ÄLYKKYYS (testi)

K. Elpoinen

Paljonko saat älykkyysosamääräksesi tällä testillä? Totuudenmukainen tulos tulee vain, jos teet testin tosissaan, etkä pelkästään klikkaile summassa vastauksia.

http://www.mensa.fi/sivu.php/nettitesti

123

952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuloksesi: ÄO = noin 123

Siten lienet älykkäämpi kuin 94 prosenttia väestöstä.

Älykkyysosamääräsi on suuntaa-antavan nettitestimme perusteella jonkin verran alle Mensan pääsyrajan, mutta tuloksesi on korkea ja kannattaa tulla testiin!

Mensan jäseneksi pääsee suorittamalla valvotussa testissämme älykkyysosamäärää 131 (keskihajonnalla 15) vastaavan tuloksen, johon yltää noin 2 % väestöstä. Voit tutustua tarkemmin älykkyyteesi tilaamalla kotitestimme tai tulemalla Mensan testiin, josta saat psykologin tarkistaman tuloksen ja todistuksen älykkyysosamäärästäsi.

olenkohan minä nero?

mur?

• Masa Mensa

Et ole, mutta ihan kiva :-)

• Masa Mensa kirjoitti:

Et ole, mutta ihan kiva :-)

nii no, täytyy kyl myöntää et vähän olin doupingia täs käyttänyt
        keskioluen merkeissä..
        jos testailis huomenna uudestaan,

tosin ihan perstuntumalla kait tuo testi menee sittenkin..

mur

• Pikku-Murri kirjoitti:

nii no, täytyy kyl myöntää et vähän olin doupingia täs käyttänyt
        keskioluen merkeissä..
        jos testailis huomenna uudestaan,

tosin ihan perstuntumalla kait tuo testi menee sittenkin..

mur

teinpä nyt uudestaan tuon testin, kaksikin kertaa
        ensin hitaasti ja vastausvaihtoehtoja tarkemmin pohtien, tulos: 121
        sitten nopeasti, sen kummemmin pohtimatta, tulos: 123

mur

• 14+19

Sain tulokseksi 128. Täytyy olla ihan tyytyväinen, kun huomioi vireystilan ja olosuhteet. Täytynee mennä vihdoin tuohon viralliseenkin testiin, kun kotitesti joskus teininä osoitti jo maagisen rajan ylittämistä.

• :.:

Miksi haluat mennä varsinaiseen testiin?

• 14+19
        :.: kirjoitti:

Miksi haluat mennä varsinaiseen testiin?

Hyvä kysymys. Itse uskon, että tämä testi ei korrelloi oikein älykkyyden kanssa, niin kuin minä varsinaisen älykkyyden koen, mutta sen sijaan mittaa loogista päättelykykyä senkin edestä. Joten jos olen 2% parhaimman kuvapäättelijän joukossa, niin onhan sekin jo enemmän kuin ikuinen neljäs sija urheilukisoissa :) Vanhana mummuna voi kenties lämmittää mieltä?!

• Nimim. Erkki
        14+19 kirjoitti:

Hyvä kysymys. Itse uskon, että tämä testi ei korrelloi oikein älykkyyden kanssa, niin kuin minä varsinaisen älykkyyden koen, mutta sen sijaan mittaa loogista päättelykykyä senkin edestä. Joten jos olen 2% parhaimman kuvapäättelijän joukossa, niin onhan sekin jo enemmän kuin ikuinen neljäs sija urheilukisoissa :) Vanhana mummuna voi kenties lämmittää mieltä?!

Tässä toisenlainen nettitesti, itse saan tuosta paremman tuloksen, kuin Mensan testistä, josta siitäkin sen pikuprosentin tuloksen.

http://tieku.fi/aeotesti

• 14+19
        Nimim. Erkki kirjoitti:

Tässä toisenlainen nettitesti, itse saan tuosta paremman tuloksen, kuin Mensan testistä, josta siitäkin sen pikuprosentin tuloksen.

http://tieku.fi/aeotesti

Tämä oli tosi hyvä testi, monipuolinen ja mielestäni haastavampi kuin tuo ensimmäinen Mensan vastaava. Sain toisaalta täsmälleen saman tuloksen, vaikka nyt sentään sammutin taustalta television. Eipä taida tuo tulos siis muuttua oikeassakaan Mensan testitilanteessa, mutta silti taidan sen käydä tekemässä. Näkeepä sitten ainakin, miten painetilanne vaikuttaa tulokseen.

• """

Joo huono ja valikoiva muistin hippunen

• dippadappadi

Kappas, nettitestistä tuli suhteellisesti vähemmän kuin oikeasta testistä. Univelkaisena ei ehkä kannattaisi näpertää testiä. Keskihajonnalla 24 Mensan testistä tuli 142.

Oikeassa Mensan testissä oli allekirjoittaneelle yksi paha rasti. Siellä kysymyspatteri ja vastauspaperi olivat kaksi erillistä paperia. Itse en pysty merkitsemään vastauksia oikeaan kohtaan ilman virheitä. Joissain osioissa olin vastannut väärälle riville / samalle vastausriville kahteen kertaan jne.

• no,

tuossa annettu maksimipistemäärä on 135.

• dippadappadi
        no, kirjoitti:

tuossa annettu maksimipistemäärä on 135.

Niin, jos osaisit tilastomatematiikkaa, tietäisit mitä eroa on keskihajonnalla 15 ja 24 - ja miten ne vaikuttavat pistemäärien tulkintaan.

Aito Mensan testi on tehtynä vuosia sitten, silloin kun keskihajontana käytettiin 24:ää, jolloin Mensan raja oli 148.

Eilen tässä nettitestissä tuli tulokseksi... olikohan se 122 (keskihajonta 15) ... ja se on suhteellisesti huonompi tulos kuin aidossa Mensan testissä saatu.

• jaha,
        dippadappadi kirjoitti:

Niin, jos osaisit tilastomatematiikkaa, tietäisit mitä eroa on keskihajonnalla 15 ja 24 - ja miten ne vaikuttavat pistemäärien tulkintaan.

Aito Mensan testi on tehtynä vuosia sitten, silloin kun keskihajontana käytettiin 24:ää, jolloin Mensan raja oli 148.

Eilen tässä nettitestissä tuli tulokseksi... olikohan se 122 (keskihajonta 15) ... ja se on suhteellisesti huonompi tulos kuin aidossa Mensan testissä saatu.

et ollut siis mensa-tasoa silloin ja nyt vielä kauempana siitä... kiitos selvennyksestä.

• 92

• H. Uijaat

Miten sä muka voit saada tuollaisen tuloksen? :D Kusetat. Pääsisit leikiten Mensan jäseneksi.

• H. Uijaat kirjoitti:

Miten sä muka voit saada tuollaisen tuloksen? :D Kusetat. Pääsisit leikiten Mensan jäseneksi.

Valitsin älykkyysosamääräni seuraavien parametrien perusteella:

1. Jonkun on tasapainotettava palstaa kohti normaalijakaumaa. Muuten koko aiheelta menee uskottavuus.

2. En kuitenkaan voi valita liiankaan alhaisia pisteitä koska se on välittömästi epäuskottavaa.

Jolloin järkevintä on valita älykkyysosamäärä 92. Jos te muut ette valehtelisi niin räikeästi niin voisin paljastaa todellisen lukeman.

• dippadappadi
        Kukkomies kirjoitti:

Valitsin älykkyysosamääräni seuraavien parametrien perusteella:

1. Jonkun on tasapainotettava palstaa kohti normaalijakaumaa. Muuten koko aiheelta menee uskottavuus.

2. En kuitenkaan voi valita liiankaan alhaisia pisteitä koska se on välittömästi epäuskottavaa.

Jolloin järkevintä on valita älykkyysosamäärä 92. Jos te muut ette valehtelisi niin räikeästi niin voisin paljastaa todellisen lukeman.

Eivät kommentoijat välttämättä valehtele. Tämän tyyppiseen kysymykseen älykkäämmillä on vain tendenssiä vastata useammin kuin täysin tavanomaisien pistelukemien haltijoilla. Ihminen pitää yleensä asioista ja tekemisistä, joissa on hyvä ja toimii sen mukaisesti.

En minäkään tunge itseäni karaokebaariin esiintymään. ;)

P.S. Hauska kommenttisi oli silti tästä kommentista huolimatta. :)

• dippadappadi kirjoitti:

Eivät kommentoijat välttämättä valehtele. Tämän tyyppiseen kysymykseen älykkäämmillä on vain tendenssiä vastata useammin kuin täysin tavanomaisien pistelukemien haltijoilla. Ihminen pitää yleensä asioista ja tekemisistä, joissa on hyvä ja toimii sen mukaisesti.

Niin. Karaokebaarissa voi leikkiä osaavansa laulaa ja porukka taputtaa. Älykkyysosamääräketjuissa puolestaan voi...

• Erkki Tuomio&
        dippadappadi kirjoitti:

Sain 126 pistettä, koska olen hyvä arvaamaan.

Arvauksen varassa ei kuitenkaan ole se tieto, että tällaiseen kyselyyn iso osa porukasta valehtelee tuloksensa. Sitä en osaa sanoa miten paljon omaa tulosta kaunistellaan, mutta arvatenkin vähän ylöspäin.

• DDD.

Teet itse näitä kyssäreitä ja vastaat niihin itse. Kysymykset on yleensä valittu niin, että niiden ja vastaustesi kautta tahdot kertoa palstalaisille jonkin pätkän elämääsi, pyrkimyksenä luoda itseilluusio siitä, että myös muut, kuin sinä itse fantasioivat sinusta ja elämästäsi ja, että olet suuri tähti myös muiden, kuin itsesi elämässä.

• jaa,

so what!

• jaa, kirjoitti:

so what!

Jaa, kirpela teki aloituksen? Mikäs kirpelan testitulos sitten oli?

• tikru..

En osaa avata testiä! >:-( En siis pääse tekemään sitä.

• Ei tarvitsekaan,

älykkyytesi on siis jo selvillä ;))

• tikru..
        Ei tarvitsekaan, kirjoitti:

älykkyytesi on siis jo selvillä ;))

Siksi mä tahallani reputin tään koko paskan. :-) Eihän nerojen tarvi sitä muille todistella millään testeillä. Ne vaan on.

• .

Yllättävää. Sama kuin Quiteriella. En kuitenkaan arvosta mensan testejä, jotka on tehty länsimainen heteromies-ihmiskäsityksen mukaan. Mikä on älykästä, mikä ei? Luova älykkyys on ainoa, jossa näen mieltä ja arvostettavaa. Sitä taas on hieman vaikeampi eksaktisti mitata.

Järjetöntä laittaa tämä testi palstalle ja antaa ihmisten päteä "älykkyydellään".Mitä hyötyä? Pelkkää haittaa.

• .

Lainaus: "Suomen Mensan käyttämä testi on kuviopäättelytesti, minkä ansiosta testissä menestyminen ei ole kulttuurista riippuvaista. Testin lähtökohta on, etteivät testattavan koulutus, ammatti ja muut taustatekijät olennaisesti vaikuta testitulokseen."

• .
        . kirjoitti:

Lainaus: "Suomen Mensan käyttämä testi on kuviopäättelytesti, minkä ansiosta testissä menestyminen ei ole kulttuurista riippuvaista. Testin lähtökohta on, etteivät testattavan koulutus, ammatti ja muut taustatekijät olennaisesti vaikuta testitulokseen."

Joopa joo. Kyse ei ollut tuosta. Mutta miten vai. Älykkyys ei kiinnosta. Siis miten se mensan testeissä lasketaan.

• . kirjoitti:

Joopa joo. Kyse ei ollut tuosta. Mutta miten vai. Älykkyys ei kiinnosta. Siis miten se mensan testeissä lasketaan.

Mistä *elvetin luovasta ajattelusta sä nyt selität?

• .
        dazu kirjoitti:

Mistä *elvetin luovasta ajattelusta sä nyt selität?

Juuri näin :D

• . kirjoitti:

Juuri näin :D

No, olisko paikallaan keskustella asiasta, eikä vain käyttää jotain kierolta kalskahtavaa käsitettä "luova ajattelu". Eiköhän tää testi mittaa ihan hyvin sitä luovuuttakin, jos sellaista on ja sitä osaa solveltaa...

Lahjakkuuden soveltamisesta on lopulta kysymys.

• dazu kirjoitti:

No, olisko paikallaan keskustella asiasta, eikä vain käyttää jotain kierolta kalskahtavaa käsitettä "luova ajattelu". Eiköhän tää testi mittaa ihan hyvin sitä luovuuttakin, jos sellaista on ja sitä osaa solveltaa...

Lahjakkuuden soveltamisesta on lopulta kysymys.

Ps. Narsismi ei ole luovuutta, vaan luovuuden puutetta. Luovuuden voi tappaa keskustelusta helposti väärällä argumentilla(Luova älykkyys on ainoa, jossa näen mieltä ja arvostettavaa. Sitä taas on hieman vaikeampi eksaktisti mitata.), minkä kyseenalaistaminen aiheuttaa väärän argumentin esittäjässä psykoottisautistisen reaktion(Juuri näin :D).

*koputtaa itsefantasiaharhan kuoreen*

• .
        dazu kirjoitti:

Ps. Narsismi ei ole luovuutta, vaan luovuuden puutetta. Luovuuden voi tappaa keskustelusta helposti väärällä argumentilla(Luova älykkyys on ainoa, jossa näen mieltä ja arvostettavaa. Sitä taas on hieman vaikeampi eksaktisti mitata.), minkä kyseenalaistaminen aiheuttaa väärän argumentin esittäjässä psykoottisautistisen reaktion(Juuri näin :D).

Huh huh :D Täytyy mennä :)

• ä ei ole
        dazu kirjoitti:

vittu mikä retardi

• ä ei ole kirjoitti:

vittu mikä retardi

Projektiivinen identifikaatio sieltä lipsahti sitten sulta.

• bravo bravi

Onpas täällä älykästä porukkaa, järjestään älykkäimpään 5 prosenttiin kuuluvia melkein joka iikka :)

• S. Tupido

Onko vika Mensan testissä, vai valehtelevatko kaikki?

• bravo bravi
        S. Tupido kirjoitti:

Jompi kumpi ellei sitten uskota, että tämä saitti houkuttelee nimenomaan älykkäitä kansalaisia hengentuotteitaan jakamaan :)

Todennäköisimmin kyseinen testi on epäluotettava.

• S. Tupido
        bravo bravi kirjoitti:

Jompi kumpi ellei sitten uskota, että tämä saitti houkuttelee nimenomaan älykkäitä kansalaisia hengentuotteitaan jakamaan :)

Todennäköisimmin kyseinen testi on epäluotettava.

Testin laatijat varmaan arvostaisivat mielipidettäsi, ehkä kannattaa lähettää palautetta Mensaan.

Mikä oli oma tuloksesi? Vaikuttiko mielipiteeseesi miten paljon? Näin pikaisesti pääteltynä voisi ajatella, että ne joita tulos ei miellytä, pyrkisivät kyseenalaistamaan testin pätevyyden. Mikä on oma näkemyksesi siitä, millä perusteilla olet asiantuntijoita pätevämpi arvioimaan testin luotettavuutta? Sehän on toki vain suuntaa antava, eikä välttämättä sama kuin varsinainen testitulos. VIrhemarginaali on kuitenkin suhteellisen pieni netti- ja varsinaisen testin tulosvertailussa.

• S. Tupido kirjoitti:

Testin laatijat varmaan arvostaisivat mielipidettäsi, ehkä kannattaa lähettää palautetta Mensaan.

Mikä oli oma tuloksesi? Vaikuttiko mielipiteeseesi miten paljon? Näin pikaisesti pääteltynä voisi ajatella, että ne joita tulos ei miellytä, pyrkisivät kyseenalaistamaan testin pätevyyden. Mikä on oma näkemyksesi siitä, millä perusteilla olet asiantuntijoita pätevämpi arvioimaan testin luotettavuutta? Sehän on toki vain suuntaa antava, eikä välttämättä sama kuin varsinainen testitulos. VIrhemarginaali on kuitenkin suhteellisen pieni netti- ja varsinaisen testin tulosvertailussa.

Älykkäät ihmiset ja kaivavat heti sosiaaliset lyömäsoittimet eteen kun pikkusen kritisoi.

Minun mielestäni on täysin mahdollista että koko testi on tehty tietoisesti tuottamaan liian korkeita pisteitä niin että typerykset erehtyvät yliarvioimaan omaa kapasiteettiaan - ja sitten tehdään osakesijoittamista....

Älykkyys ja sen mittaaminen on mahdollisesti varsin suuri HOAX jonka ovat järkänneet oikeasti fiksut tyhmiä höynäyttääkseen.

• laa laa
        Kukkomies kirjoitti:

Älykkäät ihmiset ja kaivavat heti sosiaaliset lyömäsoittimet eteen kun pikkusen kritisoi.

Minun mielestäni on täysin mahdollista että koko testi on tehty tietoisesti tuottamaan liian korkeita pisteitä niin että typerykset erehtyvät yliarvioimaan omaa kapasiteettiaan - ja sitten tehdään osakesijoittamista....

Älykkyys ja sen mittaaminen on mahdollisesti varsin suuri HOAX jonka ovat järkänneet oikeasti fiksut tyhmiä höynäyttääkseen.

Niin tai näin, minä olen saanut virallisessa paperitestissä paljon paremman tuloksen kuin tuossa nettitestissä. Kummassakin sentään yli "jäsenkriteerin".

Mitä sillä sun mielestä hoaxataan? Mensa ei kuitenkaan ole mikään valtava bisnes, vaan lopulta aika rutiköyhä kerho :)

• bravo bravi
        S. Tupido kirjoitti:

Mulla ei nyt ole mitään tarvetta sen kummemmin kyseenalaistaa kuin uskoa testin luotettavuuteen. Voihan olla, että se miniotos, joka tässä on tuloksensa kertonut, on älykästä porukkaa. 132 tulos tarkoittaa, että kuuluu älykkäimpään 2 prosenttiin ihmisiä.

Nettitestit yleisesti eivät taida olla välttämättä kovin luotettavia. Jos tämä on, niin hyvä, en osaa sanoa.

• laa laa kirjoitti:

Niin tai näin, minä olen saanut virallisessa paperitestissä paljon paremman tuloksen kuin tuossa nettitestissä. Kummassakin sentään yli "jäsenkriteerin".

Mitä sillä sun mielestä hoaxataan? Mensa ei kuitenkaan ole mikään valtava bisnes, vaan lopulta aika rutiköyhä kerho :)

Tai voihan olla että se keskiarvo on tuulesta temmattu.

Entäs jos todellinen keskiarvo onkin 125?

• Mä luulen,
        S. Tupido kirjoitti:

että testin tekee ja tuloksiaan esittelee just ne, jotka tietävät olevansa fiksuja ja haluavat päteä sillä. Siitä tämä "harha". Tosiasia kuitenkin on, että tällainen testi-älykkyys on ihmisen ominaisuus siinä kuin vaaleahiuksisuus tai musikaalisuus tai vaikka jonkin ruumiinosan pituus. Ihmiset vaan on erilaisia.

• Kukkomies kirjoitti:

"Älykkäät ihmiset ja kaivavat heti sosiaaliset lyömäsoittimet eteen kun pikkusen kritisoi."

Etkö tiedä, kenen kanssa keskustelet? :D

• Kukkomies kirjoitti:

Tai voihan olla että se keskiarvo on tuulesta temmattu.

Entäs jos todellinen keskiarvo onkin 125?

"Entäs jos todellinen keskiarvo onkin 125?"

Kyllä tälle palstalle on pesiytynyt muutama erittäin älykäs kirjoittaja. Naisissa ainakin palstalla aika korkea keskiarvo ÄOlla.

Tietenkin ne, jotka niitä korkeita pisteitä saavat, esittävät tuloksensa julkisesti.

• Mä luulen, kirjoitti:

että testin tekee ja tuloksiaan esittelee just ne, jotka tietävät olevansa fiksuja ja haluavat päteä sillä. Siitä tämä "harha". Tosiasia kuitenkin on, että tällainen testi-älykkyys on ihmisen ominaisuus siinä kuin vaaleahiuksisuus tai musikaalisuus tai vaikka jonkin ruumiinosan pituus. Ihmiset vaan on erilaisia.

Jaha, tää olikin jo täällä. Olis myöskin kiva tietää, keitä nää korkeiden tulosten saaneet on. Quiteriella on oikeasti mensatason ÄO.

• .
        dazu kirjoitti:

Jaha, tää olikin jo täällä. Olis myöskin kiva tietää, keitä nää korkeiden tulosten saaneet on. Quiteriella on oikeasti mensatason ÄO.

En todellakaan paljastaisi mm.sinulle omaa äo:tani. Olisin voinut jättää puskistakin kommentoimatta, ettet turhaan innostu siitäkin.

• Erkki Tuomio&
        dazu kirjoitti:

"Entäs jos todellinen keskiarvo onkin 125?"

Kyllä tälle palstalle on pesiytynyt muutama erittäin älykäs kirjoittaja. Naisissa ainakin palstalla aika korkea keskiarvo ÄOlla.

Tietenkin ne, jotka niitä korkeita pisteitä saavat, esittävät tuloksensa julkisesti.

Kuule, mahtaisko olla myös niin että porukka, joka haluaa päteä voi noin lyhyttä testiä kokeilla uudelleen ja sitten laittaa hyvän tuloksen ja sitten vielä kenties vähän lisätä omiaan.

http://aijaa.com/v.php?i=009218561658.png

• Erkki Tuomio& kirjoitti:

Kuule, mahtaisko olla myös niin että porukka, joka haluaa päteä voi noin lyhyttä testiä kokeilla uudelleen ja sitten laittaa hyvän tuloksen ja sitten vielä kenties vähän lisätä omiaan.

http://aijaa.com/v.php?i=009218561658.png

Voi olla, mut uskon, että täällä on useampi oikeasti älykäs ihminen. Mulle tuli nyt hieman outo kuva tuosta testistä. Sain 8 ekaa oikein ja silti tulos oli alle 120... testin pitäis mitata ÄO 120-135 SD15.
        Ysi tehtävään jäin kiinni, mietin sitä ensin 2 min, enkä löytänyt mitään logiikkaa kuvion sisällä olevien kuvioiden suhteen... sitten vaivuin ajatuksiini pariksi minuutiksi ja huomasin, että aikaa oli enää 90sek jäljellä, enkä pystynyt keskittymään.

• . kirjoitti:

En todellakaan paljastaisi mm.sinulle omaa äo:tani. Olisin voinut jättää puskistakin kommentoimatta, ettet turhaan innostu siitäkin.

Turhaan innostu mistä? Kuka olet ja miten hullu oikein olet, että kuvittelet ÄO:si jollain tavalla vaikuttavan käyttäytymiseeni sinua kohtaan negatiivisesti?

Onko ÄO mielestäsi jokin intiimiasia?

• . kirjoitti:

Peukutuksista kysyisin seuraavaa... miksi tässä ketjussamme on sinulle satanu plussia ja minulle miinuksia ja toisekseen(!), miksi minä en pysty painamaan peukkuja meidän ketjumme kohdalla? Miksi mun ruudulla näyttää siltä, kuin olisin jo peukuttanut itselleni miinuksen ja sinulle plussan? Oletko ylläpidon hommissa?

• .
        dazu kirjoitti:

Turhaan innostu mistä? Kuka olet ja miten hullu oikein olet, että kuvittelet ÄO:si jollain tavalla vaikuttavan käyttäytymiseeni sinua kohtaan negatiivisesti?

Onko ÄO mielestäsi jokin intiimiasia?

Sinulla on tapana hyökätä ns. älykkäiden naisten kimppuun kuin sika limppuun. En uskalla ottaa sitä riskiä.

Onko ÄO mielestäsi jokin intiimiasia? Tässä tapauksessa kyllä.

Peukutuksista en tiedä tuon taivallista, minulla ne tökkivät hyvin usein.

• . kirjoitti:

Sinulla on tapana hyökätä ns. älykkäiden naisten kimppuun kuin sika limppuun. En uskalla ottaa sitä riskiä.

Onko ÄO mielestäsi jokin intiimiasia? Tässä tapauksessa kyllä.

Peukutuksista en tiedä tuon taivallista, minulla ne tökkivät hyvin usein.

Huomaa hyvin, että olet kirpela, koska viestin sisältö oli projektiivinen identifikaaito, jota itse peukutit.

Voisitko esittää mulle yhdenkin kerran, missä olen hyökännyt jonkun älykkään naisen kimppuun, vai onko kyse vain sun fantasiastasi, jonka tarkoitus on turvata seksuaalinen tyydytyksesi sadistisella syyllistämisellä keskustelupalstalla?

• .
        dazu kirjoitti:

Huomaa hyvin, että olet kirpela, koska viestin sisältö oli projektiivinen identifikaaito, jota itse peukutit.

Voisitko esittää mulle yhdenkin kerran, missä olen hyökännyt jonkun älykkään naisen kimppuun, vai onko kyse vain sun fantasiastasi, jonka tarkoitus on turvata seksuaalinen tyydytyksesi sadistisella syyllistämisellä keskustelupalstalla?

Alan ymmärtää kirpelaa. Piti lähteä, mut tämä kommentti vielä. Jatkakaa :D

• kirpsu
        . kirjoitti:

Minä kyllä kirjoitan tuolla ketjun lopussa lukemani olevan alle 120.

• . kirjoitti:

Hehheh... onpa hauskaa leikkiä. Mä ymmärrän sinua varsin hyvin. Keskustelet väärillä argumenteilla, peukutat omia viestejäsi tuhat kertaa ja esiinnyt syyllistävästi vastakeskustelijoita kohtaan, kuvitellessasi harhaisesti näiden jollain tavalla tarkoittavan pahaa sinua kohtaan, jos he jollain tapaa ovat kanssasi eri mieltä, tai jollain tapaa sinua kritisoivat.

Esitä vain olevas kahtena eri henkilönä tässä ketjussa... ei se tee sinusta, kuin hullun.
        Palstalla ei ole, kuin yksi keskustelija, joka loukkaantuu harhaisesti ja hyökkää välittömästi ja, joka nauraa päin näköä itsevarmana oman harhansa todellisuudesta.

• sivusta..
        kirpsu kirjoitti:

Minä kyllä kirjoitan tuolla ketjun lopussa lukemani olevan alle 120.

Sinä lienet poikkeus dazun ihailemista naisista. Ed. ei tarkoittanut varmaan sinua. Vaikka varmasti olet sinäkin dazua älykkäämpi.

• selvä asia
        dazu kirjoitti:

Aina kun selviää, että jollain naisella on ÄO keskivertoa suurempi, alat häiritä häntä seksuaalisesti. Toki muitakin, kuten kirpelaa ja ziselia, mutta etenkin näitä älykkäitä.

• ei kirj. miesrekattu
        dazu kirjoitti:

Hehheh... onpa hauskaa leikkiä. Mä ymmärrän sinua varsin hyvin. Keskustelet väärillä argumenteilla, peukutat omia viestejäsi tuhat kertaa ja esiinnyt syyllistävästi vastakeskustelijoita kohtaan, kuvitellessasi harhaisesti näiden jollain tavalla tarkoittavan pahaa sinua kohtaan, jos he jollain tapaa ovat kanssasi eri mieltä, tai jollain tapaa sinua kritisoivat.

Esitä vain olevas kahtena eri henkilönä tässä ketjussa... ei se tee sinusta, kuin hullun.
        Palstalla ei ole, kuin yksi keskustelija, joka loukkaantuu harhaisesti ja hyökkää välittömästi ja, joka nauraa päin näköä itsevarmana oman harhansa todellisuudesta.

Ja näin TAAS kerran, dazu on tehnyt itselleen aukottoman kehäpäätelmän, että muut ja varsinkin kirpela on sitä ja tätä blaa blaa ja dazu itse väärinymmärretty palstanero.

Olet sinä aika paska mieheksi. Ja nimenomaan harhainen, joka puolella kirpela kukkuu kukkuu......

ps. en ole genio-tylsimyskään.

• kirpsu
        sivusta.. kirjoitti:

Sinä lienet poikkeus dazun ihailemista naisista. Ed. ei tarkoittanut varmaan sinua. Vaikka varmasti olet sinäkin dazua älykkäämpi.

En todellakaan ole, ole vain tehnyt pirun paljon töitä opiskeluni eteen.

• selvä asia kirjoitti:

Aina kun selviää, että jollain naisella on ÄO keskivertoa suurempi, alat häiritä häntä seksuaalisesti. Toki muitakin, kuten kirpelaa ja ziselia, mutta etenkin näitä älykkäitä.

Eli sä olet aivan satavarma, että olen sinusta kiinnostunut seksuaalisesti ja se häiritsee sinua?

Tervettä ajattelua...

• ei kirj. miesrekattu kirjoitti:

Ja näin TAAS kerran, dazu on tehnyt itselleen aukottoman kehäpäätelmän, että muut ja varsinkin kirpela on sitä ja tätä blaa blaa ja dazu itse väärinymmärretty palstanero.

Olet sinä aika paska mieheksi. Ja nimenomaan harhainen, joka puolella kirpela kukkuu kukkuu......

ps. en ole genio-tylsimyskään.

En usko, että olet oikeasti miesrekattu, koska tällä palstalla tuskin on yhtäkään niin vajaata kirjoittajaa, että menisi narsistisen loukkaantumisen ja tunteensiirtohyökkäyksen avustajaksi.

Mistäköhän johtuu, että koitat esittää minua väärinymmärrettynä itseään pitävänä? Siitäkö, että itse ylempänä kirjoitat omaa asiaasi, pystymättä sitä perustelemaan ja, että kaivaudut jonkin jalustasi suojaverhoon?

Joku muu, ilmeisesti Genio, teki päätelmän, että kirpela on ketjun aloittaja... kävin ketjun viestit läpi ja huomasin, että kirpela on aloittaja ja hän pyrkii esiintymään tässä ketjussa jonain muuna, kuin itsenään ja sen lisäksi itsenään. Sama kaava, kuin lukuisissa kallupeissa, joita hän tekee... tekee kallupin, jossa kysymykset viittaavat hänen kulloisiinkin ajankohtaisiin tekemisiin ja sitten vastaa kalluppiin kirpelana, mutta esiintyy samassa ketjussa myös aloittajana, joka ei muka ole kirpela.

Se, mistä tämä ketjun riitely alkoi, on tuo ylempänä oleva keskustelu, jossa aloittaja, eli kirpela vastaa omaan aloitukseensa ja joku kommentoi hänelle. Kirpela väistää aiheen ja kommentoin hänelle, kysyen, mitä hän yhdellä kommentillaan tarkoittaa, mutta kun hänellä ei riitä paukut perustelemaan omaa kommenttiaan, aloittaa hän hyökkäyksen minua vastaan tässä ketjussa, värittäen hyökkäystään tavallisilla tempuillaan, kuten peukutuksilla ja monena kirjoittajana esiintymisellä.

• ugh..
        dazu kirjoitti:

Eli sä olet aivan satavarma, että olen sinusta kiinnostunut seksuaalisesti ja se häiritsee sinua?

Tervettä ajattelua...

Sinähän roikut täällä kaikkien naisten kimpussa HALOO! Ei ole mitenkään imartelevaa jos osoitat kiinnostusta. Siksi sinua on paras vältellä.En usko että muutkaan naiset ketjussa huomiotasi kaipaavat. Vaikuttavat aika samanhenkisiltä.

Ei kukaan ole väittänyt että olet kiinnostunut, seksuaalinen häiriköintisi joka kohdistuu KAIKKIIN naisiin, vain häiritsee.

• kirpsu kirjoitti:

En todellakaan ole, ole vain tehnyt pirun paljon töitä opiskeluni eteen.

Hyvä provo ja plussan vielä annoit itsellesi.

• ugh.. kirjoitti:

Sinähän roikut täällä kaikkien naisten kimpussa HALOO! Ei ole mitenkään imartelevaa jos osoitat kiinnostusta. Siksi sinua on paras vältellä.En usko että muutkaan naiset ketjussa huomiotasi kaipaavat. Vaikuttavat aika samanhenkisiltä.

Ei kukaan ole väittänyt että olet kiinnostunut, seksuaalinen häiriköintisi joka kohdistuu KAIKKIIN naisiin, vain häiritsee.

Ahaa, sua siis harmittaa, ettet ole saanut minulta riittävästi huomiota. 2009 syksyn jälkeen tuskin olen kovin paljoa häiriköinyt palstanaisia seksuaalisesti, kun kaulinta tuli poskeen aina, jos kirjoitti siihen tyyliin.

• ugh..
        dazu kirjoitti:

Ahaa, sua siis harmittaa, ettet ole saanut minulta riittävästi huomiota. 2009 syksyn jälkeen tuskin olen kovin paljoa häiriköinyt palstanaisia seksuaalisesti, kun kaulinta tuli poskeen aina, jos kirjoitti siihen tyyliin.

Voi olla että olet vähentänyt, hyppään nykyään kirjoituksesi pääasiassa yli, mutta limanuljaskan maineesta ei niin vain pääse :D

• Erkki Tuomio&

"että testin tehneiden tulokset analysoidaan ja testi laaditaan niin, että keskiarvotuloksille annetaan arvo 100. "

Ja mitenhän tämä käytännössä luotettavasti tehdään? Mistä haalitaan ne testin tekijät ja millä motivoidaan heidät tekemään testi niin hyvin kuin he pystyisivät?

Toinen juttu sitten on että mensa käsittääkseni rahastaa tuolla testillä. Eikö silloin ole houkuttelevaa laittaan nettiin testi, josta saa "liian" helposti hyviä tuloksia ja sakkia ostamaan heidän testejään tai hyppäämään testeissä?

• ei kirj. miesrekattu
        dazu kirjoitti:

En usko, että olet oikeasti miesrekattu, koska tällä palstalla tuskin on yhtäkään niin vajaata kirjoittajaa, että menisi narsistisen loukkaantumisen ja tunteensiirtohyökkäyksen avustajaksi.

Mistäköhän johtuu, että koitat esittää minua väärinymmärrettynä itseään pitävänä? Siitäkö, että itse ylempänä kirjoitat omaa asiaasi, pystymättä sitä perustelemaan ja, että kaivaudut jonkin jalustasi suojaverhoon?

Joku muu, ilmeisesti Genio, teki päätelmän, että kirpela on ketjun aloittaja... kävin ketjun viestit läpi ja huomasin, että kirpela on aloittaja ja hän pyrkii esiintymään tässä ketjussa jonain muuna, kuin itsenään ja sen lisäksi itsenään. Sama kaava, kuin lukuisissa kallupeissa, joita hän tekee... tekee kallupin, jossa kysymykset viittaavat hänen kulloisiinkin ajankohtaisiin tekemisiin ja sitten vastaa kalluppiin kirpelana, mutta esiintyy samassa ketjussa myös aloittajana, joka ei muka ole kirpela.

Se, mistä tämä ketjun riitely alkoi, on tuo ylempänä oleva keskustelu, jossa aloittaja, eli kirpela vastaa omaan aloitukseensa ja joku kommentoi hänelle. Kirpela väistää aiheen ja kommentoin hänelle, kysyen, mitä hän yhdellä kommentillaan tarkoittaa, mutta kun hänellä ei riitä paukut perustelemaan omaa kommenttiaan, aloittaa hän hyökkäyksen minua vastaan tässä ketjussa, värittäen hyökkäystään tavallisilla tempuillaan, kuten peukutuksilla ja monena kirjoittajana esiintymisellä.

Tämän ketjun riitely alkoi siitä, että sinä ilmestyit paikalle. Montako kertaa sama on nähty? Erittäin monta.

• ei kirj. miesrekattu kirjoitti:

Tämän ketjun riitely alkoi siitä, että sinä ilmestyit paikalle. Montako kertaa sama on nähty? Erittäin monta.

Oletkohan ikinä miettinyt, miksi olen sinulle niin mieltäkiihottava persoona, että hyökkäät herkästi kimppuuni?

• .
        ei kirj. miesrekattu kirjoitti:

Tuo on muuten totta, riitely alkoi vasta kun dazu tuli keskusteluun mukaan.

• kirpsu
        dazu kirjoitti:

Hyvä provo ja plussan vielä annoit itsellesi.

Ensinnäkään miulla ei ole tarvetta provoilla,
        en ole antanut itselleni pisteitä,
        olen tosiaan joutunut lukemaan pirusti, koska en ole mikään ruudinkeksijä,
        ja annan sulle plussan, jotta voit päästä miinuksilta nollille, koska nyt siulla näyttäis olevan -1.

Voisitko tajuta, ettei miulla ole mitään sinua vastaan, et vain kuulu enää elämääni. Toivon siulle onnea elämääsi, mutta minä en pysty olemaan sellainen kuin sinä olisit toivonut. Anteeksi.

• ?
        kirpsu kirjoitti:

Ensinnäkään miulla ei ole tarvetta provoilla,
        en ole antanut itselleni pisteitä,
        olen tosiaan joutunut lukemaan pirusti, koska en ole mikään ruudinkeksijä,
        ja annan sulle plussan, jotta voit päästä miinuksilta nollille, koska nyt siulla näyttäis olevan -1.

Voisitko tajuta, ettei miulla ole mitään sinua vastaan, et vain kuulu enää elämääni. Toivon siulle onnea elämääsi, mutta minä en pysty olemaan sellainen kuin sinä olisit toivonut. Anteeksi.

Kokeilet nyt toista taktiikkaa dazun manipuloimiseksi? :D

• kirpsu
        ? kirjoitti:

Kokeilet nyt toista taktiikkaa dazun manipuloimiseksi? :D

Ei ole tarvis. Hauskaa viikonloppua kaikille.

• Erkki Tuomio&

"No, uskoisin, että aiheesta on tehty ihan validia tutkimusta :) "

Voi se tiedemaailman termeillä olla validia tutkimusta. Mun kysymys oli että mikä maailman voima saa tutkimukseen osallistuvat tekemään testit tosissaan. Sama ongelma kaikissa kyselytutkimuksissa.

"henkilöstön palkan ym, niin veikkaanpa että persnettoa tekevät testeillä "

Mensan sivut kertoo: "Kotitestien tuotto on lähes nolla eikä älykkyystestienkään kate ole kummoinen.", eli samaa diipadaapaa mitä kenen tahansa liiketoimintaakin tekevän kannattaa aina suoltaa. Kun mensa nyt kuitenkin testejä järjestää, niin onkohan nyt kuitenkin niiden edun mukaista että siellä porukkaa kävisi.

• Erkki Tuomio&

"Hmm.. No mitä muuta tieteellinen tutkimus voi tehdä, kuin yrittää täyttää tieteellisen tutkimuksen vaatimukset? Ei se voi ottaa huomioon sun mielipidettä :) "

Tämähän on palsta jolla voi kertoa mielipiteitä. Tieteelliseksi tutkimukseksi kutsutaan mm laadullista tutkimusta, joka on täydellistä tutkijakeskeistä paskaa. Toisaalta ns. ihmistieteissä tehdään tutkimusta apinoiden menetelmiä, jotka soveltuvat vain luonnontieteisiin.

"Ei niitä millään kyselytutkimusperiaatteella laadita. "

Millä sinä mittaat ihmisen älykkyyden, jos et kyselemällä ihmiseltä. Ei "kyselututkimuksella", mutta kysymällä ihmiseltä.

"Ja onhan se hölmö ajatus, että ihmiset hakeutuisivat älykkyystesteihin tarkoituksenaan tahallaan antaa epäedullinen kuva älykkyydestään"

Mutta ne 100:n alittavat tulokset, jotka ei hakeudu itse tutkittavaksi. Mikä motivoi ihmisen, jota se testaus EVVK? Ihmiset huijaa ja valehtelee. Paljon.

"Ihan myynnin & markkinoinnin alkeissa jo tehdään selväksi se, että ihmiset haluavat ostaa/ asioida menestyjien kanssa/ menestyjiltä. "

Tiettyyn rajaan asti, mutta kenelläkään ei ole mitään syytä paljastaa niitä todella kannattavia toimintoja. Missä tahansa kilpailutilanteessa, jossa todellista hintakilpailua ei käydä, kaikki kilpailun osapuolet julkisuudessa vakuuttavat, että kilpailu on kovaa ja katteet surkeita. Ja tilinpäätöksistä ym voi lukea, että hyvin sujuu kaikilla.

"Mensa on yhdistys, jolla on yhdistystoimintaa, eikä sitä oikeen voi verrata liiketoimintaan noin. "

Yhdistys, jonka tarkoitus ajaa jäsenistönsä asioita, mitä ne sitten ikinä ovatkin. Voin olla väärässä, mutta minusta se nettitesti vaikutti niin vitun helpolta, että sillä ei voi olla muuta tarkoitusta kuin houkutella porukkaa testeihin.

"Kai se on vähän kaikkien edun mukaista, että väki kävisi testeissä ja älykkyys tulisi tunnistetuksi.. "

Jaa, mitähän etua siitä kenellekään on?

• Erkki Tuomio&

Kiitos linkeistä. Hyväksyn testien hyödyksi sen, että joku voi sitä kautta löytää ymmärryksen miksi maailmassa on vikaa tai tuntee itsensä erilaiseksi.

Ojasen kuutoskohta mielestäni vahvistaa tai ei ainakaan kumoa sitä mitä epäilinkin. Testeissä osa porukasta voi saada esim. motivaatiosta johtuen alempia pisteitä kuin mihin olisi edellytyksiä ja siten gaussin käyrän "todellinen" keskikohta voi olla satasta isompi.

Minusta yllättävää, että vain kolmannekselle mensalaisista on ylempi korkeakoulututkinto.

• y.b..

118

• :-D

Kusetit.

"Tämä testi ei anna tarkempaa numeroarvoa tuloksille jotka eivät ylitä arvoa 120."

• kas,

tämäkin on feikkausta, samoin kuin kukkomiehen vastaus.

• Jahas... eihän tuosta tullut mitään. Jäin kiinni tehtävään 9, mitä mietin useamman minuutin, näkemättä mitään logiikkaa. Oliko sekaan piilotettu vaikeampia tehtäviä, vai miten voi olla, että näytti olevan kertavilkaisulla selviä ja sitten tulee tuollainen...

Tulos alle 120.

• varmasti alle 120

mutta kuinka paljon alle? Pari desimaaliako?

• larza poistuu-uu

123.

• kirpsu

Alle 120.

• Minä tyhmä

ÄÖ 121
      joskus vastaavan tehnyt 128
      muutamia "älykkäitä" ? olen tuntenut ei se kerro muutakuin yksityiskohtien hahmottamisesta, ei välttämättä tunneälyä, empaattisuutta tai kyvystä ajatella erilaisista näkökohdista näin ainakin eräällä tuttavalla joka väittää ÄÖ:n olevan 155.

• Quiqheli

tuloksena sain onnittelun:" Olet ainoa normaali palstalla, tulos ei hullumpi."

• Kymmenen pistettä

älykkyydestä.

121

• olen tyhmä!!!

Nyyh, tällaisen viestin sain testistä:

"ÄÖ 3: Koirakin on sinua viisaampi. Mensan jäsenistö suosittelee sinua lukkiutumaan kotiisi ja välttelemään sosiaalisia kontakteja. Valitettavasti koulusi on todennäköisesti jääneet jo peruskoulussa kesken ja sosiaaliset taitosi ovat kehittymättömät. Todennäköisesti tämän viestin lukemiseen ja ymmärtämiseen sinulla kului puoli tuntia. Emme suosittele sinulle Mensan testejä."

:(

• tyhymä!!!

upsii. kopsasin väärin. "koulusi ovat jääneet..." :O

• Turhan paljon.

Liika älykkyys on huonosta, varsinkin jos kykenee ajatteleen syvemmin ja pidemmälle kuin moni muu.

Lopputuloksena on ihmisvihaaja joka tietää että tuhoa kohti mennään mutta ei pysty sitä estämään koska kaikenmaailman ahneet ääliöt on niin v i t u n tyhmiä.

Suurin osa ihmisistä on oikeasti sairaan tyhmiä ja ne tekee väärää ja pahaa kaikelle ihan tyhmyyttään. Homo Sapiens on paha virhe mutta onneksi se on niin naurettavan tyhmä laji, että se tuhoaa itse itsensä ja joku uusi parempi laji pääsee sen tilalle.

Nimestään huolimatta homo sapiens ei siis ole oikeasti viisas.. vain viisaampi kuin edelliset muodot.. ja kuten huomataan, niin ei kauhean paljoa

v i t u n typerät apinat... :D

• ...

eli papu on kehittynyt ihmisvihaajaksi?

Näinhän tämä oli ymmärrettävä?

paska lajihan se onkin.

• viisastelija.

Sä olet joskus vähän tyhmä niin älykkääksi kuin olet. Jos sä sanot, että homo sapiens on virhe, se viittaa hyvin vahvasti jumaluskoon ;D Homo sapiens on evoluution tulos, eikä evoluutio tee virheitä, koska se ei ole persoona :)

Ihminen on hiekanjyvääkin pienempi hitunen koko maailmankaikkeudessa ja totta on se, että sen mittakaavassa ihmisen aika tulee jäämään lyhyeksi. Sinänsä siihen nähden ihminen on todella tyhmä laji, koska toimii elämän perusedellytyksiä vastaan tuhoten omat selviytymismahdollisuutensa lajina.

Mut siinä sä olet ihan oikeassa, että liika älykkyys on pahasta ihmissuhteissa ja ajaa väistämättä kohti misantropiaa, niin pienessä, kuin suuressakin mittakaavassa.

• .

Valitettavasti osa niistä typerimmistä apinoista on ehtinyt jo lisääntyä ja niiden syvällisesti ajattelevat v i t u n tyhmät geenit on päässeet eteenpäin.

• rose18

Älykkyysosamääräsi lienee enintään 120 -ehkä?

Kuulut todennäköisesti enemmistöön, eli siihen 90 prosenttiin väestöstä, jonka älykkyysosamäärä on enintään 120. Tämä testi ei anna tarkempaa numeroarvoa tuloksille jotka eivät ylitä arvoa 120.

olipa nyt taas hölmöä kun kesken jää liikaa jään miettiin.
      neljää kysymystä en ees kerennyt näkeen.
      seuraavalla kerralla oisin parempi tiedän sen 8D

• puskalisko

98

• testit :D

kertoo enemmän niiden tekijöistä, kuin testi itsestä

• puskalisko
        temppuilija kirjoitti:

testit :D

kertoo enemmän niiden tekijöistä, kuin testi itsestä

no jos keskiarvo on sata, niin aineistossa on oltava niitäkin joilla tulos on reippaasti alle. Koko hommalta menee uskottavuus, ellei nyt äkkiä tule lisää meitä kahdeksankymmenen, yhdeksänkymmenen pisteen sankareita pätevöittämään tätä tilastoihmettä.

Helvetin nerot.

• puskalisko kirjoitti:

no jos keskiarvo on sata, niin aineistossa on oltava niitäkin joilla tulos on reippaasti alle. Koko hommalta menee uskottavuus, ellei nyt äkkiä tule lisää meitä kahdeksankymmenen, yhdeksänkymmenen pisteen sankareita pätevöittämään tätä tilastoihmettä.

Helvetin nerot.

Ihan sama ... looginen älykkyys on eri asia kuin tunneälykkyys .... kysyn aina neuvoo mun siskolta tunnepuolen jutuissa.

• puskalisko
        temppuilija kirjoitti:

Ihan sama ... looginen älykkyys on eri asia kuin tunneälykkyys .... kysyn aina neuvoo mun siskolta tunnepuolen jutuissa.

siitä olen samaa mieltä, että älykkyyksiä voi olla erilaisia (ja aika turhaakin niitä on yhteismitallisiksi yrittääkään ängetä) mutta toisaalta tuota järjen ja tunteen dikotomiaa en oikein niele.

• !!!111!!!
        puskalisko kirjoitti:

Helvetin nerot.

Suomessa on keskiarvo yli100:n
        ja laskutapaa justeerataan alvariinsa

• puskalisko
        !!!111!!! kirjoitti:

Suomessa on keskiarvo yli100:n
        ja laskutapaa justeerataan alvariinsa

voi olla, mutta suomi24:n tahvoilla se näyttää olevan sellasta sataakahtakymmentä

• puskalisko kirjoitti:

siitä olen samaa mieltä, että älykkyyksiä voi olla erilaisia (ja aika turhaakin niitä on yhteismitallisiksi yrittääkään ängetä) mutta toisaalta tuota järjen ja tunteen dikotomiaa en oikein niele.

testeillä on aina jokin tarkoitus ... seulotaan tietyn tyyppisiä ihmisiä ...

• mies ilman naista

120 sain

• puskalisko

aijaijai, nyt laski koko porukan keskiarvo

• puskalisko kirjoitti:

aijaijai, nyt laski koko porukan keskiarvo

sain 40, olenko tyhmä?

• Enpä olisi uskonut

Kumman paljon tälle palstalle ajautunu näitä 2-3% parhaimmiston edustajia^^.

Jaah no en ota kantaa. Itsekin asiasta kiinnostuneena tein parikin erilaista testiä
      ja ekalla yrittämällä tulokset jäi 121-127 välille.

Jäi kuitenkin sellanen olo että tosta vois huomattavasti vielä petrata kun alkoi nämä lainalaisuudet selviämään sekä aikarajan antama liikkumatila.

Kai sitä sitten pitäs mennä ihan mensan viralliseenkin testiin kokeilemaan onneaan.

• määmy

120. Oppi meni päähän vain lukemalla ja lukemalla ja lukemalla.

• 128 näin töistä koneelle ehdittyä. Aikalailla saman suuntaisia noi on ollut aina ennenkin, joten varmaan aika kohdillaan... En ole mikään nero en, enkä sellaista haikaile tai luule.

Mulla oli yksi kaveri joka oikeasti treenas näitä. Ja saikin tulostaan nousemaan vissiin jonkun verran. Kyllähän näitäkin oppii. Sitä en tiedä miksi se sille niin tärkeää oli, kun eihän hänen rajansa siitä siirtyneet... Vain pistemäärä näissä testeissä.

Itse en juuri paskaa nakkaa näistä numeroista, sillä eipä ole auttanut se että tällaiset eivät ole minulle ylitsepääsemättömiä haasteita. Sitä kun huomaa, että niin helevetin moni, jotka minua alhaisempia tuloksia näistä testeistä saa, pärjää minua niin paljon paremmin monessa asiassa tässä elämässä.

• Eli jos sitä menisi mainion vireen kanssa purkkaa jauhaen hiilareita tankattuaan "viralliseen" testiin, niin ehkä voisi päästä sisään näiden kovin viisaiden ja hienojen ihmisten seuraan...

Vaan antakaa joku syy miksi, koska minä en vi**u keksi ainuttakaan.

• Näin.

ÄO = enintään 120 - ehkä?

• uityui

tehtävät 13 ja 14 en tajunnut hevon vittua??

Pitää tehdä testi uusiksi kun tajuaa idean.

• edelline

siis tehtävät 14 ja 15 missä oli viivoja sekasin.

• Riittääkö. että osaa tavata otsakkeen?

• 152, eli vissiin paras täällä.

• Psykologi Ryynänen

Millä keskihajonnalla ja %määrä? Nen näkyvät todistuksessasi.
        Ellet niitä osaa ilmoittaa niin, puhut narsistina puppua ja ja ilmeisesti tunnet alemmuutta tyhmydestäsi.

• Psykologi Ryynänen kirjoitti:

Millä keskihajonnalla ja %määrä? Nen näkyvät todistuksessasi.
        Ellet niitä osaa ilmoittaa niin, puhut narsistina puppua ja ja ilmeisesti tunnet alemmuutta tyhmydestäsi.

Heh, narsisti? Mitä väliä sillä on, onko se äo leikisti vai oikeasti toi.

• oih,

miten se nyt noin on päässy laskemaan? Ennen se oli 152,17! Mistä moinen repsahdus?

• ÄO off the charts... eli tuli se "maks. 120".

No, ei yllätä, hauskahan noita oli ratkoa mutta aika loppui kesken. Tykkään pohtia pitkään ja sitten nautiskella onnistumisen tunteesta kun lopulta tajuaa miten jotain polygonia pitää mielessään kääntää... eikun takaisin pelaamaan tetristä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      2015
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      102
      1883
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      142
      1773
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1421
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      35
      1389
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      317
      1265
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      60
      1229
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1112
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      276
      1066
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      446
      963
    Aihe