa. Itselläni takana nyt 7 vuotta avioliittoa venäläisen miehen kanssa. On yhä se sama kiltti ja mukava mies kuin tavatessamme. Kotitöitä ei ole koskaan vierastanut samoin lastenhoito ja ruuanlaitto sujuu paremmin kuin suomalaiselta mieheltä. Lisäksi avioliiton mukana sain aivan ihanan anopin ja appiukon.


      • juuh juuh juuh
        taru kirjoitti:

        Jaa , on sitä miehissä eroa. Itselläni takana nyt 7 vuotta avioliittoa venäläisen miehen kanssa. On yhä se sama kiltti ja mukava mies kuin tavatessamme. Kotitöitä ei ole koskaan vierastanut samoin lastenhoito ja ruuanlaitto sujuu paremmin kuin suomalaiselta mieheltä. Lisäksi avioliiton mukana sain aivan ihanan anopin ja appiukon.

        Ja sitten kaasuputki kasvaa Putinin perässä. Vastaatko muuten tähän. Jos ne on niin mahtavia, niin miksi lähes jokainen vastaan tulija on noin 177 senttinen gangnam joka haisee kuselle, viinalle ja mahorkalle.


    • Veeruska

      kaikkia mielipiteistä, kannustuksista ja varoitteluista. Hyvää kesänjatkoa teille kaikille ja nauttikaa kaikista kohdallenne osuneista ihmisistä. Ovatpa he sitten kansalaisuudeltaan mitä ja mistä tahansa.
      On tää niin ihanaa. Ei oo tää likka kokenut aiemmin tälläista intohimoa ja rakkautta.

    • joo

      haluan myös venäläisen miehen....

    • venäläinen mies

      V****ttaa kyllä olla venäläinen mies tässä maassa. Vaikka koulutus on ja hyvät tulot niin aina näkee pettymyksen suomalaisen naisen silmissä sen epämukavan kysymyksen jälkeen: "Niin, mistäpäin oot?" Olet aina se alempiarvoinen. Sut tuomitaan sen perusteella missä olet syntynyt..

      • minais

        Siis olet venäläinen mies, olet kotoisin maasta, jossa on mielestäni maailman kauneimmat ja naisellisemmat naiset ja haluat kuitenkin suomalaisen naisen?! Suomessa on paljon myös ulkomaalaisia naisia, jotka ovat yksinäisiä. Itse olen virolainen nainen ja ottaisin ilomielin venäläisen miehen. Sääli vaan, että te ette taida tykätä virolaisista naisista.


    • dadadadaaaaa

      Kyllä mulle venäläinen mies kelpais :)

      • niin mullekin

        Mutta ovatko englanninkielentaitoisia ? Venäjä oli mulla vain lyhyenä kielenä koulussa.


    • China Dragon

      Miksi tämä keskustelu on nostettu taas ylös?
      Tuskin aloittajaa moni suomalainen mies edes jää kaipaamaan. Jokaisella singlellä on mahdollisuus mennä näimisiin vaikka eskimon kanssa jos niin haluaa. Mitäpä sellaisesta alkaa palstoilla hehkuttelemaan, aika mitätön juttu kaiken kaikkiaan. Ihmiset kun ovat samanlaisia, elämän ongelmat saman tyyppisiä.

    • kymmenen vuotta koht

      Toivottavasti sait AIDSIN tai päädyit palasiksi moskovalaiseen roskikseen. Typerä ämmä.

      • Anonyymi

        Sairas olet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas olet..

        Kiit samoin ...


    • Mmmmiuku

      Äitini otti silloisesta Leningradista kotoisin olevan miehen opiskellessaan siellä yliopistossa vuonna 1971.Asuivat sitten silloisessa Nl:ssä vuoteen 1982-itse synnyin 1978.Isä ja äiti ovat yhdessä vieläkin.Molemmat temperamenttisiä persoonia-se lienee suhteen salaisuus-ja yhteinen kieli-molemmat käyttävät suomea ja venäjää.Kotityöt ovat faijaltakin hoituneet.
      Itse deittailin kymmenisen vuotta sitten paria venäläistä poikaa,eivät sopineet mulle.Liian machoja.=)

      • ja toivon todella et

        Että nämä "pari poikaa" eivät saaneet kaltaisesi kana-aivon avulla Suomen kansalaisuutta.


      • bisiness star

        Vai että deittailit. Saitko edes hyvät kyydit. Otitko videolle ja myit pamputuksen internettiin. Milläs tiedolla video löytyy netistä.


    • kale12

      Kerran näinkin päin, että suomityttö menee venäjälle, sensijaan, että toisi Igorinsa suomeen.

      • voi kun

        Asia todella olisikin näin.


      • onnellinen ryssan va

        Mun venalainen mieheni taas vei mut ulkomaille, ei Venajalle. Mieheni tienaa 300 000 usd/v. Kun menimme naimisiin, mieheni ja mina olimme varattomia. Kylla sai suomalaisilta sukulaisilta kuulla vinoilua. Aika nolona ja hiljaisia ovat nykyaan. :) ihana mies tuo on ollut alusta lahtien, mutta eihan tuo palkka toki mikaan miinus ole ;) minua kylla onni potkaisi...


      • Raaka Watson
        onnellinen ryssan va kirjoitti:

        Mun venalainen mieheni taas vei mut ulkomaille, ei Venajalle. Mieheni tienaa 300 000 usd/v. Kun menimme naimisiin, mieheni ja mina olimme varattomia. Kylla sai suomalaisilta sukulaisilta kuulla vinoilua. Aika nolona ja hiljaisia ovat nykyaan. :) ihana mies tuo on ollut alusta lahtien, mutta eihan tuo palkka toki mikaan miinus ole ;) minua kylla onni potkaisi...

        Netto vai brutto?


      • onnellinen ryssan va
        Raaka Watson kirjoitti:

        Netto vai brutto?

        Taalla pain ei kukaan mistään bruttotuloista edes puhu, vaan kun palkoista puhutaan, niin kyse on tietenkin nettopalkoista...


      • hahah jakoreva
        onnellinen ryssan va kirjoitti:

        Taalla pain ei kukaan mistään bruttotuloista edes puhu, vaan kun palkoista puhutaan, niin kyse on tietenkin nettopalkoista...

        Kyse on siis parituksesta.


    • kale12

      Suosittelen muillekin "etnoa" harrastaville suominaisille. Muuttakaa toki sen uuden löydöksenne kotimaahan, niin säästymme kaikki turhilta ikävyyksiltä.

      • he ha he

        Kolhoosiin Petroskoihin vaan emännäksi. Täällä ei enää ylimääräisiä menoeriä kaivata.


    • kale12

      Saatamme avustaa jopa matkalipun hinnassa. Mikäli se on yksisuuntanen.

    • heinythaloo

      kyllä täällä näkee taas tämän porukan henkisen iän.mitä se teitä haittaa jos joku seurustelee ulkomaalaisen kanssa.itsellänikin on ukrainalainen nuori mies mutta en minä sitä mainosta.erilainen hän on toki kun aiemmat miehet ja nimenomaan positiivisella tavalla.itsekään en enää suomipojista välitä.mutta se on hei minun asiani.jokaisella on omat mieltymyksensä ja niitä pitää kunnioittaa. :)

      • hy hy hyi

        Ja ei toivoakaan, että siitä tyhjäntoimittajasta tulisi edes puoliakaan yhtä menestynyt mitä krimin tataarit, Odessan juutalaiset tai muut joita hänen kateelliset esi-isänsä todennäköisesti Stalin ja Hitler sedän siunauksella surmasivat. Äläkä väitä, että on tataari tai juutalainen. Ne ei pohjolan kaatopaikan koppaviin ämmiin koske. Sen verran minä tunnen niitä. Pohjolan asukiksi olin kuulemman yhden täyde sensuellit isot huulet omaavan odessalaisen juutalaisen tyttelin mielestä ihan mukava. Pidin tästä huolimatta halut housuissa, enkä käytäynyt kuin joku slaavilainen moukka.


    • Anonyymi

      Jos haluaa katella tappelua ja huutamista 24/7 niin mikäs siinä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe