Löytyykö mistään? Kokoja 44-46.
Olen aika epäuskoinen löytymisen suhteen, kun mistään ei ole tullut vastaan, mutta jospa joku tietäisi.
Farkkuhaalarihametta isokokoiselle?
2
217
Vastaukset
- sadfkllöasö
Itse löysin Lindex-Kappahl-H&M:ltä (joku näistä) muutama vuosi sitten, mutta materiaali oli tavallista puuvillaa ja väri punainen. Mutta siis periaatteessa kyselisin näistä liikkeistä. Ja ulkomaisilta nettisivuilta tietty voit katsella. Listaa löytyy esim. isotkoot.com sivuilta koti- ja ulkomaisista nettikaupoista.
- Todella pettynyt
Kannattaa muistaa myös vaatteiden todellinen koko (vaihtelee valmistajittain). Olin joskus onnesta soikeana kun löysin H&M:sta tarjousrekistä hyvän näköisen 46 numeron hameen ja se on yleisin käyttämäni koko. Onneksi sovitin ennen ostoa, sillä vetskaria ei saanut kiinni kun vyötärö jäi melkein 10 cm auki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875