Mistä Hopeakoruja?

Juge21

Tere, etsiskelen siskolle synttäri lahjaa. Systeri on jostain syystä ihastunut yksisarvisiin(älä kysy miksi), joten semmoinen kaulakoru ois hakusessa. Hopeasta mieluiten ja opiskelija budjetille sopiva ;) Oon nyt kolunnu eri liikkeitä läpi mut ei vaan tunnu löytyvän :/ Neuvoja kaivataan. Kiitos.

16

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ri*ku
    • Ri*ku
    • Juge21

Ok, näyttää hyvältä. Oikeestaan just sellaiselta mitä etin, mut onko kokemuksia kyseisestä puljusta tilaamisesta?

• Ri*ku

No kerran oon tilannu ja nopiasti tuli kotia

• Pinnimimmi
    • Erikoisnais

Hopea kaulaketju 26 - 30,00 euroa tästä:

www.myprecious.fi

:) Tervetuloa!

• Hopeisia koruja

www.polartar.fi

• Eviina

Mielettömän ihana ja edullinen www.kultatukku.com!

Liikkeet Lahdessa, Järvenpäässä sekä Helsingissä. Huippulaatua tosi tosi edullisesti. Vintagea ja uutta :)

• Zavidance

No jaa... olen käynyt Runeberginkadun liikkeessä ja minusta ainakin siellä olevat korut ovat likaisia, nuhjuisia sekä törkeä ylihintaisia!!! Myyjänä tosi ylimielinen tyttö, joka ei edes tervehtinyt lainkaan :( Tosin liikkeessä oli silloin pari muutakin asiakasta, jotka myös lähtivät tyhjin käsin pois.

Samaisen yrityksen verkkokaupassa on nähtävillä noita samoja tuotteita nuhjuisena ja ylihintaisena. Itse maksan muutaman euron enemmän, kuin ostaisin tästä liikkeestä noita koruja -yök.

• Pirkkis
        Zavidance kirjoitti:

No jaa... olen käynyt Runeberginkadun liikkeessä ja minusta ainakin siellä olevat korut ovat likaisia, nuhjuisia sekä törkeä ylihintaisia!!! Myyjänä tosi ylimielinen tyttö, joka ei edes tervehtinyt lainkaan :( Tosin liikkeessä oli silloin pari muutakin asiakasta, jotka myös lähtivät tyhjin käsin pois.

Samaisen yrityksen verkkokaupassa on nähtävillä noita samoja tuotteita nuhjuisena ja ylihintaisena. Itse maksan muutaman euron enemmän, kuin ostaisin tästä liikkeestä noita koruja -yök.

Tuon kyseisen ketjun liikkeistä ei myöskään saa Lahdessa palvelua. Tämä tuli viime viikolla todistettua, kun torstaina kävin ystävättäreni kanssa ko. liikkeessä asioimassa. Kello on pykälää vaille 3, joten ajattelimme vielä mennä sisään, koska liike oli auki. Myyjä sitten totesi kylmästi että olemmeko katselemassa vai ostelemassa????? Joo, ymmärrettiin lähteä pois.

Noh, kokemusta viisaampana, tuskin siellä olisi uusia timanttisormuksia ollutkaan? Niitä olimme etsimässä ja kyllä vain katselemassa :)

• Hopeoituja koruja
    • fregerge
      • cory1345

Figaro-liikkeistä oon löytäny tosi nättejä koruja aika halvalla.

• muru

Teetä jostakin yksisrvisen kuvasta. Nää ainakin tekee ihsn millaisia koruja vaan asiakas haluaa:
      www.kultaseni.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      141
      1193
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1081
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      966
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe