Luonnollinen keino kasvattaa rintoja?

testing__

Hei!

Onko kukaan kokeillut rintojen luonnolliseen suurennukseen markkinoilla olevia hormonivoiteita, pillereitä tai näiden yhdistelmiä (esim. Breast Actives, Perfect Curves), tai jotakin tällaisten valmisteiden ainesosia, mm. pueraria mirifica -nimistä yrttiä, joka sisältää luontaista phytoestrogeenia?
Suomalaisilta sivustoilta ei juurikaan löydy tietoa, mutta ulkomaisilta foorumeilta saa lukea paljon positiivisiakin suosituksia. Moni kertoo kasvattaneensa ko. valmisteilla rintoja reilulla kuppikoolla. Mahtaako olla ihan humpuukia, vai voiskohan oikeasti toimia, edes vähän? Itse aion kokeilla, joskaan toiveet tehosta eivät ole kovin korkealla... mutta ei se paljoa ota jos ei annakaan.

32

4943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pula-ajan missi

      Olen kokeillut Talika-voidetta ja sitä yhtä, jota piti tilata ulkomailta. Talikaa käytin 4 pulloa ja toista kaksi tuubia= ei mitään vaikutusta. Ts rahat olisi voinut säästää operaatioon, jossa myöhemmin kävin. Täällä on ennenkin kyselty näistä voiteista ja pillereistä ja aina samat tulokset : humpuukia ja ihmisten rahastusta. Esim Talikan tarkoitus lisätä rasvakudosta, mutta jos ei ennenstään ole niin miten sitä lisää....

      • Anonyymi

        Hassua että samalla kirjoittajalla on erektio-ongelmia ja nyt kasvattaa rintoja, onkohan transu. On vieläpä pirun sairas kun kehuu täsmälleen samoin sanoin milloin minkäkin ulkomailta tilatun lääkkeen tehoa.


    • povi kohdallaan

      Ystävättäreni sai täällä mainittavan systeemin avulla http://bit.ly/Kotikaupungin-tarjoukset uuden ja todella tehokkaan SPM BUST Rintalifting -rintojen kiinteytys- ja kohotushoidon alle puoleen hintaan.

      Tuo on erinomainen vaihtoehto kauneuskirurgialle - kivuton, ei tarvitse ottaa sairaslomaa, tulehdusvaaraa ei ole ja onnistuu aina.

      • mamammma

        SPM BUST Rintalifting -rintojen kiinteytys- ja kohotushoi näkykö tulosta?


    • lodkfp

      Kiinteytystä ja kohotusta rinnoille? se on täysin päinvastaista, mitä tällä palstalla kysellään.

    • testing__

      Mä haluan uskoa noiden voiteiden ja pillereiden tehoon, luulen että moni pettynyt kokeilija ei ole riittävän kärsivällinen ja lopettaa hoidon kesken liian aikaisin, ennen kuin teho ehtii näkyä. Lisäksi mahdollinen vaikutus lienee myös sen verran pieni, ettei sitä kaikki huomaa pitkällä aikavälillä tai ei pidä lopputulosta riittävänä. Mutta kuten sanoin, itse aion kokeilla, koska minulla on muistakin "ihmeaineista" positiivisia kokemuksia: esim. humpuukiksikin väitetty ripsienkasvatusaine Revitalash toimi itselläni. Talikaan en kylläkään luota, saman firman ripsiseerumilla ei ollut mitään tehoa räpsyttimiini.

    • paras ja

      luonnollisin tapa on hankkiutua tiineeks.

      • siivooja1912

        Uskon että voiteita parempi keino on tehdä penkki- ja vinopenkkipunnerruksia kunnon painoilla. Naiset harvoin saavat rintalihaksiin kauheasti massaa, mutta joskus vähäkin voi olla paljon. Ja muistakaa että jotta lihas kasvaisi, pitää olla isot painot ja about 10 toiston sarjoja. Unohtakaa miljoonien toistojen hinkutus ja eristävät liikkeet kun haluatte kunnolla muotoa ja massaa lihakseen.


    • testing__

      Treenaan toki kroppaani, penkkipunnerrukset ym. kunnon liikkeet hyvin hallussa joten kaiken voitavan olen tehnyt rintalihasten osalta jo vuosien ajan. Ryhtiä ja muotoa saa punttisalilla, mutta pieni rasvaprosentti ei valitettavasti ainakaan kasvata itse rintojen kokoa. Olen ilman treeniäkin laiha ja pitkä, en varmaankaan syö tarpeeksi koska roskaruoka ei maistu ja terveellisellä ruualla se olisi kokopäiväistä hommaa mun geeneillä, kas kun ei painoa tule niin ei... olen painanut lähes saman verran 15-vuotiaasta lähtien (nyt 31v). Leikkaukseen en tahdo, siksi aloin tutkia luomukeinoja.

    • namia naamaan

      Unohtakaa ihmevoiteet.Ne eivät tee ihmeitä-eivät edes pieniä. Ylilaihat naiset saavat rintansa kasvamaan pelkästään syömällä.Helppoa.

    • ####

      Noista voiteista en sano mitään mutta todellakaan paino ei ole aina yhteydessä rintoihin! Mulla oli 45 kilosena yhtä pienet tissit kun nyt 55 kg painosenakin ja muutamalla tutullani myös näin, olen siis jo nainen enkä teini jolla tissit vielä luonnostaan kasvais.. Rasva kertyy naisilla usein enemmänkin lanteille,vatsaan ja reisiin.

      • hrrthyr

        55 kiloinen ON hyvin hoikka! Joten eihän sulla voikaan olla isoja rintoja! Vieläjos urheilet säännöllisesti niin rasvaprosenttisi on pieni, ja riippuu myös mitä syöt. Syötkö paljon rasvaa ja sokeria? Ilmeisesti et. Siinä syy. En tosin suosittele epäterveellistä elämää!


    • carb-b1

      onko keinoa kasvattaa takapuolta?

      • Älä_osta

        Tämä kirjoittaja on humpuukimaakari joka ulkomailta käsin trokaa kaikenlaista (jopa laittomia lääkkeitä). Rahat menee hukkaan eikä tulosta tule.


    • Breast achtives

      Hei! Olen Breast Actives rintojensuurennus pillereiden ja voiteen käyttäjä. Olen kokeillut kaikenlaisia pillereitä ja osasta epäilin etteivät ne olleet ihan sitä mitä pitäisi, joten jos tähän päädyt osta ihmeessä tuotteet vain Breast Actives omilta sivuilta. Ok, olen käyttänyt tuotteita (pillrerit ja voide) yli viisi kuukautta jatulos on tämä: 1 kk ei huomattavaa vaikutusta, hieman rintojen arkuutta. 2 kk rintojen arkuus lisääntyy ja rinnat hieman pyöreämmät. 3 kk kiinteät rinnat kasvua hieman enemmän. 4 kk rintaliiveistä sai poistaa push up tyynyt nyt rinnat täyttävät liivit eikä tarvitse täytettä liivien tyynyistä. 5 kk rintavako saavutettu....jatkan tuotteiden käyttöä koska luin ainesosat netistä ja luonnontuotteita kaikki aines osat. Rintojen raju hieronta aktivoi rintarauhasia joten kaikki kolme yhdessä toimii loistavasti. Vuosien etsinnän jälkeen voin olla tyytyväinen löytämäni tuotteeseen. Pitkän prosessin tulos on tosi hyvä.

      • Testaisiko joku?

        Mutta tulee kalliiksi koska lopettaminen palauttaa alkuperäisen tilanteen. Todennäköisesti suurin ansio on rintojen säännöllisellä hieronnalla jolla olet käynnistänyt oman luonnollisen prolaktiinin tuotannon. Jos voiteissa on pelkästään luonnontuotteita, niillä ei liene mainittavampaa etua lopputulokseen, mikä muu voide ajaisi todennäköisesti saman asian.

        Voiteiden ja pillerien tehon voi testata sillä ettei hiero rintoja, silloin näkisi onko noilla mitään todellista vaikutusta. Vastaavasti joku voi kokeilla pelkkää rintojen hierontaa ilman näitä tuotteita ja katsoa mitä tapahtuu.

        Minäkin olisin kiinnostunut jos esimerkiksi kuuriluontoisella käytöllä saisi hieman rintoja suuremmiksi, mutta jatkuvaan käyttöön en ala kalliin hinnan vuoksi.


      • Brest Achtives
        Testaisiko joku? kirjoitti:

        Mutta tulee kalliiksi koska lopettaminen palauttaa alkuperäisen tilanteen. Todennäköisesti suurin ansio on rintojen säännöllisellä hieronnalla jolla olet käynnistänyt oman luonnollisen prolaktiinin tuotannon. Jos voiteissa on pelkästään luonnontuotteita, niillä ei liene mainittavampaa etua lopputulokseen, mikä muu voide ajaisi todennäköisesti saman asian.

        Voiteiden ja pillerien tehon voi testata sillä ettei hiero rintoja, silloin näkisi onko noilla mitään todellista vaikutusta. Vastaavasti joku voi kokeilla pelkkää rintojen hierontaa ilman näitä tuotteita ja katsoa mitä tapahtuu.

        Minäkin olisin kiinnostunut jos esimerkiksi kuuriluontoisella käytöllä saisi hieman rintoja suuremmiksi, mutta jatkuvaan käyttöön en ala kalliin hinnan vuoksi.

        Olen kokeillut vaikka ja mitä ennen tätä. Lapset on tehty maailmaan ja siitähän seurasi rintojen koon muutos pienestä B kupista melkein A kuppikokoon ja rinnat roikkuivat huh huh, joten se laittaa kokeilemaan kaikkia vaihtoehtoja paitsi silikonia jossa iho ohenee eikä koskaan saa omia rintojaan takaisin. Voide kimmoisuttaa rinnan alueen ihoa ja kiinteyttää todella roikkuvat rinnat takaisin muotoonsa. Kuppikokoni on nyt täyteläinen B hieman jopa ulos pursuava jo tästä koosta eivätkä rintani roiku enään koska volyymia on tullut rintojen koko alueelle. Hinnasta voin sanoa että mitä suuremman satsin tilaa ja todella haluaa täyteläiset rinnat niin ei se päivää kohden maksa paljon jos pienet rinnat on vaivannut mieltä jo parikymmentä vuotta niin halpa se siihen nähden on ja olen kyllä enemmän kuin haltioissani tuloksesta. Mikään vitamiinikaan ei tehoa ennen kuin sitä käytää säännöllisesti ja tässä pätee sama periaate,,silti jos olette kuukausia tai vuosia haaveilleet niin kannattaa kokeilla, ei se tule silikonien hintoihin ja silti saa volyymia ja naisellisuus palaa. Hieronta kyllä nopeutaa rinnan kasvua kun rauhaset aktivoituvat ja sehän on tarkoituskin.


      • Puristelija
        Brest Achtives kirjoitti:

        Olen kokeillut vaikka ja mitä ennen tätä. Lapset on tehty maailmaan ja siitähän seurasi rintojen koon muutos pienestä B kupista melkein A kuppikokoon ja rinnat roikkuivat huh huh, joten se laittaa kokeilemaan kaikkia vaihtoehtoja paitsi silikonia jossa iho ohenee eikä koskaan saa omia rintojaan takaisin. Voide kimmoisuttaa rinnan alueen ihoa ja kiinteyttää todella roikkuvat rinnat takaisin muotoonsa. Kuppikokoni on nyt täyteläinen B hieman jopa ulos pursuava jo tästä koosta eivätkä rintani roiku enään koska volyymia on tullut rintojen koko alueelle. Hinnasta voin sanoa että mitä suuremman satsin tilaa ja todella haluaa täyteläiset rinnat niin ei se päivää kohden maksa paljon jos pienet rinnat on vaivannut mieltä jo parikymmentä vuotta niin halpa se siihen nähden on ja olen kyllä enemmän kuin haltioissani tuloksesta. Mikään vitamiinikaan ei tehoa ennen kuin sitä käytää säännöllisesti ja tässä pätee sama periaate,,silti jos olette kuukausia tai vuosia haaveilleet niin kannattaa kokeilla, ei se tule silikonien hintoihin ja silti saa volyymia ja naisellisuus palaa. Hieronta kyllä nopeutaa rinnan kasvua kun rauhaset aktivoituvat ja sehän on tarkoituskin.

        Mut mitä se nyt sitte maksaa esim se 6kk setti?


    • nml2

      Implantti tai rasvansiirto taitaa olla ne oikeesti toimivat

      • implanrasv

        Syöpä riskit.


      • jhgfgjhg
        implanrasv kirjoitti:

        Syöpä riskit.

        Taitaa olla enemmän syöpäriskiä epämääräisissä pillereissä tai voiteissa.


    • yjtyjyjt

      ala lihoa ja laiskistua, liho 10 kiloa, läskiä menee taatusti rintoihisikin. Itse painoin noin 60 kiloa ollessani 27 v, kuppi oli normaali c- d, siihen lisää 10 vuotta ja 20 kiloa, niin rinnat on noin F kuppi, ympärys 110 cm. Rinnat pursuaa kaikkialta, suunnittelen pienennysleikkausta takas C-D kuppiin.
      Syö rasvaa, sokeri, älä urheile.Tosin voit saada diabeteksen, yms .

    • Getreal31

      Unohda huuhaa voiteet. Täyttä huijausta ja humpuukia.

    • Humpuukia!

      Itse olen kokeillut nyt 5kk Breast Activesia, yksi kuukaus jäljellä. Mitään tuloksia ei näy, rahat ovat menneet täysin hukkaan, joten ÄLKÄÄ ostako, täyttä huijausta! Vältin kofeiinia, söin runsaasti ja monipuolisesti, liikuin... Ei tuloksia. Suosittelijat vain palkattu mainostamaan tuotetta. Mikään rintojen hierominenkaan ei toimi, on nuita kohta tuo puoli vuotta tullut säännöllisesti hierottua mutta ei ole ollut vaikutusta. Välillä turhaan tuli vain innostuttua että nytkö ne alkavat kasvaa mutta johtuikin vain menkoista. Pakko vissiin vain hyväksyä mitättömät rintani. Vielä kerran: ÄLKÄÄ OSTAKO, PELKKÄÄ HUIJAUSTA.

    • Huijausta

      Olen käyttänyt Breast Activesia 6kk ja valitettavasti en ole saanut niin minkäänlaisia tuloksia! Siksi lähdin nyt tutkimaan minkälaisia kokemuksia muilla on kyseisestä tuotteesta ja nyt tiedän että ihan huijaustahan se oli koko touhu! Epätoivosena mietin mitä seuraavaksi!

    • any

      mites ootteko kokeillut easybustia?? onko kenelläkään kokemusta?

      • Humpuukia!?

        Samaa mömmöä eri nimellä. Vain myyjä hyötyy mukavista tuloista.


    • pienetihanat

      isot paksut rinnat on tätimäistä

    • kasvaaa

      syö paljön

      • ehkäsemeenäin

        lehmänmaitoa.


    • Expl

      Jos olisi hyvä menetelmä, kaikki plastiikkakirurgit ehdottaisivat sinulle sitä.

    • Expl

      Rintoja voi saada yhden kuppikoon suuremmaksi ilman leikkausta Brava, imukuppi menetelmällä. Vaatii muutaman kuukauden- vuoden imukupin käyttöä. Tuloksen voi varmentaa teettämällä lopuksi rintoihin rasvan siirron.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe