Voisiko joku kertoa mitä kuuluu scene tyyliin?Millaiset vaatteet,meikit,hiukset yms..?Mitä bändejä ne tyypit kuuntele jne..? Ei mitään haukkuma kommentteja ynnä muuta sellaista turhaa kiitos. (:
scene tyyli
10
2145
Vastaukset
- Mun mielipide sit!
Jos haluu olla scene niin no, pukeutumisessa ei niin erikoista juttua ole vaan saat pukeutua omalla persoonallisella tyylilläsi mutta usein he pukeutuvat kyllä värikkäästi. Meikkiin myös voi käyttää omaa luovuutta esim jotain kivoja kuvioita, värejä, paljon tai vähän eyelineriä yms mitä ikinä keksit :)) Ylensä hiukset voi olla luonnollisen väriset tai tosi värikkäät. Ylensä hiukset tupeerataan ja jos on kiharat hiukset tai hiaman laineikkaat niin ne suoristetaan. Jos hiukset ovat liian paksut ne voi leikkauttaa takaa lyhyet ja eestä pitkät eli pitenevään malliin. Myös etuhiukset voivat olla normaalit tai sitten leikata jotenkin kivasti. Hiuksissa heillä on ylensä raitalisäkkeitä, mantoja tai rusetteja ja koruja käsissä ja kaulassa. Useasti lävistyksiä. ei ole mitään tiettyä bändiä vaan voit kuunnella mistä itse tykkäät. Scene on vain tyyli ei luonne vaikka jotkut ovat senkin päähään jostain saanut. :DD
- jomb4
Mielestäni ei pidä pukeutua joksikin jos ei itse tiedä minkälainen se tyyli on; pukeudu vain miten itse tykkäät sehän se sinun tyylisi on? Ei millään pahalla??
- tikruhh
jos tuo on se tyyli johon se haluaa pukeutua:D
- Masseee
No itte oon Scene, ja mua kiusataan siitä. En oieken suosittelis sitä tyyliä, mutta Yleensä niillä on kirkkaita raitoja hiuksissa, pohjalta Mustat, hyvin vaalet taikak tummanruskeat hiukset. ( voit kirjottaa kuvahakuun '' Scene '' niin sieltä tulee kuvia )
Käyttää yleensä tummia vaatteita, ja neonvärisiä. Nää neonhiusvärit on Sceneillä ja emoilla suositut, ittelläni on pinkkiä ja mustaa hiuksissa. Niitä hiusvärejä voi ostaa mm Cybershopista. Mutta se väri ei oo kestoväri. - Joo, no tota...
Mä olin joskus 6kk sitten tällänen scenehörhelö. Mulla oli aina iso rusetti tukassa ja paljon näitä raitalisäkkeitä, yleensä sokkivärisiä, joskus jopa valkoisia joissa on mustia raitoja. Niitä saa kyllä mun mielestlä lähes kaikkialta, ihan kampaamoistakin (?) (itse olen ainakin ostanut). Käytin tosi värikkäitä vaatteita, joita ostin ihan peruskaupoista. Ginasta saa tosi kivat farkut, ja ideoita paitoihin. H&M on kanssa mun mielestä hyvä. Ei niitä vaatteita tarvii sen enempää ettiä, ostaa sen tyylisiä mitä etsii. Mutta en tosiaan suosittele, ei millään pahalla. Mua koulukiusattiin ala-asteella tyylin takia todella paljon, että päätyin siirtyä "taviksien" joukkoon. Ja haha, muistan sen yhen pävän kun linkussa istuin ja pari mummoa tuli ottamaan mua koruista kiinni ja sanomaan "Sä olet haitaksi yhteiskunnalle, tommonen pois ja heti!" se kyllä loukkasi mua tosi paljon. Mutta kaikkea kannattaa kokeilla.
- Jeeih
Pukeudu niin miten tykkäät. Jos sua kiusataan haistata paskat. Kiusaajat on kateellisia ku ei ite uskalla toteuttaa itseään.
- moiiiiiiiiiiiiiiiiii
Minä olen ollut emo ja nyt sitten scene olen on oma persoonallinen tyylini josta saan tietty kuulla pajon että olen erikoinen pakkaus mutta joo. Käytän lempi värejäni tyylissäni ja minulla on oma desing joten persoonallinen tottakai se mikä mulla on niin ei oo muilla. Mutta katseita tosiaan saan paljon kun kaupungilla kävelen.
- jupsis
musta on paras ku ottaa vaikutteita kaikista tyyleistä ja tekee oman tyylin niiin saa parhaan lopputuloksen
- DumbAwesomeBadass123
Voi harmi kun olen nyt lukenut teidän kommentteja. Kun itse aloin myös sceneksi, sain vain useita kavereita. Monet alkoivat värjäilemään hiuksiaan shokkiväreillä, pukeutumaan scenesti yms. Nyt sitten olen siirtynyt vähän erinlaiseen tyyliin sillä miltei kaikki luokkani tytöistä haluavat olla ernuja.
- TulevaScene
Hei!
Te jotka olette tai olette olleet scenejä niin minkä merkkisiä hius värejä käytitte ja osaavatko parturit/kampaajat leikata sceneä jos olette kilttejä vastatka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338566Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17826Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647