Mutta missä on pekka?

kaverit kaipaavat

Pekka katosi, minne? Se puhu lähdöstä sorsamettälle, mutta baarissa se oli kuulemma ollut. Ei ole ollut koulussa alkuviikkona lainkaan. Löysiköhän se jonkun sutturan?

7

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Son kuule ryystämässä kaffia matarengissa hotelila, sielä mie sen näin, sillä oli semmonen ruottia molottava nainen kainalossa. Ei se selvänä ollu, ei se senthään selvänä ruottalaista...

    • kaikista

      huonoin provo minkä oon ikinä lukenut.ei varmaan kannata ilmoittaa poliisille, jos joku on kadonnut.

      • Kaikenlaisia

        tosikkoja sitä yöllä liikkuu?


    • hymyile vähän.

      joillaki sitä vaan ei ole huumorintajua ollenkaan.vitsinä tehty juttu. ei mikään provo.

      • Pekka löytyi veneest

        Niin oli vitsi. Opiskelutyönä seurasimme, miten ihmiset reagoivat selkeään vitsiin ja huuhaa-viestiin. Juttu oli kuitenkin harmiton eikä se loukannut ketään.

        Saatuja kommentteja oli aika vähän, olisi pitänyt ehkä vääntää juttu kaljan hinnasta tai laimentamisesta. Selkeästi kuitenkin huomataan eri ihmistyypit, jotka kommenttien takana ovat. hymyile vähän - nimimerkki oli ajantasalla ja osasi suhtautua. Mutta ei hänkään kommentoinut meidän juttua, vaan provoksi haukkujaa.

        Provoksi haukkuja on kuitenkin valveutunut ihminen, hän hakee jotain uutta ja mielenkiintoista tältä palstalta. Häntä tällaiset turhanpäiväiset viestit ärsyttävät ja hän katsoi asiakseen huomauttaa ehkä kiukustuneena aloitusviestistä. Kielenkäyttö taas kertoo, että hymyile vähän - nimimerkki on vähintään 30v, mutta provoksi haukkuja on alle 20-vuotias.

        Kellonaikoja analysoimalla voi myös päätellä, että Provoksi haukkuja on nuorempi henkilö, joka on ehkä pelannut tai muuten surffannut netissä ja aamuyön ensimmäisinä tunteina purkaa turhautumista näppäimistön avulla.

        Orginaal-mikko on nimimerkki-kirjoittaja. Tuo on vaarallista, hänen kirjoituksiaan voidaan jäljittää vuosienkin päähän ja hän paljastaa itsestään palan sieltä - palan täältä. Hän tuntuu tietävän paljon Kemi-Tornio- alueesta, Rovaniemestä, Kittilästä ja länsi-lapista, hienoa Hoon päälle - kirjoitustakin löytyy. Tähän aloitukseen hän suhtautui humoristisesti ja yritti jatkaa juttua siinä kuitenkaan onnistumatta.

        Oletteko huomanneet, että kun seuraatte omia kirjoituksianne, miten mielentila ja vuorokauden aika vaikuttavat tekstin sävyyn, joillakin selvästi myös humalatila.


      • 5ew45hw4e5yj
        Pekka löytyi veneest kirjoitti:

        Niin oli vitsi. Opiskelutyönä seurasimme, miten ihmiset reagoivat selkeään vitsiin ja huuhaa-viestiin. Juttu oli kuitenkin harmiton eikä se loukannut ketään.

        Saatuja kommentteja oli aika vähän, olisi pitänyt ehkä vääntää juttu kaljan hinnasta tai laimentamisesta. Selkeästi kuitenkin huomataan eri ihmistyypit, jotka kommenttien takana ovat. hymyile vähän - nimimerkki oli ajantasalla ja osasi suhtautua. Mutta ei hänkään kommentoinut meidän juttua, vaan provoksi haukkujaa.

        Provoksi haukkuja on kuitenkin valveutunut ihminen, hän hakee jotain uutta ja mielenkiintoista tältä palstalta. Häntä tällaiset turhanpäiväiset viestit ärsyttävät ja hän katsoi asiakseen huomauttaa ehkä kiukustuneena aloitusviestistä. Kielenkäyttö taas kertoo, että hymyile vähän - nimimerkki on vähintään 30v, mutta provoksi haukkuja on alle 20-vuotias.

        Kellonaikoja analysoimalla voi myös päätellä, että Provoksi haukkuja on nuorempi henkilö, joka on ehkä pelannut tai muuten surffannut netissä ja aamuyön ensimmäisinä tunteina purkaa turhautumista näppäimistön avulla.

        Orginaal-mikko on nimimerkki-kirjoittaja. Tuo on vaarallista, hänen kirjoituksiaan voidaan jäljittää vuosienkin päähän ja hän paljastaa itsestään palan sieltä - palan täältä. Hän tuntuu tietävän paljon Kemi-Tornio- alueesta, Rovaniemestä, Kittilästä ja länsi-lapista, hienoa Hoon päälle - kirjoitustakin löytyy. Tähän aloitukseen hän suhtautui humoristisesti ja yritti jatkaa juttua siinä kuitenkaan onnistumatta.

        Oletteko huomanneet, että kun seuraatte omia kirjoituksianne, miten mielentila ja vuorokauden aika vaikuttavat tekstin sävyyn, joillakin selvästi myös humalatila.

        Ei teilläkään hyvin mene kun tänne tulette opiskelijatyötä tekemään :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


    • Siekös

      sen huomasit? Mie en ainakhaan ole ollu asiala, mie olen nukkunu yöni oikheen kunniallisesti, en mithään riettailuja enkä irstailuja ole harrastanu, mien olen siveä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe