Kuhmossa kaadettiin 360-kiloinen karhu
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Savon Sanomat Kuhmossa kaadettiin 360-kiloinen karhu/1135268797329
kysymys kuuluu kuinka pitkä olet päälaesta perseeseen mitattaessa itte sain karhumittana 92 senttiä, voipi hiukka heittää ku yksin mitattuna ei saa sitä niin tarkasti, niin kuin ei penistäkään kannata yksin mitata ku sopivassa seurassa voipi tulla sentti lisää pituutta.
Uroskarhu painoi 361 kilogrammaa ja oli lähes kaksi metriä pitk
7
76
Vastaukset
- kirpsu
Sehän vois olla siis malli :D
Kaikkee hassua miehetkin kysyy :D Häntäluuhun asti mitattuna ois 84 senttiä.Mut mie oon sen 10 senttiä sinuu lyhyempi.- kirp-su
Siis ninko näin :)
- kirpsu
monte24 kirjoitti:
juu noin vaik
Pyysin muuten exää mittaamaan itsensä :) vastaus tullee parissa tunnissa kunhan löytää rullamittansa :)
Painun nyt välillä hommiin, kerron kun tiä. Heipsan :D - kirpsu
kirpsu kirjoitti:
Pyysin muuten exää mittaamaan itsensä :) vastaus tullee parissa tunnissa kunhan löytää rullamittansa :)
Painun nyt välillä hommiin, kerron kun tiä. Heipsan :DKaappi ilmoitti mitaksi 106 cm :)
kirpsu kirjoitti:
Kaappi ilmoitti mitaksi 106 cm :)
eikö suomesta oikeasti löydy miestä joka istualtaan olis yhtä pitkä ku toi nalle??
- kirpsu
monte24 kirjoitti:
eikö suomesta oikeasti löydy miestä joka istualtaan olis yhtä pitkä ku toi nalle??
Tuskin kuule, tohon 106 cm:inkin tarvitaan jokseenkin iso mies. Dazu vois olla samoja mittoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594753
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183336- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882